• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.294 gebruikers
  • 9.391.404 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Staan ook maar 2 en 3 punten voor op 16 en 17 he en Heracles moet zo nog.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Er zijn vele clubs voor Feyenoord geweest die ook zo hebben gedacht en gewoon de nacompetitie hebben gehaald.

Rechtstreeks degraderen zullen ze niet maar met een béétje pech wordt het gewoon nacompetitie. De selectie -van dit moment, dus zonder Tomasson, Vlaar en Fernandez- is niet beter dan een Willem II of een De Graafschap. Mischien talentvoller, maar niet beter. Er is meer dan talent nodig namelijk, helemaal wanneer je tegen degradatie moet strijden.

Natuurlijk heeft Feyenoord wel veel meer kwaliteit dan de clubs die je noemt, ook zonder de spelers die je noemt. Doe eens normaal, zeg. De mindere spelers van Feyenoord zouden de beste spelers zijn bij de Graafschap. Een Schaken bijvoorbeeld, zou direct één van de betere spelers zijn in Doetinchem.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat verdedigt Willem II dramatisch zeg ...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik bedoel maar, het seizoen is nog pril.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

moviemafketel schreef:

Nogmaals: Feyenoord moet alles kunnen winnen in de Kuip nu. En minstens de helft van die wedstrijden worden ook gewonnen. Dan ben je er al (zo goed als).

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Quido schreef:

Wat verdedigt Willem II dramatisch zeg ...

PSV overtuigt me trouwens ook niet echt. Moet Ajax toch echt van kunnen winnen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

PSV moet ook van Ajax kunnen winnen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Everton staat 2-0 voor tegen Liverpool.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

PSV moet ook van Ajax kunnen winnen.

Nee, dat is dan weer godsonmogelijk

Laat Feyenoord nou eerst maar wat punten van ze gaan afsnoepen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Reken daar maar niet op. De spelers die PSV vorig jaar versloegen in Eindhoven spelen niet. Gio niet en El Ahmadi ook niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

1 Chelsea 8 19

2 Arsenal 8 14

3 Man Utd 8 14

4 Man City 7 14

5 Tottenham 8 14

6 WBA 8 12

7 Bolton 8 11

8 Aston Villa 8 11

9 Stoke City 8 10

10 Blackpool 7 10

11 Fulham 8 9

12 Wigan Ath 8 9

13 Newcastle 8 8

14 Sunderlan 7 8

15 Blackburn 7 8

16 Birmingh 8 7

17 Everton 7 6

18 Liverpool 7 6

19 Wolves 8 6

20 West Ham 8 6

Liverpool doet het echt net zo slecht als Feyenoord. Hoe is dat mogelijk dan met hun spelers?

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

43.000 toeschouwers. 45.000 is uitverkocht (veiligheid).

Vraag me dan toch echt af welke vakken er dan afgesloten zijn uit veiligheidsoverwegingen. Volgens mij is dat alleen zo bij de klassieker normaal gesproken?

De ene wedstrijd zie ik wel een volle korte zijde aan de uitvak kant en de andere wedstrijd is het weer compleet leeg. Nu zag ik weer her en der wat plukjes verspreid.

Overigens lijkt het op de televisie wel altijd vol in de Kuip, omdat daar de 2e ring altijd leeg is als ik goed kijk en de 1e ring wel vol zit.

Maar moet wel zeggen dat het nog wel aardig vol zit inderdaad, al vind ik het ook niet meer dan normaal.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Volgens mij waren er echt minder hoor, net als in de ArenA gisteren overigens (was ook erg veel leeg).

Volgens mij was het zo goed als uitverkocht, uitvak zat ook weer vol met Ajacieden, alleen komen er weer een boel seizoenkaarthouders niet opdagen.

Denk dat die zaterdagavond wedstrijden om kwart voor 7 qua tijdstip niet echt ideaal zijn, ken een boel mensen die gisteren moesten werken overdag.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Nee want op internet zitten tal van kneuzen te schelden die niet eens in het stadion zaten, daar merken de spelers niets van. Over feiten gesproken

Ik heb gehoord dat Mario Been altijd het Studio Sport topic op MovieMeter afspeurt voor interessante tips over de opstelling, spelers e.d. Zelfde geldt voor van Marwijk

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

2e ring die je op tv ziet zijn de business seats, die zijn lang niet allemaal verkocht en kennen bovendien een hoger thuisblijf gehalte.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Reinbo schreef:

2e ring die je op tv ziet zijn de business seats, die zijn lang niet allemaal verkocht en kennen bovendien een hoger thuisblijf gehalte.

Ik bedoelde de echte tweede ring, bijna tegen het dak aan.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Vraag me dan toch echt af welke vakken er dan afgesloten zijn uit veiligheidsoverwegingen. Volgens mij is dat alleen zo bij de klassieker normaal gesproken?

De ene wedstrijd zie ik wel een volle korte zijde aan de uitvak kant en de andere wedstrijd is het weer compleet leeg. Nu zag ik weer her en der wat plukjes verspreid.

Overigens lijkt het op de televisie wel altijd vol in de Kuip, omdat daar de 2e ring altijd leeg is als ik goed kijk en de 1e ring wel vol zit.

Maar moet wel zeggen dat het nog wel aardig vol zit inderdaad, al vind ik het ook niet meer dan normaal.

De tweede ring is nooit leeg. Ik weet niet hoe je erbij komt. Wel zo nu en dan lege plekken, zoals gisteren.

Het vak onder het uitvak is vaak wegens veiligheidsredenen gesloten. Gisteren was het gewoon niet uitverkocht, vandaar ook 43.000 man. Normaal gesproken kunnen er zo'n 51.000 man in de Kuip (als het écht helemaal vol zit).

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik bedoelde de echte tweede ring, bijna tegen het dak aan.

Dat zijn business seats (de roden stoelen boven de busisness units). 1 Minuut voor de wedstrijd is dat vak sowieso leeg, omdat ze nog een drankje aan het doen zijn... En zoals Reinbo al zegt: een hoger thuisblijf gehalte.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik heb gehoord dat Mario Been altijd het Studio Sport topic op MovieMeter afspeurt voor interessante tips over de opstelling, spelers e.d. Zelfde geldt voor van Marwijk

?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Pff schijnt meer dan 48000 man de Arena bezocht te hebben, echt niet dus.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Heitinga speelde trouwens op de plek van Fellaini (is geblesseerd), voor de verdediging dus.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ok dus als die terug komt is Heitje weer 2e keus.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Een Schaken bijvoorbeeld, zou direct één van de betere spelers zijn in Doetinchem.

Grapjas. Die jongen zou dat helemaal niet zijn. De GS heeft een aardige voorhoede. Denk aan Biseswar, die speelde ook een jaar in Doetinchem. Niemand kon er daar wat mee.

Als Feyenoord niet snel goals gaat maken kunnen ze wel degelijk 16e of 17e (Willem II wordt laatste) worden.

Hoop trouwens dat Feyenoord erin blijft hoor. Een seizoen zonder 2 Klassiekers en het wekelijkse Feyenoorder pesten zou een gemis zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach 1 seizoen Feyenoord pesten in de 1e divisie heeft ook wel iets vermakelijks. Maar dan moeten ze wel meteen weer promoveren ja.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ik maak me geen enkele zorgen. Feyenoord eindigt nog in het eerste rijtje (hooguit 11e). Na competitie is totaal geen zorg. Verschil met nummer 8 is slechts 5 punten.... Daarbij was de selectie hopeloos uit vorm de laatste weken.

Dit soort teksten zijn grappig. Je maakt je geen zorgen want jullie degraderen niet? Ik zou continue bezorgd zijn als mijn club niet op plek 1, 2 of 3 staat het lopende seizoen. Snap dat jullie geen top 3 materiaal zijn, maar om de huidige situatie nou goed te praten...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Portugees fluit Ajax - Auxerre

Door AFCACBS1900, 17 oktober 2010 16:58, Amsterdam, Bron: Voetbalzone

Olegário Benquerenca fluit komende dinsdagavond in de Amsterdam ArenA. Het Champions League-duel van Ajax voor eigen publiek tegen Auxerre uit Frankrijk staat onder leiding van de Portugese scheidsrechter.

Benquerenca floot één keer eerder een duel van Ajax en dat was uitgerekend tegen Auxerre in het seizoen 2004/05. De Amsterdammers verloren het duel, destijds in het kader van de UEFA Cup, toen in Frankrijk met 1-3.

Ajax moet van Auxerre winnen om uitzicht te blijven houden op een langer verblijf in Europa. De ploeg van Martin Jol hield één punt over aan de duels met Real Madrid (2-0) en AC Milan (1-1). Auxerre verloor beide wedstrijden.

Opvallend detail...

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Heerlijk wakker worden. Doei Ron!

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Grapjas. Die jongen zou dat helemaal niet zijn. De GS heeft een aardige voorhoede. Denk aan Biseswar, die speelde ook een jaar in Doetinchem. Niemand kon er daar wat mee.

En mijn vader heet John .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heracles Feyenoord nu dus ook voorbij. Nou kan het alleen nog maar beter gaan voor Feyenoord, dat scheelt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

En mijn vader heet John .

Doe 'm de groeten zou ik zeggen. Maar mijn punt blijft staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.