- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ik begrijp je verhaal, maar daarom is het nog wel een miskoop. Vreemde redenering van miskoop heb je.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Tainio heeft ook al een erg grote rol tot nu toe trouwens.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen

Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Achteraf zeker ja, konden we maar in de toekomst kijken he!
Juist niet. Dat zou al het leuke wegnemen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
600.000 euro, plus premies. noem ik miskoop.
Ik vraag me werkelijk af waar je die 6 ton vandaan haalt. Hij speelt op premiebasis per gespeelde wedstrijd, Als Mido niet presteert, kost ie dus ook vrijwel niets.
En over Cisse: De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat Cisse er nog bovenop komt. Fysiek moet ie eerst maar eens fit worden (wat maar te bezien valt met zo'n misterieus verhaal) en dan moet ie nog vier klasses beter gaan spelen. Als je zijn aankoopbedrag afzet tegen de financiele middelen van Feyenoord en ook nog eens de tijdsgeest er in mee neemt, is Cisse vooralsnog een vergelijkbare miskoop met de gehaktbal (man, man, wat was ie weer slecht zaterdag).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En over Tainio (die op eenzelfde basis gehaald is): die jongen is pas net terug van een blessure, zat tegen NAC weer voor het eerst bij de selectie.
Bovendien is het over beiden gissen, pas na dit seizoen kun je evt. spreken over een miskoop. Hoewel ik dat met deze bedragen sowieso al van de zotte zou vinden.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die Marwijk maakt wel vrienden in de voetbalwereld zeg.
Wenger fluit Van Marwijk terug om Van Persie | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Waarom zou je van Persie ook in hemelsnaam voor zo'n onzinnige wedstrijd op willen roepen. Daar krjg je alleen maar onnodig gelazer van.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Hehe leuk grapje gelezen in de krant
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
En over Tainio (die op eenzelfde basis gehaald is): die jongen is pas net terug van een blessure, zat tegen NAC weer voor het eerst bij de selectie.
Bovendien is het over beiden gissen, pas na dit seizoen kun je evt. spreken over een miskoop. Hoewel ik dat met deze bedragen sowieso al van de zotte zou vinden.
Tuurlijk is het onzin om ze een miskoop te noemen. Pantelic vonden sommige mensen aan het begin ook een miskoop.
Ze moeten minimaal een half jaar tot een jaar bij de club hebben gezeten, voordat je ze de stempel miskoop op kun plakken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Tuurlijk is het onzin om ze een miskoop te noemen. Pantelic vonden sommige mensen aan het begin ook een miskoop.
Ze moeten minimaal een half jaar tot een jaar bij de club hebben gezeten, voordat je ze de stempel miskoop op kun plakken.
Eens.
Tainio kun je uiteraard (nog) geen miskoop noemen. Sulejmani daarintegen wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tainio is geen miskoop. Best een nuttige speler. Mido is nog te vroeg om te beoordelen. Eind dit seizoen kan je dat bepalen.
Gezien zijn transfer en wat we er voor zien, mag je Mickey wel een flop noemen ja. Al vind ik hem de laatste weken voorzichtig weer wat beter spelen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Tainio is geen miskoop. Best een nuttige speler.
Iemand nog geen miskoop willen noemen kan ik nog in meegaan maar iemand na één of twee optredens in het eerste al een nuttige speler noemen gaat me ook te ver.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Best nuttig zeg ik he. In de potjes waarin hij heeft gespeeld deed ie het naar behoren.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Leuk dat Douglas even met de grond gelijk gemaakt wordt, nu kan Vascago dat soort dingen niet meer over Suarez zeggen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, Derksen was weer in vorm net 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Eens.
Tainio kun je uiteraard (nog) geen miskoop noemen. Sulejmani daarintegen wel. [/quote]
Sulejmani is wel een miskoop ja. Zeker voor dat geld, dat geld kan ie vrijwel zeker niet meer uitbetalen in goed voetbal.
Taino is voornamelijk nog geblesseerd geweest. Alleen als hij net zo lang geblesseerd is als Atouba, dan word het op zeker een miskoop. Ik denk dat hij straks best van nut kan zijn, maar ook dat is nog te vroeg om te zeggen.
Onder echte ajax miskopen versta ik: Sno, Luque, Roger, Ledezma, Bergdolmo, Marcio Santos en Soetaers. Dan heb ik er nog genoeg niet genoemd en datzelfde geld voor PSV en Feyenoord. Daar kun je een eredivisie van vullen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bergdolmo was verre van een miskoop. Integendeel, heeft lang in de basis gestaan en naar behoren.
Je mag nog wel Sonck, Sikora, Colin, Ogararu en Wielaert noemen van de laatste 10 jaar.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Bergdolmo heeft in de basis gestaan, omdat ze niet veel beter hadden. Het was absoluut geen verrijking voor ajax. Hij heeft het absoluut niet beter gedaan, dan een Ogararu of een Jelle van Damme.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Je kan in de gevallen van Mido en Tainio sowieso al nauwelijks van een miskoop spreken. Die gasten kosten Ajax vrijwel niets en presteren (waarschijnlijk) naar verhouding. Vraag me alleen af of ze ook daadwerkelijk wat toe voegen. En dan heb ik het niet over 'meekomen'. Ajax had aan het begin van het seizoen een prima (kampioens)selectie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bergdolmo deed het prima. Was oa 1 van de steunpilaren in het 2002-2003 CL seizoen. Samen met Pasanen een mooi koppel.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Voor het eerst een leuk spandoek aan Feyenoord zijde 
En mijn god, Zlatan alweer... 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax had aan het begin van het seizoen een prima (kampioens)selectie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eens, maar het is niet anders. Pantelic is goed vervangen door El Hamdaoui. Rommedahl is niet goed vervangen. Ik mis een snelle supersub zoals hij was.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Leuk dat Douglas even met de grond gelijk gemaakt wordt, nu kan Vascago dat soort dingen niet meer over Suarez zeggen
Douglas is ook zwaar irritant bezig de laatste wedstrijden vooral, maar ik vind Suarez nog steeds erger.
Wat is er aan de hand trouwens tussen Hamlap en Suarez? Fuck Off ? Niet zo netjes 
En die Mido. Haha ik lag echt in een deuk net. Die Jol wordt nu nog gewaardeerd door iedere supporters omdat ie Ajax beter laat voetballen, maar tegelijkertijd maakt ie de club ook kapot met het aantrekken van dit soort spelers.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Hehe, Royston effe 2 assist.
?? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.