• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.134 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Je kan niet ontkennen dat Twente weer ouderwets gemazzeld heeft met de scheids. Alleen al die pingel, pfff.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Haha gooi alles maar weer op de scheidsrechter(s). Hoeft niemand naar zichzelf te kijken. Lekker makkelijk.

Ajax speelde dramatisch.. maar zowel de beslissingen van Van Boekel als die van Wegereef sloegen werkelijk nergens op, of heb jij ook een hallucinatie gehad van hands van Boschaart?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Vascago schreef:

Feli trouwens Timbo. Nette uitslag

Yep heb zelf scheurtje in hamstring dus kon om half drie vanmiddag zelf niet meedoen. Was echt hilarisch al die smsjes die ik kreeg en de blikken van de Feyenoorders en Ajacieden om me heen.

Jullie ook weer drie punten. Al zat er inderdaad op basis van de samenvatting de nodige mazzel en foute beslissingen in jullie voordeel bij.

Jammer alleen dat menig supporter dan weer met dat treurige geroep over partijdigheid komt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Die bal viel gewoon bij hem op de hand Ik vond het ook geen pingel, maar hij kan hem er voor geven. Anita maakt gewoon een domme overtreding en even later hebben jullie nog mazzel dat die Emanuelson er niet met rood af moet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

orbit schreef:

Ajax speelde dramatisch.. maar zowel de beslissingen van Van Boekel als die van Wegereef sloegen werkelijk nergens op, of heb jij ook een hallucinatie gehad van hands van Boschaart?

Nee. Rode kaart Anita was onzin en vrije trap en penalty voor Twente ook. Dat maakt echter nog niet dat, dat de reden is voor een nederlaag. 1-0 en 2-0 bij Ajax zijn gewoon schandalig verdedigd. Bovendien kan Ajax het de tweede helft wel met 10 tegen 11 man. Dan roepen dat de scheids alles bepaalt vind ik treurig.

En dat geouwehoer bij Twente altijd over partijdigheid vind ik ook erg zielig. Daar gelooft toch niemand serieus in?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Yep heb zelf scheurtje in hamstring dus kon om half drie vanmiddag zelf niet meedoen. Was echt hilarisch al die smsjes die ik kreeg en de blikken van de Feyenoorders en Ajacieden om me heen.

Jullie ook weer drie punten. Al zat er inderdaad op basis van de samenvatting de nodige mazzel en foute beslissingen in jullie voordeel bij.

Jammer alleen dat menig supporter dan weer met dat treurige geroep over partijdigheid komt.

Ik zat zelf in het stadion ook te kijken van wat doet die scheids nu? Penalty? Ok mooi !!

Maar ondanks dat Ado heel aardig voetbalde was een overwinning op basis van de wedstrijd wel terecht voor Twente. We waren toch echt wel beter. Ondanks dat we niet de beste wedstrijd speelden. Maar kansen genoeg.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

En Kesler is al weg bij de KNVB

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Nee. Rode kaart Anita was onzin en vrije trap en penalty voor Twente ook. Dat maakt echter nog niet dat, dat de reden is voor een nederlaag. 1-0 en 2-0 bij Ajax zijn gewoon schandalig verdedigd. Bovendien kan Ajax het de tweede helft wel met 10 tegen 11 man. Dan roepen dat de scheids alles bepaalt vind ik treurig.

Wat schrijf ik nou? Ajax speelde dramatisch.. Twente was trouwens ook niet best en een gelijkspel was een redelijk realistische uitslag geweest. Maakt toch het verschil van 2 punten uit, bovendien is het zuur voor die jonge hondenploeg van ADO waar ik steeds meer respect voor begin te krijgen, Twente werd geheel weggedrukt de tweede helft.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Lol.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Evengoed gefeliciteerd hoor, en jij zal de wedstrijd wel anders hebben gezien.. het was toch voornamelijk ADO wat de klok sloeg in de 2e helft. Ik zou er ook niet mee zitten, maar om nou trots te gaan verkondigen dat Twente superieur was

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Twente was echt wel beter, maar speelde niet goed. Ado speelde heel leuk, maar de overwinning van Twente was terecht

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

OK man, wat jij wil

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Gelukkg heeft Arsenal eindelijk weer eens van City gewonnen, maakt dit weekend nog een beetje goed. En wat heb ik weer genoten van Samir Nasri, zeker mijn favoriete voetballer van het moment.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

orbit schreef:

Wat schrijf ik nou? Ajax speelde dramatisch..

Dan doelde ik niet op jou

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Haha gooi alles maar weer op de scheidsrechter(s). Hoeft niemand naar zichzelf te kijken. Lekker makkelijk.

Juist niet, anders zou het niet zo frequent voorkomen. Vorige speelronde werd Excelsior nog beslissend genaaid door de mensen in het groen. Nu ADO en ja, Ajax ook. Helaas. Lijkt me niet zo moeilijk om te constateren, welke club je ook aanhangt.

Ik hoef ook niet in elke post nog maar eens te vermelden dat Ajax al het hele seizoen matig acteert (op enkele wedstrijden na). Bovendien heb ik vandaag al eerder gemeld hier dat zowel de 1-0 als 2-0 verdedigende blunders zijn. Maar tot die rode kaart was er totaal niks aan de hand en mag Excelsior blij zijn dat het geen twee pingels tegen krijgt en nog met 11 man op het veld staat. Anita brengt zichzelf daarna op typische Ajax-wijze (laksheid achterin) in de problemen en moet een tackle inzetten, maar rood was het zeker niet.

Als scheidsrechters falen, mag dat gewoon benoemd worden. Daar hoef je niet meteen een calimero of supporter met oogkleppen voor te zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Vascago schreef:

Die bal viel gewoon bij hem op de hand Ik vond het ook geen pingel, maar hij kan hem er voor geven.

Op zijn borst bedoel je.

En welke overtreding werd er gemaakt voorafgaande aan de vrije trap waaruit de 1-0 valt? Ik zag het niet ... En wat vond je van de situatie Janssen - Kubik, waarbij laatst genoemde geel kreeg voor een schwalbe terwijl Janssen hem neerhaalde (doorgebroken)?

Anita maakt gewoon een domme overtreding en even later hebben jullie nog mazzel dat die Emanuelson er niet met rood af moet.
Over oogkleppen gesproken (ik neem tenminste aan dat je het dan eens bent met de rode kaart?) ... ook een mening over de drie penalty-situaties? (twee keer hands plus het geval Vertonghen?)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Dat zijn de favoriete scheldwoordjes van de mensen hier. Maar van Boekel en Wegereef hebben gewoon opzichtig gefaald. Het feit dat ze niet voor de camera willen komen zegt dat genoeg.

Het is eigenlijk niet eens meer een mening, het zijn gewoon keiharde constateringen.

Zelfde geldt voor de AZ penal en Nijenhuis in iets mindere mate.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Vascago schreef:

Die bal viel gewoon bij hem op de hand Ik vond het ook geen pingel, maar hij kan hem er voor geven. Anita maakt gewoon een domme overtreding en even later hebben jullie nog mazzel dat die Emanuelson er niet met rood af moet.

3 zinnen vol complete onzin. Meer kan ik er niet van maken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Quido schreef:

Als scheidsrechters falen, mag dat gewoon benoemd worden. Daar hoef je niet meteen een calimero of supporter met oogkleppen voor te zijn.

Geen moeite mee. Alleen hoeft dat niet altijd in combinatie met reden voor verlies en al helemaal niet samen met partijdigheid wat mij betreft. Overigens wel gigantisch jammer dat Reinbo uitgerekend deze week geband is. Benieuwd wat hij van Feyenoord vindt en wat er met Been moet gebeuren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Je kunt hier moeilijk ontkennen dat het een grote stempel op de wedstrijd heeft gedrukt, want - zoals ik al zei - was er tot de rode kaart niks aan de hand (Excelsior had nog geen kans gehad) en hadden we al twee penalties moeten hebben. (zelfde geldt voor Twente - ADO, die beslissingen doen wedstrijden radicaal kantelen)

Reinbo vindt dat Been zijn biezen moet pakken, las ik op een ander forum.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Geen moeite mee. Alleen hoeft dat niet altijd in combinatie met reden voor verlies en al helemaal niet samen met partijdigheid wat mij betreft. Overigens wel gigantisch jammer dat Reinbo uitgerekend deze week geband is. Benieuwd wat hij van Feyenoord vindt en wat er met Been moet gebeuren.

Hoeft niet natuurlijk, heb je gelij in. Alleen mensen sluiten het ook altijd uit en noemen die scheidsrechters integer, eerlijk en niet partijdig. Waar dat op gebasseerd is lijkt me net zo goed een raadsel natuurlijk. Al wil ik die prutsers van vanmiddag nergens van beschuldigen

Reinbo zou er niet positief over zijn, in dat opzicht komt een ban natuurlijk nooit goed uit he

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Been moet gewoon blijven. Denk dat een andere coach dit Feyenoord niet veel beter zou laten spelen. Leuk dat er aanstaande dinsdag en woensdag ook alweer eredivisie voetbal is. Hopen dat we het goedmaken (zover je dat kan doen na een 10-0 nederlaag) tegen VVV.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk dat Beenhakker ipv Been al een goed begin zou zijn.

Mario is duidelijk te onervaren om een club in mega crisis er goed doorheen te leiden. Feyenoord moet Leo gewoon veel meer bij het 1e betrekken.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik denk dat Beenhakker ipv Been al een goed begin zou zijn.

Mario is duidelijk te onervaren om een club in mega crisis er goed doorheen te leiden. Feyenoord moet Leo gewoon veel meer bij het 1e betrekken.

Ik denk ook dat Mario iets te onervaren is, maar je ziet wel aan hem dat hij er alles aan doet om het team beter te maken en Feyenoord er door heen te slepen. Daardoor krijg ik meer sympathie voor hem en let ik iets minder op zijn prestaties als coach.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

(afbeelding)

Dat verkeersbord links

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Het ligt eerder aan de kwaliteit van de spelers van Feyenoord dan aan Been. Denk sowieso niet dat Feyenoord financieel de middelen heeft om Been te ontslaan en vervolgens een vervanger te halen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mario deed het vorig seizoen ook geweldig met Feyenoord. Makaay en Bronckhorst missen ze gewoon meer dan gedacht. Mario is een prima trainer. Dit team is door Mourinho nog niet naar grote hoogtes te krijgen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

(quote)

Ik denk ook dat Mario iets te onervaren is, maar je ziet wel aan hem dat hij er alles aan doet om het team beter te maken en Feyenoord er door heen te slepen. Daardoor krijg ik meer sympathie voor hem en let ik iets minder op zijn prestaties als coach.

Lekker dan....symphatie voor kwaliteit dus.

Kan je zo goed Meneer Aart hoofdcoach daar maken. Das ook best een lieve man.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Begin in ieder geval met De Cler en Bahia in te ruilen voor 2 A-junioren. Of even om de hoek bij Excelsior kijken.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Niemand die Feyenoord momenteel wil trainen. Op Been na.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.