- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Degraderen en dan over twee jaar topklasse. 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Ik zou er spontaan geen feyenoord suporter meer van worden. Dit is echt triest.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zou er spontaan geen feyenoord suporter meer van worden. Dit is echt triest.
Ga lekker in Amsterdam zitten. Jij bent Feyenoord niet waardig, successupporter.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zo van harte dan maar. En weer aan het einde van het seizoen roepen dat Feyenoord niet hard genoeg zijn best deed zeker?
Je kan me niet boosmaken als ik Feyenoord 9-0 achter zie staan 
Maar ik denk dat Feyenoord dit tactisch doet. PSV denkt dat ze beter zijn en in de laatste 10 minuten scoort Feyenoord dan gewoon effe snel 10x 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Ga lekker in Amsterdam zitten. Jij bent Feyenoord niet waardig, successupporter.
ik maak maar een grapje. Feyenoord blijf ik altijd steunen. Maar ik kan me voorstellen dat iedereen een beetje gefrustreerd is na deze mokerslag.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wie post even die striptekening van Been met de nieuwe spelersbus van Feyenoord?
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Nu heeft Feyenoord tenminste ook het doelsaldo van een degradatiekandidaat.
Feyenoord, hoe diep kun je zinken?! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Maar ik denk dat Feyenoord dit tactisch doet. PSV denkt dat ze beter zijn en in de laatste 10 minuten scoort Feyenoord dan gewoon effe snel 10x
Zoiets zou Adolf Hitler ook zeggen. 
Oops, hoe noemen we dit ook alweer?
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Je kan me niet boosmaken als ik Feyenoord 9-0 achter zie staan 
Boosmaken? Nee hoor was ik niet op uit. Maar dat je nog blij kan worden van een verlies van Feyenoord, triest.. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wie post even die striptekening van Been met de nieuwe spelersbus van Feyenoord?
Deze?
.

Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Omg dit gaat wel een beetje te ver, zelfs voor een Ajacied
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Boosmaken? Nee hoor was ik niet op uit. Maar dat je nog blij kan worden van een verlies van Feyenoord, triest..
Tja, jullie Feyenoord supporters kunnen daar anders ook wat van. Liever verliezen van Twente, dan Ajax kampioen maken. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat is mijn grap 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het is meer de score. Dubbele cijfers tegen je rivaal zien is best grappig. Had jou eens willen horen als Ajax 9-0 achter staat 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Ik weet trouwens niet of iemand er nog op let: maar Twente is ondertussen aan het winnen van Ado...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En Feyenoord uitlachen is ook gepast natuurlijk. Hartstikke terecht. Ik vind het gekker als een Ajacied hier niet blij van wordt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
En weer een trieste gele kaart. Nauwelijks een echte overtreding. Zucht zucht
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is ondanks de inmaakpartij van Feyenoord gewoon helemaal ruk dit weekend. Wedden dat we aan het einde van dit seizoen weer gaan terugkijken op dit weekend net als die pot van Ajax toen thuis tegen Sparta. Is en blijft gewoon slecht, klaar.
En de 10 is bereikt 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
10-0
. Vanavond een extra lange uitzending van de samenvattingen lijkt me zo.
benieuwd wat Been na de wedstrijd zegtt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf
Dacht ik laat het eens schieten, mis ik de pot van het decennium!
Ahahahahahahahha!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zo god o godje 
En van Dijk is eigenlijk bij geen 1 goal echt kansrijk geweest. Gewoon elke goal kon ie niets aan doen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Is toch gewoon een elleboog van Bakkal?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Haal de recordboekjes er maar bij, lieve mensen. Waar is John Frederikstadt als je hem nodig hebt...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nu mag PSV wel stoppen. 10-0 staat leuk. In het buitenland denken de lezers denk ik dan aan een typfoutje bij de score 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat is mijn grap
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Het is meer de score. Dubbele cijfers tegen je rivaal zien is best grappig. Had jou eens willen horen als Ajax 9-0 achter staat
Als Ajax in zo'n situatie had gezeten had ik zeker niet staan juichen als ze met 10-0 eraf gaan tegen PSV. Lijkt me logisch.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
10-0 .. mijn respect voor PSV.
Toch nog leedvermaak op de zondagmiddag 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.