- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik wacht eigenlijk nog wel op een gefrustreerde analyse van kos over de wedstrijd 
Real niet gewonnen, NEC verloren...jaja mooi weekendje voor onze Ajax hater 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik bedoel vooral een aanvallende middenvelder. Die heeft Feyenoord niet, op Wijnaldum en Bruins na. Bruins mag weg (gelukkig). Tomasson zie ik ook niet meer terugkomen. 
Denk wel dat Fer bijtekent, net als de Vrij. Ben bang dat Vlaar vertrekt, net als Wijnaldum. Wijnaldum is wel het best op te vangen momenteel.
Ach ja.. met Mokotjo-Vormer-Fer en Ryo-?-Biseswar zou ik al dik tevreden zijn, genoeg aanvallende impuls toch. Vlaar en Wijnaldum zie ik ook weggaan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Arsenal-Liverpool 1-1 door penalties btw, ook weinig verheffend. Man Utd gaat ongestoord de titel binnenslepen dit jaar.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ik wacht eigenlijk nog wel op een gefrustreerde analyse van kos over de wedstrijd 
Real niet gewonnen, NEC verloren...jaja mooi weekendje voor onze Ajax hater
Ach, denk dat hij best tevreden kan zijn. NEC is nu niet bepaald een club die persé van Ajax moet winnen. Dat ze Ajax 20 tot 30 minuten redelijk weggespeeld hebben, is vrij knap. Jammer dat ze de kansen niet benutten.
Real gelijk tegen Barca is ook geen beschamende uitslag, zeker niet als je een tijdje met 10 man speelt.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ach, denk dat hij best tevreden kan zijn. NEC is nu niet bepaald een club die persé van Ajax moet winnen. Dat ze Ajax 20 tot 30 minuten redelijk weggespeeld hebben, is vrij knap. Jammer dat ze de kansen niet benutten.
Real gelijk tegen Barca is ook geen beschamende uitslag, zeker niet als je een tijdje met 10 man speelt.
Kap eens met dat nuanceren. Ik verwacht juist zeer veel frustratie. Smerige Joden dat Ajaks. En ook geen penalty voor NEC door die vieze Vertonghen. En dan volgt er nog een tekst dat we toch geen titel gaan pakken.

Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ach ja.. met Mokotjo-Vormer-Fer en Ryo-?-Biseswar zou ik al dik tevreden zijn, genoeg aanvallende impuls toch. Vlaar en Wijnaldum zie ik ook weggaan.
Klopt, aardig middenveld/aanval zo, als die ? tenminste goed wordt ingevuld.
? - Vlaar - de Vrij - Fernandez vind ik overigens ook niet beroerd, als die ? goed wordt ingevuld.
Misschien is die linksback Oscar Wendt van FC Kopenhagen wel wat.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
? - Vlaar - de Vrij - Fernandez vind ik overigens ook niet beroerd, als die ? goed wordt ingevuld.
Heb gelezen dat meerdere Europese subtoppers achter hem aanzitten dus Wendt kun je denk ik al uit je hoofd zetten.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ja de linksback is ook nog een klein dingetje haha.. Indi is niet de meest begaafde meevoetballer.. (maar wel leuk dat ie scoorde). Of misschien die Wendt ja, al kan het zomaar een tweede Lumb zijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
ps ik miste in de nos-samenvatting (what's new...) die aanval die niets oplverde, wel bij Eredivisie vanaf 3e minuut: http://www.eredivisie.nl/vi...
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Jemig wat een waardeloze intro van Studio Voetbal zeg.
'Goedenavond welkom, wat is jouw moment Jan?'
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Kap eens met dat nuanceren. Ik verwacht juist zeer veel frustratie. Smerige Joden dat Ajaks. En ook geen penalty voor NEC door die vieze Vertonghen. En dan volgt er nog een tekst dat we toch geen titel gaan pakken.
Ajax is idd een smerige vieze club.
Maar nec heeft gespeeld naar haar kunnen. Meer zit er niet in. Ajax heeft zwaar onder haar ambitie gespeeld. Dus ik ben wel tevreden, als Ajaxiet zou ik me doodschamen, maar wees vooral enorm blij dat je wint van NEC
.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Mulder heeft gelijk over Mourinho, hoor je dat otherfool?
Jou ene held kraakt de ander af 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Ajax is idd een smerige vieze club.
Maar nec heeft gespeeld naar haar kunnen. Meer zit er niet in. Ajax heeft zwaar onder haar ambitie gespeeld. Dus ik ben wel tevreden, als Ajaxiet zou ik me doodschamen, maar wees vooral enorm blij dat je wint van NEC
.
[edit mod: persoonlijke aanval verwijderd]
Juist als NEC supporter zou ik me doodschamen, wat een negatief gedoe daar op de tribune zeg. Hele wedstrijd de bek dicht houden en alleen een beetje fluiten als een Ajacied aan de bal is. Echt 0,0 om trots op te zijn en dan ook nog zo'n grote bek hebben hier. Gedraag je is volwassen man, je hebt echt een Ajax trauma he. Vertel het is jochie pochie, wat is er gebeurt?
Lekkere payback voor vorig jaar ook, ook al wonnen we toen ook met 0-4 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Hier nog eens die trap van Messi. Bah, wat een triest gefrustreerd ventje. 
Dit had Ronaldo eens moeten doen, dan was het voetbaltopic te klein.
(embed)
Ik begrijp je punt Nomak en ik vind het ook een stomme actie, maar Messi vertoont zeer zelden dit soort gedrag, terwijl Ronalda al meer van dit soort akkefietjes in zijn voorgeschiedenis heeft.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
We maken ons allemaal er wel is schuldig aan Rico
Jij ook een aantal diepzinnige posts achter elkaar toen Ajax nog achter stond. Hehehe.
Orbit, heb je nog iets zinnigs te melden? Iets over voetbal ofzo... je weet wel... waar dit topic over gaat enzo... het spel met de bal... voetbal.

Op naar de volgende.
Dat is geen prijs volgens velen hier.
Heerlijk, hopelijk wordt het een mooie voetbalmiddag. Tot nu toe perfect en het zonnetje schijnt ook nog eens. Wat wil een mens nog meer?
Kom op Kos, schreeuw ze naar de overwinning!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Overigens, die Schone speelde vandaag weer lekker. Ik roep het al jaren, die jongen moet gewoon naar een topclub in Nederland gaan. Uitstekende nr 10, intelligente speler.
Studio Voetbal bespreekt hem nu ook, vandaar dat ik er weer aan dacht.
Edit: Wat een hypocriet die van Gelder. Wel duidelijk de penaltysituatie van NEC noemen, maar wel die van Ajax overslaan. En gelukkig is Spaan zo clever door even te herinneren dat Vleminckx er sowieso al uit had gemoeten.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Lekker selectief daar bij Studio Voetbal..
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Wat probeert van Gelder anti-Ajax over te komen zeg. Beetje alleen de penal situatie van NEC laten zien. Sukkeltje dat het is, het werkt echt niet bij hem hoor 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Die excuses omdat het eventjes over Ajax moest gaan toen hij eventjes dat interview met Uri Coronel liet zien was ook al triest.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Hahahah, zie het nu pas! Men denkt serieus dat dat een elleboog van Vleminckx was?? Hahah ow man.
(Overigens was het ook zeker geen penalty voor vleminckx na die Alderweireld overtreding)
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hahahah, zie het nu pas! Men denkt serieus dat dat een elleboog van Vleminckx was?? Hahah ow man.
[edit mod: persoonlijk gericht stuk verwijderd]
Denk dat hij zijn laatste duel voor NEC heeft gespeeld. Die krijgt van de week een schikkingsvoorstel voor 3, 4 potjes.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Overigens, die Schone speelde vandaag weer lekker. Ik roep het al jaren, die jongen moet gewoon naar een topclub in Nederland gaan. Uitstekende nr 10, intelligente speler.
Mijn god nee, Schone is hooguit subtop, maar toch niet beter dan een Eriksen of een Theo Jansen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Mijn god nee, Schone is hooguit subtop, maar toch niet beter dan een Eriksen of een Theo Jansen.
Janssen kan je er niet eens mee vergelijken en Eriksen is een Europees toptalent, dus niet helemaal fair dit te vergelijken.
Maar Schone kan prima naar PSV, Feyenoord of Twente. Al die ploegen kunnen wel een nr 10 gebruiken met scorend vermogen en voetbalintelligentie.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Staat het doelpunt van Berg niet bij "het doelpunt van de week"?? Het is toch voor hem op zich een prestatie dat ie scoort.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Maar Schone kan prima naar PSV, Feyenoord of Twente. Al die ploegen kunnen wel een nr 10 gebruiken met scorend vermogen en voetbalintelligentie.
Hij hangt er sowieso tegenaan. Ik ben wel benieuwd of hij daar gaat slagen. Ik vind het in zijn geval moeilijk om dat op zeker te zetten. Als ik een topclub was, dan zou ik hem in ieder geval nu wel nemen. Niet geschoten is altijd mis.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Het was wel de eerste goede wedstrijd (lees 20 minuten) van Schone in 2011, maar goed, weten jullie veel.
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik denk echt dat jullie de kwaliteiten van Schone overschatten. Aan de bal behoorlijk goed, maar ik vind hem positioneel juist niet zo sterk. Schone vind ik een goede voetballer, maar geen topmateriaal.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Het was wel de eerste goede wedstrijd (lees 20 minuten) van Schone in 2011, maar goed, weten jullie veel.
.
Het hele elftal is niet zo best. In een goed draaiend elftal, kan een speler als Schöne ook beter renderen. Dat is totaal geen speler, die individueel sterk is.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Het voetbal stelt in Nederland niet veel voor, maar het gaat wederom op de laatste dag beslist worden. Dat is toch wel heerlijk, als alles op zondag om half drie gespeeld gaat worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.