• 17.544 nieuwsartikelen
  • 182.831 films
  • 12.616 series
  • 34.930 seizoenen
  • 658.193 acteurs
  • 200.644 gebruikers
  • 9.482.426 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Ben er niet heel veel wijzer van geworden, maar dacht ff dat hij het over mij had.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die ken je toch wel, dacht dat het familie was .

Meestal zijn achternamen familienamen.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Die link had niks met Rooie Rico te maken . gewon fotoverslagje.

Rooie Rico is overigens een bekende HKN'er die paar maanden terug is overleden.

R.I.P. ROOIE RICO (2e UPDATE: NOG MEER FOTO'S + FILMPJE!) - eniesee.nl

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax kreeg ook nog wel wat kansen de 2e helft. Hadden sowieso aan beide zijdes een penal moeten hebben. En die Ham houdt gewoon geen 1 bal vast en zit alleen maar te wijzen naar de spelers om hem heen. Hij doet zogenaamd nooit wat fout. Ongeluk straalt van die gast af, weg ermee.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Toch een site die altijd leuke fotoverslagen heeft Vooral goed dat ze chicks spotten haha.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

De stompzinnige arrogantie druipt er weer vanaf. Voorlopig staat Ajax gewoon 3e en ook qua titels behoort Ajax de afgelopen jaren eerder tot de subtop dan PSV en Twente.

Kwestie van mijn tekst een beetje begrijpend lezen. Ajax heeft hem niet nodig, omdat ze 1 van de grootste talenten van Europa op 10 hebben spelen (Eriksen). PSV en Twente hebben geen bepalende nr 10 die aantoonbaar beter is als Schone. Althans, ik noem Ruiz geen 10, maar gewoon een aanvaller. Was verder niks arrogants aan, maar gewoon een kwaliteitsvergelijking. Zag je die bal van Eriksen gister waaruit de 1-1 viel? Meer hoef ik niet te zeggen.

timbo_ schreef:

(quote)

Lol. Die misplaatste arrogantie ook altijd. Zie het overigens ook wel zitten in die Schone. Maar dat is natuurlijk net als bij jou gebaseerd op die paar samenvattingen en twee livewedstrijden die je hem in een jaar ziet voetballen. Kos ziet hem wekelijks.

Ik hou niet van mensen die ''lol'' typen, maar dat terzijde.

Ik zie NEC genoeg spelen. Heb Eredivisie Live ook aan op dagen dat Ajax niet speelt. Ik riep dit al toen hij nog voor de Graafschap speelde, dus laten we nou niet doen of ik dit baseer op 2 potjes. Creatieve en bepalende speler, bijzonder groot talent. Maar hij moet die stap omhoog nu wel eens een keer gaan maken. Hij had vorig jaar pech dat hij zwaar geblesseerd raakte, want daarvoor debuteerde hij voor Denemarken. Had waarschijnlijk anders wel op het WK gespeeld.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Schone vind ik zo op het eerste gezicht ook een heel erg leuk spelertje. Toch denk ik dat hij voor de top tekort zal komen, ik noem even voorbeeldje PSV. Zie Mika Vayrinen, speelde goed bij Heereveen en bij PSV heeft hij nooit bepalend kunnen zijn. Ik denk dat met Schone hetzelfde zal gebeuren, al is het middenveld bij PSV met het jaar slechter geworden ...

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Real-legende Di Stéfano kritisch: ‘Superioriteit Barcelona overduidelijk’

Maandag, 18 april 2011 om 18:37

Real Madrid was zaterdag niet van plan met grote cijfers te verliezen van Barcelona en trainer José Mourinho stippelde dan ook een defensieve koers uit. De Portugees liet spelmaker Mesut Özil uit de basisopstelling en posteerde met Xabi Alonso, Sami Khedira en Pepe een blok van drie controleurs op het middenveld. Dit tot onvrede van clublegende en erevoorzitter Alfredo Di Stéfano.

De legendarische oud-voetballer prijst het spel van Barcelona. “Ze behandelen de bal met adoratie en respect”, laat de inmiddels 84-jarige Di Stéfano optekenen in Sport. “Hun spel was gewoon briljant, de superioriteit was overduidelijk.” Real Madrid deed het in zijn ogen een stuk minder goed.

“Madrid speelde tegen een team dat de hele wedstrijd geeft gedomineerd”, vond Di Stéfano. “Het is duidelijk dat Barcelona superieur is tegen een Madrid zonder persoonlijkheid. De benadering was duidelijk verkeerd.”

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Wat Gijpie nu zegt over Mourinho is voor een groot deel waar, vinden jullie niet.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Voor een groot deel? Hij heeft helemaal gelijk. Mourinho is geen voetbaltrainer, hij is een prijzenvechter. Een verschrikking voor het voetbal Het enige waar Mourinho mee bezig is, is het tegenhouden van voetbal. Dit is eentje om in te lijsten van vd Gijp, 2 minuten volledige waarheid over de meest overschatte man op aarde. 'Als hij 6 verdedigende middenvelders zou hebben had ie ze allemaal opgesteld'

Vraag me ook af hoe je het hier niet mee eens kan zijn

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vd Gijp over Real Madrid en hun antivoetbal

Ben het er volledig mee eens, met elk woord. Overigens, wat hij zegt zei Cruijff vandaag ook.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Mourinho is een voetbalgod, hij is 'The Special One'.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Zit speranza naast jou ? Misschien een god, maar geen voetbalgod

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Mourinho is een voetbalgod, hij is 'The Special One'.

De ultieme resultaattrainer is hij. Met succes. Maar voetbalgod? Het voetbal van Chelsea, Inter en Real doet pijn aan je ogen, zoveel lafheid zit er in het spel.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Snap ook niet waarom mensen hem de hemel in prijzen. Misschien als je fan bent dat de liefde dan blind maakt. Maar als je een beetje neutraal gevoel in je tenen hebt zie je dat hij het voetbal verkracht met zijn extreem verdedigende tactieken. Had niet verwacht dat hij het bij Real zou doen, maar hij flikt het kunstje gewoon ook bij een aanvallend ingesteld team qua spelers. Ozil passeren voor Pepe is een regelrechte schande voor het spelletje dat voetbal heet. Gewoon een belediging en als ik de voorzitter van Real was had ik Mourinho een boete opgelegd.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

'Als je het voor je ziet, heeft Ajax absoluut het eenvoudigste programma'

Maandag, 18 april 2011 om 19:45

De titelstrijd in de Nederlandse Eredivisie stevent af op een bijzonder spannend slot. PSV staat bovenaan, maar weet dat FC Twente en Ajax wachten op een misstap bij de Eindhovenaren. Johan Derksen, hoofdredacteur van Voetbal International, is het vertrouwen in de ploeg van Fred Rutten in ieder geval verloren.

Derksen riep het gehele seizoen dat PSV kampioen zou worden, maar denkt nu aan Ajax. “Ik durf een nieuwe voorspelling te doen. En je kunt blind op mij vertrouwen. Het wordt Ajax”, zei hij op VIRadio. “Als je het nu voor je ziet, heeft Ajax absoluut het eenvoudigste programma. En het grote voordeel om het thuis tegen Twente op de slotdag af te kunnen maken.”

De verschillen in de top van de Eredivisie zijn ontzettend klein: PSV heeft momenteel evenveel punten als FC Twente, maar een veel beter doelsaldo, terwijl Ajax één punt achterstaat. PSV speelt nog tegen Feyenoord, Vitesse en FC Groningen; Twente speelt in Den Haag bij ADO, thuis tegen Willem II en uit bij Ajax. De Amsterdammers spelen voor de slotdag nog tegen Excelsior (thuis) en SC Heerenveen (uit).

De 2e Johan die het altijd goed heeft

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3310 stemmen

Mourinho deed gewoon wat hij moest doen, zo verdedigend mogelijk spelen. Zo moet je Barcelona afstoppen. Het lukte Arsenal ook bijna. Pepe is dan ook een logische keuze in plaats van Ozil.

Wat ik dan weer niet snap is dat we otherfool nergens moord en brand horen schreeuwen over deze Nederlandse elftaltactiek. "Psychopaat" Pepe stond note bene in de ploeg voor een voetballende speler.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Totaal mee oneens, Özil betekent iemand die goed is aan de bal, balbezit dus. Met hem in een elftal maak je tig meer kans dan met Pepe in je elftal.

Daarnaast, Real is misschien wel de 1 na beste ploeg op deze aardbol....dan hoef je zelfs voor Barca niet extreem verdedigend te gaan spelen thuis. Je zag ook weer dat hij zijn eigen blunder probeerde te corrigeren door Ozil erin te gooien, het ging gelijk een stuk beter.

Al ben ik het eens met René en zei het zelf ook al, Barca vond het allemaal wel goed en gaf niet eens 100%.

Inderdaad raar, als Bertje zo speelt schreeuw hij moord en brand. Mourinho doet het en het is een meestertacticus, ook al is en blijft het een tactische blunder in mijn ogen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

BoordAppel schreef:

Mourinho deed gewoon wat hij moest doen, zo verdedigend mogelijk spelen. Zo moet je Barcelona afstoppen. Het lukte Arsenal ook bijna. Pepe is dan ook een logische keuze in plaats van Ozil.

Wat ik dan weer niet snap is dat we otherfool nergens moord en brand horen schreeuwen over deze Nederlandse elftaltactiek. "Psychopaat" Pepe stond note bene in de ploeg voor een voetballende speler.

Het grote Real Madrid past zich aan met een extra breker voor de grootste wedstrijd van het jaar, nota bene in eigen huis? Pijnlijk.

Met je 2e punt helemaal eens. Nu hoor je otherfool inderdaad niet nee. Wel grappig, hoe erg otherfool zat te tieren op Ajax en Oranje met van Marwijk en Jol. Maar Mourinho blijkt nog erger dan die 2 bij elkaar te zijn. Zeurt wekelijks over de scheids, over benadeeld worden (dat 11 tegen 10 verhaal ) en stelt nota bene Pepe ipv Ozil op. Je moet je dan kapot schamen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Snap ook niet waarom mensen hem de hemel in prijzen. Misschien als je fan bent dat de liefde dan blind maakt. Maar als je een beetje neutraal gevoel in je tenen hebt zie je dat hij het voetbal verkracht met zijn extreem verdedigende tactieken. Had niet verwacht dat hij het bij Real zou doen, maar hij flikt het kunstje gewoon ook bij een aanvallend ingesteld team qua spelers. Ozil passeren voor Pepe is een regelrechte schande voor het spelletje dat voetbal heet. Gewoon een belediging en als ik de voorzitter van Real was had ik Mourinho een boete opgelegd.

Sinds wanneer is alleen anavallen voetbal. Heeft dan eerder te maken met een erg beperkte visie wat betreft voetbal. Mourinho kan zo de Lombardi worden van het voetbal.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Mocht Mourinho met schijtspel Ajax naar successen leiden hoor je mij verder niet klagen hoor..

Zijn teams presteren over het algemeen gewoon geweldig!

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Wat lachwekkend trouwens die VI lijst, Ruud Vormer qua punten de beste speler van de competitie

(ik verwacht overigens dat Nomak hier nog op in gaat, maar het is natuurlijk lachwekkend dat die jongen aan kop staat daar).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Want jij ziet elke wedstrijd van Roda live? Kon je destijds hetzelfde van Stekelenburg vinden, die had bijna geen drol te doen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Sinds wanneer is alleen anavallen voetbal. Heeft dan eerder te maken met een erg beperkte visie wat betreft voetbal. Mourinho kan zo de Lombardi worden van het voetbal.

Ik snap dit nooit he.

Voetbal is ooit bedacht ter vermaak. Voetbal kijk je voor doelpunten, mooie acties, schoten op doel, aanvallen etc.

Hoe kan je in hemelsnaam ooit denken ''hee met dit defensieve anti voetbal vermaak ik mensen''? Alleen blinde clubmensen vinden dat mooi, als je eigen club het goed doet. Ik snap best dat Inter fans Mourinho een goede coach vinden. Maar eigenlijk is het toch afschuwelijk. Hier is voetbal niet voor bedacht.

Pepe ipv Ozil Een klap in het gezicht van koning voetbal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Mocht Mourinho met schijtspel Ajax naar successen leiden hoor je mij verder niet klagen hoor..

Zijn teams presteren over het algemeen gewoon geweldig!

Als Mourinho trainer van Ajax wordt stop ik met voetbal kijken. Lijkt me vreselijk om Ajax zijn spel te zien spelen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat lachwekkend trouwens die VI lijst, Ruud Vormer qua punten de beste speler van de competitie

(ik verwacht overigens dat Nomak hier nog op in gaat, maar het is natuurlijk lachwekkend dat die jongen aan kop staat daar).

Mag jij lachwekkend vinden. Maar Vormer is gewoon enorm goed. Dat roep ik al het hele seizoen, maarja dat wordt hier dan weggelachen. Als Vormer nu bij Ajax zou spelen droeg jij hem op handen.

Terecht dat die jongen bovenaan staat in zo een lijst.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voetbal is ooit bedacht ter vermaak. Voetbal kijk je voor doelpunten, mooie acties, schoten op doel, aanvallen etc.

Wat mij betreft wel een erg beperkte visie dan. Er zijn genoeg mensen die echt kunnen genieten van een mooie verdedigende actie. Ook ik zie dat graag.

Ik kijk echt geen voetbal voor alleen aanvallend spel. Integendeel.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Want jij ziet elke wedstrijd van Roda live? Kon je destijds hetzelfde van Stekelenburg vinden, die had bijna geen drol te doen.

?

Stekelenburg heeft juist continue wat te doen. Zonder hem hadden we 40 goals tegen gehad. Die was wekelijks extreem bepalend.

Ik zie Roda wel vaak spelen ja, best een leuke ploeg. Ben tegenwoordig wel positief over die club, maar Vormer is natuurlijk absoluut niet de best presterende speler van dit seizoen. Sowieso vraag ik me af hoe ze dat berekenen. Ik zou sowieso de score gedeeld door het aantal wedstrijden dat hij speelde doen. Nu zakt Stekelenburg steeds doordat hij maanden niet kan keepen, maar hij had natuurlijk een hoog gemiddelde.

Overigens boeit het me niet wie 1e wordt met dat, maar het blijft zo wel een kromme lijst.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De nummer 1 met 6,67 of zo? Eigenlijk wel erg zo'n laag cijfer voor de "beste" speler van dit seizoen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wat mij betreft wel een erg beperkte visie dan. Er zijn genoeg mensen die echt kunnen genieten van een mooie verdedigende actie. Ook ik zie dat graag.

Ik kijk echt geen voetbal voor alleen aanvallend spel. Integendeel.

Ik ook hoor. Niks mis met een mooie defensieve actie. Maar....niet als je hele wedstrijden zo speelt.

Ik zou er niet trots op kunnen zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.