- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik betwijfel het ten zeerste. Ik viel vrijwel nooit als ik voetbalde, tenzij ik wilde vallen. Hou het er daarom maar op dat jij nogal dom bent. Dat blijkt uit vrijwel alles dat je schrijft.
Euhm, welke speler maakte de eerste nepduik dan? Ronaldo
En dan Mascherano gaan afkraken
Is gewoon een overtreding van Ronaldo die Mascherano meeneemt in zijn fopduik en dus een terecht afgekeurde goal.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Neuh, is echt wel een schwalbe van Mascherano hoor. Onbegrijpelijke beslissing van de ref en het had de wedstrijd een heel ander aanzien kunnen geven.
Ben voor de rest wel blij dat Barça de finale speelt. Wat is Real toch een matig team.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Is gewoon een overtreding van Ronaldo die Mascherano meeneemt in zijn fopduik en dus een terecht afgekeurde goal.
). Mascherano ziet dat-ie te laat is voor Higuain, kan 'm nooit meer halen en gaat er dus maar bij liggen - kan het altijd proberen. En het werkte... helaas. Ronaldo kon hier duidelijk echt helemaal niks aan doen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik zie het contact duidelijk met het been van Mascherano, dus het is een overtreding. Simpeler kan het voetbal niet zijn mensen!!
Nu gaan zitten janken omdat Mascherano zogenaamd makkelijk zou vallen, kom op zeg. Tuurlijk vallen die spelers makkelijk, doen ze tegenwoordig bij elke club, ook bij jouw geliefde clubjes hoor Reinbo
Doorgebroken speler heel lichtjes een tikje aan de schouder geven, vallen en een rode kaart. Zie je wekelijks. Vind ik het contact van de duikelaar Ronaldo op het been van Mascherano niet eens een twijfelgeval, hij raakt hem gewoon overduidelijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
). Mascherano ziet dat-ie te laat is voor Higuain, kan 'm nooit meer halen en gaat er dus maar bij liggen - kan het altijd proberen. En het werkte... helaas. Ronaldo kon hier duidelijk echt helemaal niks aan doen. Tuurlijk deed Ronaldo het niet expres, maar hij valt ook extreem makkelijk en neemt Mascherano gewoon mee. Dus hij benadeeld de verdediger. Of Mascherano makkelijk valt doet er niet meer eens toe. Bedank je grote vriend C. Ronaldo maar voor die afgekeurde goal.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Contact is geenszins verboden in voetbal. Iemand ten val brengen wel, maar daar is hier dus geen sprake van.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Wat is Real toch een matig team.
En dat met zo'n selectie?!
Shame on you The Pathetic One AKA The Special Loser!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Contact is geenszins verboden in voetbal. Iemand ten val brengen wel, maar daar is hier dus geen sprake van.
Ik zie toch echt op het moment dat Ronaldo zijn been raakt Mascherano naar de grond gaan. Ik weet niet wat er met jullie ogen is, maar ik zie echt een (onbedoelde) overtreding van Ronaldo.
En daarnaast, hij ziet Higuain niet eens. Dus een schwalbe omdat hij Higuain er vandoor zag gaan gaat sowieso al niet op.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ik zie het contact duidelijk met het been van Mascherano, dus het is een overtreding. Simpeler kan het voetbal niet zijn mensen!!
Nu gaan zitten janken omdat Mascherano zogenaamd makkelijk zou vallen, kom op zeg. Tuurlijk vallen die spelers makkelijk, doen ze tegenwoordig bij elke club, ook bij jouw geliefde clubjes hoor Reinbo
Doorgebroken speler heel lichtjes een tikje aan de schouder geven, vallen en een rode kaart. Zie je wekelijks. Vind ik het contact van de duikelaar Ronaldo op het been van Mascherano niet eens een twijfelgeval, hij raakt hem gewoon overduidelijk.
ach man voetbal is een sport waarin contacten zijn toegestaan, het is geen zaalvoetbal, nog niet.. Dit is de ellende van al het duikelen in de laatste jaren (en ja het is erger geworden): mensen denken opeens dat het gerechtvaardigd is dat een speler neerdondert en gefloten wordt als er ook maar het minste contact is. Gaat iedereen in de herhaling nauwkeurig kijken of er een contact is en zoja ''oh dan zal het wel een overtreding zijn..'', zelfs bij schouderduwtjes zie je dat.
Echt ik vind schwalbes veel misselijker dan een echte overtreding, los van het hele Real-Barca gezeik, juist ook omdat het de visie op voetbal verandert en zeker bij mensen die zelf nooit hebben gevoetbald
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Wees maar zeker dat hij Higuain allang gezien had. Hij voelde dat kleine tikkie (dat is er, geen ontkennen mogelijk) en viel voor dood neer in de hoop dat de ref wel zou fluiten. Helaas deed die dat.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik zie het liever ook mannelijk, maar er is gewoon contact en de val is gewoon een gevolg van het contact. Als we willen dat hier niet meer voor gefloten wordt moet je ook consequent zijn en dat in alle andere gevallen ook doen. In dit geval floot De Bleeckere perfect in de lijn van de wedstrijd.
Dit is overigens niet een probleem van gisteren, dit gebeurt overal. Elke wedstrijd zie ik spelers van beide teams makkelijk vallen.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Bedank je grote vriend C. Ronaldo maar voor die afgekeurde goal.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Heb je Ronaldo wel is gezien? De manier waarop hij valt staat erg in contrast met zijn berenlichaam. En dan zeggen dat ik oogkleppen voor heb
Ronaldo ging natuurlijk ook overduidelijk voor de overtreding mee.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, die val is het gevolg van het feit dat hij Higuain niet meer bij kan halen. Het contact is slechts de reden dat hij zich onbestraft kan laten vallen. Niet zo naief graag.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het maar een treurig CL seizoen. Bijna alle KO duels vielen enorm tegen en de meeste duels waren na de 1e wedstrijd al beslist. Of het nu Real-Barca of Schalke-Man Utd was of eerder Barca-Shaktar, Real-Tottenham of Kopenhagen-Chelsea was.
Slechts de duels tussen Man Utd en Chelsea vond ik wel behoorlijk. Maar ik mis de zinderende spanning in de 2e wedstrijd tot de slotminuten. Nog niet 1x gezien.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jajajajajaja (kan vervangen worden door blabla), als er iemand naïef is op dit moment ben jij het wel Reinbo. Ronaldo moest niet voor de schwalbe gaan, dan was Mascherano niet gevallen en had Higuain gewoon gescoord 
Typisch gevalletje van oorzaak(Ronaldo)-> gevolg.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Het zal vanavond wel weer geen wedstrijd worden (maar het blijven duitsers dus wie weet).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Nouja, acht basisspelers eruit gehaald door Ferguson. Wel erg overdreven en minachtend, hoop dat Schalke een goede pot speelt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Boring as hell deze wedstrijd. Schalke is gewoon veel te matig voor zelfs de tweede keus van United.
Nouja, acht basisspelers eruit gehaald door Ferguson. Wel erg overdreven en minachtend, hoop dat Schalke een goede pot speelt.
Komend weekend speelt Man Utd de allesbepalende titelwedstrijd tegen Chelsea, die maar 3 punten nog achterstaan. Niet meer als logisch dat Ferguson na de 0-2 bij Schalke nu zoveel mogelijk spelers spaart.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Zoals United het zonder Christiano Ronaldo doet is wederom het bewijs wat een overgewaardeerde speler hij altijd al is geweest. Ik zie het toen al en zeg het nu weer.
Ik weet zeker dat het een mooie finale gaat worden. Een droom finale zelfs. Twee van 's wereld beste ploegen in het mooiste stadion ter wereld. Toch denk ik dat Barcelona sterker is, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze ook gaan winnen.
Beide clubs spelen trouwens niet alleen voor de beker, maar ook voor de gedeelde vierde plaats in de ranglijst van clubs die de meeste CL bekers hebben gewonnen. Beide clubs hebben hem namelijk drie keer gewonnen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Boring as hell deze wedstrijd. Schalke is gewoon veel te matig voor zelfs de tweede keus van United.
Komend weekend speelt Man Utd de allesbepalende titelwedstrijd tegen Chelsea, die maar 3 punten nog achterstaan. Niet meer als logisch dat Ferguson na de 0-2 bij Schalke nu zoveel mogelijk spelers spaart.
Tweede keus is inderdaad ook nog steeds beter als ik dit zo zie. Verder een slecht potje voetbal, vind het echt geen hol aan om naar Man United te kijken.
Voor de rest toch raar dat je zoiets doet in de halve finale van de CL. Dat je spelers spaart, oke. maar acht spelers sparen vind ik wel erg veel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niet als je uit al 0-2 hebt gewonnen en je thuis tegen Schalke moet voetballen...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Mja dit is inderdaad wel erg schrijnend. NU moet de stand zo blijven, dan ben ik blij 
Lekkere giga blunder van Neuer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beide clubs spelen trouwens niet alleen voor de beker, maar ook voor de gedeelde vierde plaats in de ranglijst van clubs die de meeste CL bekers hebben gewonnen. Beide clubs hebben hem namelijk drie keer gewonnen.
1 van de 2 gaat Ajax evenaren 
Maargoed, dat moest toch een keer gebeuren. Ferguson sprak recent nog wel mooie woorden, dat hij hoopt dat zijn club tussen grootheden als Ajax komt te staan 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik had een 2-1 gepouled, dus hup Schalke!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
1 van de 2 gaat Ajax evenaren 
Maargoed, dat moest toch een keer gebeuren. Ferguson sprak recent nog wel mooie woorden, dat hij hoopt dat zijn club tussen grootheden als Ajax komt te staan
Zegt hij tenminste nog iets zinnigs
Mijn waardering voor Ferguson is weer wat gestegen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.