- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hamlap
. Zo'n vreselijk politiek correct stukje. Vreselijk dat soort voetballers.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Aha, zeggen jullie dat dáárom elke keer ook over Ajax? Weer een mysterie opgelost.
Spelers zeggen het de hele tijd(ook al is het wel zo natuurlijk
En cijfers die in iemands voordeel uitspreken zijn natuurlijk nooit erg om aan te horen). Maar die kontlikkerij van spelers, zoals NW hierboven ook al zegt is wel irriterend. Erger vind ik nog dat dit bericht komt na al dat gezeik met auto's en fuck off tegen Suarez bij een goal de afgelopen week.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Overigens is Nederland door onze overwinning van gisteren (virtueel) een plaatsje gestegen op de UEFA coëfficiëntenlijst. Als Twente nu ook even een goed resultaat neerzet!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Aha, zeggen jullie dat dáárom elke keer ook over Ajax? Weer een mysterie opgelost.
Geen woorden in iemands mond leggen aardappel 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Lijkt me haast wel, aangezien we daar heel vlak achter stonden.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kunnen we Rijkaard toch weer ergens dankbaar voor zijn, en zo is het cirkeltje voor vandaag weer rond 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Volgend jaar verliest Nederland meer punten (8.2) dan Turkije (6.1), dus heb je daar voorlopig niet veel aan.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ja, maar als we dat nu compenseren. Daarnaast gaan landen als Rusland en Oekraïne ook terugzakken als hun UEFA Cup winstjes wegvallen uit de lijst. Dat gelukkig weer wel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Voor komend jaar zal het nog geen effect hebben, maar de jaren daarna wel. Dus prima zo, en vanavond maar weer punten erbij pakken!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Het YNWA wordt weer ernstig verkracht. Bah
Hier een beter nummertje:
Nee grapje, zet het volume maar uit. Kijk is welke held er in die videoclip speelt. Vanaf seconde 16.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Raúl
. Twee van de 5 gaat voorspoedig in mijn gecombineerde bet van 5.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Manchester ook al voor, heb je die er ook bij?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee. Inter, Lyon en Schalke moeten winnen. En dan morgen Atletico van Rosenborg en Sevilla van Karpaty Lyiv. Dan wordt mijn 10 euro 100 euro.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
3-0
. Dat is een zorg minder ja
. Het valt of staat met Lyon schat ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Aye dit doet toch wel pijn. Binnen tien minuten 2-0 achter en Gomes al rood. Had me nog wel zo verheugd op vanavond maar schakel mooi over naar Twente want dit gaat hem niet worden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat is die Rosales een verschrikking. Dat is echt een miskoop. Vanavond ook weer helemaal niks goed zien doen tot nu toe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. En het is afwachten tot dta het fout gaat. Hij doet nog niks fout maar je ziet het aankomen dat het wel gaat gebeuren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja je zit nog op 100%. Ook wel mooi dat Tottenham nou qua doelpuntgemiddelde weer dichter bij Twente gaat komen, ook niet onbelangrijk. Laat Inter er nog maar 3 bij knallen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is erg gunstig ja. Maar dan moet Tiendalli nu niet meer zo gek gaan doen, en zonder Wisgerhof weet ik het ook niet. Ruiz lijkt de tweede helft ook niet te halen zo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tsja Werder thuis, had ook geen vlammende pot verwacht eigenlijk.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Twente is niet om aan te gluren.. wat een middelmaat en poverheid..
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Glasgow Rangers blijft ook verassen. Nu ook 1-0 voor tegen Valencia.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mooi!
Verrassend dat Glasgow voorstaat tegen Valencia trouwens. Glasgow is toch niet beter dan zeg Groningen op dit moment?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.