• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.103 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.294 gebruikers
  • 9.391.313 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat is dan ook een geweldige speler.

Zonder gekheid: Wijnaldum speelde gisteren bij vlagen weergaloos.

Overigen, wavanbuuren: lijkt me logisch dat we een beetje positief over Feyenoord blijven praten, het is onze club. We weten verder ook wel dat het niet goed gaat met Feyenoord, dat lijkt me een understatement. Feyenoord moet er over een jaar of 3 a 5 weer staan. Daartussenin zal het nog kommer en kwel zijn, maar ik ben blij dat Feyenoord een goede jeugdopleiding heeft en bijzonder veel talent heeft. Castaignos is 2 weken geleden 18 jaar geworden, maar maakt ook al stappen. Hoe hij Douglas even te kijk zette met een schitterende actie; snelheid heeft hij, nu nog doelgerichtheid (wat hij in de jeugdelftallen vaak heeft laten zien, ook bij Oranje onder de 19).

Dat mag ook wel Rico. Zoals ik al eerder heb gezegd: Ik hoop dat Feyenoord gewoon weer op EL niveau terecht komt. Castaignos vind ik persoonlijk een groter talent dan Wijnaldum en Fer. Verder vind ik het erg overdreven dat de jeugdopleiding van Feyenoord opeens hosanna is en dat die van Ajax wordt afgebrand, terwijl er gewoon zeven man eigen kweek in staat bij Ajax, maar dat terzijde. Over twee jaar zullen we het zien.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Dat lijkt me niet zo realistisch eerlijk gezegd. Dit soort bedragen wordt gewoon niet meer betaald voor mensen die nog 1 jaar contract hebben.

Ik heb het over hun kwaliteit, dat ze het waard zijn. Ze moeten hun contracten ook verlengen. Voor de winterstop moeten ze een besluit maken, dus we zullen het snel weten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kijkt er iemand SV? Blijkt nu dus dat Kesler toe heeft gegeven dat hij een scheids (was dus Vink) uit de competitie haalde nadat hij Twente toen enorm heeft benadeeld (was na AZ-Twente 1-0).

En de mensen hier maar zeggen dat zaken als voortrekken van clubs niet bestaan. Niks ten nadele van de titel van Twente hoor, maar hadden vanuit Zeist wel de nodige support.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Geweldig voetbalweekend. Tottenham wint, PSV wint en SVEB wint. Jammer van VVV anders was het helemaal fantastisch geweest.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Dat mag ook wel Rico. Zoals ik al eerder heb gezegd: Ik hoop dat Feyenoord gewoon weer op EL niveau terecht komt. Castaignos vind ik persoonlijk een groter talent dan Wijnaldum en Fer. Verder vind ik het erg overdreven dat de jeugdopleiding van Feyenoord opeens hosanna is en dat die van Ajax wordt afgebrand, terwijl er gewoon zeven man eigen kweek in staat bij Ajax, maar dat terzijde. Over twee jaar zullen we het zien.

Ik brand Ajax niet af qua jeugdopleding, die is, net als die van Feyenoord, goed.

Wijnaldum en Fer zijn een stuk verder dan Castaignos. Laatstgenoemde zal nog wat tijd nodig hebben. Ik vind het niet erg dat hij nu speeltijd krijgt, hij maakt al stappen.

De jeugdopleiding van Feyenoord is hoasanna, omdat ze het gewoon erg goed doen. De A1 staat ook eerste, dat is niet voor niets. Jongens als Wijnaldum en Fer wonnen ook alles.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kijkt er iemand SV? Blijkt nu dus dat Kesler toe heeft gegeven dat hij een scheids (was dus Vink) uit de competitie haalde nadat hij Twente toen enorm heeft benadeeld (was na AZ-Twente 1-0).

En de mensen hier maar zeggen dat zaken als voortrekken van clubs niet bestaan. Niks ten nadele van de titel van Twente hoor, maar hadden vanuit Zeist wel de nodige support.

Vink floot die wedstrijd overigens wel verschrikkelijk zwak, dus dat hij eruit werd gehaald was niet vreemd. Wou je dat hij Twente nog wat wedstrijden zou benadelen?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Vink floot die wedstrijd overigens wel verschrikkelijk zwak, dus dat hij eruit werd gehaald was niet vreemd. Wou je dat hij Twente nog wat wedstrijden zou benadelen?

Bedoel meer dat Kesler dus wel ingegrepen heeft toen Twente benadeeld werd door iemand. Het komt over als belangenverstrengeling.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Veel speculatie nu (na 2-4 thuis tegen Ankaragücü) over Rijkaards positie bij Galatasaray. Denk echter niet dat het bestuur hem zal loslaten een week voor de cruciale derby met Fenerbahçe.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

9de inmiddels toch? Ik denk dat ze sowieso wachten tot na de wedstrijd tegen Fenerbahce, maar als hij die verliest, dan is het denk ik wel exit voor Rijkaard.

Zonde dat hij dan totaal niet geslaagd is daar, maar het is denk ik wel één van de lastigste competiities om bij een toploeg te werken.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Die blunder van Van der Sar .

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Wat een prutser die Rijkaard. Vorig seizoen al niks gepresteerd. Ik heb ze Europees in ieder geval niet gezien? En nu lijkt het dus definitief gespeeld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja Frenk, krijg je ervan als je het Turkse geld verkiest voor een comeback bij Ajax, begin vorig seizoen als opvolger van Van Basten.

Al blijft hij natuurlijk wel een Ajax held. Maar in Turkije vlot het niet zo met zijn werk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Natuurlijk heeft Feyenoord wel veel meer kwaliteit dan de clubs die je noemt, ook zonder de spelers die je noemt. Doe eens normaal, zeg.

Schromelijke overschatting. Met een volle Kuip achter zich, vallen de minpunten mischien minder op maar als de Kuip uit zicht raakt, is het een heel matig team op dit moment.

De mindere spelers van Feyenoord zouden de beste spelers zijn bij de Graafschap. Een Schaken bijvoorbeeld, zou direct één van de betere spelers zijn in Doetinchem.

Dat denk ik dus niet. Die Bargas van De Graafschap, die zie ik bijv. niet bij Feyenoord lopen.

En wat ik zeg; talent is heel wat anders dan kwaliteit.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Lol, De Graafschap heeft ook een keer een leuke speler rondlopen .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wel meer vind ik.

Die Buijs vind ik ook een goeie. Poeponnetje doet het aardig en die Ridder kan hem ook wel raken. Waterman is een talent en Rose is altijd handig, zo'n rauwdouwer.

Maar verder is het natuurlijk geen wonderploeg idd, dat heb ik ook nooit beweerd.

Alleen dat de selectie gelijkwaardig is aan die van Feyenoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens met Don. Talentvolle voetballers maar de selectie wordt nogal overschat. Word nogal geromantiseerd, en talent is idd nog iets anders dan kwaliteit. Bepaalde talenten worden ook snel groter gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Don Dijk schreef:

Dat denk ik dus niet. Die Bargas van De Graafschap, die zie ik bijv. niet bij Feyenoord lopen.

Zijn contrraqct loopt trouwens volgend jaar af, dus wie weet loopt ie er straks wel rond

Don Dijk schreef:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oh is dat zo, Bargas einde contract? Leuke speler hoor, Beenhakker moet maar es even met hem lullen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Hadden ze naar mij moeten luisteren en hem voor dit seizoen al moeten halen. .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Don Dijk schreef:

Oh is dat zo, Bargas einde contract? Leuke speler hoor, Beenhakker moet maar es even met hem lullen.

Ja heh.

Beenhakker moet sowieso flink gaan lullen maar ik geloof haast niet dat ook maar een van de spelers gaat bijtekenen. Dan moet je ze wel verkopen in de winterstop, sta je straks echt met de A1 en Tomasson op het veld

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

notnotfun schreef:

Lol, De Graafschap heeft ook een keer een leuke speler rondlopen .

Denk dat alle aanvallers van de GS bij Feyenoord belangrijk zouden zijn. Bargas, Poepon, De Ridder...prima spelers voor een middenmoter.

Ik zei het gister al toen (ik meen jij) zei dat ik onzin praatte dat Biseswar volgens jou wel degelijk een goede speler bij de GS was. Dat was hij dus niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ja heh.

Beenhakker moet sowieso flink gaan lullen maar ik geloof haast niet dat ook maar een van de spelers gaat bijtekenen. Dan moet je ze wel verkopen in de winterstop, sta je straks echt met de A1 en Tomasson op het veld

De A1 alleen dus, want Tomasson is 24-7 geblesseerd

Die vind je het hele jaar in het revalidatiecentrum.

PS Mensen, vergeet de CL toto niet in te vullen in het voorspellingentopic. Morgen begint het weer.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat was hij dus niet.

Hij zit ook niet voor niets op de tribune.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Hij zit ook niet voor niets op de tribune.

Das mijn punt ook niet in dit verhaal

Overigens zou ik altijd voor Biseswar kiezen als Schaken je alternatief is.

Waar is trouwens die andere VVV aankoop gebleven? Niks meer van vernomen sinds de zomer...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Don Dijk schreef:

Wel meer vind ik.

Die Buijs vind ik ook een goeie. Poeponnetje doet het aardig en die Ridder kan hem ook wel raken. Waterman is een talent en Rose is altijd handig, zo'n rauwdouwer.

Maar verder is het natuurlijk geen wonderploeg idd, dat heb ik ook nooit beweerd.

Tja, als je Rose erbij gaat halen, dan houdt de discussie echt op, Don.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tja, als je Rose erbij gaat halen, dan houdt de discussie echt op, Don.

Hehe ja Rose is nou weer een slecht voorbeeld. Kan leuk beuken, maar kan niet echt voetballen op Eredivisie niveau.

Valt me trouwens op dat de GS vaak leuke aanvallers heeft. Vorig jaar nog Assaidi. Jaren daarvoor Powel-Van Beukering (toen beiden nog wat voorstelden als speler). Niet slecht voor een bescheiden club.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eens met Don. Talentvolle voetballers maar de selectie wordt nogal overschat. Word nogal geromantiseerd, en talent is idd nog iets anders dan kwaliteit. Bepaalde talenten worden ook snel groter gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn.

Misschien wel geromantiseerd, maar niet overschat. De selectie wordt hier juist onderschat, en wij proberen dat nog een beetje recht te trekken.

We weten dondersgoed dat Feyenoord een matige selectie heeft. We missen een spits, we missen een leider, we missen ervaring, etc. Maar als mensen de selectie gaan vergelijken met de Graafschap, dan mag daar best iets over gezegd worden. Die vergelijking slaat als een tang op een varken.

Daarnaast komt Janssen van Roda volgend seizoen naar Feyenoord.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Denk dat alle aanvallers van de GS bij Feyenoord belangrijk zouden zijn. Bargas, Poepon, De Ridder...prima spelers voor een middenmoter.

De Ridder is echt 3 keer niks hoor, zit niet voor niks al 2 seizoenen daar op de bank.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hehe ja Rose is nou weer een slecht voorbeeld. Kan leuk beuken, maar kan niet echt voetballen op Eredivisie niveau.

Valt me trouwens op dat de GS vaak leuke aanvallers heeft. Vorig jaar nog Assaidi. Jaren daarvoor Powel-Van Beukering (toen beiden nog wat voorstelden als speler). Niet slecht voor een bescheiden club.

En natuurlijk... Richard Roelofsen .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

De Ridder is echt 3 keer niks hoor, zit niet voor niks al 2 seizoenen daar op de bank.

Zag hem toch een vrij mooie goal scoren dit weekend. En dat heb ik hem al vaker zien doen. Ik vind het wel een leuke speler. Geen topper, maargoed die kan de GS ook niet krijgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.