• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.856 films
  • 12.623 series
  • 34.943 seizoenen
  • 658.209 acteurs
  • 200.654 gebruikers
  • 9.483.493 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tonypulp schreef:

Die 2e gele kaart bij Heracles Pleur een eind op..

En verschrikkelijk veel geluk weer dat PSV, wat een kansen..

Ajax niet, he....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

lekker middagje en goed voor het doelsaldo

Vrees alleen dat het te laat is.. kut tien nul

Na volgende week staan we weer in de plus.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lucky Ajax, had een pingel moeten zijn.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

eindelijk de juiste man op de juiste plek.... Gaat die weg.

Grapjas Je had het al voorspeld he, dat Ajax net zo ver zou afglijden als jullie

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ajax niet, he....

Ontken ik dat dan Nee. Of moet ik alle teams er meteen in m'n opmerking bij betrekken? Ik sprak alleen even over PSV omdat die langs kwam.

Reinbo schreef:

En bij Sulejmani ook, dan

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dacht het niet

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Reinbo schreef:

Streept dat Sulejmani moment weg, alhoewel. Vleminkcx was na afloop ook sportief en vond dat we geen zaalvoetbal speelden(fysiek hoort erbij).

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2278 stemmen

Wat een prutsers bij NEC. Krijg je een 100% kans, mis je die, krijg je 2 seconden later nog een 75% kans, mis je die ook. Ja zo verlies je.

Mede dankzij NEC is Ajax weer 3 punten rijker.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Suljemani zag ik niet maar Ajaxcieden mag je toch altijd schoppen?

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Ik vind het niet de klasse van NEC hoor. Ajax begon gewoon heel zwak. Overigens duurt een wedstrijd natuurlijk langer dan 20 minuten. Na die 20 minuten was de pijp leeg bij NEC en creëerden ze het uur erna geen kansen meer.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Reinbo schreef:

Suljemani zag ik niet maar Ajaxcieden mag je toch altijd schoppen?

Zat ook in de samenvatting. Toen hij naar de grond werd getrokken, niet werd gefloten en dus maar doorging. Keiharde penalty of course. Daarnaast die ongeziene elleboog van Vleminkcx dat rood had moeten zijn. Het is maar wat je lucky noemt natuurlijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als Ajax de eerste helft wordt overlopen maar toch wint, noem ik dat lucky..... Of gewoon pech voor NEC.

Trouwens, zie Feyenoord zowaar nog wel 8e worden.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Tsjah terwijl NEC de tweede helft wordt overlopen. Het is maar wat je lucky noemt. Dan kan je de overwinning van Feyenoord ook lucky noemen omdat ze na 10 seconden een giga kans tegen krijgen en met 1-0 achter komen.

Je probeert gewoon goedkoop te scoren

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

NEC was 20 minuten aardig bezig (en Ajax slecht) en daarna hebben ze niks meer laten zien, dus wat robert zegt x2.

Als Ajax de eerste helft wordt overlopen maar toch wint,

Dan heb je dus niet gekeken, slim van je

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Lekkere uitslag in de Kuip. De play-offs liggen ineens voor het oprapen.

Net pas de kansen van NEC gezien. Ongelooflijk dat NEC niet heeft gewonnen vanmiddag.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2278 stemmen

Reinbo schreef:

Als Ajax de eerste helft wordt overlopen maar toch wint, noem ik dat lucky..... Of gewoon pech voor NEC.

Trouwens, zie Feyenoord zowaar nog wel 8e worden.

Heeft helemaal niks met geluk te maken. Het ligt volledig aan NEC zelf, zij hebben de kans laten liggen om Ajax te verslaan door kansen ZELF te verprutsen.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

rep_robert schreef:

Dan kan je de overwinning van Feyenoord ook lucky noemen omdat ze na 10 seconden een giga kans tegen krijgen en met 1-0 achter komen.

Giga kans? Kwam van een eigen Feyenoordbeen.

En als NEC met 2-0 of 3-0 (wat natuurlijk had gemoeten) voor had gestaan, was de wedstrijd natuurlijk wel gespeeld. Ongelooflijk dat die kut Belg telkens scoort, maar die weer niet.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2278 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ongelooflijk dat die kut Belg telkens scoort, maar die weer niet.

Gaan we racistisch worden hier?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Omdat je twee belgen kut vind, doe je racistisch

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Wat is dat trouwens met die corners, jarenlang scoor je nooit uit een corner en nu ineens 3/4 keer in twee wedstrijden. Begint onderhand op Real te lijken

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Gaan we racistisch worden hier?

Hoezo? Het is toch een Belg?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2278 stemmen

Tonypulp schreef:

Omdat je twee belgen kut vind, doe je racistisch

Ik weet niet, ik vind "kut Belg" toch net iets anders dan twee Belgen kut vinden.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ajax en PSV hebben dit weekend heel veel geluk aan hun zijde gehad. Ajax speelde een erbarmelijke 1ste helft, waarin we God op onze blote knieën mogen danken dat NEC niet 3-0 voorstaat. In de 2e helft vond ik Ajax wel beter dan NEC en gelukkig maken we onze kansen wel af. PSV heb ik niet zien spelen, maar als ik Rutten moet geloven, was PSV ook niet best. Ik heb wel de samenvatting gezien en dat was gewoon triest. Zelfs met 10 man kreeg Heracles volop kansen én ze missen een pingel. Verder hoop ik dat Feyenoord volgende week revanche neemt op PSV en dat Ajax blijft winnen.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Ik hou vertrouwen in Heerenveen, die normaal niet veel moeite heeft met Ajax thuis. Dit seizoen zijn ze niet best, maar ze zijn momenteel wel in the winning mood.

Twente gaat niet winnen in de Arena en ze moeten ook nog naar Den Haag. Dan moet PSV het maar worden.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ongelooflijk dat die kut Belg telkens scoort, maar die weer niet.

Ach, jullie kut Jap heeft ook gescoord, zo staan ons beider kutteams er weer wat beter voor op de ranglijst

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Hopelijk ook een voorbode voor Feyenoord, daar moeten ook nog wat rotte appels weg. Als het meezit deze zomer als er nog wat lijken uit de kast komen..

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik hou vertrouwen in Heerenveen, die normaal niet veel moeite heeft met Ajax thuis. Dit seizoen zijn ze niet best, maar ze zijn momenteel wel in the winning mood.

Twente gaat niet winnen in de Arena en ze moeten ook nog naar Den Haag. Dan moet PSV het maar worden.

Nog steeds bezig met onze kutploeg en niet met je eigen kutploegje NR?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2278 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ach, jullie kut Jap heeft ook gescoord, zo staan ons beider kutteams er weer wat beter voor op de ranglijst

Ik weet niet wat je met "jullie" en Jap bedoelt, maar maakt niet uit.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Van den Boog legt functie neer en vertrekt bij Ajax

De revolutie van Johan Cruijff heeft een nieuw slachtoffer geëist. Rik van den Boog is niet langer algemeen directeur van Ajax. De bestuurder heeft zondag besloten zijn functie bij de Amsterdamse club neer te leggen, zo maakt Ajax bekend.

In goed overleg met de Raad van Commissarissen heeft de statutair directeur van AFC Ajax NV besloten zijn dienstverband bij de Amsterdammers te beëindigen. Vanden Boog blijft tot 1 juni 2011 in dienst. De komende weken zal hij zijn taken in Amsterdam overdragen aan RvC-leden Joop Krant en Frank Eijken. Van den Boog was sinds 1 januari 2009 in dienst bij Ajax.

"Alle ontwikkelingen rondom het rapport van de technische klankbordgroep hebben een enorme impact op onze mensen en de organisatie, maar ook op mij persoonlijk. Het maakt het voor mij als eindverantwoordelijke onmogelijk om belangrijke beslissingen te nemen die over de komende jaren gaan. Hierdoor kan ik mijn functie niet meer naar behoren uitoefenen", aldus Van den Boog in een reactie.

"Het is buitengewoon betreurenswaardig dat het zover is gekomen, maar wij respecteren zijn beslissing. Van den Boog heeft veel goede dingen voor Ajax gedaan en ik vind het pijnlijk te moeten constateren dat de gebeurtenissen zo'n enorme impact hebben, ook op hem persoonlijk", zegt voorzitter Uri Coronel.

"Onder Van den Boog is Ajax een goede weg ingeslagen. We zijn uit de financiële dip gekomen en veel goede veranderingen in de organisatie zijn aan hem toe te schrijven, zoals de duidelijke organisatiestructuur en de ontwikkelingen bij de jeugdopleiding. Hij heeft daarnaast namens Ajax goede resultaten bereikt in onderhandelingen met clubs en spelers."

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.