• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.348 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.426 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik vind het uitfluiten van ex-spelers sowieso triest, ik zou het nooit doen (of hij moet Lurling heten).

maar inderdaad zielig, uitfluiten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

moviemafketel schreef:

Vond het mooi om de Kuip weer zo goed als vol te zien in zo'n avondpot.

Heb je die tweede ring niet gezien, was weer erg veel leeg.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Precies, want als je voetballer wordt verander je in 1 x in een robot.

Denk je nu werkelijk dat een speler van Feyenoord anders aan een doorsnee potje competitievoetbal begint dan een speler van Groningen?

Zenuwen bij je debuut ok, druk bij de WK-finale a la, maar zo'n onbelangrijk competitiepotje doet een prof toch niks? Draai de selecties van Utrecht en Feyenoord om en de ploegen staan exact op elkaars plek.

Het gaat puur om de kwaliteit van de spelers, al het andere (ook het al helemaal overschatte 'publiek') doet er niet toe. Zelfs een coach is 9 vd 10 keer onbelangrijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee dat zag ik idd niet dan.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Internet = het volk.

Welnee, het volk zijn de mensen in het stadion, langs het trainingsveld en voor het Maasgebouw, daar komt de eventuele druk van supporters vandaan.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

maar inderdaad zielig, uitfluiten.

Op een gegeven moment moest Chadli (dacht ik) het ook ontgelden toen hij langs de kant liep. Het is wat anders als een speler heel de wedstrijd loopt te provoceren e.d. maar dit was nergens voor nodig.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Welnee, het volk zijn de mensen in het stadion, langs het trainingsveld en voor het Maasgebouw, daar komt de eventuele druk van supporters vandaan.

Jij hebt door hoe wij nu communiceren? Internet = het volk. Hou je bij de feiten.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Heb je die tweede ring niet gezien, was weer erg veel leeg.

43.000 toeschouwers. 45.000 is uitverkocht (veiligheid).

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Jij hebt door hoe wij nu communiceren? Internet = het volk. Hou je bij de feiten.

Nee want op internet zitten tal van kneuzen te schelden die niet eens in het stadion zaten, daar merken de spelers niets van. Over feiten gesproken

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Prima, dan bezoek elke dag kneuzenmeter.nl .

Alsof de mensen die het stadion zitten niet op het internet komen .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

PSV

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Watskebeurt?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vrije trap van Doedelzak in de 3e minuut er al in. Die keeper krijgt bijna een half uur om zijn muur neer te zetten en dan nog in de korte hoek.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

43.000 toeschouwers. 45.000 is uitverkocht (veiligheid).

Volgens mij waren er echt minder hoor, net als in de ArenA gisteren overigens (was ook erg veel leeg).

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

1-1

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Hetinga speelt trouwens gewoon weer bij Everton .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

notnotfun schreef:

Hetinga speelt trouwens gewoon weer bij Everton .

2e keus of wat?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Normaal gesproken zit het inderdaad helemaal vol (op de laatste wedstrijden na). Op teletekst staat 43.000. Misschien zullen het er 41.000/42.000 geweest zijn. Zo belangrijk is het ook niet. Het zat gewoon aardig vol, zoals moviemafketel al aangaf. Zeker voor een club waar het zo bijzonder slecht mee gaat.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

notnotfun schreef:

Prima, dan bezoek elke dag kneuzenmeter.nl .

Uiteraard heb ik het over supportersfora, dus niet gaan generaliseren naar álles over internet

Alsof de mensen die het stadion zitten niet op het internet komen .

Mijn punt is: Been wordt op veel fora door het slijk gehaald, maar in het stadion merk je daar bar weinig van. Als er massaal spreekkoren komen of iets dergelijks heeft het pas effect, en niet door geroep op internet (ook tijdens de wedstrijd )

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou Willem II gaat degraderen, ze gaan er al bij vallen voor ze de bal in de voeten hebben. Vreselijk hoe die gasten achterin staan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

moviemafketel schreef:

Nou Willem II gaat degraderen, ze gaan er al bij vallen voor ze de bal in de voeten hebben. Vreselijk hoe die gasten achterin staan.

Inderdaad, gewoon drie fouten achter elkaar binnen 6 seconden. Eerst die Lampi, die zomaar ging liggen en de bal in Doedelzaks voeten schoof, toen Vossenbelt (?) die dacht dat de bal wel vanzelf naar hem toe zou komen en Lens dus voor zich liet komen, en daarna die keeper. Als je zo makkelijk doelpunten weggeeft, kun je ook niks winnen.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

2e keus of wat?

02/10/2010 11:30

Moyes lijkt voorlopig geen beroep meer te doen op John Heitinga. De Oranje-international heeft dit seizoen niet één keer de volle negentig minuten meegedaan. Moyes haalde hem als basisspeler drie keer voortijdig naar de kant, twee keer zat de verdediger de hele wedstrijd op de bank en één keer mocht hij invallen. Vanmiddag gaat Everton op bezoek bij Birmingham City.

De Merseyside-derby is weer heerlijk als vanouds. Wat is dat Engelse tempo toch geil . Mensen met sopcast, schakel even in op Channel - 6816.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vitesse in 2 minuten op 2-0 achterstand bij Roda. Goed voor Feyenoord zullen we maar zeggen.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Willem 2 knap 2-2 tegen psv tot nu toe.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zeker knap en terecht van wat ik heb gezien, maar je weet helaas ook als PSV even echt aanzet dat ze gewoon met de 3 punten naar huis gaan.

Denk dat het 3-5 of zo wordt, echt een uitslag voor deze ploegen.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Vitesse in 2 minuten op 2-0 achterstand bij Roda. Goed voor Feyenoord zullen we maar zeggen.

Ik dacht niet anders . Ondanks dat ik het Roda (altijd) gun.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

2-3, voor PSV. Jammer, ik gun het Willem 2 wel.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord heeft uiteraard veel meer kwaliteit dat de degradatiekandidaten, dus vandaar mijn opmerking dat Feyenoord simpelweg teveel kwaliteit heeft om te degraderen. Er zijn altijd nog een stuk of 5 a 6 clubs die sowieso onderin gaan eindigen.

Er zijn vele clubs voor Feyenoord geweest die ook zo hebben gedacht en gewoon de nacompetitie hebben gehaald.

Rechtstreeks degraderen zullen ze niet maar met een béétje pech wordt het gewoon nacompetitie. De selectie -van dit moment, dus zonder Tomasson, Vlaar en Fernandez- is niet beter dan een Willem II of een De Graafschap. Mischien talentvoller, maar niet beter. Er is meer dan talent nodig namelijk, helemaal wanneer je tegen degradatie moet strijden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik maak me geen enkele zorgen. Feyenoord eindigt nog in het eerste rijtje (hooguit 11e). Na competitie is totaal geen zorg. Verschil met nummer 8 is slechts 5 punten.... Daarbij was de selectie hopeloos uit vorm de laatste weken.

Neemt niet weg dat het nog steeds allemaal diep treurig is wat er aan de hand is.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Degraderen, lol .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.