- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Gaan we racistisch worden hier?
Snap je de betekenis van racistisch wel?
Damn, ben me toch nu al gespannend voor komend weekend. Neem aan dat Ajax thuis wel wint van Excelsior, maar ADO-Twente en zeker Feyenoord-PSV kunnen alles veranderen. Op zich boeit Twente me nog weinig, want daar speelt Ajax zelf nog tegen, maar PSV moet gestopt worden.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Nog steeds bezig met onze kutploeg en niet met je eigen kutploegje NR?
Mogen we hier niet over het kampioenschap van het hoogste niveau in Nederland praten in het voetbaltopic?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mogen we hier niet over het kampioenschap van het hoogste niveau in Nederland praten in het voetbaltopic?
Van mij wel, maar die posts van jou worden een beetje triest en herhalend..
Je hebt net vet gewonnen en kan zowel de play-offs nog halen als die 10-0 schandvlek uitpoetsen in één keer, lijkt me misschien belangrijker als je dan toch supporter voor dat kutteam moet zijn 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ik denk dat jij wat dingen door elkaar haalt in je hersenpannetje. Ik verbaas me ook telkens weer als jij iemand "aanvalt" op dergelijk gedrag, terwijl jij hier de

bent.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Och gut, wat een volwassen reactie man, nog sterker dan je kut-Belg opmerking! Gelukkig voor jou heeft je ploegie op dit moment wat meer niveau in huis.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In het echt is orbit lang niet zo knap.... 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
In het echt is orbit lang niet zo knap....

En er komt ook wel wat zinnigers uit die Trollenkoning.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Och gut, wat een volwassen reactie man, nog sterker dan je kut-Belg opmerking! Gelukkig voor jou heeft je ploegie op dit moment wat meer niveau in huis.
Haha, is die Belg soms een vriend van je, dat je je zo aangesproken voelt? Wees niet bang, heb verder niks tegen Vleminckx hoor. Vind hem zelfs een betere spits dan El Hamdaoui. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Trouwens, zie Feyenoord zowaar nog wel 8e worden.
Ja? Hm.. Heracles zie ik weinig punten morsen en tegen psv ik weet niet hoor.. hoop dat er wraak komt maar ben bang voor een krappe nederlaag (kunnen ze in amsterdam weer piepen over competitievervalsing enzo).
't Zou een leuke verrassing zijn als ze playoffs halen maar die hebben nog nooit wat opgeleverd en zo ja sta je straks in europa met een team dat amper beter zal zijn dan het huidige (alhoewel een Europees reisje wel weer eens leuk is)
Sowieso die hele playoffs
maar goed da's een ander verhaal.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ja? Hm.. Heracles zie ik weinig punten morsen en tegen psv ik weet niet hoor.. hoop dat er wraak komt maar ben bang voor een krappe nederlaag (kunnen ze in amsterdam weer piepen over competitievervalsing enzo).
't Zou een leuke verrassing zijn als ze playoffs halen maar die hebben nog nooit wat opgeleverd en zo ja sta je straks in europa met een team dat amper beter zal zijn dan het huidige (alhoewel een Europees reisje wel weer eens leuk is)
Sowieso die hele playoffs
maar goed da's een ander verhaal.
Ben bang dat, mocht Feyenoord de play-offs halen, dat ze dan tekort zullen komen. Wel is het top dat het redelijk goed gaat in het 2e seizoenshelft, met de gerichte "aankopen." Hopelijk blijft Ryo nog een jaartje en kan Meeuwis of Vormer aangekocht worden. Ze zijn ook bezig met een linksback van FC Kopenhagen. Zolang de Cler maar vertrekt, met zijn miljoenencontract. De spits blijft natuurlijk prioriteit. Dan nog de contracten van Vlaar, Fer en de Vrij verlengen.
Kortom: nog genoeg werk aan de winkel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind de paly offs ook niet zo belangrijk (in Europa hebben we niets te zoeken). Grootste voordeel van de hele opleving is dat de spelers misschien wat makkelijker bijtekenen omdat ze zelf ook inzien dat het volgend jaar best eens een mooi jaar zou kunnen worden. Play off halen is wat mij betreft bijzaak. Maar wat je zegt. Heracles inhalen wordt lastig en mochten we volgende week toch verliezen, wat ik echt niet hoop, dan kunnen we in ieder geval hier weer een beetje stangen. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ben bang dat, mocht Feyenoord de play-offs halen, dat ze dan tekort zullen komen. Wel is het top dat het redelijk goed gaat in het 2e seizoenshelft, met de gerichte "aankopen." Hopelijk blijft Ryo nog een jaartje en kan Meeuwis of Vormer aangekocht worden. Ze zijn ook bezig met een linksback van FC Kopenhagen. Zolang de Cler maar vertrekt, met zijn miljoenencontract. De spits blijft natuurlijk prioriteit. Dan nog de contracten van Vlaar, Fer en de Vrij verlengen.
Kortom: nog genoeg werk aan de winkel.
Ja Vormer zou geweldig zijn, en ik ga er vanuit dat sowieso Wijnaldum weggaat. Meeuwis mag wel blijven ja en Ryo moet niet teveel gaan opvallen nu anders kan die werkvergunning in Londen wel eens versneld gaan worden.. Biseswar is trouwens ook weer lekker in vorm de laatste weken, maar dat werd wel tijd ook.
Jammer dat Boerrigter niet meer kan, het is dan wel geen centrale spits maar kan daar volgens mij prima uit de voeten (?). Ik zou echt niet weten wie die plek gaat opvullen..
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3311 stemmen
Wat een slecht camerawerk bij Heracles - PSV zeg. Bij beide doelpunten niet te zien of het nu wel of geen buitenspel was.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Vind de paly offs ook niet zo belangrijk (in Europa hebben we niets te zoeken). Grootste voordeel van de hele opleving is dat de spelers misschien wat makkelijker bijtekenen omdat ze zelf ook inzien dat het volgend jaar best eens een mooi jaar zou kunnen worden. Play off halen is wat mij betreft bijzaak. Maar wat je zegt. Heracles inhalen wordt lastig en mochten we volgende week toch verliezen, wat ik echt niet hoop, dan kunnen we in ieder geval hier weer een beetje stangen.
da's waar ook, kan helpen met bijtekenen.. een andere trainer ook denk ik 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2278 stemmen
Ja hoor, jij ook?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wees niet bang, heb verder niks tegen Vleminckx hoor. Vind hem zelfs een betere spits dan El Hamdaoui.
Hoop dat dit een grapje is.
El Hamdaoui heeft niet veel gepresteerd dit seizoen, maar hij is zeker wel beter als Vleminckx.
Overigens heeft Jonker met Bayern met 5-1 gewonnen van Leverkussen, zonder Robben. Zou wat zijn als Bayern nou alles gaat winnen 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ja Vormer zou geweldig zijn, en ik ga er vanuit dat sowieso Wijnaldum weggaat. Meeuwis mag wel blijven ja en Ryo moet niet teveel gaan opvallen nu anders kan die werkvergunning in Londen wel eens versneld gaan worden.. Biseswar is trouwens ook weer lekker in vorm de laatste weken, maar dat werd wel tijd ook.
Jammer dat Boerrigter niet meer kan, het is dan wel geen centrale spits maar kan daar volgens mij prima uit de voeten (?). Ik zou echt niet weten wie die plek gaat opvullen..
Als Vormer komt, kan Meeuwis weg. Genoeg middenvelder verder. Hopen dat El Ahmadi nog voor een leuk prijsje weggaat.
Biseswar is best nuttig zo nu en dan. Ik denk niet dat Ryo komend seizoen al naar Arsenal gaat, en het lijkt me het best voor hem dat hij dan nog een jaar bij Feyenoord speelt.
Hopen dat van Geel iets moois uit zijn hoge hoed kan toveren. Een ervaren spits, die veel scoort. Tja, wie wil die niet?
Als Wijnaldum weggaat, heb je wel een andere nummer 10 nodig. Bruins mag namelijk ook weg. Die komt sowieso erg tekort.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Hoop dat dit een grapje is.
El Hamdaoui heeft niet veel gepresteerd dit seizoen, maar hij is zeker wel beter als Vleminckx.
Uiteraard was dat een grap. Maar alle posts van orbit zijn ook één grote grap - vandaar.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
In huidige vorm heb ik anders liever Vleminckx. Maar na Toivonen is dat wel de grootste naaibal van de Nederlandse velden zeg.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Als Vormer komt, kan Meeuwis weg. Genoeg middenvelder verder. Hopen dat El Ahmadi nog voor een leuk prijsje weggaat.
Biseswas is best nuttig zo nu en dan. Ik denk niet dat Ryo komend seizoen al naar Arsenal gaat, en het lijkt me het best voor hem dat hij dan nog een jaar bij Feyenoord speelt.
Hopen dat van Geel iets moois uit zijn hoge hoed kan toveren. Een ervaren spits, die veel scoort. Tja, wie wil die niet?
Als Wijnaldum weggaat, heb je wel een andere nummer 10 nodig. Bruins mag namelijk ook weg. Die komt sowieso erg tekort.
Fer is ook nog niet zeker heh.. Hoop van harte dat ie blijft maar die zal wel lekker naar Engeland gaan. Dat El Ahmadi niet in de zandbak mocht blijven is wel een fikse financiele tegenvaller ja, dat geld zal je er wel nooit meer uithalen nu.
De 'nummer 10' geloof ik alleen niet zo in op dit niveau. Vind in ieder geval wel duidelijk dat Wijnaldum daar niet thuishoort en gelukkig Van Geel ook.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Vond Mokotjo wel zwak op de rechts-back positie dus hopelijk is Leerdam er dan weer bij.
Lees dit nu pas. Hoe kom je daar nou bij? Vind Mokotjo een stukkie beter dan Leerdam. Meer body, meer techniek en ook meer snelheid. Verdedigend misschien ieeeetsjes minder. Mooie pass ook op Meeuwis. Hij speelde een prima wedstrijd, maar goed, het is wel tegen Willem II.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
In huidige vorm heb ik anders liever Vleminckx. Maar na Toivonen is dat wel de grootste naaibal van de Nederlandse velden zeg.
Op dit moment is Vlemminckx wel beter ja. Dit seizoen. Maar over het algemeen is El Ham. wel een betere voetballer, maar dat hoef ik niemand uit te leggen, denk ik. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Uiteraard was dat een grap. Maar alle posts van orbit zijn ook één grote grap - vandaar.
Alle posts nog wel? Iemand afdoen met een zielig plaatje lijkt me eerder het dieptepunt in de posting interactie hier, maar zelfkennis of enige relativering zal je wel vreemd zijn.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Fer is ook nog niet zeker heh.. Hoop van harte dat ie blijft maar die zal wel lekker naar Engeland gaan. Dat El Ahmadi niet in de zandbak mocht blijven is wel een fikse financiele tegenvaller ja, dat geld zal je er wel nooit meer uithalen nu.
De 'nummer 10' geloof ik alleen niet zo in op dit niveau. Vind in ieder geval wel duidelijk dat Wijnaldum daar niet thuishoort en gelukkig Van Geel ook.
Ik bedoel vooral een aanvallende middenvelder. Die heeft Feyenoord niet, op Wijnaldum en Bruins na. Bruins mag weg (gelukkig). Tomasson zie ik ook niet meer terugkomen. 
Denk wel dat Fer bijtekent, net als de Vrij. Ben bang dat Vlaar vertrekt, net als Wijnaldum. Wijnaldum is wel het best op te vangen momenteel.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Op dit moment is Vlemminckx wel beter ja. Dit seizoen. Maar over het algemeen is El Ham. wel een betere voetballer, maar dat hoef ik niemand uit te leggen, denk ik.
El Hamdaoui is bij een ploeg die bij hem past een geniale speler, mits je zijn gedrag onder controle kan houden. Hij hoort niet bij Ajax. Verkopen van de zomer voor een spits die wel voldoet aan wat een Ajax spits moet hebben. Liever de Jong de komende weken voorin en Enoh of de Zeeuw op het middenveld erbij. De Jong is als middenvelder op die plek weer matig.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Alle posts nog wel? Iemand afdoen met een zielig plaatje lijkt me eerder het dieptepunt in de posting interactie hier, maar zelfkennis of enige relativering zal je wel vreemd zijn.
Orbit, heb je nog iets zinnigs te melden? Iets over voetbal ofzo... je weet wel... waar dit topic over gaat enzo... het spel met de bal... voetbal.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
El Hamdaoui is bij een ploeg die bij hem past een geniale speler, mits je zijn gedrag onder controle kan houden. Hij hoort niet bij Ajax. Verkopen van de zomer voor een spits die wel voldoet aan wat een Ajax spits moet hebben. Liever de Jong de komende weken voorin en Enoh of de Zeeuw op het middenveld erbij. De Jong is als middenvelder op die plek weer matig.
Ik zei het al voor zijn komst hè. Toen geloofde je me niet. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ergeniswekkend was El H vandaag weer ja, en dat handje wegtrekken als De Boer hem een schouderklopje geeft
Wat een extreme sukkel is dat zeg! Snel verpatsen die gast.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ergeniswekkend was El H vandaag weer ja, en dat handje wegtrekken als De Boer hem een schouderklopje geeft
Wat een extreme sukkel is dat zeg! Snel verpatsen die gast.
Je kunt het! 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Orbit, heb je nog iets zinnigs te melden? Iets over voetbal ofzo... je weet wel... waar dit topic over gaat enzo... het spel met de bal... voetbal.
Lees anders mijn posts eens door de afgelopen weken, ik zeg voortdurend iets over voetbal.. itt vriendjes van je die niet verder komen dan posts waarin ze hopen op een afgang van ajax. Als je je selectieve bril eens afzet merk je wel wie hier de trolliebollies zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.