• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ow ik heb iets gevonden. Zal die site beter inde gaten moeten houden om up to date te zijn van het moderne voetbal. Staat overigens niet of het echt zo was. Lijkt weer stemmingmakerij.

Football - Female First - femalefirst.co.uk

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Persoonlijke aanval verwijderd.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Van onze topper Armenteros van Heracles

Een overstap naar Real Madrid ziet de aanvaller van Heracles Almelo in ieder geval niet zitten.

. .

Eigenlijk zou Real nu bij Heracles moeten aankloppen voor Armenteros.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

(afbeelding)

(afbeelding)

En dit is toch prachtig! .

Lijkt wel australian voetbal.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Voor otherfool:

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Respekked schreef:

Voor otherfool:

Alleen jammer van zn avatar maakt het meteen een stuk minder.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Nee man, maakt het alleen maar beter. De frustratie bij sommigen hier om dat soort onbenullige dingen, geweldig klein leed!

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik denk dat otherfool dit doet om de aandacht hier even weg te krijgen van de zwaar falende The Pathetic One

Trouwens, voor wie lid is van de VI...er staat in de nieuwe VI van vandaag een heerlijke Dijkshoorn column over Mourinho

Kun je hem even overtypen? Want ik ben geen lid van de VI, maar wil de column zeker lezen

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ben na 10 jaar sinds een week of 3 geen lid meer. Gelukkig.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ben na 10 jaar sinds een week of 3 geen lid meer. Gelukkig.

gestopt vanwege de stemmingmakerij door Derksen?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Meer doordat Feyenoord zo slecht presteert en zowat alle VI's nog in plastiek in de krantenmand lagen, zodat mijn broer ze mee kon nemen om ze thuis het platiek te halen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Pepe moet zich tijdens de volgende vier Clásico’s melden op het politiebureau van Madrid.

Real Madrid zoekt voor komend seizoen een trainer (m/v) in plaats van een ontregelaar. Klein gebrek geen bezwaar, kleiner salaris dan voorganger ook niet.

Bij Real Madrid loopt een speler in het veld die zich uitgeeft voor Kaká. De fysieke gelijkenis is treffend, verder gaat iedere vergelijking mank.

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Kun je hem even overtypen? Want ik ben geen lid van de VI, maar wil de column zeker lezen

Over een paar dagen staat ie op de VI site

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Die over Kaká

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

'Afkeuren van doelpunt Higuaín was een terechte beslissing'

Woensdag, 4 mei 2011 om 16:50

Frank De Bleeckere haalde zich dinsdagavond de woede op de hals van de selectie van Real Madrid. De scheidsrechter keurde een doelpunt van Gonzalo Higuaín af, nadat Javier Mascherano ten val was gekomen wegens een vermeende botsing met Cristiano Ronaldo. Volgens voormalig Nederlands topscheidsrechter Dick Jol was de beslissing van De Bleeckere echter juist.

Gerard Piqué probeerde tegenstander Ronaldo af te stoppen en in zijn val nam de Portugees Mascherano mee. “De Bleeckere geeft in het eerste geval voordeel”, legt Jol uit aan Metro. “Maar omdat Ronaldo vervolgens een lichte overtreding begaat, fluit hij alsnog af. Terecht, ook dat Real geen vrije trap kreeg. Het gaat immers niet meer om de actie van Piqué op Ronaldo, maar om die van Ronaldo op Mascherano. Je kunt niet meer terugkomen op een overtreding terwijl de volgende al is gemaakt.”

Ronaldo was na afloop woest op De Bleeckere én Mascherano: “In zijn tijd bij Liverpool was Masche niet zo, hij zal het valsspelen wel bij Barcelona hebben geleerd”, bromde de Portugees. Mascherano ontkende die woorden op zijn beurt: “Het afgekeurde doelpunt? Ik zette aan voor een sprint, maar ik werd van achteren aangeraakt. Ik liet mij niet expres vallen."

Is dit ook weer rechtgezet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Behalve dat het natuurlijk een schwalbe was van Mascherano... Die ontkent natuurlijk. Maar ik val nooit om als er iemand een beetje tegen mij aanrolt, waarom hij wel?

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Reinbo schreef:

Behalve dat het natuurlijk een schwalbe was van Mascherano... Die ontkent natuurlijk. Maar ik val nooit om als er iemand een beetje tegen mij aanrolt, waarom hij wel?

Ben jij nou zo dom? Of ben ik nou zo slim? Het is algemeen bekend dat je makkelijk uit balans wordt gebracht als je op snelheid bent. Dit gebeurde er daar. Niet huilen Reinbo, ook jij was gewoon gevallen, gewoonweg omdat je uit balans werd geraakt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik betwijfel het ten zeerste. Ik viel vrijwel nooit als ik voetbalde, tenzij ik wilde vallen. Hou het er daarom maar op dat jij nogal dom bent. Dat blijkt uit vrijwel alles dat je schrijft.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik heb dit een aantal keren bekeken en kom tot de conclusie dat het toch wel een schwalbe is. Hij wordt wel geraakt, maar je ziet duidelijk bij de laatste herhaling dat hij makkelijk door had kunnen lopen. Schwalbe dus.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Ja, Mascherano kan Higuain nooit meer terughalen en laat zich dan maar vallen. In de herhaling erg duidelijk.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Reinbo schreef:

Ik betwijfel het ten zeerste. Ik viel vrijwel nooit als ik voetbalde, tenzij ik wilde vallen. Hou het er daarom maar op dat jij nogal dom bent. Dat blijkt uit vrijwel alles dat je schrijft.

Daar zat ik laatst nog over na te denken... ik lag bijna nooit op de grond met het voetballen, het is ook belachelijk dat je van een schouderduw of tikje tegen je benen al valt . Als je wilt, blijf je staan.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

The Almighty schreef:

Ik heb dit een aantal keren bekeken en kom tot de conclusie dat het toch wel een schwalbe is. Hij wordt wel geraakt, maar je ziet duidelijk bij de laatste herhaling dat hij makkelijk door had kunnen lopen. Schwalbe dus.

Ziet er inderdaad uit als een schwalbe. Maar Barcelona heeft in beide wedstrijden overtuigend het beste van het spel laten zien en is dus gewoon verdiend door.

Bovendien moeten we niet hypocriet gaan doen. Een speler van Real zou net zo goed hetzelfde gedaan kunnen hebben. Dit is niet de eerste schwalbe die is gemaakt en ook zeker niet de laatste.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Reinbo schreef:

Dus jij bent zo dom om je tegenstander dan maar te laten scoren? Niet zo achterbaks doen hè.

Voor de rest was Mascherano wel erg vervelend bezig hoor. Nog erger dan Busquets en Pedro. Ongeveer op gelijke hoogte van Di Maria en Marcelo, zeg maar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

O nee, ik zou me zeker laten vallen, maar zou dan ook volmondig opscheppen over mijn geslaagde schwalbe achteraf.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Reinbo schreef:

O nee, ik zou me zeker laten vallen, maar zou dan ook volmondig opscheppen over mijn geslaagde schwalbe achteraf.

Dit is een beetje hypocriet. Tegen Barça afgeven dat ze zich makkelijk laten vallen en dan zeggen dat jij het in die situatie ook zou doen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar ik zou er niet zo schijnheilig over doen en daarnaast ook zelf lekker wat uitdelen. Bovendien ben ik de eerste om toe te geven dat het spelbederf is. Maar zoals je weet gaat hij mij bij het team dat ik support en als ik zelf speel enkel om de uitslag. Winnen daar gaat het om. Dat heeft Barca dan ook prima gedaan.

Waar ik tegen ageer zijn die mensen die lopen roepen dat 'het voetbal' heeft gewonnen. Want dat is natuurlijk onzin. Het was een treurige halve finale, zeker van Barca's kant (Ik vind schwalbes en aanstellerij namelijk minder mooi dan harde overredingen maken) . Maar helaas hebben ze wel gewonnen. (Vooraf had ik ze de overwinning best gegund, maar dan niet met dit wijvengehuil.)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

reinbo, jij hebt op het schoolplein gevoetbald. Daar trapten we elkaar ook wel eens hard neer, maar op het veld op dit niveau moet je gewoon een beetje normaal doen. Ga anders rugby of zo volgen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Is dit ook weer rechtgezet.

Yeah sure haha het wemelt hier van de meninkjes van oud-arbiters, trainers, topspelers (van Heracles .....), Nico Dijkshoornen en weet-ik- veel-wie er nog meer bijgesleept gaan worden maar ik kan toch echt prima zelf een mening vormen o.b.v. wat ik zie

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Dit is een beetje hypocriet. Tegen Barça afgeven dat ze zich makkelijk laten vallen en dan zeggen dat jij het in die situatie ook zou doen.

Precies wat ik bedoel.

Als de situatie was omgekeerd en Real had gewonnen zal je niemand van het Real Madrid kamp daarover horen. Hoewel wij dan weer degenen zouden zijn die erover zouden klagen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zat niet in het Madrid kamp. Heb van te voren aangegeven dat ik Barca de finale wel gunde. Maar alle onterechte lofuitingen over 'het voetbal heeft gewonnen' enkel omdat Real verdedigend en hard speelde heeft mij daar snel op terug doen komen.

Maar je hebt wel gelijk dat we gewoon graag wat te zeiken hebben.

moviemafketel schreef:

reinbo, jij hebt op het schoolplein gevoetbald. Daar trapten we elkaar ook wel eens hard neer, maar op het veld op dit niveau moet je gewoon een beetje normaal doen. Ga anders rugby of zo volgen.

Auw. Op het schoolplein val je een stuk harder dan op het gras. En ik vind een harde overtreding op zijn tijd en een flinke schouderduw gewoon onder de term 'normaal' vallen. Kijk iemands been breken of met een elleboog expres een neus breken (Wouters- Gascoigne) dat gaat mij te ver. Maar een goede tackle, waarbij de tegenstander door de lucht vliegt moet absoluut kunnen. Sterker nog, dat vind ik mooi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.