- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vitesse-PSV is ook nooit zo heel makkelijk.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hee hee hee niet zo negatief.
lol
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heeft Ajax serieus die zeekoe gekocht in de goal? Die lachte ik altijd uit bij Volendam, omdat dat gewicht gewoon echt niet kan in de topsport.
Wie heeft dat op zijn geweten? 2 leuke reddingen van hem overigens. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Overigens zou ik als Koevermans zijnde zeker naar Feyenoord gaan. Wat is er mooier om één van de grootste clubs van Nederland te redden van de ondergang? Met een spits erbij (die kan scoren welteverstaan) zal Feyenoord een stuk hoger eindigen dan zonder. Daar ligt namelijk het grootste probleem van Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij vindt Ajax het alleen nog belangrijk om het beste beentje voor te zetten in de CL. In de Eredivisie verliezen van Utrecht thuis en een week later gelijk spelen tegen Excelsior gebeurde vroeger toch echt gewoon nooit? Het lijkt alsof ze zich niet kunnen concentreren en denken ach we winnen wel. Laat ze verdomme eens het gras opvreten, ook tegen de kleintjes.
Onzin. Twente uit gemist? Of vorige week nog Ajax-NAC?
Jammer dat Ajax niet op elke plek een topper heeft.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat zeg je ook alleen maar omdat je nu wat bedroefd bent over Ajax. PSV speelt dit seizoen niet best. Daar doet een eenmalige 10-0 niks aan af.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
[Dat zeg je ook alleen maar omdat je nu wat bedroefd bent over Ajax.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Mokotjo is overigens een acteertalent. Dat hoofd nadat ie een pingel tegen kreeg; briljant.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ligt eraan. Zoals ik zei, Ajax-NAC was een week terug nog goed.
Dat het spel niet elke week top is klopt. Wat dat betreft jammer dat Lodeiro weer eruit ligt.
Ik snapte Jol ook niet. Speel je dinsdag behoorlijk, ga je vandaag alles wisselen weer. Had Anita en de Jong lekker op de bank gezet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ligt eraan. Zoals ik zei, Ajax-NAC was een week terug nog goed.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vorig seizoen praatte je ook al alles goed A&L en dan kom je met rijtjes die nog gespeeld moeten worden en ga je standen al vast invullen.
Ajax had gewoon 6 punten moeten pakken tegen Utrecht en Excelsior.
Ik wil gewoon weer eens kampioen worden. Daar moet je punten voor pakken. Dan heb je er niks aan dat het lekker ging tegen Nac thuis.
PSV speelde ook hopeloos tegen Willem II, maar winnen gewoon. Dat had Ajax vandaag dus ook gewoon moeten doen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Man City-Arsenal 0-3.
Fijn dat die poenclub onderuit gaat 
Zag dat ze na 5 minuten al met 10 man stonden, dat speelt natuurlijk wel lastig.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vorig seizoen praatte je ook al alles goed A&L en dan kom je met rijtjes die nog gespeeld moeten worden en ga je standen al vast invullen.
Ajax had gewoon 6 punten moeten pakken tegen Utrecht en Excelsior.
Ik wil gewoon weer eens kampioen worden. Daar moet je punten voor pakken. Dan heb je er niks aan dat het lekker ging tegen Nac thuis.
PSV speelde ook hopeloos tegen Willem II, maar winnen gewoon. Dat had Ajax vandaag dus ook gewoon moeten doen.
Ik praat niet alles goed. Ik was voor de winter zelfs aardig negatief.
En ik wil dolgraag kampioen pakken, maar niet 1 ploeg wint 34 wedstrijden. Vandaag was gewoon niet best en een zeer beroerde scheids. Tegen Utrecht een enorm zwakke start.
En je vergelijking met PSV-Willem II is geen goede. Utrecht is vele malen sterker en Excelsior thuis is ook taai. Je moet hem wel winnen, maar met 10 man en de scheids enorm tegen lukte het eens niet.
Komende maand wordt cruciaal. Tot aan PSV moet je gewoon alles winnen en dan moet je PSV maar verslaan.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Zag dat ze na 5 minuten al met 10 man stonden, dat speelt natuurlijk wel lastig.
Met 10 man voetballen is nooit leuk. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hahaha, zie al die Fey-spelers door die PSV-haag naar de bus gaan. 
Spelers kwamen bijna huilend naar buiten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nu al een debiele samenvatting; die twee handsballen in de 16, de aanslag op de enkel van Enoh en de bewuste overtreding op Vertonghen in de 16 zitten er niet in. Overigens lieten ze de elleboog van Bakkal ook niet zien bij PSV - Feyenoord.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vond het best achterlijk inkomen van het Vlechtje eigenlijk, nadat-ie weer eens op zijn zo gekende wijze de bal verloor 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Typisch NOS, die willen alles lekker vriendelijk weergeven.
Hulde aan EL waar Everse met beeldfragmenten gewoon het falen van Wegereef kon uitleggen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nu al een debiele samenvatting; die twee handsballen in de 16, de aanslag op de enkel van Enoh en de bewuste overtreding op Vertonghen in de 16 zitten er niet in. Overigens lieten ze de elleboog van Bakkal ook niet zien bij PSV - Feyenoord.
Je zou bijna denken dat het zich gewoon allemaal in jouw hoofd heeft afgespeeld 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Wegereef, wat een grap... 
Kom maar op de grappen over de Jol-bingo. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Je zou bijna denken dat het zich gewoon allemaal in jouw hoofd heeft afgespeeld
Overigens werd de overtreding van Janssen op Kubik ook niet getoond (doorgebroken speler, maar Kubik kreeg zelfs geel voor schwalbe). Zag net wel ook die schwalbe van Jonathas waar Wiedemeijer intuinde en een pingel gaf: 
Wat een dramatisch weekend voor de scheidsrechters.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vond het best achterlijk inkomen van het Vlechtje eigenlijk, nadat-ie weer eens op zijn zo gekende wijze de bal verloor
Desalniettemin een prima tackle op de bal.
Overigens was de samenvatting wel dramatisch, maar de NOS censureert alle discutabele momenten er ook uit heb ik het gevoel. Op teletekst lees je ook niets bijzonders verder.
Zag ook dat de 2 goals van Twente ook te kansloos voor woorden waren.
Die vrije bal waar die eerste goal uit viel is me een raadsel en die penalty was al helemaal een lachertje. Sterker nog, dat kon die van Boekel never nooit zien. En dan ook nog is vd Brom wegsturen, sjongejongejongejonge. Ado is zoals vd Brom al zei gewoon bestolen hier.
En net bij Az-Willem 2 een lachertje van een penalty gezien, waar ziet die scheids hier een overtreding in?
Over de 'topper' nog niet eens gesproken, die diep en diep trieste Nijenhuis die Feyenoorders voor niets gele kaarten gaat zitten geven als ze al 7,8 en 9-0 achter staan.
Triest weekend voor het scheidsrechterscorps! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hier is dat bewuste haken van Vertonghen overigens wel te zien in de samenvatting: De officiële website van Eredivisie
Jammer dat die analyse van Everse in de rust en vanavond na de samenvatting nergens te vinden is, dan hadden we elke discutabele beslissing op een rijtje 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Henk Kesler was duidelijk weer voelbaar op de velden vandaag. Volkomen onterechte overwinning van Twente tegen een sterker ADO.. tsja, zo haal je je punten wel
En 10-0... mijn god, het begrip gifbeker krijgt een nieuwe dimensie vanuit R'dam. Maar ook weer een ontzettend snel gegeven rode kaart, niet dat dat een 10-0 rechtvaardigt verder.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
PSV - Feyenoord 10 - 0 ??? Is dit echt??? 
Dat is toch nooit goed te praten...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Resumerend:
- Excelsior - Ajax wordt beslist door Wegereef.
- Twente - ADO wordt beslist door Van Boekel.
- De monsterscore bij PSV - Feyenoord kan voor een groot deel op conto van Nijhuis geschreven worden (anders was het slechts een nulletje of vijf geworden
)
Haha gooi alles maar weer op de scheidsrechter(s). Hoeft niemand naar zichzelf te kijken. Lekker makkelijk.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Geweldig dat die Ajacieden toch nog blij zijn vandaag. Zegt genoeg he 
Mooi weekend. 2e plaats. Netjes 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Echt een triest voetbalweekend ...
Ajax bestolen van 2 punten door Wegereef en Twente weer een lucky overwinning dankzij van Boekel 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Echt een triest voetbalweekend ...
Ajax bestolen van 2 punten door Wegereef en Twente weer een lucky overwinning dankzij van Boekel
Right. Altijd maar weer de scheids de schuld geven. Calimero !!!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.