- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Platje gaat Volendam naar de Eredivisie brengen. Goed gedaan NEC! 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Weet je wat pas erg is, dat sommige Ajax-haters geluiden van Joden na doen die aan het vergassen zijn, dat is pas schandalig. Die shirtjes van dat bombardement is ook reuze triest, van kutkakkerlakken of 200% anti-Ajax lig ik niet echt wakker...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Weet je wat pas erg is, dat sommige Ajax-haters geluiden van Joden na doen die aan het vergassen zijn, dat is pas schandalig. Die shirtjes van dat bombardement is ook reuze triest, van kutkakkerlakken of 200% anti-Ajax lig ik niet echt wakker...
Actie-reactie he.
Vind teksten over het Rotterdam bombardement net zo verwerpelijk als het maken van gasgeluiden.
Dat gaat echt veel verder dan wat kreten over kakkerlakken of neuzen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ken het verleden niet, maar ik zou zeggen dat kakkerlakken ongedierte is...en dan leg je snel al een link met een club als je wil pesten. .
Maar dat is dan van toepassing op elke tegenstander een heeft niets specifieks met Feyenoord of Rotterdam.... Lekker doordacht.... Echt geniaaaaal. Doe mij dan maar was sis geluiden. Dat slaat tenminste ergens op. Kan Bommen op Rotterdam ook wel waarderen, vind het enkel gek dat het gezongen wordt door een groep die zichzelf associeert met een volk dat door diezelfde bommengooiers is uitgemoord....
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maar dat is dan van toepassing op elke tegenstander een heeft niets specifieks met Feyenoord of Rotterdam.... Lekker doordacht.... Echt geniaaaaal. Doe mij dan maar was sis geluiden. Dat slaat tenminste ergens op. Kan Bommen op Rotterdam ook wel waarderen, vind het enkel gek dat het gezongen wordt door een groep die zichzelf associeert met een volk dat door diezelfde bommengooiers is uitgemoord....
Sja, andersom kan je dat toch ook zeggen? Wel gek dat jullie over Jodenvervolgingen zingen terwijl jullie door dezelfde daders plat zijn gebombardeerd 
Laten we het erop houden dat het van 2 kanten sneu is.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ontopic:
Ronaldo zojuist zijn 34e van het seizoen erin geknald 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Heeft Real lekker veel aan
Doet er allemaal niet meer toe...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En welke prijzen gaat hij dit jaar allemaal winnen? Oja, de Copa del Rey 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Laat Real er nog maar een paar intikken, kampioen worden op het veld morgen is veel leuker 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Inderdaad, ik hoop ook dat Real nu lekker flitsend wint. Maakt het des te zuurder voor ze als Barca kampioen wordt 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Leuk dat je Valencia en Sevilla met 2-6 allebei verslaat, maar wat heb je eraan als je niet van Barcelona kan winnen (die ook bijna alle wedstrijden winnen) en tegen ploegen als Gijon en Zaragoza thuis geen punten pakt...
Kan Ronaldo er 40 maken, maar Messi's Barcelona zal de prijzen opeisen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ach, Messi ligt ook maar een paar achter natuurlijk
Komt puur door vorige week helaas hehe.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Barca moet de komende 3 duels gewoon winnen. Dan hebben ze exact 100 punten als het seizoen erop zit. Dat is een teamprestatie van formaat. Vele malen knapper als 34 keer raak schieten.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ja de topscorerstitel telt natuurlijk niet bij ajacieden aangezien de beste amsterdammer op positie 10 staat in de eredivisie 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja de topscorerstitel telt natuurlijk niet bij ajacieden aangezien de beste amsterdammer op positie 10 staat in de eredivisie
Denk dat de laatste 10 jaar een keer of 6 een Ajacied de nationale topscoorder is geworden (Huntelaar, Suarez). Maar wat heb je eraan als je geen titels daarmee wint? Alleen maar de beker. Ik zou alle bekers van de laatste 10 jaar inruilen voor de landstitel zondag.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Suarez had zijn titels best mogen inleveren wat mij betreft hoor als wij daardoor vorig jaar kampioen waren geworden 
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Denk dat de laatste 10 jaar een keer of 6 een Ajacied de nationale topscoorder is geworden (Huntelaar, Suarez). Maar wat heb je eraan als je geen titels daarmee wint? Alleen maar de beker. Ik zou alle bekers van de laatste 10 jaar inruilen voor de landstitel zondag.
Ben ik helemaal met je eens, aan de andere kant mag je best van een schande spreken als het ajax zondag niet lukt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben ik helemaal met je eens, aan de andere kant mag je best van een schande spreken als het ajax zondag niet lukt.
Schande vind ik een groot woord. Een enorme domper en een eeuwig trauma zou het wel zijn. Maar de kans is natuurlijk reeel dat Twente zondag een punt pakt.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ja, maar het is niet voor het eerst dat ze de titel op het laatste moment laten glippen.
Ze hebben het in eigen hand, en met 51000 toeschouwers in je rug moet je het gewoon klaarspelen thuis.
Zelf schat ik Twente sterker in, maar toch......het moet wel weer een keer gebeuren voor ajax..
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben het helemaal met je eens hoor.
Wordt al nerveus als ik aan zondag denk 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ja, maar het is niet voor het eerst dat ze de titel op het laatste moment laten glippen.
Ze hebben het in eigen hand, en met 51000 toeschouwers in je rug moet je het gewoon klaarspelen thuis.
Zelf schat ik Twente sterker in, maar toch......het moet wel weer een keer gebeuren voor ajax..
Vergeet niet dat we de voorgaande jaren ook tot op de laatste speeldag meededen(zoals je al zegt), maar we toch keer op keer afhankelijk waren van uitslagen op de andere velden. Nu kunnen we het op eigen veld beslissen. Ik denk zelf dat uiteindelijk de kwaliteit er niet eens meer heel veel toe doet. In een goede flow kan ook dit Ajax prima combineren. Het moet kunnen met 51000 gekken achter de ploeg.
Overigens geldt hetzelfde scenario ook voor Twente, ook zij hebben het in eigen hand. Maar toch iets lastiger als je zoveel mensen tegen je hebt.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ik verheug me wel enorm op de laatste speeldag 
Met in het achterhoofd de hoop dat Groningen nog de 4e plek afpikt van AZ
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik verheug me wel enorm op de laatste speeldag 
Met in het achterhoofd de hoop dat Groningen nog de 4e plek afpikt van AZ
Daar zie ik het toch weer somber in voor Grunn. Niet dat ze verliezen van PSV, maar ik zie AZ niet verliezen van Utrecht. Vooral nu het team misschien ook nog is aangeslagen door Nesu.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Belgie krijgt waarschijnlijk ook een eigen Ajax-Twente eindstrijd:
Voetbalzone - Belgische competitie stevent na verlies Genk af op Eredivisie-scenario
En effe Naomi Watts pesten. Groeten van Ajax! 
Voetbalzone - Ex-Ajacieden doen Atlético pijn, Baptista maakt jacht op reeks Agüero
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Daar zie ik het toch weer somber in voor Grunn. Niet dat ze verliezen van PSV, maar ik zie AZ niet verliezen van Utrecht. Vooral nu het team misschien ook nog is aangeslagen door Nesu.
Neh, die is niet zo belangrijk voor Utrecht joh.
Ik heb stille hoop dat Mertens/Van Wolfswinkel en/of Demouge het weer op zijn heupen krijgt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Bedoel meer dat de teamspirit al extreem laag was de laatste bij Utrecht en nu hebben ze nog een knauw gekregen. Kwaliteiten van zo'n Nesu boeit natuurlijk niet zoveel dan 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
exaclty my thoughts (zelfs sterker dan mensen want ze overleven een nucleaire ramp
Is iets van een jaar of 8 geleden ofzo verzonnen/populair geworden omdat er geen scheldwoord was
Iets met schoonmaakmiddel en verwijderen van ongedierte daarmee 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.