- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Scheelde wel dat ie de drie aanslagen op Enoh 'eerder rood vond' (belangrijke nuance) en de situatie rond Vertonghen een 100% strafschop.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Maar zoals altijd mogen Ajacieden niet klagen, want dan wordt het gelijk weer afgedaan als het standaard van Ajacieden na puntverlies. Het is een soort vicieuze cirkel die eeuwig doorgaat en waar blijkbaar niemand moe van wordt.
Voor de zoveelste keer: Waar blijven die hulpmiddelen? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
van Hanegem hoorde ik bij Harry Mens zeggen dat PSV-Feyenoord 1-1 zou worden. Positieve voorspelling.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan er nu wel op rekenen dat PSV in de Kuip het schip in gaat. Elk nadeel heb zijn voordeel
.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Er worden in een seizoen onderhand wel 50 foutieve beslissingen gegeven. Nu is het ajax en volgende week is het weer PSV. De schuld ligt niet bij één scheidsrechter, maar bij het hele scheidsrechterkorps.
Ik had ook niet echt het idee, dat Feyenoord nog heel veel zin had nadat het 5-0 was. Ze deden er ook niet meer alles aan, om 'zo'n grote uitslag te voorkomen. Het werd heel erg slap bij Feyenoord. Been ontslaan heeft geen zin, want het is een prima trainer, dat heeft hij bij NEC laten zien. Hier kan hij totaal niks aan doen, dit zijn echt puur de spelers. Die moeten overigens, maar eens in de spiegel kijken, want dit kan echt niet.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Die zijn inderdaad ook totaal niet serieus te nemen, al zullen het iets minder crybaby's zijn denk ik... Een onderzoek naar hoe erg de KNVB niet Anti-Ajax is, ik zweer het je...
Overigens vond de Moeder Aller Analisten de overtreding van Anita ook een rode kaart.
En maar zeggen dat je sentimenten niet laat meespelen. Je anti Anita gevoelens komen wel heel erg naar voren. Was gewoon een perfecte tackle op de bal.
Mulder was niet serieus te nemen gisteren, die ging als een wilde stier tekeer aan die tafel. Emotioneel mannetje.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
We jagen allemaal, zo'n geweldige speler als de Jong weg. Nu kunnen we plaatsing wel vergeten.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Is er overigens wel een speler van Feyenoord, die al in het openbaar zijn excuses heeft aangeboden aan iedere supporter van Feyenoord, die daar heeft gezeten, het live op de televisie heeft gezien of het op een andere manier te weten is gekomen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
El Ahmadi en Wijnaldum (+ uitgesproken dat ze achter Been staan). Dat heb ik gister althans alleen maar gezien op RTV Rijnmond, zullen er misschien nog wel meer zijn.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Dat is wel netjes. Ik hoor net een nieuwsbericht op de radio, dat Been zijn positie op het spel staat. De media die blaast het allemaal weer op. Been ontslaan zou wel het slechtste scenario zijn, wat ze nu kunnen doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Been ontslaan zou het stomste zijn wat je kan doen, de ideale trainer voor dit Feyenoord. Voor mij staat Been niet ter discussie, sterker nog, ik vind dat hij nu een contract verlenging moet krijgen.
intezar
-
- 262 berichten
- 0 stemmen
Been ontslaan zou het stomste zijn wat je kan doen, de ideale trainer voor dit Feyenoord.
Ja, misschien wil hij zijn record verbereken. Wie weet wordt het binnenkort 12-0 ofzo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En jij doet een poging voor je record zinloze posts op een forum in een kort tijdsbestek?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Nu kunnen we plaatsing wel vergeten.

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat laat ik liever aan jou over.
Jij bent aan het winnen in ieder geval.
intezar
-
- 262 berichten
- 0 stemmen
Is er overigens wel een speler van Feyenoord, die al in het openbaar zijn excuses heeft aangeboden aan iedere supporter van Feyenoord,
Van mij mogen ze zelfs stoppen met voetballen. 10-0 verliezen is gewoon een schande.
Hopelijk gaan de fans een tijdje niet meer naar de wedstrijden. Feyenoord verdient het om voor een leeg stadium te voetballen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Heerlijk die sfeer in Argentina toch weer. Niet te vergelijken met Europa.
(embed)
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
De fans moeten we nu juist achter gaan staan. Feyenoord verkeerd in grote problemen, zo slecht heeft Feyenoord nog nooit gepresteerd in 102 jaar tijd.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat is wel netjes. Ik hoor net een nieuwsbericht op de radio, dat Been zijn positie op het spel staat. De media die blaast het allemaal weer op. Been ontslaan zou wel het slechtste scenario zijn, wat ze nu kunnen doen.
Iedere trainer zou bij iedere club ontslagen worden na een 10-0 oorwassing, behalve als ze in de situatie zitten waarin Feyenoord verkeerd. Hem ontslaan lost niets op. En wie wil Feyenoord op dit moment trainen?
intezar
-
- 262 berichten
- 0 stemmen
Laatste 10 jaar geen kampioen geworden in Nederland en toch kregen ze de steun van de fans voor de vele teleurstellende seizoenen. Dus ik denk wel dat de fans genoeg hebben gedaan. Zeker na de 10-0 houdt het op.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Het was sarcastisch bedoeld.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Er komt nu wel een enorme druk te liggen op de wedstrijd van woensdag, Feyenoord - VVV. Ik wil niet weten wat er in de Kuip gebeurt als VVV snel op 0-1 komt ...
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
We jagen allemaal, zo'n geweldige speler als de Jong weg. Nu kunnen we plaatsing wel vergeten.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Iedere trainer zou bij iedere club ontslagen worden na een 10-0 oorwassing, behalve als ze in de situatie zitten waarin Feyenoord verkeerd. Hem ontslaan lost niets op. En wie wil Feyenoord op dit moment trainen?
Niemand zou dit team aan het voetballen krijgen, als Been dat niet zou lukken. Dus het heeft geen zin om er een andere trainer neer te zetten. Er zullen ongetwijfeld wel trainers zijn, die Feyenoord willen trainen. Het zijn alleen geen trainers, die Feyenoord beter kunnen helpen dan Been.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van mij mogen ze zelfs stoppen met voetballen. 10-0 verliezen is gewoon een schande.
Hopelijk gaan de fans een tijdje niet meer naar de wedstrijden. Feyenoord verdient het om voor een leeg stadium te voetballen.
. Je snapt dan ook weinig van supporterschap, mocht jij supporter zijn van een club, dan heb ik erg te doen met die club. Je zou maar zo'n successupporter hebben.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Mooi zo. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het zijn alleen geen trainers, die Feyenoord beter kunnen helpen dan Been.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Laatste 10 jaar geen kampioen geworden in Nederland en toch kregen ze de steun van de fans voor de vele teleurstellende seizoenen. Dus ik denk wel dat de fans genoeg hebben gedaan. Zeker na de 10-0 houdt het op.
Wat een domme opmerking.
Iedere dag hou ik weer een beetje meer van Feyenoord. Zeker na dagen als gisteren.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Niemand zou dit team aan het voetballen krijgen, als Been dat niet zou lukken. Dus het heeft geen zin om er een andere trainer neer te zetten. Er zullen ongetwijfeld wel trainers zijn, die Feyenoord willen trainen. Het zijn alleen geen trainers, die Feyenoord beter kunnen helpen dan Been.
Dat bedoel ik ook: niemand die perspectief ziet in dit Feyenoord. Waarom zou je er dan aan de slag gaan? Voor het salaris hoef je het ook niet te doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.