- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
2-1 A&L
Lekker goaltje hoor.
Hmm,nu mag het wel verder gaan met de scores, valt weinig meer te halen voor mij behalve de winst van Man U.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
2-1 
Maar nu moeten ze stoppen met scoren. Zal wel ergens 4-2 worden dan. Balen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Toch wel lekker dat uitvakje van Schalke, vanaf minuut 1 dat Man U publiek al overstemmen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
1 van de 2 gaat Ajax evenaren 
Maargoed, dat moest toch een keer gebeuren. Ferguson sprak recent nog wel mooie woorden, dat hij hoopt dat zijn club tussen grootheden als Ajax komt te staan
Ik gun het Barcelona meer dan United, maar als United het straks wint kan ik er prima mee leven. Mooie club.
Thank God dat The Pathetic Loser en Gaylord niet in de finale staan. Hoewel ik dat volgend seizoen nog wel zie gebeuren... In het team van Real zit nog enorm veel potentie.
Ze moeten Manuel Pellegrini gewoon terughalen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Onder welke echte naam werkt ''Gaylord''?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Die balletdanser van Real Madrid. Je weet wel wie ik bedoel. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Gaylord Focker 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die balletdanser van Real Madrid. Je weet wel wie ik bedoel.
Ah. Ik zat aan een coach van een andere club te denken..
Barca-Man Utd is een heerlijke finale. Zijn ook gewoon terecht de 2 sterkste teams van Europa.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vieze smerige tackle van Anderson zeg, noppen naar voren. Geen enkele intentie voor de bal. Terecht een kaart.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Nu ben ik dan wel benieuwd welke coach je dacht dat ik bedoelde. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nu ben ik dan wel benieuwd welke coach je dacht dat ik bedoelde.
Dat was dus mijn vraag want ik had geen idee.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Lalalala, watch out Barca..
Heb er zin an 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Afzichtelijk potje voetbal verder, ondanks dat het 4-1 staat. Dit Schalke hoort natuurlijk niet thuis in de halve finales. Dat is meer een kwartfinale Europa League ploegje. Staan in de Bundesliga ook nog is op de 10e plek. Het is maar dat Schalke Inter troef in de kwart finales, een ploeg dat ook voor geen meter voetbalt dit seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat had ik je al op voorhand kunnen vertellen, daar gaat weer 105 minuten van je leven
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Routine he NW, ondanks dat ik er geen zin in heb ben ik het wel verplicht naar mezelf om te kijken.
vd Sar heeft geluk met deze fout.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ze hebben toch oa Benfica (komend finalist EL denk ik) uit de CL gezet in de groepsfase en daarna Valencia en Inter eruit gegooid.
Man Utd is alleen 5 klasses beter.
Wat een kuteditie van de CL dit jaar. Waar is de spanning?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Benfica, Valencia en Inter vind ik alle drie maar niks dit seizoen. Benfica heeft geluk ook niet de lastigste lotingen gehad in de EL.
Wel met je eens dat ik deze editie ook geen reet aan vindt. Weinig spectaculairs. Maar heb ook weinig met veel ploegen(vind alleen Barca leuk), dus dan hoop ik op leuke en spannende potjes met goed voetbal. Dat is dus ook niet zo 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Ik vond het een leuke wedstijd. Totaal geen stress, Schalke had hier niks te zoeken, United speelt gewoon heerlijk, lekker en makkelijk voetbal. Soms echt te zien d.m.v. wat slordigheidjes (2-1) dat het niet zoveel voorstelde allemaal, maar dat maakt niet uit; heb me vermaakt. Barca wordt een échte tegenstander, samen met United de best en mooist voetballende ploeg. Schitterende finale!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Haha, wat een ruimtes in de 2e helft. Ook voor Schalke, trouwens. Maar dit was echt een vinger-in-de-neus-wedstrijd.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Weinig aan inderdaad, gelukkig dat er af en toe een goaltje viel
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ze hebben toch oa Benfica (komend finalist EL denk ik) uit de CL gezet in de groepsfase en daarna Valencia en Inter eruit gegooid.
Man Utd is alleen 5 klasses beter.
Ik ben ervan overtuigd dat de finale een prachtige wedstrijd wordt met hierin 2 aanvallende ploegen met goed positiespel en 2 fantastische technici, Rooney & Messi.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Dat verwacht ik juist niet, Man Utd is geen ploeg die aanvallend voetbal speelt. Ik verwacht dat Man Utd zal inzakken, zoals ze wel vaker doen jammer genoeg, en op de counter zal spelen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
De spanning bewaren ze tot de finale. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik kan me niet herinneren dat alle ontmoetingen vanaf de kwartfinales al beslist waren na de eerste wedstrijd!
Geen 1 verlenging, geen 1 penalty reeks..
Mocht ThaMovieVoter gelijk hebben krijgen we een finale die Liverpool - AC Milan ontstijgt
.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ik ben ervan overtuigd dat de finale een prachtige wedstrijd wordt met hierin 2 aanvallende ploegen met goed positiespel en 2 fantastische technici, Rooney & Messi.
ManUnited is helemaal niet aanvallend. Het is een mega degelijke ploeg die tegenhoudt en toeslaat door individuele klasse van Giggs, Rooney of Nani. Van United hoef je echt geen voetbal te verwachten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Verdedigen is ook voetbal.... Het lijken hier wel een stelletje 9 jarige pupiltjes die allemaal in de spits willen spelen. The big picture is blijkbaar een te complex concept.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
"Feyenoorder Martins Indi in beeld bij AC Milan"
De jonge Feyenoord-verdediger Bruno Martins Indi (19) is in beeld bij AC Milan. Althans, dat meldt de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport.De 19-jarige linksback heeft de laatste weken een basisplaats in de ploeg van trainer Mario Been en zou daarbij zijn opgevallen bij Milan. Afgelopen winter trok de club nog Urby Emanuelson aan voor de linksbackpositie. AC Milan zou fors willen investeren om de selectie te verjongen en te versterken, om zo weer een leidende rol te krijgen in Europa. Zoals bekend vertrekt Luc Castaignos komende zomer naar Internazionale.
===
Nou, snel verkopen voor 5 miljoen ofzo.
Kan Feyenoord daar een goede linksback voor terugkopen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.