• 17.544 nieuwsartikelen
  • 182.830 films
  • 12.616 series
  • 34.930 seizoenen
  • 658.189 acteurs
  • 200.642 gebruikers
  • 9.482.358 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Bottleneck schreef:

so what, eventuele winst gaat voor verkapte complimentjes geven.

Vind het maar nostalgisch geouwehoer van altijd uit eigen kracht uitgaan en je niet aanpassen aan de goede tegenstander. Waar komt de driedubbele dekking op Ryo dan vandaan waardoor hij een tijdje een dip kreeg (om de vergelijking maar even op hetzelfde level te houden ) of het spel van oranje tegen spanje en brazilie

Hoho, inspelen op je tegenstander is wel iets anders dan heel je speelwijze omgooien.

Ik vind het best hoor, dat je koste wat het kost voor de overwinnig wilt gaan, maar met zóveel kwaliteit als Real heeft, mag je toch net even ietsjes meer verwachten.

Een Özil op de bank zetten... tja... Nuff said, zou Kos zeggen.

Kan verder wel begrijpen dat je concessies doet als je niet lang geleden compleet bent weggetikt met 5-0.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Je kan niet ontkennen dat Real tegen Barça heel laf heeft gespeeld. Als je met een middenveld speelt dat bestaat uit Xabi Alonso, Khedira en Pepe (verdediger), terwijl je Özil en Kaka hebt, ben je niet goed bij je hoofd. Er is nooit gezegd dat Mourinho heel het seizoen verdedigend heeft gespeeld. Feit is gewoon dat Mourinho zijn speelstijl aanpast op die van de tegenstander, mits die sterker is. Dat heeft hij bij Chelsea gedaan, bij Inter en dat doet hij nu ook bij Real. Ik vind dat je altijd uit moet gaan van je eigen speelstijl, zeker als je over spelers als Özil, Kaka, Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso, etc. beschikt. Kijk, dat een club als Osasuna zich aanpast aan Barça, oke, maar dat Real in Bernabeu zich aanpast aan Barça, dat kan niet!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Poeff, als je die namen ook zo hoort Almighty. Sorry hoor, maar daar kan je eigenlijk gewoon het beste team van de wereld van maken. Ben benieuwd of het die speciale meneer gaat lukken, tot nu toe niet. Oefent Mourinho wel op combinatievoetbal vraag ik me dan ook af. Lijkt me eigenlijk niet als je zo'n eenheidsworst als Ronaldo voorin hebt staan.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Een systeem waarin OZIL IN DE BASIS STAAT

Als 2e team van de wereld ben je in eigen huis heus niet kansloos tegen Barcelona hoor, zij laten ook wel is punten liggen Ik vind het gewoon een zwaktebod als je met spelers als Ronaldo en Ozil in je elftal naar de tegenstander gaat kijken en niet naar jezelf.

Zoals ik al 100x heb gezegd, hij heeft zijn eigen tactische blunder goed gemaakt door Ozil erin te gooien. En wat zeg je me nou, opeens ging Real beter voetballen(en dat met 10 man), zie je de logica van je beste speler opstellen nu ook in?

Ja maar vergeet niet dat voordat Ozil erin kwam Real ook grote kansen had, zoals die van Ronaldo met een kopbal van de doellijn gehaald. Sowieso op corners spelen met al die muppets bij Barca, is ook tactiek en heb vrij weinig uitgespeelde kansen gezien van Barca zoals ze die normaal krijgen.

Ozil had ik ook het liefst vanaf het begin gezien, maar door hem later in te brengen kun je iets forceren en omgooien en zie daar, het hielp

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Haha, ja daar heeft Real verder geen spelers voor om de boel om te gooien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zie NEC genoeg spelen. Heb Eredivisie Live ook aan op dagen dat Ajax niet speelt. Ik riep dit al toen hij nog voor de Graafschap speelde, dus laten we nou niet doen of ik dit baseer op 2 potjes. Creatieve en bepalende speler, bijzonder groot talent. Maar hij moet die stap omhoog nu wel eens een keer gaan maken. Hij had vorig jaar pech dat hij zwaar geblesseerd raakte, want daarvoor debuteerde hij voor Denemarken. Had waarschijnlijk anders wel op het WK gespeeld.

Dus jij kijkt serieus op eredivisielive naar NEC tegen Heerenveen?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, ja daar heeft Real verder geen spelers voor om de boel om te gooien.

Niet van het kaliber Ozil

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wil het wel nuanceren hoor.

Nicolage Rico schreef:

Tactisch, zeker met bal komt hij flink tekort. Hij heeft geen overzicht (...) geen techniek

Dat lijkt me niet helemaal opgaan, vraag maar aan Henk Fraser. Ik zat meer te denken aan handelingssnelheid op zijn huidige positie, binnen de spelopvatting van de Boer en binnen dit elftal. Om maar iets te noemen; het duurt vaak nogal even eer beide Belgen hem aanspelen (als ze dat al doen) en veel mogelijkheden naar voren zijn er vaak niet.

Nicolage Rico schreef:

Noem jij eens punten waardoor hij zoveel beter is dat al die andere nuttige middenvelders en waarom hij nog jaren in de basis hoort te staan.

Hoho, dat heb ik niet gezegd, ik stelde alleen maar een vraag. Ik lees hier zo vaak van dit soort dingen dat ik me wel eens afvraag of er überhaupt wel een (eigen) gedachte achter schuil gaat. Mijn dank in ieder geval voor het antwoord. En als je 't toch wilt weten, als ik nu zou moeten kiezen zou ik ook voor Anita gaan. Enoh met het spel voor zich heeft weinig zin en Lindgren is in meerdere opzichten te defensief.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Niet van het kaliber Ozil

Daarom moet-ie meteen de basis in.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Insignificance schreef:

Ik zat meer te denken aan handelingssnelheid op zijn huidige positie.

Dat bedoelde ik eigenlijk ook met balbehandeling.

Hoho, dat heb ik niet gezegd, ik stelde alleen maar een vraag.

Weet ik. Ik haakte even in op de woorden van A&L.

Ik lees hier zo vaak van dit soort dingen dat ik me wel eens afvraag of er überhaupt wel een (eigen) gedachte achter schuil gaat. Mijn dank in ieder geval voor het antwoord. En als je 't toch wilt weten, als ik nu zou moeten kiezen zou ik ook voor Anita gaan. Enoh met het spel voor zich heeft weinig zin en Lindgren is in meerdere opzichten te defensief.

maxcomthrilla

• 15588 berichten
  • 2882 stemmen

otherfool schreef:

The Special One, oh wat een *kuch* afgunst

Ozil op de bank zetten en thuis aantreden met 7 verdedigers tegen FC Barcelona. Mourinho is een angsthaas, een lafaard, een mietje, altijd al geweest. Wees eens consequent, Bert van Marwijk wordt voor minder bange Bertje genoemd en Mourinho is nog steeds de Special One. Hoe inconsequent kun je zijn?!!!!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daarom moet-ie meteen de basis in.

gheghe dan mis je het effect wel een beetje, eerst consolideren, doelloos rond laten tikken rond het middenveld met een enkele uitschieter naar de zestien, tot frustratie gaan ze buitelen, aanstellen en ballen het publiek injagen, en dan Ozil erin om het karwei proberen af te maken. Dat je dat niet doorhebt

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

Ozil op de bank zetten en thuis aantreden met 7 verdedigers tegen FC Barcelona. Mourinho is een angsthaas, een lafaard, een mietje, altijd al geweest. Wees eens consequent, Bert van Marwijk wordt voor minder bange Bertje genoemd en Mourinho is nog steeds de Special One. Hoe inconsequent kun je zijn?!!!!

Beetje raar als je erbij nadenkt inderdaad. Snap dan ook niet waarom hij Bertje een angsthaas noemt. Ik denk dan ook dat hij stiekem wel voor Oranje heeft gejuicht, maar puur om ons te stangen een beetje heeft lopen ouwehoeren tijdens het WK. Iets anders kan ik namelijk verzinnen, of hij is echt inconsequent in alles.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

Och arme Pacman..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

Je kan niet ontkennen dat Real tegen Barça heel laf heeft gespeeld. Als je met een middenveld speelt dat bestaat uit Xabi Alonso, Khedira en Pepe (verdediger), terwijl je Özil en Kaka hebt, ben je niet goed bij je hoofd. Er is nooit gezegd dat Mourinho heel het seizoen verdedigend heeft gespeeld. Feit is gewoon dat Mourinho zijn speelstijl aanpast op die van de tegenstander, mits die sterker is. Dat heeft hij bij Chelsea gedaan, bij Inter en dat doet hij nu ook bij Real. Ik vind dat je altijd uit moet gaan van je eigen speelstijl, zeker als je over spelers als Özil, Kaka, Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso, etc. beschikt. Kijk, dat een club als Osasuna zich aanpast aan Barça, oke, maar dat Real in Bernabeu zich aanpast aan Barça, dat kan niet!

Jij kan dat vinden, maar Mourinho vind dat niet. Fijn dat hij het met mij eens is. Tuurlijk moet je je speelstijl kunnen aanpassen. Hij zou wel erg stom en beperkt zijn om er maar een stijl op na te houden. Waarom zou het een schande zijn om meerdere systemen te kunnen spelen en soms voor iets meer behoudenheid te kiezen? Van Marwijk doet hetzelfde en zie hoe ver hij de nl 11 heeft gebracht.

Bovendien kan Mourinho Barca nu ook expres met een andere opsteling bestrijden om straks voor de CL als het er echt om gaat ze te verrassen...

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Niet mee eens, het heeft op dit moment niet meer met de tactiek te maken bij Ajax. Tactiek is ook zoiets overschat in het voetbal. Je speelt aanvallend of niet, je verdedigd in de zone of op de man, je zet 2/3 mannetjes op een uitzonderlijke speler of niet. Overigens is Ajax wel dominant in elke wedstrijd hoor, alleen gebeurt er door het gebrek aan kwaliteit weinig mee. In principe is de spelopvatting van Ajax nog steeds erg aanvallend.

Het heeft dus ook meer met de kwaliteiten van de spelers te maken. Spelers die het Ajax spelletje niet beheersen en telkens voor de niet-voetballende oplossing kiezen op momenten dat het wel nodig is. Dat is iets waar je niet vroeg genoeg mee kan beginnen.

Daarom vind ik het ophemelen van een tactisch wonder als Mourinho gigantisch overdreven. Hij is gewoon een goede people manager die goed teams kan smeden. Geen tactisch wonder, wat hij zaterdag heeft tentoon gespreid.

Mwah tacktiek of niet, hij geeft zijn spelers in ieder geval sowieso bepaalde opdrachten mee en lijkt vaak (niet altijd uiteraard) precies te weten wie wat moet doen en hoe die speler dat moet doen.

En Ajax is inderdaad niet de mindere geweest van NEC, maar hoe ze die eerste 20/25minuten zijn weggespeeld kan echt niet. Na die beginfase en ook in andere wedstrijden heeft Ajax de bal wel maar raken ze die te vaak te simpel kwijt. Elke keer als de tegenstander er dan uitkomt is het niet echt goed verdedigen maar met zijn allen heen en weer rennen en hopen dat iemand zijn kont nog voor de bal kan gooien. Zit totaal geen lijn in.

Uitgespeelde kansen in de 16 van de tegenstander zie ik al tijden niet meer (op enkele uitzonderingen na).

Zal vast ook met het spelersmateriaal te maken hebben maar ik ben er heilig van overtuigd dat Mourinho wel meer met dit Ajax had gepresteerd. Is alleen geen eerlijke vergelijking omdat je als Ajax zijnde uiteraard nooit over een dergelijke trainer kan beschikken. Kan alleen als je wat geluk hebt dat de trainer zich nog in de beginfase van zijn carriere bevindt, dus wie weet met Frank .

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Jij kan dat vinden, maar Mourinho vind dat niet. Fijn dat hij het met mij eens is. Tuurlijk moet je je speelstijl kunnen aanpassen. Hij zou wel erg stom en beperkt zijn om er maar een stijl op na te houden. Waarom zou het een schande zijn om meerdere systemen te kunnen spelen en soms voor iets meer behoudenheid te kiezen? Van Marwijk doet hetzelfde en zie hoe ver hij de nl 11 heeft gebracht.

Bovendien kan Mourinho Barca nu ook expres met een andere opsteling bestrijden om straks voor de CL als het er echt om gaat ze te verrassen...

Nu doe je alsof er magie bij komt kijken. In feite gaat het in de discussie niet eens om een speelstijl, maar om het opofferen van je beste man wat gewoon verkeerd heeft uitgepakt.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Wilfred Genee schreef:

(quote)

Mwah tacktiek of niet, hij geeft zijn spelers in ieder geval sowieso bepaalde opdrachten mee en lijkt vaak (niet altijd uiteraard) precies te weten wie wat moet doen en hoe die speler dat moet doen.

En Ajax is inderdaad niet de mindere geweest van NEC, maar hoe ze die eerste 20/25minuten zijn weggespeeld kan echt niet. Na die beginfase en ook in andere wedstrijden heeft Ajax de bal wel maar raken ze die te vaak te simpel kwijt. Elke keer als de tegenstander er dan uitkomt is het niet echt goed verdedigen maar met zijn allen heen en weer rennen en hopen dat iemand zijn kont nog voor de bal kan gooien. Zit totaal geen lijn in.

Uitgespeelde kansen in de 16 van de tegenstander zie ik al tijden niet meer (op enkele uitzonderingen na).

Zal vast ook met het spelersmateriaal te maken hebben maar ik ben er heilig van overtuigd dat Mourinho wel meer met dit Ajax had gepresteerd. Is alleen geen eerlijke vergelijking omdat je als Ajax zijnde uiteraard nooit over een dergelijke trainer kan beschikken. Kan alleen als je wat geluk hebt dat de trainer zich nog in de beginfase van zijn carriere bevindt, dus wie weet met Frank .

Dat de spelers opdrachten meekrijgen is een feit, dat zie je trouwens ook overduidelijk terug in het veld(verdedigers mogen bal niet meer zomaar naar voren peren). Je merkt dus duidelijk dat er dingen aan het veranderen zijn. Echter blijft het zoals je zelf ook al lichtelijk terug argumenteert toch nog steeds een kwestie van kwaliteit. Spelers die onder druk verkeerde beslissingen maken omdat ze het vanaf begin af aan al verkeerd leren. Het moet gewoon een automatisme worden bij de spelers.

Zie je ook bij Barcelona, keer op keer draaien die middenvelders/spelers goed weg, nemen ze een bal goed aan. Dat is toch wat anders dan bv. een Enoh, die toch vaak de verkeerde kant op draait. Allemaal van die kleine dingetjes die wat mij betreft te trainen vallen. Nu is Barcelona natuurlijk een hoog streven, maar binnen Nederland moet zodanig voetbal makkelijk te realiseren vallen(Barcelona light), juist omdat het algehele niveau ook wat lager is.

Misschien dat spelers onder Mourinho beter presteren, juist omdat het een no nonsense man is die bepaalde dingen van een speler eist. Maar als je in belangrijke wedstrijden tegen goede tegenstanders bijvoorbeeld je beste speler eruit haalt omdat je laf bent dan ben je in mijn ogen nog steeds een lafaard. Ajax speelde ook matig bij PSV uit, maar wel in een volwaardig elftal. Als je bang bent voor de tegenstander win je nooit. Dus daar speelde je eigenlijk met een verkeerde instelling, al denk ik dat het meer in de koppies van de spelers zat dan dat het een opdracht van de trainer was.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Anita voor Enoh is in principe al een verbetering, hij doet zijn ding die Vurnon maar hij is me eigenlijk gewoon te klein. Pakt wel goed ballen af en de voortgang is goed maar om er echt bovenuit te steken in Nederland heb je ook daar iets beters nodig. Hele selectie is kwalitatief gewoon niet al te best. Liet zich voor mij al zien in een intro van de NOS over de titelstrijd. Zo zag je bij PSV Dzsudzsák en bij Twente Ruiz en Janssen. Komen ze bij Ajax aanzetten met Eriksen maar die heeft met alle respect nog lang niet zoveel laten zien als die anderen en heeft Ajax zeker nog niet door het seizoen gesleept (kan wel in de toekomst). Maar op dit moment is er dus gewoon niks bij Ajax. Dan moet je je ook gewoon aanpassen aan de omstandigheden en het maximale eruithalen.

Ik wil echter ook in Europa presteren en dan moet je niet als Barca gaan voetballen, dan word je met deze spelersgroep door iedereen overlopen.

Gaat me ook niet zozeer om de speelstijl van Mourinho, die hoef ik ook zeker niet te zien bij Ajax (zeker niet in de Eredivisie). Gaat me er toch meer om dat hij wel presteert en ik ook eens wat prestaties wil bij Ajax. Ook als we dit seizoen kampioen worden is dat echt niet met leuk voetbal gegaan. Maar of het mij wat kan schelen?

Zeker om in Europa te slagen moet je eigenlijk gewoon de speelstijl van Mourinho aanhalen. Je kan toch nooit bij Real uit gaan proberen te winnen? Zo dacht Jose er dus ook vaak over bij zijn tegenstanders en dat heeft hem toch vrij ver gebracht.

Is gewoon een hele andere kant van voetbal die ik/jij/we gewend zijn als Ajacieden en het voetbal dat daar eigenlijk bij hoort.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

(quote)

Wat goedkoop is, is als je Real 2 wedstrijden in een heel jaar ziet spelen, tegen Barca, en daarmee tot de conclusie komt dat ze niet aanvallend kunnen spelen. Want dat is natuurlijk complete waanzin. Ajaxpubliek zou God op de blote knietjes mogen danken als ze zulke aanvallen te zien krijgen als dit jaar bij Real.

Hahahah, wat een belachelijke discussie gewoon.

Dat is natuurlijk waar maar ik ga er niet vanuit dat Real fans dit volgend jaar ook pikken, klinkt mischien gek voor mensen die tegen Real zijn (waarom?) maar Real staat voor mooi voetbal lang voordat Barca dat deed.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Lag aan het veld, scheidsrechter, omkoping, was onterecht, nog half in de voorbereiding, lucky goals, maar wij waren beter, enz. enz.

The Special One, oh wat een *kuch* afgunst

Ah, otherfool is toch op het forum. Ga je nog wat zeggen over Pepe ipv Ozil? Een klap in het gezicht van elke voetballiefhebber. Mourinho, de man die volgens jou altijd aanvallend speelde. Je verfoeide Bange Bertje (jouw naam), maar Mourinho is dan de Bange Bertje 2.0.

Alles wat je hierboven noemt heeft Mourinho de laatste periode wel als argumenten gegeven waarom Real toch maar niet aan kop staat. Wanneer ga je dit veroordelen?

Real heeft Ajax 2x keihard van de mat geveegd. Dat zal niemand ontkennen. Is ook geen schande gezien het enorme verschil in budget en daardoor kwaliteit. Was jammer en zelfs genant, maar dit kan gebeuren. Ik vind 5-0 verliezen van Barcelona met een ploeg die kwalitatief bijna net zo goed is veel treuriger.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik ben benieuwd, het zou wel een redelijke aderlating voor Barca zijn. Hoe consequent is de UEFA, helemaal nu de belangen steeds groter worden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Real heeft Ajax 2x keihard van de mat geveegd. Dat zal niemand ontkennen. Is ook geen schande gezien het enorme verschil in budget en daardoor kwaliteit. Was jammer en zelfs genant, maar dit kan gebeuren. Ik vind 5-0 verliezen van Barcelona met een ploeg die kwalitatief bijna net zo goed is veel treuriger.

is ook zo, aan de andere kant hebben jullie en Psv een begroting die 5 keer zo groot is als Ado en 25 keer zo groot als Excelsior maar dat was niet te merken aan de wedstrijden

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

is ook zo, aan de andere kant hebben jullie en Psv een begroting die 5 keer zo groot is als Ado en 25 keer zo groot als Excelsior maar dat was niet te merken aan de wedstrijden

Klopt, maar in verhouding is dit wel anders he. In Nederland spelen nauwelijks echte topspelers meer. Ajax en PSV zouden ruim boven de rest uit moeten steken, maar het verschil Real-Ajax is wel veel groter. Alleen al Ronaldo is meer waard dan de hele ploeg van Ajax en PSV samen.

Daarnaast spelen de NLse topclubs dit seizoen extreem treurig. Vorig jaar waren die verschillen veel groter. Wel ter verdediging: Ajax speelt wel bijna een heel seizoen zonder Suarez, had Emanuelson maar een half seizoen en mist Stekelenburg nu al een aardige tijd.

PSV idem met Afellay en Reis. Twente met Ruiz en Douglas.

Apollinisch

• 21304 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Zo gaat het natuurlijk niet he. Het verschil in begroting tussen Ajax en Real is bijna vierhonderd miljoen. Het verschil in begroting tussen Ajax en Excelsior is net zestig miljoen. Dat eerste verschil is gewoon veel groter, hoe je het ook wendt of keert.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Zo gaat het natuurlijk niet he. Het verschil in begroting tussen Ajax en Real is bijna vierhonderd miljoen. Het verschil in begroting tussen Ajax en Excelsior is net zestig miljoen. Dat eerste verschil is gewoon veel groter, hoe je het ook wendt of keert.

Tuurlijk wel.

Zestig miljoen verschil is voor Nederlandse begrippen enorm veel. Dan hoor je zo'n ploeg weg te spelen, het principe is precies hetzelfde. El Hamdaoui of Van Bronckhorst waren net zoveel waard als heel Excelsior.

Wat A&L zegt er zijn gewoon weinig echte topspelers meer, of anders gezegd de verschillen tussen salarissen geven allang niet meer het verschil tussen de spelers zelf weer. Maar dan nog is het net zo genant dat je punten verspeelt tegen Excelsior (..) als dat Real zou verliezen.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ah, otherfool is toch op het forum. Ga je nog wat zeggen over Pepe ipv Ozil? Een klap in het gezicht van elke voetballiefhebber. Mourinho, de man die volgens jou altijd aanvallend speelde. Je verfoeide Bange Bertje (jouw naam), maar Mourinho is dan de Bange Bertje 2.0.

Goh, hij zet zowaar 1 HELE KEER Ozil er naast, nadat ze daar vorige keer dik mee verloren hadden. poeh poeh, wat een DRAMA zeg . Het is geen Maradona of zo hoor.

Aanstellerij van iedereen die elkaar loopt na te blaten over Ozil zeg, lachwekkend gewoon.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)

Nou nee, dat is relatief natuurlijk exact hetzelfde. Sterker nog hoe kleiner die bedragen hoe groter het relatieve verschil.

Want die hele lage bedragen koop je helemaal niets voor, je zou zelfs de wet van diminished returns kunnen toepassen. is gewoon een economische wet. Dus hoe meer je relatief uitgeeft hoe minder zin het relatief zal hebben. Als je 4 miljard uitgeeft heeft dat relatief namelijk minder voordeel.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Het is vooral de instelling. Zoveel mogelijk brekers als er zijn opstellen om Barca te hinderen ipv zelf te voetballen. Dat is Mourinho. Ga eens lekker van eigen kwaliteiten uit, die daar ook genoeg zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.