- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Goh, hij zet zowaar 1 HELE KEER Ozil er naast, nadat ze daar vorige keer dik mee verloren hadden. poeh poeh, wat een DRAMA zeg
. Het is geen Maradona of zo hoor.
Aanstellerij van iedereen die elkaar loopt na te blaten over Ozil zeg, lachwekkend gewoon.
Ga hem maar verdedigen. Je ziet Guardiola Messi toch ook niet op de bank zetten?? Face it en accepteer het gewoon, het was een domme zet.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Ik zag dat ze tig keer beter speelde met Pepe dan met Ozil. Meer niet.
Wat niet aan Ozil lag, had hem ook liever op plek Di Maria gezien. Maar een breker op het middenveld was uiteraard uitstekend.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat niet aan Ozil lag, had hem ook liever op plek Di Maria gezien. Maar een breker op het middenveld was uiteraard uitstekend.
Je had al 2 brekers....is dat niet genoeg ofzo?
Vond Real met Pepe trouwens maar kansloos spelen. Toen Ozil erbij kwam werd er weer vooruit gespeeld en viel de 1-1 ook.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Real was totaal niet goed inderdaad(de paar kansen die ze kregen kwam vooral door dom balverlies van de Barca verdedigers). Barcelona speelde ook niet naar kunnen. Beetje vaag inderdaad.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Je had al 2 brekers....is dat niet genoeg ofzo?
Vond Real met Pepe trouwens maar kansloos spelen. Toen Ozil erbij kwam werd er weer vooruit gespeeld en viel de 1-1 ook.
Xabi Alonso is natuurlijk geen breker en Khedira kreeg deze wedstrijd een heel andere rol, was nogal duidelijk te zien. Heb dan ook liever Pepe als pure breker dan Khedira want die voldoet daar niet echt in. Wat mij betreft was Diarra ook goed geweest maar die speelt bijna nooit meer.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Eén breker? Hij speelde met Khedira, Xabi Alonso én Pepe op het middenveld?! Dat zijn 2 controleurs en één VERDEDIGER! Jij hebt echt een bord voor je kop kos als je vind dat Real gister goed speelde. Real werd compleet weggetikt door Barça, ze loerde enkel en alleen op de counter. Barça vond het wel goed, ze hoefde niet eens te winnen, ze wilden krachten sparen voor de andere 3 wedstrijden. Echt wat is die Mourinho toch een angsthaas. Dat je jezelf aan Barça aanpast is geen schande, want Barça is gewoon het beste team ter wereld. Maar als je met 7 verdedigers speelt in eigen huis voor 90.000 man, dan zeg je gewoon Barça wij schijten 7 kleuren stront als jullie langskomen, wij zijn zo bang dat we weer op onze broek krijgen, spaar ons asjeblieft! We zullen niet proberen enkel weerstand te bieden, beloofd! Echt te triest voor woorden, kijk Barça is ten minste zó goed en zo zelfverzekerd dat ze telkens gewoon hun eigen spelletje spelen. Zij denken wat kan ons het verrekken, wij spelen lekker ons eigen spelletje, wij zijn niet bang voor hun, wij maken ze wel even af. Mourinho, wat een schijtlijs, bah wat heb ik een hekel aan dat soort trainers. Trainers die onzeker zijn en voor eigen huis in de counter gaan spelen, schandalig.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Xabi Alonso is natuurlijk geen breker en Khedira kreeg deze wedstrijd een heel andere rol, was nogal duidelijk te zien. Heb dan ook liever Pepe als pure breker dan Khedira want die voldoet daar niet echt in. Wat mij betreft was Diarra ook goed geweest maar die speelt bijna nooit meer.
Als het aan jouw lag, vond je het zelfs goed als Mourinho gewoon 1 keeper en 10 verdedigers had opgesteld heb ik het idee...
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Alles wat Gijpie gister over Mourinho zei, klopte. Hij is gewoon iemand die helemaal niks toevoegd aan het voetbal. Als je met zo'n speelstijl speelt als die van Mourinho, terwijl je over spelers als Özil, Kaka, Benzema, Ronaldo, etc. beschikt, ben je niet goed bij je hoofd. In het eigen Bernabeu speelt het grote Real zo laf als maar zijn kan. Ik wist dat Mourinho geen aanvallende coach was, maar zelfs van hem had ik dit niet verwacht. Ik snap niet dat de supporters dit pikken.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Barcelona-trainer Josep Guardiola heeft in de aanloop naar de Copa del Rey-finale tegen Real Madrid vast verklapt wie woensdagavond het doel verdedigt. Ondertussen ging de coach in op allerlei actuele zaken omtrent zijn ploeg.
José Manuel Pinto neemt woensdagavond in de tweede Clásico op rij, zaterdag eindigde het competitieduel in Santiago Bernabéu in 1-1, plaats onder de lat. De 35-jarige doelman krijgt al het gehele bekertoernooi de voorkeur boven Víctor Valdés.
Dat zal woensdagavond in Mestalla niet anders zijn, vertelde Guardiola op de gebruikelijke persconferentie. 'Pinto en tien anderen zullen spelen. Het zou niet van respect getuigen als ik hem niet op zou stellen.'
Guardiola was terughoudend in zijn commentaar over aartsrivaal Madrid, de ploeg die ook in de halve finale van de Champions League twee keer de opponent is. 'Ik zal nooit de keuzes van een collega-trainer in twijfel trekken. Hij weet beter wat het beste voor zijn team is dan ik', vertelt Guardiola refererend aan zinspelingen over een té verdedigend Real afgelopen weekend.
Ook het harde spel van een van de spelers van de Koninklijke, de Portugees Pepe, wilde Guardiola niet veroordelen. 'Of hij te hard speelde? Dat is aan de scheidsrechter. Al ligt voor ons de oplossing binnen handbereik. De bal nog sneller rondspelen, zodat de tegenstander achter de feiten aanloopt.'
Voor het treffen met de eeuwige rivaal kan Guardiola beschikken over een selectie op volle oorlogssterkte. Ook verdediger Carles Puyol lijkt tijdig fit. Guardiola hoopt overigens dat Andres Iniesta in de halve finale van het miljoenenbal twee keer van de partij is. De UEFA wil de middenvelder schorsen vanwege een vermeende opzettelijk gepakte gele kaart. 'Dat is niet waar. Er was geen sprake van opzet', aldus Guardiola.
Ook over het handelen van Lionel Messi ontstond zaterdag ophef. De Argentijn schoot uit frustratie de bal hard in het Real-publiek. Volgens Guardiola was er geen reden tot het maken van openlijke excuses voor zijn pupil. 'Ik ken Lionel. Als er excuses nodig zijn, dan maak ik die wel voor hem.'
Tot slot sprak Guardiola zijn dank uit richting Alfredo di Stéfano. De Real-legende hekelde na afloop van het duel van zondag de verdedigende instelling van José Mourinho en prees het dominerende Barcelona. 'Het is onmogelijk te twijfelen aan de woorden van Di Stefano', aldus de vereerde Guardiola.
Het is en blijft een gentleman 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Speciaal voor Otherfool en kos:
RTL XL - Mourinho moet een stadionverbod krijgen
Gijppie blijft een wereldgozer 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ajax akoord met Bayern over Van der Wiel.
10 mil niet slecht.
schram101
-
- 16756 berichten
- 2370 stemmen
Alles wat Gijpie gister over Mourinho zei, klopte. Hij is gewoon iemand die helemaal niks toevoegd aan het voetbal. Als je met zo'n speelstijl speelt als die van Mourinho, terwijl je over spelers als Özil, Kaka, Benzema, Ronaldo, etc. beschikt, ben je niet goed bij je hoofd. In het eigen Bernabeu speelt het grote Real zo laf als maar zijn kan. Ik wist dat Mourinho geen aanvallende coach was, maar zelfs van hem had ik dit niet verwacht. Ik snap niet dat de supporters dit pikken.
Weet je nog toen Real probeerde te voetballen tegen Barca het met 5-0 klop kreeg..?
Iedere tegenstander die probeert te voetballen tegen Barca gaat genadeloos op zijn bek.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Mm, ik kan het nog nergens lezen... Ik wacht het nog even af.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Mm, ik kan het nog nergens lezen... Ik wacht het nog even af.
Voetbalzone - Lokale krant claimt akkoord tussen Bayern, Ajax en Van der Wiel
Had gewoon na de zomer (afgelopen zomer) verkocht moeten worden, heeft nu niks gepresteerd en levert minder geld op. Al blijft 10miljoen welkom, had op iets meer gehoopt.
In ieder geval wel hopen dat het waar is!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
schram101
-
- 16756 berichten
- 2370 stemmen
Kan vaak erg lachen om Gijp, maar hier slaat ie de plank natuurlijk volledig mis..
Gijpie..
Jammer hoor..
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Gijp draaft in dit soort gevallen altijd door. Hij wil een leuke wedstrijd met veel mooie aanvallen die leuk is voor de objectieve toeschouwer.
Maar daar heeft een Mou uiteraard lak aan. Toch wat vreemd dat Gijp dat niet eens lijkt te begrijpen.
De hele wereld, waaronder Gijp, zit al dik twee jaar te schreeuwen dat Barcelona een ongelooflijke voetbalmachine is dat iedereen helemaal gek tikt en een middenveld waar je alleen maar achteraan kunt lopen, sterker nog, het waarschijnlijk beste voetbalteam aller tijden roepen ze allemaal.
Dan zet je daar een extra verdedigende man tegenover op het middenveld waardoor je de hele pot vrij simpel overeind blijkt en dan roepen ze allemaal moord en brand over de trainer, hahahahaha.
Vreselijk domme onzin natuurlijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Geloof er niks van, dat zou echt ongelofelijk dom zijn. € 10 miljoen is echt veel te weinig.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Inderdaad. Die Van der Wiel speelt al weer het hele seizoen de pannen van het dak. Wat een geweldige back. Vooral verdedigend bijna niet op een foutje te betrappen. Nee, behoort op basis van dit seizoen natuurlijk met gemak tot de beste 5 rechtsbacks ter wereld. 10 miljoen
minimaal het dubbele.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die jongen wil volgens mij al een tijdje weg. Beter nog wat geld pakken dan nog een seizoen met een speler die niet vooruit te branden is.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, Gijpie heeft gewoon gelijk
Hij brengt het natuurlijk wel over de top, maar er zitten zoveel kernen van waarheden in. Kijk alleen die aftrap al, en dan heet je Real Madrid 
Alleen een aantal Mourinho lovers vinden het onzin, maar ken verder niemand die jullie mening deelt. En dat zijn niet allemaal Barca lovers
Maar hoe serieus moet je mensen in de discussie ook nemen over iemand als ze hem telkens bij zijn koosnaampje noemen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Inderdaad. Die Van der Wiel speelt al weer het hele seizoen de pannen van het dak. Wat een geweldige back. Vooral verdedigend bijna niet op een foutje te betrappen. Nee, behoort op basis van dit seizoen natuurlijk met gemak tot de beste 5 rechtsbacks ter wereld. 10 miljoen
minimaal het dubbele.
't is geen geweldenaar zoals Manolev nee....balen zeg.
Gezien zijn talent, potentie en verleden (speelde 2 topseizoenen en een erg goed WK) is 10 miljoen te weinig. Maar Ajax is gelukkig goed in onderhandelen. Die krijgen wel van iemand 15 miljoen. Denk dat vd Wiel vast meer dan Dzsudzsak op gaat leveren 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Gijp draaft in dit soort gevallen altijd door. Hij wil een leuke wedstrijd met veel mooie aanvallen die leuk is voor de objectieve toeschouwer.
Maar daar heeft een Mou uiteraard lak aan. Toch wat vreemd dat Gijp dat niet eens lijkt te begrijpen.
De hele wereld, waaronder Gijp, zit al dik twee jaar te schreeuwen dat Barcelona een ongelooflijke voetbalmachine is dat iedereen helemaal gek tikt en een middenveld waar je alleen maar achteraan kunt lopen, sterker nog, het waarschijnlijk beste voetbalteam aller tijden roepen ze allemaal.
Dan zet je daar een extra verdedigende man tegenover op het middenveld waardoor je de hele pot vrij simpel overeind blijkt en dan roepen ze allemaal moord en brand over de trainer, hahahahaha.
Vreselijk domme onzin natuurlijk.
Wedstrijd gemist? Barca heerste 70 minuten, maar speelde met de handrem erop. En nog met wat mazzel hadden ze 0-3 kunnen winnen. Je zal het morgen wel zien.
Overigens, net of je Barca met een extra verdedigende man zo makkelijk uit kan schakelen. Ze kunnen Barca al 5 jaar lang nauwelijks tot niet stoppen in Europa. Drie of vier titels in de laatste 5 jaar, 2x de CL eindzege....dat zegt wel genoeg.
Laten we niet doen of Mourinho's plan zaterdag zo goed was. Ze zijn lange tijd gewoon weggetikt. Als Barca 100% had gegeven dan had je niet zo makkelijk terug in de wedstrijd kunnen komen. Morgen is pas de echte test voor Madrid, benieuwd of ze dan Barca kunnen stoppen.
Overigens las ik dat Ozil weer in de basis zal spelen. Ofwel, Mourinho heeft wel doorgekregen dat het gewoon een tactische blunder was. Ga lekker zelf ballen ipv laf alles tegenhouden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het kan ook zijn dat hij met deze vrij zinloze wedstrijd (Barca wordt toch wel kampioen) Barca niet wijzer wou maken dat nodig en express niet het achterste van zijn tong heeft laten zien.....
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Het kan ook zijn dat hij met deze vrij zinloze wedstrijd (Barca wordt toch wel kampioen) Barca niet wijzer wou maken dat nodig en express niet het achterste van zijn tong heeft laten zien.....
Net of dat nog kan. Die ploegen kennen elkaar door en door. Ze zien 38 wedstrijden van elkaar per seizoen in de competitie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
We shall see. Kijken is toch iets anders dan spelen.
schram101
-
- 16756 berichten
- 2370 stemmen
Maar hoe serieus moet je mensen in de discussie ook nemen over iemand als ze hem telkens bij zijn koosnaampje noemen.
Er zijn talloze voorbeelden van voetballers die wekelijks gekleineerd worden door Gijp en co (en ja daar lach ik ook om) dus hem hoeven we ook niet serieus te nemen?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
minimaal het dubbele.
is het Dzudszak ondertussen al gelukt om uit de broekzak van Gregory te klimmen? 
Van der Wiel is nog erg jong en een wat minder jaar is daarom niet zo vreemd. Vooral niet als je je bedenkt dat hij al twee en een half jaar onafgebroken heeft gevoetbald. Van der Wiel is met afstand de beste rechtsback van de Eredivisie en één van de meest talentvolle van de wereld. Het dubbele komt inderdaad beter in de buurt.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
O ja, ook al zo'n grappig iedereen lult elkaar na grapje, Barca gaf geen 100 procent hahaha.
En wat ze dan precies gedomineerd hebben is een raadsel, werkelijk niets van gezien, ze hadden zomaar nog kunnen verliezen tegen nota bene 10 man.
Er zat aardig wat zand in de motor, zo'n Messi speelde gewoon dramatisch bijvoorbeeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.