- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Klopt. Heeft bij jou namelijk geen zin.
Laten we het maar bij de feiten houden. 1-2
[edit mod: persoonlijk stuk in bericht verwijderd]
Dat schone veruit het meeste balverlies lijdt van alle NEC'ers, zeer weinig scoort of beslissende passes geeft of bvb nauwelijks van alle Vleminckx golas een assist heeft gegeven zegt natuurlijk niks.
Maar goed, jullie zijn van de feiten enzo
.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Ik denk echt dat jullie de kwaliteiten van Schone overschatten. Aan de bal behoorlijk goed, maar ik vind hem positioneel juist niet zo sterk. Schone vind ik een goede voetballer, maar geen topmateriaal.
Zowaar iemand die er wat kijk op heeft, al is positie kiezen bij lange na niet zijn zwakste punt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Hij heeft zn naam wel mee. Als-ie nou Jan de Boer of Kees Grut had geheten.. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Nee, dat makkelijke gelul kennen we.
Dat schone veruit het meeste balverlies lijdt van alle NEC'ers, zeer weinig scoort of beslissende passes geeft of bvb nauwelijks van alle Vleminckx golas een assist heeft gegeven zegt natuurlijk niks.
Maar goed, jullie zijn van de feiten enzo
.
Zet hem in een ploeg die wel kan voetballen en hij zal een stuk beter presteren. Tekent je gebrek aan voetbalkennis dat je zijn kwaliteiten niet weet te zien 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik twijfel overigens wel of Schone de top aan kan in de eredivisie, maar bij dat lelijke clubje uit Nijmgen moet ie wel weg natuurlijk. iets voor AZ wellicht? Kan hij gelijk Europa in volgend seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik twijfel overigens wel of Schone de top aan kan in de eredivisie, maar bij dat lelijke clubje uit Nijmgen moet ie wel weg natuurlijk. iets voor AZ wellicht? Kan hij gelijk Europa in volgend seizoen.
Nouja, de subtop kan hij zeker aan. AZ, ADO, Feyenoord enzo. Maar ik denk dat hij op basis van intelligentie best wel de NLse top aan kan. Alleen Ajax heeft hem niet nodig, de rest kan hem best gebruiken.
Oja, even de VI erbij gepakt: 5 competitiegoals, 7 assists. Met de goal van vandaag 6 goals en 7 assists. En kossie maar roepen dat hij nauwelijks bepalend is. [edit mod: provocatie verwijderd]
Qua goals de nr 3 van NEC, qua assists de nr 1. Dat zijn feiten.
chevy93
-
- 12775 berichten
- 1355 stemmen
Nouja, de subtop kan hij zeker aan. AZ, ADO, Feyenoord enzo. Maar ik denk dat hij op basis van intelligentie best wel de NLse top aan kan. Alleen Ajax heeft hem niet nodig, de rest kan hem best gebruiken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar ik denk dat hij op basis van intelligentie best wel de NLse top aan kan. Alleen Ajax heeft hem niet nodig, de rest kan hem best gebruiken..
De stompzinnige arrogantie druipt er weer vanaf. Voorlopig staat Ajax gewoon 3e en ook qua titels behoort Ajax de afgelopen jaren eerder tot de subtop dan PSV en Twente.
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1287 stemmen
Een hoop off-topic en persoonlijke aanvallen verwijderd. Het zou geen kwaad om de gedragsregels eens door te lezen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
De stompzinnige arrogantie druipt er weer vanaf. Voorlopig staat Ajax gewoon 3e en ook qua titels behoort Ajax de afgelopen jaren eerder tot de subtop dan PSV en Twente.
De subtop begint vanaf plek 4 en hoe je het went of keert ajax is de laatste 3 jaar steevast in de top 3 geëindigd. Welliswaar zonder titel, dus wat die arrogantie betreft geef ik je zeker gelijk, maar de top bestaat uit PSV, Ajax en als aankomende top Twente.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Heb gelezen dat meerdere Europese subtoppers achter hem aanzitten dus Wendt kun je denk ik al uit je hoofd zetten.
Als die andere clubs concreet worden, ben ik daar ook bang voor. Schijnt dat Feyenoord als enige concreet is voorlopig.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
We maken ons allemaal er wel is schuldig aan Rico
Jij ook een aantal diepzinnige posts achter elkaar toen Ajax nog achter stond. Hehehe.
Allemaal voetbalgerelateerde berichten, zonder "persoonlijke aanvallen." Dus waar heb je het over. 
Ik zie er eigenlijk geen vreemd bericht tussen staan.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
ps ik miste in de nos-samenvatting (what's new...) die aanval die niets oplverde, wel bij Eredivisie vanaf 3e minuut: http://www.eredivisie.nl/vi...
Daar irriteerde ik me ook al aan. Dit soort dingen wil je toch juist zien als voetballiefhebber? Schitterende aanval. Jammer dat Biseswar net te lang wachtte met schieten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Tekent je gebrek aan voetbalkennis dat je zijn kwaliteiten niet weet te zien
Lol. Die misplaatste arrogantie ook altijd. Zie het overigens ook wel zitten in die Schone. Maar dat is natuurlijk net als bij jou gebaseerd op die paar samenvattingen en twee livewedstrijden die je hem in een jaar ziet voetballen. Kos ziet hem wekelijks.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
En in het stadion kun je hem beter in de gaten houden dan op televisie. Ook positioneel, zonder bal, bijvoorbeeld.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Daar irriteerde ik me ook al aan. Dit soort dingen wil je toch juist zien als voetballiefhebber? Schitterende aanval. Jammer dat Biseswar net te lang wachtte met schieten.
Jep vind ik toch wel het hoogtepuntje, samen met de sprint van Indi
Die nos laat zo vaak belangrijke dingen weg, zelfs afgekeurde doelpunten op randje van buitenspel
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Idd. Te weinig tijd, waarschijnlijk. Kwestie van beter selecteren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat er nog mensen samenvattingen kijken op de NOS
. Dit is al een jarenlang euvel, slecht selectiebeleid in momenten. Beetje jammer.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Vind het uiteraard wel lekker om, als het 7 uur is, lekker op de bank naar Studio Sport te kijken. Hoewel... vaak ook niet dit seizoen. 
Maar het wordt wel steeds erger, dat slechte selectiebeleid.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben ik met je eens, en er zijn clubs die bij de NOS veel meer screentime krijgen, oo kals daar helemaal niet zo veel gebeurd.
Ik kijk de samenvattingen altijd op EL, ook net iets vroeger waardoor ik echt met het bord op schoot kan gaan kijken. Behalve als Feyenoord 16.30 moet spelen natuurlijk
.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dat er nog mensen samenvattingen kijken op de NOS
. Dit is al een jarenlang euvel, slecht selectiebeleid in momenten. Beetje jammer.
Ik kijk eigenlijk al jarenlang alleen via de NOS. Vind het wel een fijne traditie. Maar ik bemerk ook wel enige gemaktzucht af en toe. Qua voetbal mag het roer wel eens om bij de NOS (en dan bedoel ik ook Studio Voetbal, wat zou ik dat graag eens reorganiseren).
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Meest frustrerende aan nederlaag gister was eigenlijk de manier waarop. Dat je 2 megakansen verprutst en constant vlak voor de Ajaxgoal staat is al erg genoeg. Maar hoe je je die 2de helft zo kunt laten afbluffen..?
Hulde voor Ajax dat ze puur op inzet en wilskracht die 2de helft in handen namen, want met klasse, een fatsoenlijk postiespel of individuele kwaliteiten had het allemaal geen reet te doen. Ze gingen gewoon vol voor elke bal en hadden echt elke 2de bal. Dat is zeer netjes maar dat had NEC niet mogen gebeuren.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Is dat eerlijk gezegd ook niet het verschil in kwaliteit/fitheid tussen de Ajax selectie en de NEC selectie? Ze leken allemaal een beetje uitgeblust na die overdonderende eerste twintig minuten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het verschil in mentale weerbaarheid denk ik. De 1-1 kwam op een mentaal ongunstig moment en met de wijsheid dat je veel grote kansen gemist had is er wat gebroken enk ik. Ze konden het zelfs niet meer opbrengen voor rooie Rico
.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Nou, de 1-1 hing wel in de lucht hoor. NEC zakte de tweede helft van de eerste helft(leuk gezegd, al zeg ik het zelf) ver terug en lieten Ajax komen. We kregen geen grote kansen, maar het leek al nergens meer op. De 1-1 was wel de doodsteek ja.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Het was pure felheid en wil om de bal te winnen. Dat is inderdaad een kwaliteit, maar dan wel eentje waar wij normaal vrij goed in zijn. Nu helemaal niet.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
rooie Rico.
Wie? 
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die ken je toch wel, dacht dat het familie was
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.