• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.181 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Misschien is dat wel nodig, want Feyenoord staat stil, of erger: gaat alleen maar achteruit.

De mogelijkheden zijn gewoon beperkt, de 'talenten' zijn op zichzelf aangewezen. Naar Been wijzen klopt gewoon niet, hij is de juiste man op de juiste plaats. Alleen de timing is klote.

Lijkt mij weinig oplossen hoor. En een deel van het legioen die helemaal over de rooie gaat lijkt me nooit een goed teken. Als Mario wil blijven zitten, graag. Want altijd als oplossing de trainer eruit te flikkeren wordt ik nogal zat namelijk. Dat accepteren of eisen ze misschien in Amsterdam maar voor mij is dat een no-go.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2169 stemmen

Heerlijk woetbalweekendje

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

Hoezo kampioenschap verspeeld? Soms vergeten de inhaalrace van 9 punten afgelopen seizoen, waardoor niet Psv maar Ajax uiteindelijk de CL in mocht. We zullen eens zien of Psv stand gaat houden, nu ook zeer waarschijnlijk Ib vertrekt met kerst.

Ach, houd op. Geen enkele inhaalrace de laatste drie (of is het al vier?) jaar heeft het gewenste effect gehad. Ze moeten gewoon eens zorgen dat ze het in eigen hand houden, en niet alweer vroeg in het seizoen de achtervolging in moeten zetten.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

De scheidsrechters floten weer zoals we ze kennen, anti-Ajax en pro-Twente echt ongelofelijk. Over Feyenoord: Ze worden volgend jaar eindelijk weer eens kampioen! In de Jupiler League

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Materny schreef:

Hoezo kampioenschap verspeeld? Soms vergeten de inhaalrace van 9 punten afgelopen seizoen, waardoor niet Psv maar Ajax uiteindelijk de CL in mocht. We zullen eens zien of Psv stand gaat houden, nu ook zeer waarschijnlijk Ib vertrekt met kerst.

Deze enorme winst tegen Feyenoord zal waarschijnlijk ook een enorme positieve impuls geven aan PSV. Ook met een ongekende inhaalrace is Ajax vorig seizoen niet kampioen geworden. Vier punten achter staan betekent niet het einde en alles is nog mogelijk. Maar het zijn altijd deze wedstrijden die aan het einde van het seizoen het verschil maken, waardoor Ajax net tekort komt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Ik begrijp je positieve instelling. Maar dit is natuurlijk te gek voor woorden. Dit is onmogelijk te vergeten. Als je een echte Feyenoord supporter bent, wat jij bent, dan ga je mij echt niet vertellen dat je vannacht lekker slaapt.

Heb je gelijk in, ondanks dat ik een verlies verwachtte raakt dit mij enorm. Deze prestatie is een wanvertoning maar zolang dit niet structureel terugkomt bindt ik hier nog geen conclusies aan. De vorige wedstrijd tegen Twente vond ik één van deb etere van dit seizoen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gelatenheid kan Feyenoord de komende weken misschien ook extreem vrij laten voetballen. Erger dan 10-0 kan namelijk niet(neem ik aan). Misschien is alle angst er nu helemaal uit, omdat ze haast niet verder kunnen zinken.

En wbt Ajax helemaal eens met Quido, wordt schijtziek van elke keer moeten terugkomen, omdat we gelijk spelen tegen Excelsior-achtigen. Gewoon verschrikkelijk slecht, klaar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Want altijd als oplossing de trainer eruit te flikkeren wordt ik nogal zat namelijk. Dat accepteren of eisen ze misschien in Amsterdam maar voor mij is dat een no-go.

Nee, maar dit heeft volgens mij echt totaal geen zin meer. Een geluk dat Willem II het nog slechter doet.

Overigens wel zonde dat die 10-0 nu de scheidsrechterlijke dwalingen van dit weekend op enkele velden (Rotterdam, Enschede, Eindhoven) gaat overschaduwen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Ik kan me echt niet voorstellen dat Feyenoord gaat degraderen. Ik denk wel dat ze het nog enorm moeilijk krijgen, en misschien zelfs in de degradatiezone blijven. Maar op de één of andere manier redden dit soort (voormalig) topclubs het toch weer wel.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Tuurlijk degraderen ze niet maar dit is wel de grootste afgang voor Feyenoord ooit. Spelers moeten zich schamen en NW mag wel wat meer kritisch zijn dan alleen maar zeggen de mogelijkheden zijn beperkt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

en NW mag wel wat meer kritisch zijn dan alleen maar zeggen de mogelijkheden zijn beperkt.

Zoals jou bedoel je? Op alles zeiken wat met je eigen club te maken heeft? Nee, dank je. Ik erken dat het van de spelers een wanvertoning is, wat moet ik nog in hemelsnaam erover zeggen?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ik zeik niet tegen me club maar tegen mensen die er alleen maar voor eigen gewin zitten, en ja daar hoort Jol ook bij.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Pff, het niveau van de scheidsrechters was weer bedroevend slecht. Wat Kesler toegaf, wordt nou bevestigd door Wegereef. Wat ik nog zieliger vind is dat Wegereef niet voor de pers beschikbaar is

Natuurlijk komt het niet alleen door de arbitrage dat Ajax verliest, want bij allebei de 2 goals van Excelsior werd er heel slecht verdedigd door Ajax, maar als Ajax wel een penalty kreeg bij 0-0 en geen rode kaart, zou Excelsior kansloos zijn geweest.

Ik zou er niet van opkijken als Feyenoord degradeert dit seizoen, want nou wordt de druk om te presteren steeds groter en groter en daar kan Feyenoord denk ik niet mee omgaan. Ook verwacht ik een paar relletjes in Rotterdam.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

wat moet ik nog in hemelsnaam erover zeggen?

Dat zou je beter moeten weten als mij maar begin niet over beperkte mogelijkheden (die er zijn dat ontken ik niet) wat hier niks mee te maken heeft!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Almighty schreef:

Pff, het niveau van de scheidsrechters was weer bedroevend slecht. Wat Kesler toegaf, wordt nou bevestigd door Wegereef. Wat ik nog zieliger vind is dat Wegereef niet voor de pers beschikbaar is

Niet alleen Wegereef hoor, ook Van Boekel beslist een wedstrijd door Twente de eerste twee doelpunten kado te doen. En Nijhuis heeft een grote vinger in de pap bij PSV - Feyenoord door Leerdam weg te sturen en Bakkal niet te bestraffen voor een duidelijke elleboog.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

O jee, otherfool gaat gelijk krijgen!

Nu alleen nog even over de complot theorieen beginnen en het balletje is weer rond!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Deze enorme winst tegen Feyenoord zal waarschijnlijk ook een enorme positieve impuls geven aan PSV. Ook met een ongekende inhaalrace is Ajax vorig seizoen niet kampioen geworden. Vier punten achter staan betekent niet het einde en alles is nog mogelijk. Maar het zijn altijd deze wedstrijden die aan het einde van het seizoen het verschil maken, waardoor Ajax net tekort komt.

Het zou inderdaad beter zijn als Ajax zich eens liet gelden in de eerste seizoenshelft, en niet constant achter de feiten aanloopt. Feit blijft wel dat er nog absoluut niks gespeeld is naar mijn gevoel, zolang de gehele top 3 van positie kan wisselen na een simpele speelronde.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Ik had wel een beetje medelijden met Feyenoord maar toch heb ik schaterlachend voor de buis gezeten. Lekker voetbalmiddagje zo .

En Nijhuis heeft een grote vinger in de pap bij PSV - Feyenoord door Leerdam weg te sturen.

Dan moet Leerdam maar geen overtreding maken. Maar het was wel wat zwaar bestraft inderdaad. Overigens heb je toch niet de illusie dat PSV het tegen 11 Feyenoorders ook moeilijk zou hebben gehad. Na de 1-0 waren ze al nergens meer. Alleen laat in de eerste helft kregen ze twee kansjes.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

stfuympos schreef:

O jee, otherfool gaat gelijk krijgen!

Nu alleen nog even over de complot theorieen beginnen en het balletje is weer rond!

Waarom? Dit zijn toch objectief te constateren zaken? Dat had otherfool zelf nog kunnen doen. Ik leg of suggereer geen verbanden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Dat zou je beter moeten weten als mij maar begin niet over beperkte mogelijkheden (die er zijn dat ontken ik niet) wat hier niks mee te maken heeft!

Tuurlijk wel, hoe wil je een team met te weinig routiniers lopend krijgen. Hofland, Gio en Makaay waren heel belangrijk. Tuurlijk hebben heel wat spelers verzaakt maar ze hebben dan ook totaal geen mentaal vermogen, mij verbaast het niet dat ze ingestort zijn in de tweede helft.

Alsof de spelers dat zelf niet beseffen, dat ze gewoon een wanprestatie hebben neergezet. En geef ze maar de kans om dat recht te zetten, je doet net alsof ze structureel zo'n prestatie neer zetten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hofland, Gio en Makaay waren heel belangrijk.

Daar dacht een groot deel van het legioen vorig seizoen anders over.

je doet net alsof ze structureel zo'n prestatie neer zetten.
Bijna wel, tot nu toe is de wedstrijd tegen Twente eerder een uitzondering geweest dan de regel. Voor de rest is het vaak slappe hap, met totaal geen lijn of visie in het spel (nu was het vanmiddag de tweede helft wel heel extreem, ja). En dat is iets wat Been best verweten mag worden.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Lijkt me eigenlijk dat je als Feyenoord coach bij een 2-0 achterstand bij rust en met 10 man eigenlijk al moet bedenken dat dit zeker met de huidige selectie niet goed kan gaan.

Boel op slot gooien en hopen dat het bij 3/4-0 blijft, maarja..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel grappig het publiek in andere stadions die hun lach ook niet in kon houden. Niemand kon het eigenlijk geloven. Dan weet je dat je een unieke wanprestatie hebt geleverd. Feyenoord zal de komende 50 jaar niet meer met 10-0 verliezen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

@NW

Okee als dat het alleen is valt het dus eigenlijk allemaal wel mee en hoeft men zich nergens zorgen over te maken.

Gaat met Ajax en PSV ook die kant op en ik blijf net zolang zeiken en kritisch tot ze wakker worden. (alsof ze naar me luisteren )

Ajax&Filmfreak

• 3372 berichten
  • 3736 stemmen

10-0

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zijn beiden blamages idd.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Nasri

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

moviemafketel schreef:

Zijn beiden blamages idd.

De één iets minder erg dan de ander .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

De één iets minder erg dan de ander .

De 10-0 van Feyenoord heeft me een vrolijke middag bezorgd, maar ik ben voor Ajax en als die hier tegen Excelsior hun kampioenschap hebben verspeeld, dan is dat ook gewoon een blamage.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.