- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ook komt er nog een politiek opzicht kijken, de speelwijze van Real had bijzonder veel raakvlakken met het regeren van Franco.
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die had ik nog niet eens gelezen...... Moet een toffe vent zijn geweest. Had hij ook altijd de schieds tegen? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Real Madrid is na deze maand definitief veranderd in een zielig, klein clubje zonder enig eergevoel. Heb je 1x na de 4 duels gehoord dat ze wel eens hebben gezegd dat Barcelona misschien voetballend wel wat te goed was? Nee, liever wijst iedereen van Real maar naar scheidsrechters en andere randzaken. Wanneer zeggen ze daar eens wat over het betonvoetbal van The Pathetic One? Of dat Ronaldo in beide duels in de halve finale 0x op goal heeft geschoten? Dat Barca wel 5, 6 enorme kansen in de 2 duels niet heeft benut. Of dat ze wel eens flink gemazzeld hebben dat bepaalde spelers van Real geen rood kregen? Echt, ik had al nooit wat met Real, maar als voetbalinstituut had ik wel respect voor hen. Maar dat is echt volledig verdwenen en gereduceerd tot 0,0. Pijnlijk om te zien hoe dit Real zo acteert. Of zoals de Gelderlander vanmorgen al zei ''het kwaad van het voetbal, het Real Madrid van Jose Mourinho''.
Hieronder ook weer vernietigende kritiek van een Engelse analist met daaronder 2 quotes uit het artikel die het helemaal helder maken.
Voetbalzone - 'Als ik preses was van Real, reed ik Mourinho persoonlijk de stad uit'
"Hij noemt zich de Special One. In mijn ogen is dat een grote grap. Mourinho is in staat geweest om een prachtig instituut als Real Madrid te veranderen in de meest lachwekkende en bevuilde voetbalclub ter wereld"
"Mourinho heeft van het Real Madrid-elftal een stel schoppende, vals spelende, vechtende en mekkerende robots gemaakt.''
En zo is het maar net. Er is na deze maand niks meer over van het eens zo grote Real Madrid. Klein binnen de lijnen, nog kleiner daarbuiten. Echt schandalig.
Overigens vind ik het gedrag van Barcelona spelers ook treurig hoor. Maar laten we niet vergeten waar het mee begon; Real dat het voetballen onmogelijk aan het maken was met die betonopstelling, waardoor dit soort frustraties en irritaties zijn begonnen.
Nee, de Clasico's waren geen reclame voor het voetbal.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Real Madrid is na deze maand definitief veranderd in een zielig, klein clubje zonder enig eergevoel. Heb je 1x na de 4 duels gehoord dat ze wel eens hebben gezegd dat Barcelona misschien voetballend wel wat te goed was? Nee, liever wijst iedereen van Real maar naar scheidsrechters en andere randzaken.
Hey. Verwissel Barcelona voor de willekeurige Nederlandse kampioen van de laatste jaren en Real Madrid voor Ajax en je hebt het precies over jouw eigen Nederlandse clubje dat ook dit jaar weer met de handen leeg, maar de mond vol van verwijten zal staan. Iets met een pot en een ketel!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hey. Verwissel Barcelona voor de willekeurige Nederlandse kampioen van de laatste jaren en Real Madrid voor Ajax en je hebt het precies over jouw eigen Nederlandse clubje dat ook dit jaar weer met de handen leeg, maar de mond vol van verwijten zal staan. Iets met een pot en een ketel!
Dit slaat echt weer nergens op. Ajax heeft Twente vorig jaar gewoon gefeliciteerd met de titel. Jammer dat Ajax het niet was, maar de felicitaties naar Twente. Zo groot is Ajax gelukkig wel.
Leuk geprobeerd, maar wat Real flikte heeft nog niemand gedaan. Filmpjes op de site, een coach die wegbleef, een assistent die net zo hard mee huilt over corruptie, spelers die maar roepen dat je er gewoon niet mocht winnen en meer van die blabla.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Pruim heeft natuurlijk gewoon gelijk. Ik wilde de resultaten van de Ajax excuses bingo eigenlijk bewaren voor het einde van het seizoen, maar na gisteren ben ik er wel klaar mee, dus here goes. Van de 20 voorafgaand aan het seizoen geselecteerde excuses werden er alhier in totaal 18 gebruikt. Geen volle bingokaart derhalve, waarmee ik mafketel gelijk moet geven:
Haha, nee ik denk dat er geen bingo wordt gemaakt otherfool.
Op miraculeuze wijze werden Uilenberg en de bal/Jabulani namelijk niet opgevoerd als reden van puntverlies. Toch ging de voorspelling van orbit weer een tikkeltje te ver:
Ik gebruik ook nooit een excuus voor verlies of achterstand.. het zullen wel de "denkbeeldige" ajaxsupporters in otherfool's hoofd zijn waar dit over gaat
Met het risico het te snel op te geven (de 2 potjes tegen Twente kunnen nog wel wat leuks opleveren), hierbij een uitgebreide, doch incomplete, selectie:
1. Wij hebben altijd Pech/Zij hebben altijd Geluk
(over Twente) Ze hebben geluk en nooit is een keer pech.
Uit bij Roda kent Ajax sowieso altijd pech en ongeluk.
(over PSV) Niet zo janken, je moet blij zijn dat je cluppie met alle geluk van de wereld heeft gewonen.
Hoeveel geluk heeft PSV wel niet...
Had zon mooi weekend kunnen zijn als PSV gister nou niet zo gemazzeld had dankzij de scheid.
Schijt PSV. Vorige week minder tegen AZ, nu weer tegen Ado en gewoon weer 6 puntjes.
PSV heeft gisteren gewoon gezwijmeld.
(over PSV) Een falende scheids en godsgruwelijk veel geluk
Twente heeft zovaak geluk
Dan concludeer ik hoeveel pech wij niet hebben gehad.
ik blijf erbij dat ze dan zelfs een pech hebben.
verschrikkelijk veel geluk weer dat PSV
Twente weer een lucky overwinning dankzij van Boekel
Twente mazzelt bij een tijdelijke blackout van de keeper van Roda
(over Twente) ze hebben zelfs geluk dat ze geen 2 penalties tegen krijgen
(over PSV) hebben ook nog geluk dat ze geen penalty tegen krijgen plus nog een rode kaart
Ajax heeft het laatste kwartier wel pech
Ruiz had gewoon schijtmazzel
Zucht, kon ook niet anders dan dat je pech gaat krijgen.
Overigens gaat het me nog niet eens om de drie punten van PSV (al zit het ze altijd wel opvallend vaak mee)
PSV zwijnt in de eindfase.
(Twente wint) Dikke poep dit, niet verdiend
(over PSV) Schijtmazzel zeg.
(over PSV) Je mag nog blij zijn dat jullie een puntje hebben gepakt, want dat hadden jullie niet eens verdiend.
Ajax (...) heeft in de tweede helft weer veel pech.
Twente heeft genoeg voordeel met scheidsrechters en geluk in wedstrijden gehad
Door een godswonder winnen ze in Enschede met 3-0 god weet hoe dat is gelukt, ze worden helemaal weggespeeld
de put vol geluk blijft onuitputbaar voor Twente.
(over Twente) Het is gewoon vervelend dat geluk altijd
Je kan toch niet ontkennen dat het PSV niet heeft tegen gezeten vandaag.
Bij ons gaat het even minder en gelijk heb je in 4 van de 5 wedstrijden bijvoorbeeld altijd een scheidsrechters beslissing (...) tegen of een bal op de paal/lat.
Het valt me wel op dat Twente vorig jaar en dit jaar iets teveel mazzel heeft.
(over Twente) Je clubje heeft met veel mazzel gewonnen.
(over PSV) Gewoon grote mazzel dus
God. Wat hebben we toch pech.
2. Slecht Veld
Neemt niet weg dat het nogal vervelend is om twee keer in een week tijd genaaid te worden. Gelukkig hebben we na vanavond dat zielige kunstgras gehad.
Dit was gewoon een typische Ajax wedstrijd; een kleintje op zondagmiddag half één, uit, kunstgras
3. Kessler
Henk Kesler was duidelijk weer voelbaar op de velden vandaag. Volkomen onterechte overwinning van Twente tegen een sterker ADO.. tsja, zo haal je je punten wel
Ik zeg alleen dat Kesler wel erg partijdig is. Ik vind ieder geval dat er discutabele dingen gebeuren.
Kessler letterlijk had gezegd dat ze vorig jaar scheidsrechters in het voordeel van Twente aanstelde
Kesler (met 1 s dus) is de baas van de KNVB. Je bent heel naief als je gelooft dat zon man geen invloed had.
(strafschop tegen Twente) waar is Henk Kessler when you need him?
iedereen ziet hoe erg Kesler probeert Twente met van alles te matsen
4. De Bal/Jabulani
---
5.Scheidsrechter/Grensrechter/4e man
De scheidsrechters floten weer zoals we ze kennen, anti-Ajax en pro-Twente echt ongelofelijk.
Vink is een pedant, irritant eikeltje dat zeer selectief fluit. Typisch genoeg krijgt hij bijna elke topwedstrijd waarbij Ajax betrokken is. Na afloop is de conclusie bijna elke keer hetzelfde: waardeloos en zeer selectief gefloten.
Hoppa, geef de penalty's maar weer niet voor hoor. Schijt arbitrage
GVD, was gewoon een penalty
Vink is een Feyenoorder. Vink is alles behalve een Ajacied.
Vink is inderdaad een Feyenoorder. Hoe duidelijk gaf hij PSV met alles het voordeel.
Overigens worden we weer genaaid door de arbitrage.
Wat moet er nou gdverdegdver gebeuren om een pingel te krijgen?
Ajax had de scheids wel heel erg tegen
Vink marchandeert. Het is algemeen bekend dat Ajax hem heel graag geen duels van Ajax ziet fluiten.
Wat een schande van gister trouwens zeg. 2 ongelooflijk duidelijke penalty's worden gewoon niet gegeven aan Ajax.
die buitenspel beslissing
Stront in je ogen ofso? En had een penalty moeten zijn eerder..
Twente mag Bossen op zijn blote knieën danken
Schwalbe van Ruiz, penalty voor Twente en Jansen maakt de 1-0. Weer een cruciale fout van Blom.
Lekker zeg net eenpenalty ontnomen en nu buitenspel voor Anita terwijl dat niet zo was.
Schandalig hoe partijdig Vink vandaag heeft gefloten. Bah.
arbitrage die als baby zijnde allemaal een aantal keer flink hard op hun kop zijn gedonderd, krijg je week in week uit tegen je
Hou gewoon je kop joh. We worden WEER dik benadeelt door die arrogante arbitrage en dat zal iedereen weten ook.
HEEEEEEEEL duidelijk Wegereef alles tegen je ziet doen
Niet alleen Wegereef hoor, ook Van Boekel beslist een wedstrijd door Twente de eerste twee doelpunten kado te doen. En Nijhuis heeft een grote vinger in de pap bij PSV - Feyenoord door Leerdam weg te sturen en Bakkal niet te bestraffen voor een duidelijke elleboog.
Het valt mij ook op hoevaak PSV opponenten rood krijgen
Eerst een 100% strafschop niet toegekend, en nu slaat Fledderus Enoh en gebeurt er weer niks.
Verbaasd me toch altijd hoe makkelijk ze Suarez geel gaven en andere spelers niet.
Ajax bestolen van 2 punten
het is onzin om een penalty te geven aan Twente. Maar het is Twente he. En ze spelen ook nog eens thuis. En ze stonden toevallig eens achter. Sja, dan is het wel gemakkelijk hem gewoon wel te geven.
Boekeltje matst Twente met die vrije trap.
En weer een 100% strafschop niet toegekend. Opzettelijk hands in de 16. Net als vorige week 2 pingels niet gekregen en een rode kaart (of beter: kaarten, Looms had direct rood kunnen krijgen en anders nu 2x geel, beide 'pingels' waren zijn fout) niet toegekend.
Haha vergeleken met Wegereef vandaag fluit Vink Ajax nog neutraler
dat Siem inderdaad een zuivere strafschop had moeten hebben. Dat is al de zoveelste in de laatste wedstrijden
Gatveredamme, weer een 100% penalty (en rode kaart ook later) NIET gekregen/gegeven.
Schaamhaar zag weer eens een overtreding die er niet was.
(over Kuipers) Die grafhond mag echt is bij zichzelf te rade gaan (...) Alle twijfelgevallen waren standaard voor PSV (...) vele smerige overtredingen van die Lampenkoppen (...) de grensrechter die er bij stond deed alsof zijn neus bloedde (...) Gewoon misselijkmakend (...) geestelijk gehandicapte scheidsrechterskorps
Als dat geen penalty is, snap ik het ook niet meer. Kutscheids.
Van Hulten was overigens wel een dikke prutser, hij was in een anti-Alderweireld bui
Het grappige is dat de fouten van Vink ons juist de titel voor een deel hebben gekost.
Ja, hoor. KUT Wiedemijer. Dit slaat echt totaal nergens op (...) dit was echt schandalig.
Je wil niet weten hoeveel arbitrage voordeeltjes Twente de laatste 1,5 jaar al heeft gehad.
PS: Wat is dat met scheidsrechters en Ajax? Wederom Ajax erg opzichtig weer benadeeld. schandalig.
PSV wordt weer in het zadel geholpen door de arbitrage.
Denk dat Ajax statistisch de meeste kaarten krijgt van de "topclubs" in Nederland. Elke wedstrijd is het weer raak met de pietlullerige gele kaarten.
die rode kaart, de penalties, de aanslagen op Enoh die niet bestraft werden en de willekeur aan kaarten die Ajax spelers kreeg
Hoop dat Wiedetemeier goed en rustig slaapt. Betwijfel zijn objectiviteit en integriteit enorm hier.
het is op zijn minst dubieus dat er in een aantal (thuis)wedstrijden van PSV wel erg makkelijk met rode kaarten is gezwaaid.
Wat Wegereef ons aandeed bij Excelsior-Ajax was pas schandalig.
In de recente wedstrijden tegen ADO, Heracles en Excelsior is er door de arbitrage ook gewoon vele malen op cruciale momenten aantoonbaar een verkeerde beslissing genomen.
Wat mij opviel is dat het nu al de 10de keer is dat een tegenstander van PSV rood krijgt. Wel erg verdacht, al zeg ik het zelf.
Ajax wordt wekelijks 3 keer zo hard genaaid
de scheids beslist hier de wedstrijd, want tot de onterechte rode kaart was er he-le-maal niks aan de hand
En wederom faalt Wegereef en beslist ie eigenhandig een resultaat.
Jullie hebben die 2 punten volledig aan een falende scheidsrechter te danken.
En weer geen penalty die Ajax had mogen krijgen
ALWEER een slechte scheidsrechter.
2 ongelooflijk duidelijke penalty's worden gewoon niet gegeven aan Ajax. Onbegrijpelijk.
Zon rat als Wegereef
Hoe vaak heeft PSV dit seizoen wel niet geluk gehad met makkelijke rode kaarten bij de tegenstanders.
Scheids had vast wat eurootjes op Unibet staan voor winst PSV.
PSV had weer het nodige hulp van de arbitrage.
Schofterig en schandalig hoe de scheids gister PSV extreem opvallend zat te bevoordelen.
De laatste vijf wedstrijden zijn er een stuk of tien penalty-situaties niet toegekend.
Wat een schofterige arbitrage zeg. (...) shit scheids. Schande, dikke schande!
6. Concurrenten winnen altijd met 1-0/1 goal verschil
Twente, (...) dat vieze voetbal met een doelpuntje verschil van hun
aangezien Twente altijd gierig wint
wint Twente wel weer krapjes van de kleinere ploegen de hele tijd
7. Wij waren beter
Natuurlijk was Ajax het ''betere'' team .. Alleen verloor Ajax weer van zichzelf vandaag
Ajax dus veel beter bedoel je en de pech dat er geen 1 in wilde.
qua voetballend spel was Ajax zelfs de beste. Maarja ze zijn niet door.
Verdomme... we hadden al dik voor moeten staan tegen dit kansloze elftal dat anti-voetbal in eigen stadion speelt
Ajax speelt super (...) en het is een wonder dat ze niet 3/4 keer hebben gescoord.
8. Scheidsrechterscommissie
Als de KNVB juist hem (Vink, red.) aanstelt vind ik dat dan wel wat flauw.
Lekker bezig trouwens bij de KNVB. Gewoon Wegereef de meest beladen wedstrijd van het weekend geven
juist de niet gewenste Vink steeds bij topduels van Ajax ingezet
Denk alleen al aan het feit dat scheidsrechter Vink vorig seizoen na AZ-Twente persoonlijk door Zeist uit de competitie is gehaald, maar dat je niemand dat zag doen nadat die man 2 topduels van Ajax door persoonlijke fouten om zeep hielp.
9. Tuchtcommissie
(over Toivonen) ik durf nu al te zeggen dat ie niet vervolgd gaat worden.
(over Toivonen) PSV moet volgende week tegen Ajax spelen dus de KNVB zal het wel weer door de vingers zien.
Die Douglas, [edit mod: scheldwoord verwijderd]
Maar ja, zal er wel weer met 2 wedstrijdjes van af komen.
10. Antisemitisch complot
Zo gaat dat ook in malafide omkoopcompetities in bananenrepublieken ja.. waar deze wedstrijd naadloos tussen zou passen, maar hee, gefeliciteerd hoor met deze gejatte 3 punten.
Misschien een puntje als Wegereef niet ergens weer kaarten en overtredingen ziet die er niet zijn.
Dit is inderdaad een goedmakertje van de KNVB, zo kan Braamhaar zijn 'fout' van een paar jaar geleden herstellen door Enoh zo snel mogelijk van het veld te sturen na twee schwalbes van Toivonen.
Eriksen of Vertonghen zal komend weekend wel na 5 minuten rood krijgen
Als PSV zondag verdiend van Ajax wint, dan zal je me niet horen. Maar het zal wel weer anderhalf uur naaierij worden.
(over Wegereef) Er is in ieder geval 1 iemand die de uitslag al wist vanochtend.
(over de scheids) Dit waren meer dan fouten alleen.
ochochoch wat wordt Ajax weer stevig genaaid zeg. Competitievervalsing
11. Te koud om te voetballen
alle ingrediënten om puntverlies te lijden zijn weer aanwezig: (...) we spelen in de kou
12. KNVB (algemeen)
KNVB is een selectieve corrupte zooi.
de KNVB helpt PSV weer eens in het zadel.
(over Twente) En de mensen hier maar zeggen dat zaken als voortrekken van clubs niet bestaan (...) hadden vanuit Zeist wel de nodige support.
Koopt PSV soms de KNVB om ofzo?
13. Concurrenten scoren alleen maar uit spelhervattingen/lelijke goals
Zag ook dat de 2 goals van Twente ook te kansloos voor woorden waren.
Shit Twente, dat was wel een hele easy goal net.
Mazzel voor (Luuk, red.) de Jong dat de bal na de redding tegen zijn kop aan komt
zodat eigenlijk ook dat tweede doelpunt van PSV door de KNVB zelfs als onreglementair beoordeeld wordt (net als de eerste)
(over Twente) Wat een kutgoal.
14. Competitieschema
Wij zijn dit jaar de enige club die (maarliefst 8 maal!) om half 1 speelt terwijl PSV en Twente geen één keer om half 1 spelen.
wat ik niet vind rijmen is dat Twente wel makkelijk de boel mag aflasten
Jammer dat Twente ''toevallig' als enige ploeg niet hoeft te ballen, net nu ze uit vorm zijn en veel spelers missen.
12.30 blijft gewoon een ruktijd om te moeten voetballen. (...) Geloof dat Ajax die vroege potjes ook niet geweldige resultaten heeft gehad.
(voetballen om 12.30) helaas beïnvloed het kennelijk wel de resultaten.
Statistisch gezien verliezen we op dat tijdstip wel de meeste punten
15. Moe door korte winterstop/voorbereiding/Europese wedstrijden
Toen Nederland en Uruguay de halve finale haalden zei ik al dat dat Ajax de titel zou gaan kosten.
Ajax had maar een korte voorbereiding met ook veel spelers op het WK
Ik denk wel dat je bij mannen als Suarez, Wiel en de Zeeuw het WK syndroom terug ziet. Samen met Barcelona is Ajax wel het zwaarst belaste team.
Tering, dat wordt veel puntverlies nationaal. Veel te druk voor de smalle selectie die we hebben
Op dit moment is voor Ajax elke pot lastig, zeker met al die WK gangers.
Ik heb helaas 100% gelijk gekregen met mijn voorspelling dat Ajax in deze fase (november) in zou storten, doordat de spelers die het WK hebben gespeeld het nooit tot eind december vol zouden kunnen houden.
16. Tegenstanders doen tegen ons meer hun best
Dit was de wedstrijd van het jaar voor Utrecht
Utrecht geeft 300% tegen Ajax
kut dat ADO tegen Ajax wel altijd al die kansjes erin werkt en tegen onze concurrentie minder
Altijd wanneer Ajax uit moet hoor je: (...) de wedstrijd van het jaar!
Groningen: wedstrijd van het jaar. Heerenveen: wedstrijd van het jaar. VVV: wedstrijd van het jaar. Roda: wedstrijd van het jaar etc. etc. etc. Waar niet eigenlijk
17. Concurrenten winnen altijd in slotfase
beide concurrenten winnen hun wedstrijd onverdiend in de blessuretijd.
Verdomme, Twente weer ergens in de laatst minuten gescoord. Gaap.
Dit wordt nog een late 2-1 gemaakt door Ruiz.
Helaas zwijmelen Twente en Feyenoord ook weer vlak voor tijd
in de 93e minuut nog zoiets flikken. Gadver.
Jammer, Twente met de 1-1. Zal de 2-1 ook nog wel in blessuretijd vallen, zoals bij dat klote PSV.
Het zal wel weer eens, Twente die in de slotfase scoort...
(over PSV) 2 belachelijk rode kaarten en die goal in de blessuretijd.
Ik voorzie zo toch weer de late 2-1 van Twente.
FC Twente blessuretijd, PSV blessuretijd. Echte kampioenen!
Kut dat Twente weer in de slotseconde scoort.
En dan ook in de 92e minuut winnen. Bah, was behoorlijk geirriteerd zeg.
En Twente wint weer eens in de slotminuut, zucht.
18. Uilenberg
---
19. Te nat om te voetballen
alle ingrediënten om puntverlies te lijden zijn weer aanwezig: (...) we spelen (...) met waarschijnlijk sneeuw of regen
Dit was gewoon een typische Ajax wedstrijd; een kleintje op zondagmiddag half één, uit, (...) regen
20. Iedereen is tegen ons
Sommige mensen denken hier dat ze altijd moeten janken tegen alles wat Ajax is en iedereen die voor Ajax is, daar heb ik dus genoeg van.
dit is toch puur een anti-Ajax supporters campagne?
Gezien het anti-Ajax beleid, zelfs op MM, kan ik me best voorstellen dat ze wat te klagen hebben
De commentatoren vind ik al helemaal allesbehalve ajax-gekleurd.. het merendeel heeft ook een dusdanig provinciaalse tongval dat ik me afvraag of die niet allemaal eerder anti-ajax zijn
En dan nog zeggen dat die schwalbe van Ruiz 'een slimme actie' was. Als Suarez dat had gedaan dan zou hij van een schandalige actie spreken...
gaat erom dat Ajax weer enorm benadeelt word
Ajax hater Ton du Chatinier
Dat heet gewoon stokken zoeken om mee te slaan, waar tegenstanders van Ajax al tijdenlang zeer bedreven in zijn
Elke club is toch standaard tegen Ajax?
(over Amsterdam) die stad die dus gehaat moet worden vanuit iedere provincie.
Toch nog de discussie met k
s aangaan? Je weet toch dat hij nog zelfs voor Vitas zou zijn als dat Ajax' concurrent voor de titelstrijd was..
met zijn alleen tegen Ajax
Ajax (...) bestolen van punten.
Ik ontdek in me zelf maar weer eens het grote verschil tussen Ajax supporters en de rest van Nederland ( anti-Ajax dus )
Als dit Suarez was zaten er nu al 100 huilie huilies op het forum die zaten te zeggen dat hij weet ik veel hoelang geschorst moet worden. Doet Toivonen het is het gewoon oké en geen schwalbe, schei toch uit.
Nomak is op de anti Ajax toer gegaan
Alleen de anti Ajax mensjes hier zien er een groot schandaal in, de enige die wat in die situatie zien zijn een aantal jankers hier.
Waarom is het toch zo moeilijk voor jullie om eens voor niet altijd tegen Ajax te zijn ?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Discussieren heeft nooit zin als je altijd andere, niet relevante zaken erbij gaat betrekken. Wat heeft Ajax met de classico te maken?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Die quote van otherfool is wel erg kansloos hoor, hoeveel tijd heeft daarin gezeten. De ultieme troll post 
Ik weet nu niet wie je er mee te kijken zet, quotes van 1,5 jaar geleden e.d. erbij halen. Kansloos in het kwadraat.
Minstens drie kwart zijn gewoon realistische posts, snap niet echt wat je hiermee wilt zeggen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, moest er wel om lachen, maar dit kun je natuurlijk voor alle clubs aan de top maken die meeleven met het moment van de wedstrijd. Dat is sport en soms is het moeilijk te verkroppen om je ploeg te zien verliezen op een onterechte manier of je concurrenten in de laatste minuut te zien scoren. Dat heeft emotie.
Maak er ook even 1 van de Madrid-supporters hier otherfool, want vind het wel vermakelijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hij bewijst alleen zijn eigen kansloosheid eigenlijk. Helft van die quotes zijn klinkklare onzin voor zijn bingo kaart 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik verdenk otherfool ervan dat hij elke post in dit topic dagelijks in Word documenten plakt en ze ook nog eens sorteert. Grappig om te lezen, maar ook extreem treurig dat je zoveel tijd in zoiets nutteloos stopt.
Die quote van otherfool is wel erg kansloos hoor, hoeveel tijd heeft daarin gezeten. De ultieme troll post 
Ik weet nu niet wie je er mee te kijken zet, quotes van 1,5 jaar geleden e.d. erbij halen. Kansloos in het kwadraat.
Minstens drie kwart zijn gewoon realistische posts, snap niet echt wat je hiermee wilt zeggen.
Van mij pakte hij er zelfs posts van een jaar of 3 terug bij. Je moet het maar nuttig vinden 
Maar toegeven, ik moest wel grijnzen tijdens het lezen van alles.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik ook wel hoor, maar ik zie zoveel oude crap ertussen staan. Dingen die je gefrustreerd tijdens een waardeloos wedstrijdje zegt of posts over Wegereef die opzichtig heeft gefaald en zelfs in de media wordt afgekraakt. Tsjah, het is maar waar je op kickt natuurlijk
Mag hij die zelfkritiek posts over het waardeloze Ajax van het afgelopen jaar ook neerpennen.
Verdenk je hem A&L? Ik weet het wel 100% zeker. Dit gaat verder dan calimero gedrag. Dit is gewoon de ultieme troll post eigenlijk en ik heb er eigenlijk geen woorden voor. En dat van iemand die een Calimero afbeelding heeft 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nee, dit gaat verder dan trollen. Dit is obsessief...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Moet ie is in een voetbalstadion komen, dan heeft ie zn bingokaart in 5 minuten vol. Je kan dingen ook TE serieus nemen hoor 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Jullie kunnen otherfool nu wel bestempelen als kansloos en troll, maar de beste man bewijst wel 1 ding: als het gaat om clubliefde is men gewoon zeer selectief. Is dat een ramp? Nee, absoluut niet! Maar je kunt het ook gewoon toegeven...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jullie kunnen otherfool nu wel bestempelen als kansloos en troll, maar de beste man bewijst wel 1 ding: als het gaat om clubliefde is men gewoon zeer selectief. Is dat een ramp? Nee, absoluut niet! Maar je kunt het ook gewoon toegeven...
Heb het ook nooit ontkend hoor. Iedere clubsupporter kijkt wel door zijn of haar ietswat gekleurde brilletje.
Alhoewel als ik otherfools post doorblader hij wel het nodige heeft verdraaid. Maar dat zal wel bij de grap horen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ooh, ik heb me ook wel is misdragen hoor. Daar niet van, maar ikv ind het wel overdreven. Soms pen je dingen neer als je nog pissed bent over de wedstrijd. Maar er staan ook genoeg onzin quotes in die hij expres zo neerpent.
Daarnaast vind ik supporters vergelijken met mensen die miljoenen verdienen en een voorbeeldfunctie hebben gewoon kansloos. Wij zijn er juist om lekker subjectief te zijn. Iemand als Mourinho of de clubleiding van Real horen zich gewoon als heren te gedragen. Wij mogen lekker de beest uithangen en ongegeneerd onze mening geven 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat otherfool dit doet om de aandacht hier even weg te krijgen van de zwaar falende The Pathetic One 
Trouwens, voor wie lid is van de VI...er staat in de nieuwe VI van vandaag een heerlijke Dijkshoorn column over Mourinho 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Dat is toch juist mijn hele punt? Alleen als otherfool dat eventjes allemaal onder elkaar zet dat jullie subjectief zijn worden jullie allebei gelijk boos. Waarom dan? 'Je mag toch de beest uithangen en ongegeneerd jullie mening geven'? Obviously hebben jullie dat gewoon gedaan, maar als iemand daar jullie op wijst word je boos. Volgens mij geloof je zelf dus ook niet wat je typt in je laatste alinean, of in ieder geval, je houdt je er zelf niet aan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jullie allebei boos? Waar word ik boos dan? Kan wel lachen om zo'n post hoor. Nogal vergezocht maar meer ook niet hoor.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nou, vergezocht lijkt me iets compleet anders.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Jullie allebei boos? Waar word ik boos dan? Kan wel lachen om zo'n post hoor. Nogal vergezocht maar meer ook niet hoor.
Ik zeg niet dat ik het er mee eens bent, maar het mooie is dat otherfool alleen de quotes plaatst en verder geen ondersteunende tekst erbij geeft. Hij laat de interpretatie aan de lezer over. Maar blijkbaar doen hun eigen uitspraken voor sommigen blijkbaar wel een beetje pijn ofzo? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat is toch juist mijn hele punt? Alleen als otherfool dat eventjes allemaal onder elkaar zet dat jullie subjectief zijn worden jullie allebei gelijk boos. Waarom dan? 'Je mag toch de beest uithangen en ongegeneerd jullie mening geven'? Obviously hebben jullie dat gewoon gedaan, maar als iemand daar jullie op wijst word je boos. Volgens mij geloof je zelf dus ook niet wat je typt in je laatste alinean, of in ieder geval, je houdt je er zelf niet aan.
Ik word niet boos, maar hij mag wel een keer wat anders doen dan een aantal jaar lang quotes zitten verzamelen in een bestandje. Zo kan je ook niet meer normaal discussiëren als je dingen van jaren geleden erbij haalt natuurlijk.
Daarnaast ging het helemaal niet over ons, maar over de Classico. Dan is zoiets erbij halen gewoon laf natuurlijk
Supporters roepen wat ze willen, dat doen we gelukkig ook. Maar wij mogen iemand als Mourinho of het Real Bestuur er wel op afrekenen als ze zich als losers gedragen toch? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Van onze topper Armenteros van Heracles 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Dat is een punt, stond ook wel te kijken hoe makkelijk er van Barcalona-Real Madrid wordt overgeschakeld naar Ajax 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.