• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.054 films
  • 12.278 series
  • 34.102 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.292 gebruikers
  • 9.391.219 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Daarnaast komt Janssen van Roda volgend seizoen naar Feyenoord.

Typisch zo'n speler waar Feyenoord geen kont aan heeft. vgl. De Graaf.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

_O_

Nicolage Rico schreef:

Daarnaast komt Janssen van Roda volgend seizoen naar Feyenoord.

Serieus? Niet naar Twente? Zou ik wel opvallend vinden én geweldig voor Feyenoord, goede speler zeg en wat een doelpunt laatst.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zag hem toch een vrij mooie goal scoren dit weekend. En dat heb ik hem al vaker zien doen.

Typisch Studio Sport gepraat inderdaad. Speler doet 2 seizoenen helemaal niks en scoort 2 goals.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Typisch zo'n speler waar Feyenoord geen kont aan heeft. vgl. De Graaf.

Janssen van Roda is best een leuke speler voor een club als Feyenoord. Zoveel heeft Feyenoord ook niet meer te willen op gebied van aankopen. Ik vraag me trouwens af waarom Feyenoord het niet eens bij Amoah probeert. Best een aardige speler voor de Eredivisie en hij scoort er elk jaar wel 10 tot 15. Zoveel zal hij toch niet meer kosten, aangezien hij dacht ik bijna 30 was...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Serieus? Niet naar Twente? Zou ik wel opvallend vinden én geweldig voor Feyenoord, goede speler zeg en wat een doelpunt laatst.

Je kan ook overdrijven hoor....leuke speler, maar nou geen Zidane ofzo

En het is niet eens zeker. Het is een gerucht dat Feyenoord hem wil. Maargoed, ze willen wel meer. Een bijna gratis zijnde Wandersson lukte ook niet...

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Janssen van Roda is best een leuke speler voor een club als Feyenoord.

Janssen is een leuke speler in een team waar al persoonlijkheid en goede spelers zitten. Zeker geen speler om een team als Feyenoord uit het dal te trekken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bellamy trekt ons wel uit dat dal .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Janssen is een leuke speler in een team waar al persoonlijkheid en goede spelers zitten. Zeker geen speler om een team als Feyenoord uit het dal te trekken.

De goede en bepalende spelers die Feyenoord weer uit het dal kunnen trekken en ook de nodige personality hebben liggen denk ik niet voor het oprapen he. Dan moet je het met afdankers of transfervrije spelers die voor de Kuip kiezen doen. Maar zoals men gister bij SV al zei...is Feyenoord nog wel vooruitgang vergeleken met Roda? Dan moet je als speler puur voor de naam Feyenoord en het spelen in de Kuip kiezen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bellamy trekt ons wel uit dat dal .

Misschien als ie een paar seizoenskaarten afneemt

Want er spelen wordt hem niet:

Voetbalzone - 'Leo was bij Man City en heeft met Bellamy gesproken'

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Tja, als je Rose erbij gaat halen, dan houdt de discussie echt op, Don.

Ik snap wat je bedoelt. De man mag de veters van Castaignos bijv. nog niet eens strikken qua talent.

Echter denk ik dat Feyenoord met een Rose in de spits verder komt dan met dit talent. Dat bedoel ik een beetje.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

is niet zeker, nu wordt Feyenoord in verband gebraqcht met iedere transfervrije speler

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Janssen van Roda is best een leuke speler voor een club als Feyenoord. Zoveel heeft Feyenoord ook niet meer te willen op gebied van aankopen. Ik vraag me trouwens af waarom Feyenoord het niet eens bij Amoah probeert. Best een aardige speler voor de Eredivisie en hij scoort er elk jaar wel 10 tot 15. Zoveel zal hij toch niet meer kosten, aangezien hij dacht ik bijna 30 was...

Wel contract t/m 2013, en volgens mij mag Feyenoord nog helemaal geen spelers kopen.

Kuyt en Cruz moeten komen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Misschien als ie een paar seizoenskaarten afneemt

Want er spelen wordt hem niet:

Voetbalzone - 'Leo was bij Man City en heeft met Bellamy gesproken'

Ik zie anders genoeg mogelijkheden op basis van dit stukje.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dit lijkt me toch heel duidelijk:

De vraag hoe zijn salaris van minimaal een paar miljoen euro per jaar moet worden opgehoest, laat het bericht vooralsnog onbehandeld. Feyenoord-trainer Mario Been verzucht maandag in PZC dan ook dat hij de komst van Bellamy naar het land der fabelen verwijst. "Maar Leo Beenhakker was deze zomer bij Manchester City en heeft met hem gesproken, dat wel."

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

'Ik zei dat wij hem nooit zouden kunnen betalen, maar hij vertelde dat dat geen probleem was", liet de technisch directeur op zijn beurt weten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hoeveel zou er begroot zijn om al die reisjes van Leo te betalen?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Valt me trouwens op dat de GS vaak leuke aanvallers heeft. Vorig jaar nog Assaidi. Jaren daarvoor Powel-Van Beukering (toen beiden nog wat voorstelden als speler). Niet slecht voor een bescheiden club.

Leuke spelers van dat niveau ja (van Beukering, Powel), maar bij Feyenoord zouden ze op dit moment niet aan de bak komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan nog liever Maradonny.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Leuke spelers van dat niveau ja (van Beukering, Powel), maar bij Feyenoord zouden ze op dit moment niet aan de bak komen.

Nee, want daar lopen Schaken en Biseswar.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dan nog liever Maradonny.

Hoe weet jij mijn bijnaam??

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

kos schreef:

(quote)

Geen speler om Feyenoord uit het dal te trekken, wel een speler waar Feyenoord beter van wordt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Don Dijk schreef:

Nee, want daar lopen Schaken en Biseswar.

Biseswar speelt niet, Schaken uit nood.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ik snap wat je bedoelt. De man mag de veters van Castaignos bijv. nog niet eens strikken qua talent.

Echter denk ik dat Feyenoord met een Rose in de spits verder komt dan met dit talent. Dat bedoel ik een beetje.

Met Rose kom je helemaal niet verder. De man heeft nog nooit het niveau van de Eredivisie gehaald.

Tomasson wordt gemist. Het probleem is dat Feyenoord geen alternatieven heeft in de spits, op Castaignos na dan. Cissé kan er ook spelen, maar die heeft geloof ik iets met z'n teen..........

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Hoe weet jij mijn bijnaam??

.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Cissé kan er ook spelen, maar die heeft geloof ik iets met z'n teen..........

Cissé schijnt moeite te hebben met het niveau. Loopt regelmatig op de toppen van zijn tenen

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Hij moet gewoon z'n kicksen uittrekken en op blote voeten gaan voetballen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zou Feyenoord wel willen, scheelt weer de kosten voor een paar voetbalschoenen

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Die schijnen de spelers zelf te moeten betalen.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

kos schreef:

(quote)

Typisch Studio Sport gepraat inderdaad. Speler doet 2 seizoenen helemaal niks en scoort 2 goals.

Dat doen ze inderdaad wel vaker bij Studio Sport. Tijdje geleden hadden ze het erover dat Gregor Van Dijk goed bij Feyenoord zou passen en neit zo duur is. Vond ik eigenlijk wel een goed idee. Wat moet hij nou in Cyprus? Maar eigenlijk hebben we natuurlijk een spits nodig en wat Ajax&Litmanen al zei. Amoah is inderdaad een aardige spits, doet het bij Nac in iedergeval wel redelijk. Overigens vind ik Van Wolfswinkel de meest overschatte speler van de eredivisie. Hij maakt er een aantal, waarvan velen penalty's zijn en hij wordt gelijk de hemel in geprezen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

SV is een overbodig programma geworden, zonde van de belasting centen VI is ze al ver vooruit gestreeft.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Niet qua kijkcijfers...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.