• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.247 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Lekker dan....symphatie voor kwaliteit dus.

Kan je zo goed Meneer Aart hoofdcoach daar maken. Das ook best een lieve man.

Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat dat juist de fout is die ik en misschien ook wel meerdere mensen maken. Teveel sympathie voor mindere prestaties. Maar nou moeten we Been niet helemaal in de zeikhoek drukken. Vorig jaar deed hij het perfect met een 4e plaats. Maarja, nu blijkt dus pas hoeveel Van Bronckhorst en Makaay voor verschil maakte.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vorig jaar had hij een selectie die zich ook gewoon bij de 1e 5 had moeten spelen. Daar is niks overdreven knap aan. Makaay, Landzaat, Gio, Hofland....gewoon nuttige Eredivisie spelers.

Dat hij nu 15e (op doelsaldo geen 16e) staat, is extreem slecht. Ook met deze ploeg. Er zit geen visie in, geen vertrouwen, geen mentaliteit, geen niveau...dat zijn zaken die je Been wel mag verwijten.

Been heeft al best veel jongens via de media belachelijk gemaakt (Makaay, Ahmadi, De Cler) maar wanneer komt hij er zelf achter dat hij te weinig presteert als coach?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Het ging vorig jaar zelfs zo ver dat het legioen al die ervaren spelers niet meer zo moest, op Gio na. Maar nu komt iedereen er achter dat ze toch wel gemist worden, tjsah ...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Komt ook omdat veel supporters het IQ van een melkkoe hebben. Die kijken alleen wat er op het veld gebeurt en niet daar buiten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik zal Reinbo even quoten:

"Been en Gudde moeten gewoon opstappen. Ze hebben de club historie verkwanseld vandaag."

"Been heeft alle ervaring weggejaagd, Tiendalie en Landzaat hebben een basisplaats bij Twente en AEl Ahmadi speelt straks vast voortreffelijk bij PSV. Knudde bakt er al jaren niks van, in zijn bestuursperiode werd de schuld enkel groter. Feyenoord is staat gewoon onder leiding van een ambtenaar....."

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Haha, practhig spandoek bij Twente:op dat 'ik heb het' geneuzel.

'Fuck Eredivisie Live, ik ben er!'

.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Trouwens, ik heb hier op MM veel mensen destijds over Been gehoord dat hij zo geweldig was, toen hj bij NEC zat. Sterker nog, elk succes was zo'n beetje volledig aan hem toe te schrijven.

En nu kan hij het opeens niet meer?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Wat een calimero's zeg bij Studio Voetbal. Ze zeggen allemaal dat Wegereef er helemaal niets van bakte

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je dit soort uitspraken doet ben je gewoon een NBA leek. Ook weer zo'n onzinnige vergelijking met Zizou.

Reageer op iemands anders vergelijking. Doelde er op dat Jordan een klasse apart was in de NBA en het basketbal naar een hoger level bracht. Dat is Messi in het voetbal ook.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vorig jaar had hij een selectie die zich ook gewoon bij de 1e 5 had moeten spelen. Daar is niks overdreven knap aan. Makaay, Landzaat, Gio, Hofland....gewoon nuttige Eredivisie spelers.

Dat hij nu 15e (op doelsaldo geen 16e) staat, is extreem slecht. Ook met deze ploeg. Er zit geen visie in, geen vertrouwen, geen mentaliteit, geen niveau...dat zijn zaken die je Been wel mag verwijten.

Been heeft al best veel jongens via de media belachelijk gemaakt (Makaay, Ahmadi, De Cler) maar wanneer komt hij er zelf achter dat hij te weinig presteert als coach?

Heel apart. Een paar maanden geleden werd er hier nog geroepen (ook door jou) dat spelers als Makaay, Gio, Landzaat en Hofland nauwelijks iets toevoegde aan Feyenoord. Ze speelden amper. Nu zijn ze ineens onmisbaar en was die 4e plaats niet knap.

Uiteraard is de 15e plaats dramatisch, want verliezen van NEC en Excelsior en gelijkspelen tegen de Graafschap kan niet.

Been heeft gewoon een ont-zet-tend moeilijke taak, dat was aan het begin van dit seizoen al bekend. Presteren zonder spits, zonder ervaing, met jonge spelers. Feyenoord krabbelt overigens heus wel weer op, naar plaats 11 of 12. Feyenoord heeft een spits nodig. Een Koevermans zou zeer, zeer welkom zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Of Reis .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Reageer op iemands anders vergelijking. Doelde er op dat Jordan een klasse apart was in de NBA en het basketbal naar een hoger level bracht. Dat is Messi in het voetbal ook.

Ben ik niet helemaal met je eens, Messi is exceptioneel maar zet niet een evolutie in werking wat Jordan deed. Al begrijp ik best wat je bedoelde, dus mijn reactie was niet helemaal terecht. Een vergelijking met His Airness ligt nogal gevoelig bij mij .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Misschien een beetje off topic maar is daar nooit een goede docu over verschenen?

Net zoiets als de beste sportdocu ooit Muhammad Ali: Through the Eyes of the World maar dan over Jordan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Of één van hun overige 11 spitsen...

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Hmm toen ik vernam op tv dat Been het wel grappig vond dat Excelcior met 2-0 voor stond... heb ik weer wat minder sympathie. Trouwens Ajax had de scheids wel heel erg tegen zonder meteen Calimero te horen scanderen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Misschien een beetje off topic maar is daar nooit een goede docu over verschenen?

Net zoiets als de beste sportdocu ooit Muhammad Ali: Through the Eyes of the World maar dan over Jordan.

Ja, dat zeker. Wel lastig om één documentaire te noemen. Het is net wat je zoekt, een samenvatting van zijn hoogtij dagen of dat de focus op zijn persoonlijke leven moet liggen. Met de DVD Ultimate Jordan heb je eigenlijk alles in één. Mijn voorkeur uit gaat naar de docu His Airness, dat is toch wel de meest complete docu van Jordan, staat ook op die DVD trouwens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikey schreef:

Hmm toen ik vernam op tv dat Been het wel grappig vond dat Excelcior met 2-0 voor stond... heb ik weer wat minder sympathie. Trouwens Ajax had de scheids wel heel erg tegen zonder meteen Calimero te horen scanderen.

Die opmerking was enorm tongue in cheek, als je daar al minder sympathie door krijgt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die opmerking was enorm tongue in cheek, als je daar al minder sympathie door krijgt.

Zo gaat het altijd met quotes. Ook van De Pet en dergelijke. Daar springen mensen nu eenmaal meteen op.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Ik vraag me trouwens af welke NL club die Vargas van Brugge gaat halen.

Ik gok op PSV als Dszuszak vertrekt.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik las op een ander forum een post van een ajax-supporter en ik moet zeggen dat hij wel een punt heeft (en goede argumenten):

Ik geloof niet in complottheorieën, die zijn er nl. ook niet. Ik geloof wel in de feiten die gewoon waarneembaar zijn. Ik geloof in het feit dat Kessler zelf zegt dat hij scheidsrechters plaatste en weghaalde om Twente te bevoordelen. Ik geloof in Hugo Borst die zegt dat Kessler nog weldegelijk aan de touwtjes trekt en dat Bertje maar een marionet is. Ik geloof sowieso in de waarneembare feiten die ik maandelijks zo niet wekelijks terug zie komen waar gewoon niets van klopt. Vinkie mag 5x een topwedstrijd van ons fluiten waarvan hij er 4 ons punten ontneemt. Vorig jaar waren wij de enige club die na elke Europese wedstrijd uit speelde. Ik geloof in het feit dat wij dit jaar de enige club zijn die (maarliefst 8 maal!) om half 1 speelt terwijl PSV en Twente geen één keer om half 1 spelen. Ik geloof in het feit spelers van Ajax, PSV etc. wél beoordeeld worden op camerabeelden maar dat Woutje Brama niet veroordeeld wordt. Ik geloof in het feit dat Vink ons vorig jaar 2x naaide en dat er niets gebeurde, maar toen hij een ongeldige goal van AZ tegen Twente goedkeurde hij meteen voor 3 weken geschorst werd. En zo kan ik nog wel een half uur door gaan.

Begrijp me niet verkeerd. Ik geloof niet in een complottheorie. Ik geloof ook niet dat Ajax alleen benadeeld wordt. Ik geloof wel in het feit dat er meerdere clubs benadeeld worden (en dus wordt er sowieso 1 bevoordeeld). Er gebeuren gewoon te veel vreemde dingen die niet door toeval komen elk jaar weer. Daar moet maar eens onderzoek naar worden gedaan.

Zoals hij al aangeeft, het zijn gewoon feiten. Ik vind dat er onderzoek naar gedaan moet worden, want zo kan het niet verder.

Hoe denken jullie hierover?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Naomi Watts schreef:

Mwah.. geloof ik niet.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Dat zijn helemaal geen feiten natuurlijk. Allemaal enorm simpel te counteren.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Feiten

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Almighty schreef:

Ik las op een ander forum een post van een ajax-supporter en ik moet zeggen dat hij wel een punt heeft (en goede argumenten):

(quote)

Zoals hij al aangeeft, het zijn gewoon feiten. Ik vind dat er onderzoek naar gedaan moet worden, want zo kan het niet verder.

Hoe denken jullie hierover?

Zo denk ik erover:

(afbeelding)

Deze crybaby hoorde ik ook niet toen de keeper van Ado discutabel werd weggestuurd, Ricky vd Berg in de goal moest staan en Ajax daardoor in de 96e minuut nog kon winnen. En zo kan ik er nog wel 100 opnoemen. Zo kan ik er van elke club nog wel 100 opnoemen.

Meneer wil waarschijnlijk een parlementaire enquete elke keer als de Hoofdstedelijke Voetbaltrots eens een potje niet wint...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat was daar discutabel aan? Slaande beweging = rood, dat zijn de regeltjes.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Gevaarlijk inkomen (Anita) kan ook gewoon rood opleveren, dat ligt in de interpretatie van de scheidsrechter. Dat zijn de regeltjes.

Als Stekelenburg zo'n rode kaart had gekregen als die Ado keeper had ik overigens met de reacties op deze site alleen al 5 bingokaarten kunnen vullen...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Gevaarlijk inkomen (Anita) kan ook gewoon rood opleveren, dat ligt in de interpretatie van de scheidsrechter. Dat zijn de regeltjes.

Gevaarlijk inkomen als je de bal raakt en geen gestrekt been hebt? Knap.

Studio Voetbal gezien trouwens? En een mening over de aanslagen op Enoh's enkel en de penalty-situatie met Vertonghen?

Als Stekelenburg zo'n rode kaart had gekregen als die Ado keeper had ik overigens met de reacties op deze site alleen al 5 bingokaarten kunnen vullen...
Die had je in dit geval ook in kunnen vullen voor de ADO-supporters waarschijnlijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

Die had je in dit geval ook in kunnen vullen voor de ADO-supporters waarschijnlijk.

Die zijn inderdaad ook totaal niet serieus te nemen, al zullen het iets minder crybaby's zijn denk ik... Een onderzoek naar hoe erg de KNVB niet Anti-Ajax is, ik zweer het je...

Overigens vond de Moeder Aller Analisten de overtreding van Anita ook een rode kaart.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Overigens vond de Moeder Aller Analisten de overtreding van Anita ook een rode kaart.

Jan vond ook dat PSV na 6-0 niet meer had mogen scoren...

Overigens was hij na een aantal herhalingen niet meer zo stellig van de rode kaart.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Pure a-Ajax gebral.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.