- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vind het zielig, dit moet wel 's werelds grootste gifbeker zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee maar 10-0 kom op he, dat is met geen miljoen man goed te praten. Hoe belabberd je er als club ook voorstaat. Zware blamage gewoon.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
10-0 is echt zo jaren '50.
Maar ik vind dit geeneens meer zielig voor Feyenoord, dit is echt regelrechte schande. Deze blamage hebben ze echt voor 100% aan zichzelf te danken.
Ook al is Been zo geliefd, hij moet nu toch echt de eer aan zichzelf houden. Met zulk gezichtsverlies is het trainerschap onhoudbaar.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Nee maar 10-0 kom op he, dat is met geen miljoen man goed te praten. Hoe belabberd je er als club ook voorstaat. Zware blamage gewoon.
Vind nog steeds mijn wandtegeltje erg gepast bij deze situatie 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Beenhakker is dan ook gelijk weg. Club failliet verklaren en opnieuw beginnen. Dit is een gebed zonder eind.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als Ajax in zo'n situatie had gezeten had ik zeker niet staan juichen als ze met 10-0 eraf gaan tegen PSV. Lijkt me logisch.
Ik zou dat nu ook zeggen.
Goddank heeft Ajax nog nooit met 10-0 verloren.
Hoe kut onze wedstrijd ook was, dit is wel een giller 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Tim de Cler is gewoon sprakeloos 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Volgens mij,,,,,,,, heeft Tim er geen woorden voor 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
10-0 in de Eredivisie hoe lang is dat nou wel niet geleden?!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Afscheid van Cruyff met 0-8 tegen Bayern was denk ik grootste verlies ooit of niet van Ajax?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook al is Been zo geliefd, hij moet nu toch echt de eer aan zichzelf houden. Met zulk gezichtsverlies is het trainerschap onhoudbaar.
Zou ie toch zelf op moeten stappen, en hem kennende zal ie dat niet zo snel doen. Hem ontslaan gaat oo keen kettingreactie ontketenen. Het is maar één wedstrijd, een wedstrijd die ingecalculeerd was om te verliezen. Dat het zo ging is klote, maar gewoon vergeten en over een paar dagen VVV. Makkelijk zat.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Resumerend:
- Excelsior - Ajax wordt beslist door Wegereef.
- Twente - ADO wordt beslist door Van Boekel.
- De monsterscore bij PSV - Feyenoord kan voor een groot deel op conto van Nijhuis geschreven worden (anders was het slechts een nulletje of vijf geworden
)
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hem ontslaan gaat oo keen kettingreactie ontketenen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Op naar Feyenoord Netwerk
Ik zal je voorbeeld volgen 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Misschien kan Aad de Mos de boel nog redden?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zal je voorbeeld volgen
Ik baal toch nog harder van onze 2-2. Nu heb ik er minder schik in.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Maastricht
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 7 juli 2007
Gepost op 24 oktober 2010 om 16:28:17.
Om 14.00 hr. schreef ik in het wedstrijd-gedeelte het volgende:
----------------------------------
Ik vroeg me weleens af hoe het nu was om b.v. Sparta of Excelsior supporter te zijn. Om wedstrijden in te gaan waar je bij voorbaat wist dat je die ging verliezen. Welnu, ik kan die vraag nu zelf beantwoorden: best relaxed eigenlijk! Vroeger had ik altijd stressvolle zondagen als het PSV-Feyenoord was. Steeds nerveus op teletekst kijken. Nu heb ik eigenlijk een heerlijke zondag. Lekker met de kinderen wat wandelen straks, teletekst bekijk ik weleens om 16.30 hr. Even bekijken met hoeveel we verloren hebben. Wat ik ook zie, ik zal er niet verrast over zijn. Voor m'n gemoedsrust en gezondheid gaat het prima zo. Wat uiteraard niet wegneemt dat ik ooit weer uiterst stressvolle zondagen hoop te mogen meemaken...
------------------------------------
Over de uitslag op teletekst schreef ik dus "Wat ik ook zie, ik zal er niet verrast over zijn'. Zo keek ik dus net op teletekst, willen jullie geloven dat ik best toch nog wat verrast was toen ik de uitslag las?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Je bent niet de enige. Het is natuurlijk sensationeel dat Feyenoord zo verliest, maar het kampioenschap is waarschijnlijk dit weekend alweer verspeeld. Twente heeft ons nu ook alweer ingehaald. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hadh et niet over het winnen zelf maar dit vergeten en je richten op VVV. Hier moet je geen woorden aan vuil maken. Het is gebeurd en je moet van de week de jongens gewoon nog meer steun geven dan normaal.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Wat zal Koevermans wel niet denken. Die kunnen we denk ik direct van het lijstje afstrepen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Dat het zo ging is klote, maar gewoon vergeten en over een paar dagen VVV. Makkelijk zat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoezo kampioenschap verspeeld? Soms vergeten de inhaalrace van 9 punten afgelopen seizoen, waardoor niet Psv maar Ajax uiteindelijk de CL in mocht. We zullen eens zien of Psv stand gaat houden, nu ook zeer waarschijnlijk Ib vertrekt met kerst.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Ik hadh et niet over het winnen zelf maar dit vergeten en je richten op VVV. Hier moet je geen woorden aan vuil maken. Het is gebeurd en je moet van de week de jongens gewoon nog meer steun geven dan normaal.
Ik begrijp je positieve instelling. Maar dit is natuurlijk te gek voor woorden. Dit is onmogelijk te vergeten. Als je een echte Feyenoord supporter bent, wat jij bent, dan ga je mij echt niet vertellen dat je vannacht lekker slaapt.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Heeft 010 ineens een heel ander betekenis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.