- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Opvallend detail...
Ajax verliest wel vaker hoor
. En kijk eens wie weer bovenaan staat, zoals het hoort
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit soort teksten zijn grappig. Je maakt je geen zorgen want jullie degraderen niet? Ik zou continue bezorgd zijn als mijn club niet op plek 1, 2 of 3 staat het lopende seizoen. Snap dat jullie geen top 3 materiaal zijn, maar om de huidige situatie nou goed te praten...
Als je me hele post had gequote had je gezien dat ik dat ook niet doe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax verliest wel vaker hoor
. En kijk eens wie weer bovenaan staat, zoals het hoort
.
Anders lees je effe van wie wij die ene wedstrijd verloren en wie we juist weer komende dinsdag onder hem treffen....zucht.
En PSV staat bovenaan ja. Sinds vorig weekend trouwens al.
PSV treft in de komende weken Feyenoord en Twente thuis en moet oa uit naar NAC, Utrecht en Ajax. Programma van Ajax is de komende weken een stuk beter. Benieuwd wie er over een maand lacht.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Benieuwd wie er over een maand lacht.
Mij zal het eerlijk gezegd een worst wezen als we over een maand bovenaan staan. Wie het laatst lacht, lacht het best 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mij zal het eerlijk gezegd een worst wezen als we over een maand bovenaan staan. Wie het laatst lacht, lacht het best
Klopt. Maar ik ben er ziek van dat Ajax elk jaar na de winter een inhaalrace in moet zetten. Dit seizoen graag eens als koploper of heel close in de buurt bij de 1e plek de winterpauze in gaan. Na de winter is Ajax standaard veel beter als daarvoor.
Moet zeggen dat het nu best redelijk gaat. 2x gelijk en 1 verlies. Waarbij alleen Groningen uit erg kut en dom voelde. 0-2 voor en dat weggeven is heel triest. Punt bij Twente was terecht en als je zo bagger begint tegen Utrecht verdien je je verlies ook.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Programma van Ajax is de komende weken een stuk beter.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach, ik kijk op 1 of andere manier al veel prettiger nu ze lekker meeballen in de CL en daar wat centjes pakken. Wat spelers over een tijdje verkopen, ook weer centjes. Ik wil dat de club en prijzen pakt en de boel financieel op orde krijgt. Beide is gewoon mogelijk.
En als ik Jol zie ben ik ook erg blij dat die gewoon gebleven is. De sfeer onderling lijkt me ook prima bij Ajax.
Moest een beetje lachen toen ik gisteren hoorde dat de oude voorzitter van Barca dacht dat ze winst gingen maken en nu blijkt met de nieuwe voorzitter dat ze gewoon 80 miljoen verlies hebben gedraaid haha. Leuk schuldje overgedragen aan de nieuwe man.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Poepoe, je verliest ook eens een keer thuis voor het eerst in ruim 1,5 jaar. Kan gebeuren he. Wil niet zeggen dat je daardoor meteen een waardeloze ploeg hebt.
Excelsior-Ajax
Ajax-Heerenveen
Heracles-Ajax
Ajax-ADO
Pas daarna volgen AZ-Ajax en Ajax-PSV.
Maar uit die 1e 4 potjes verwacht ik minimaal 10 punten. Heracles uit kan nog lastig worden. Al vind ik dat je die ook gewoon moet winnen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Poepoe, je verliest ook eens een keer thuis voor het eerst in ruim 1,5 jaar. Kan gebeuren he. Wil niet zeggen dat je daardoor meteen een waardeloze ploeg hebt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dit seizoen kan je Ajax nou niet verwijten dat ze slap spelen. Dat het niet altijd even goed is, klopt. Maar niet dat de inzet en concentratie ontbreekt. Alleen tegen Utrecht 1 helft en op het einde bij Groningen in speelronde 1 was het kut. Maar dat overkomt iedereen wel eens.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dit seizoen kan je Ajax nou niet verwijten dat ze slap spelen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dit soort teksten zijn grappig. Je maakt je geen zorgen want jullie degraderen niet? Ik zou continue bezorgd zijn als mijn club niet op plek 1, 2 of 3 staat het lopende seizoen. Snap dat jullie geen top 3 materiaal zijn, maar om de huidige situatie nou goed te praten...
We maken ons geen zorgen, omdat Feyenoord absoluut niet gaat degraderen. Lijkt me gewoon logisch.
Uiteraard maak ik me verder wel zorgen over Feyenoord, omdat Feyenoord in enorm zwaar weer zit. Al jaren. Toch gaat het goed komen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vitesse was niet zo best, maar het viel me op zich mee. PAOK thuis? Was gewoon goed. Je kan dan eerder de 2e helft noemen.
Madrid uit noem je onterecht. Daar ben je keihard overklast, maar dat had niks met gebrek aan inzet en concentratie te maken.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Anders lees je effe van wie wij die ene wedstrijd verloren en wie we juist weer komende dinsdag onder hem treffen....zucht.
Dat weet ik ook wel
.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
We zien wel hoe het dinsdag gaat, naar mijn idee pakken ze daar gewoon drie punten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vitesse was niet zo best, maar het viel me op zich mee. PAOK thuis? Was gewoon goed. Je kan dan eerder de 2e helft noemen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Doelman bezorgt club punt in blessuretijd
TORONTO - William Hesmer heeft zichzelf een plekje bedeeld in de annalen van de Major League Soccer. De doelman van Columbus maakte gisteren in blessuretijd de gelijkmaker voor zijn club tegen Toronto FC (2-2) en werd daarmee na New York-doelman Danny Cepero in 2008 de tweede keeper ooit in de MLS die scoorde.
Hesmer scoorde ver in de extra tijd in een scrimmage na een hoekschop.
Blijft altijd zo'n lomp gezicht een keeper die scoort.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hij had ook niet zo'n klein beetje tijd nodig ook. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij bleef rustig, echt killersinstinct. Dat niveau ligt denk ik 5 keer zo laag als in de Eredivisie.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Lees nu pas wat terug van notnotfun, reinbo en Rico. Jullie overschatten bepaalde spelers van Feyenoord toch echt. Notnotfun voorop. Zelfs de meeste Feyenoorders roepen dat Leerdam en Schaken er weinig van kunnen, Jij neemt mij niet meer serieus omdat ik het zelfde post. Vreemd.
Vorig sezeizoen was Cisse nog beter dan Suarez en waren Fer en Wijnaldum de twee grootste talenten op de Nederlandse velden. Nou, ik zal jullie uit de droom helpen: Geen club die miljoenen voor die mannen op tafel gaat leggen. Einde contract verkassen ze naar wat middenmoters in Europa, waarna ze nooit meer hogerop komen. Feyenoord is gewoon en heel, heel matig elftal.
Hoe dan ook: Ik durf wel een weddenschapje aan met jullie heren. Mijn stelling is dat Feyenoord niet in het linkerrijtje eindigt. Noem maar iets ludieks en jullie bet is on.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Lees nu pas wat terug van notnotfun, reinbo en Rico. Jullie overschatten bepaalde spelers van Feyenoord toch echt. Notnotfun voorop. Zelfs de meeste Feyenoorders roepen dat Leerdam en Schaken er weinig van kunnen, Jij neemt mij niet meer serieus omdat ik het zelfde post. Vreemd.
Vorig sezeizoen was Cisse nog beter dan Suarez en waren Fer en Wijnaldum de twee grootste talenten op de Nederlandse velden. Nou, ik zal jullie uit de droom helpen: Geen club die miljoenen voor die mannen op tafel gaat leggen. Einde contract verkassen ze naar wat middenmoters in Europa, waarna ze nooit meer hogerop komen. Feyenoord is gewoon en heel, heel matig elftal.
Hoe dan ook: Ik durf wel een weddenschapje aan met jullie heren. Mijn stelling is dat Feyenoord niet in het linkerrijtje eindigt. Noem maar iets ludieks en jullie bet is on.
Leerdam vind ik geen groot talent. Ik vind hem ook niet goed genoeg voor Feyenoord. Wat ik al zei: armoede om hem op te stellen, maar dat komt ook mede door blessures (Fernandez, Vlaar). Schaken vind ik ook waardeloos. Ook Feyenoordonwaardig en samen met Leerdam de minste speler in de basis gisteren.
Wijnaldum en Fer zijn wel degelijk grote talenten. Helaas kunnen ze zich moeilijk ontwikkelen zonder ervaren spelers om hen heen, ze leren niks. Hoewel Wijnaldum zich zeker ontwikkeld heeft de laatst tijd, erg knap. Deze twee spelers moeten zeker miljoenen opleveren voor Feyenoord, anders heeft Feyenoord het slecht gedaan. Of ze bij een middenmoter of bij een topclub in Europa komen is moeilijk te zeggen in dit stadium. Fer is 20 jaar en Wijnaldum 19 (dacht ik). Ze hebben zeker de potentie om in een grote competitie te slagen. Ik denk dat Fer nog wel een jaar of 6, 7 nodig heeft om een échte topper te worden. Ik kan me overigens ook niet herinneren dat iemand ze de grootste talenten van Nederland noemde. Wel één van de grootste talenten. Dat zijn het ook.
Niemand noemde Cissé beter dan Suarez. Dat was zelfspot destijds, een grapje. Het kwam ter sprake doordat Fernandez zoiets dergelijks vertelde in een interview, waar het één en ander verdraaid/uitvergroot was.
Ik ben benieuwd hoe je nu al kan zeggen dat geen enkele club geen miljoenen op tafel gaat leggen voor Wijnaldum en Fer, terwijl het grote talenten zijn. Vreemde conclusie.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Zelfs de meeste Feyenoorders roepen dat Leerdam en Schaken er weinig van kunnen, Jij neemt mij niet meer serieus omdat ik het zelfde post. Vreemd.
Omdat niemand Schaken en Leerdam ooit talent(vol) heeft genoemd. Dat soort dingen verzin jij zelf.
Hmm, staat me wel iets van bij ja. Heeft volgens mij één iemand hier ooit geroepen en daar nu ook heel erg spijt van
.
Ja nog steeds, twee van DE.
Dat is ook maar voor een select groepje weggelegd (Suarez, Ruiz, Affelay e.d.).
Oeehhh iemand is gefrustreerd
.
Ik zeg dat Feyenoord wel in het linkerrijtje eindigt
. Maar wat dat alles met je hele pleidooi te maken heeft? Los zand en zoals gewoonlijk roep je maar wat. Maar dat kleurt je wel
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Omdat ze allebei na dit jaar nog maar 1 jaar contract hebben. Ze gaan niet bijtekenen en de clubs wachten dan liever een jaartje. Geloof me: Die lopen over anderhalfjaar gratis de kuip uit. Net als De Guzman.
Leuk trouwens dat Henk "otherfool" Spaan weer bij SV zit.
Zijn moment: terugkeer van de hollandse school 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ze hebben nog een contract voor 2 seizoenen, inderdaad (inclusief dit seizoen). Dus of ze moeten eind dit seizoen verkocht worden, of de contracten moeten verlengd worden. Gratis de deur uit gaat niet gebeuren. Er is al meerdere malen interesse geweest voor beide spelers.
Helaas kennen de buitenlandse clubs wel de huidige situatie bij Feyenoord, dat maakt het handelen een stuk moeilijker.
Maar jij vindt dat ze geen miljoenen waard zijn en dat ze niet hogerop zullen komen. Heb je een glazen bol op de kop getikt? Want naar aanleiding van hun spel kun je zoiets nooit concluderen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Omdat niemand Schaken en Leerdam ooit talent heeft genoemd. Dat soort dingen verzin jij zelf.
Hmm, staat me wel iets van bij ja. Heeft volgens mij één iemand hier ooit geroepen en daar nu ook heel spijt van
.
Ja nog steeds, twee van DE.
Dat is ook maar voor een select groepje weggelegd (Suarez, Ruiz, Affelay e.d.).
Oeehhh iemand is gefrustreerd
.
Ik zeg dat Feyenoord wel in het linkerrijtje eindigt
. Maar wat dat alles met je hele pleidooi te maken heeft? Los zand en zoals gewoonlijk roep je maar wat. Maar dat kleurt je wel
.
Het ontgaat me nogal wat het met mijn frustratie te maken zou hebben dat die twee straks gratis weglopen, maar dat terzijde. Je durft een weddenschap niet aan begrijp ik? I rest my case.
Ik zal nog vaak met een glimlach naar eredivisie live en de stand kijken dit seizoen.Het is eigenlijk vertederend dat jullie nog zo positief proberen te doen. Feyenoord 15e 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ze hebben nog een contract voor 2 seizoenen, inderdaad (inclusief dit seizoen). Dus of ze moeten eind dit seizoen verkocht worden, of de contracten moeten verlengd worden. Gratis de deur uit gaat niet gebeuren. Er is al meerdere malen interesse geweest voor beide spelers.
Helaas kennen de buitenlandse clubs wel de huidige situatie bij Feyenoord, dat maakt het handelen een stuk moeilijker.
Laat me het anders stellen: Mochten ze volgend jaar weggaan, dan zal dat voor pak em beet een miljoen per stuk zijn. Daar is Feyenoord zowel financieel als sportief niet mee geholpen. De mensen die ze op hun plek kunnen zetten zullen niet veel beter zijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Daar is Feyenoord ook niet mee geholpen. Spelers als Fer en Wijnaldum moeten - als ik naar overige bedragen van spelers kijk - allebei tussen de 5 en de 10 miljoen opleveren. Mits Fer weer zijn niveau haalt uiteraard. Ik verwacht veel van Fer in de toekomst.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als ze nog anderhalf jaar moeten doorhobbelen op dit niveau denk ik niet dat ze verder komen dan pakweg een Rahamat "Riga" Mustapha.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat is dan ook een geweldige speler.
Zonder gekheid: Wijnaldum speelde gisteren bij vlagen weergaloos.
Overigen, wavanbuuren: lijkt me logisch dat we een beetje positief over Feyenoord blijven praten, het is onze club. We weten verder ook wel dat het niet goed gaat met Feyenoord, dat lijkt me een understatement. Feyenoord moet er over een jaar of 3 a 5 weer staan. Daartussenin zal het nog kommer en kwel zijn, maar ik ben blij dat Feyenoord een goede jeugdopleiding heeft en bijzonder veel talent heeft. Castaignos is 2 weken geleden 18 jaar geworden, maar maakt ook al stappen. Hoe hij Douglas even te kijk zette met een schitterende actie; snelheid heeft hij, nu nog doelgerichtheid (wat hij in de jeugdelftallen vaak heeft laten zien, ook bij Oranje onder de 19).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Daar is Feyenoord ook niet mee geholpen. Spelers als Fer en Wijnaldum moeten - als ik naar overige bedragen van spelers kijk - allebei tussen de 5 en de 10 miljoen opleveren. Mits Fer weer zijn niveau haalt uiteraard. Ik verwacht veel van Fer in de toekomst.
Dat lijkt me niet zo realistisch eerlijk gezegd. Dit soort bedragen wordt gewoon niet meer betaald voor mensen die nog 1 jaar contract hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.