• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.278 series
  • 34.100 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.291 gebruikers
  • 9.391.206 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Kunnen zeker geen RTL 7 ontvangen, alleen het programma doordekken is al intressanter. (Eredivisie live)

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Vi vind ik veel leuker als dat Studio Voetbal. Veel meer humor en Van Der Gijp, Derksen en Genee passen gewoon goed bij elkaar. Als je niet kan slapen moetje gewoon even Studio Voetbal opzetten en je slaapt als een roos .

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Bottleneck schreef:

Kuyt en Cruz moeten komen

El Jardinero

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

jordandejong schreef:

Overigens vind ik Van Wolfswinkel de meest overschatte speler van de eredivisie. Hij maakt er een aantal, waarvan velen penalty's zijn en hij wordt gelijk de hemel in geprezen.

Ah, dacht dat ik de enige was. Ben het met je eens, van de eredivisie is mischien wat overdreven maar overschat vind ik hem zeker.

Vooral 1 tegen 1-situaties met de keeper, faalt ie vaak. Zaterdag bijv. maar ook tegen Groningen wel 3x geloof ik. (gelukkig)

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Cissé schijnt moeite te hebben met het niveau. Loopt regelmatig op de toppen van zijn tenen

Er schijnt bij Ajax ook iemand van 16,25 miljoen maar wat aan te lopen tobben.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

Er schijnt bij Ajax ook iemand van 16,25 miljoen maar wat aan te lopen tobben.

Drama idd. maar toendertijd wou elke eredivisie top/subclub hem wel hebben, beetje onnozele opmerking dus!

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Onnozel? Onnozel is dat Verbeek hem wél kan laten voetballen, en ze dit bij Ajax niet lukt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

stfuympos schreef:

Kunnen zeker geen RTL 7 ontvangen, alleen het programma doordekken is al intressanter. (Eredivisie live)

Ik kan begrijpen dat de ouderen onder ons VI veel te platvloers vinden.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Neh, bij Heerenveen had hij alle ruimte en bij Ajax niet, wil niet zeggen dat hij ondermaats presteert, zacht uitgedrukt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Drama idd. maar toendertijd wou elke eredivisie top/subclub hem wel hebben, beetje onnozele opmerking dus!

Haha, waarom een onnozele opmerking. Sulejmani is net zo'n miskoop als Cissé, alleen heeft 'ie wat meer centjes gekocht.

Overigens had Ajax ook opeens interesse in Cissé. Net als Twente. Dus je opmerking slaat kant noch wal.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik kan begrijpen dat de ouderen onder ons VI veel te platvloers vinden.

zou kunnen, ik vind het tegenwoordig echt een drama dat SV.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

stfuympos schreef:

Neh, bij Heerenveen had hij alle ruimte en bij Ajax niet, wil niet zeggen dat hij ondermaats presteert, zacht uitgedrukt.

Het begrip 'ruimte'' heeft er niks mee te maken. Alle facetten van z'n spel, behalve z'n snelheid, zijn er op achteruit gegaan. Keuzes maken, passing, schieten, handelen, alles is heel wat minder geworden bij Ajax. Zonder z'n individuele acties was het nog steeds een goede speler bij Heerenveen. Al heeft die die kwaliteiten uiteraard nog wel, bij Ajax krijgen ze het er gewoon niet uit.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik vind Sulejmani nog meer een miskoop dan Cissé. En dat heeft alles te maken met dat belachelijke bedrag dat destijds is neergelegd.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Ik vind Sulejmani nog meer een miskoop dan Cissé. En dat heeft alles te maken met dat belachelijke bedrag dat destijds is neergelegd.

Uiteraard. Daardoor ook meer een miskoop.

En Cissé moet het nog laten zien...

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Achteraf gelul allemaal en Cisse moet het idd. nog allemaal laten zien, kan me alleen niet herinneren dat Ajax hem wilden hebben Twente wel.

Blijf het dus een onnozele opmerking vinden aangezien kwa aanzien je inprincipe een super talent binnen haalde met sullemani en met Cisse absoluut niet.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

stfuympos schreef:

Achteraf gelul allemaal en Cisse moet het idd. nog allemaal laten zien, kan me alleen niet herinneren dat Ajax hem wilden hebben Twente wel.

Blijf het dus een onnozele opmerking vinden aangezien kwa aanzien je inprincipe een super talent binnen haalde met sullemani en met Cisse absoluut niet.

Het verschil in prijs was er ook naar.

Het ging hier over miskopen.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

stfuympos schreef:

Maar wat dan nog erger is, is dat je een gezond supertalent op zo'n manier verkwanseld. Cissé is fysiek ook nog eens een ander verhaal.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Over miskopen, hmm.

Nou dan vind ik het allebei geen miskopen op het moment van de aankoop.

Cisse moet het trouwens nog laten zien hoewel ikzelf nooit onder de indruk van hem ben geweest.

Dat Ajax bijv. een Sno koopt en nu bijv Mido dat zijn miskopen.(toegegeven dat ik het niet erg vind dat Mido er is aangezien hij ooit de landstitel heeft bezord maar veel zullen we er niet aan hebben.)en zo zijn er nog veel meer net als Feyenoord blunders heeft begaan waar je vooraf al weet dat dat het niet gaat worden.

Geld niet voor sullemani, het bedrag was erg veel voor een binnelandse transfer (rekord) maar internationaal stelde dat bedrag toendertijd geen bal voor.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

Maar wat dan nog erger is, is dat je een gezond supertalent op zo'n manier verkwanseld. .

Heeft hij zelf ook een groot aandeel in natuurlijk en dat hij niet eens 10% laat zien wat hij bij Heerenveen heeft laten zien kan niet alleen aan Ajax liggen.

Maar goed "achteraf'' grootste miskoop ooit.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

stfuympos schreef:

Over miskopen, hmm.

Cisse moet het trouwens nog laten zien hoewel ikzelf nooit onder de indruk van hem ben geweest.

Dat Ajax bijv. een Sno koopt en nu bijv Mido dat zijn miskopen.(toegegeven dat ik het niet erg vind dat Mido er is aangezien hij ooit de landstitel heeft bezord maar veel zullen we er niet aan hebben.)en zo zijn er nog veel meer net als Feyenoord blunders heeft begaan waar je vooraf al weet dat dat het niet gaat worden.

Geld niet voor sullemani, het bedrag was erg veel voor een binnelandse transfer (rekord) maar internationaal stelde dat bedrag toendertijd geen bal voor.

We kunnen toch wel al een tijdje concluderen dat Sulejmani een miskoop is? Sowieso moet hij minstens zoveel opbrengen als hij gekost heeft. Dat zal nooit meer gebeuren. Qua spel voegt hij totaal niets toe bij Ajax. En dat voor zo'n bedrag. Miskoop.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

stfuympos schreef:

Maar goed "achteraf'' grootste miskoop ooit.

Dit is natuurlijk een hilarische opmerking.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Dat is toch zo alleen toendertijd niet, praat ik hebreeuws?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Joy4ever schreef:
(quote)
El Jardinero

ja mooi heh die tuinman.. vooral onvergetelijk tegen Juventus toen

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

stfuympos schreef:

Over miskopen, hmm.

Je kunt ook pas van een miskoop spreken wanneer de speler ná de koop ondermaats blijft presteren. Van Mido kun je dat nu bijvoorbeeld ook nog helemaal niet zeggen. Wat als Suarez in de winter weg gaat, en Mido er na de winter nog even 15 of 20 inschiet? Erg voorbarige conclusie.

Iedere club koopt spelers die tegenvallen, dat kan ook niet anders met zoveel spelers en de factoren die daar bij komen.

Sulejmani vond ik het geld destijds waard. Daarom vind ik het nu zo jammer, in de eerste plaats voor hem, dat z'n niveau zo ver is gedaald. Hij was zo jong, maar ook zó goed. Had die die lijn vastgehouden, dan had Ajax hem na een paar jaar voor minimaal het dubbele kunnen doorverkopen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

stfuympos schreef:

Mido dat zijn miskopen

Mido is niet eens een aankoop, dus hoe kan die dan een miskoop zijn?

Kom op zeg, 16,25 miljoen was veel geld, en is veel geld. Ook internationaal gezien. Zeker op basis van een leuk half seizoentje.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nogmaals, van sullemani is het onverwacht dat hij niet presteert van Mido weet je nu al dat het niks word, zag je het schot van afgelopen weekend, dat zegt al genoeg, het verbaasd me dat hij niet al oververmoeid was na de warming up die nog niet een 5 minuten duurde toen zat hij alweer op de verwamde stoel om 10 minuten daarna in te vallen.

Maar goed hoop dat ik ongelijk heb en dat hij er 15 inknalt, ik zie het niet gebeuren.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

stfuympos schreef:

Dat is toch zo alleen toendertijd niet, praat ik hebreeuws?

Een miskoop is gewoon als je een speler koopt die zijn geld totaal niet waard is.

Exact het verhaal van Sulejmani. Die is momenteel nog geen miljoen waard.

Sulejmani heeft een half jaar goed gevoetbald bij Heerenveen. Ajax hapte toe en heeft een verkeerde vis binnengehaald.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

stfuympos schreef:

Nogmaals, van sullemani is het onverwacht dat hij niet presteert van Mido weet je nu al dat het niks word, zag je het schot van afgelopen weekend, dat zegt al genoeg, het verbaasd me dat hij niet al oververmoeid was na de warming up die nog niet een 5 minuten duurde toen zat hij alweer op de verwamde stoel om 10 minuten daarna in te vallen.

Ik begrijp je verhaal, maar daarom is het nog wel een miskoop. Vreemde redenering van miskoop heb je.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Mido is niet eens een aankoop, dus hoe kan die dan een miskoop zijn?

600.000 euro, plus premies. noem ik miskoop.

(quote)
Kom op zeg, 16,25 miljoen was veel geld, en is veel geld. Ook internationaal gezien. Zeker op basis van een leuk half seizoentje.
Dream on, internationaal stelde het toendertijd geen drol voor dat bedrag voor een aanvaller met zoveel talent.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Tainio heeft ook al een erg grote rol tot nu toe trouwens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.