• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.289 gebruikers
  • 9.391.157 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Douglas is ook zwaar irritant bezig de laatste wedstrijden vooral, maar ik vind Suarez nog steeds erger.

Wat is er aan de hand trouwens tussen Hamlap en Suarez? Fuck Off ? Niet zo netjes

En die Mido. Haha ik lag echt in een deuk net. Die Jol wordt nu nog gewaardeerd door iedere supporters omdat ie Ajax beter laat voetballen, maar tegelijkertijd maakt ie de club ook kapot met het aantrekken van dit soort spelers.

ja vreemde zaken allemaal, hoorde juist weer verhalen dat het zo goed ging tussen hun in die wedstrijd. Nu opeens een fuck off... ik weet het maar niet. Zal wel weer een mannetje met vreselijke manieren zijn.

Overigens zijn we wel realistisch hoor, de supporters snappen ook wel dat Jol maar wat doet op aankoop gebied. Maar de resultaten zijn eventjes heilig, als die uitblijven zal het ook niet goed blijven gaan tussen hem en de supporters. Hij moet niet nog meer rare fratsen gaan aankomen natuurlijk.

Enige waar Jol wel goed/beter in is, is het contact met de supporters. Daardoor blijven we vooral nog redelijk positief samen met de resultaten.

En Mido, wat was het ook alweer?

33 % van Mido heeft een rentree gemaakt en 67% een debuut?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, Derksen was weer in vorm net

Vooral over Jol en Mido .

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

??

Heb je sopcast? Schakel anders even in op Channel - 79509, kun je zo nog de 2e helft pakken. Beeldkwaliteit is echt heerlijk.

Hercules-Villareal dus .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat over Jol en Mido is zeer overdreven. Beoordeel Mido nou eens over dit hele seizoen. Elk begin is lastig.

En Jol is het beste wat Ajax in 10 jaar overkomen is. Maar maak maar vooral grapjes erover. Ik denk dat Jol dit seizoen de titel pakt.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nou knap hoor.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

En als die hem niet pakt?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Adriaanse is lovend over Jols werk bij Ajax.

Eat that kos

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

notnotfun schreef:

En als die hem niet pakt?

Dan als het kan het jaar erop. Jol mag van mij nog jaren blijven, als je doelt op eventueel ontslag.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Heb je sopcast? Schakel anders even in op Channel - 79509, kun je zo nog de 2e helft pakken. Beeldkwaliteit is echt heerlijk.

Hercules-Villareal dus .

Die sopcast ouwehoert bij mij met updates en zo. Heel vervelend en alleen uit te schakelen via taakbeheer

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Douglas is ook zwaar irritant bezig de laatste wedstrijden vooral, maar ik vind Suarez nog steeds erger.

Ach het was (tegen Feyenoord) 1 groot theaterstuk, die Douglas. Waarom? Echt totaal onnodig. Samen met Suarez en Affelay veruit de meest ergerlijke spelers. Ze zijn alleen zo verrekte goed .

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Hahahha die reclame met Mido

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dan als het kan het jaar erop. Jol mag van mij nog jaren blijven, als je doelt op eventueel ontslag.

Meer van dat hij het kampioenschap met dit Ajax elk jaar KAN pakken, maar dat net zo goed geldt voor Twente en PSV (met de huidige selecties). En dat betekend dat Jol hem ook net zo goed 3 jaar achter elkaar niet kan pakken (als je me nog volgt) .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mido schiet nog wel 5 tot 10 goals erin dit seizoen. Mark my words

Mido maakt ons wederom kampioen.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Dat Hercules is echt een leuk clubje die je eigenlijk echt elke overwinning in de primera division gunt. Drenthe presteert daar ook veel beter.

Wat is dat Barend&Barend trouwens een rip-off. Geef Vi lekker hun zendtijd .

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Daar gaat iedereen wel vanuit lijkt me.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

Wat is dat Barend&Barend trouwens een rip-off. Geef Vi lekker hun zendtijd .

Ligt eraan wie de gasten zijn. Komende maandag schijnt Jol het te zijn, dat bevalt me wel. Maar ik hoef Harry van Raaij niet een uur te horen

Hier zullen gasten denk ik wel hun zendtijd krijgen.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Die sopcast ouwehoert bij mij met updates en zo. Heel vervelend en alleen uit te schakelen via taakbeheer

Zonde man, want dit soort channels zijn bijna de reden om zo'n Sport1 niet aan te schaffen. En in tijd van hd youtube, streams e.d. is zo'n betaalkanaal binnen 5 jaar volledig ingehaald.

Ik moet wel zeggen dat Sport1 tenminste niet zo gierig is als Eredivisielive. 10 euro voor een hele maand sport1 vs. 7 euro voor één(!) wedstrijd Eredivisie .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

omg Mido.. waren die 5 seconden symbool voor zn hele speeltijd? Ik ga nu aanleggen.. aanleggen.. aanleggen... en schieten

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Pantelic is goed vervangen door El Hamdaoui.

Oneens. Heel ander type speler. Je ziet ook dat mensen als De Jong en Urby (als ie linksvoor staat) weer moeten wennen. Loopt nog lang niet zo soepel als vorig jaar.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Dat zie ik Castillion, Bodul en Cvitanich ook wel doen.

Mido maakt ons wederom kampioen.

Ja dat dacht Smolov ook . Hoewel, niet wederom.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

omg Mido.. waren die 5 seconden symbool voor zn hele speeltijd? Ik ga nu aanleggen.. aanleggen.. aanleggen... en schieten

Hij had een anonieme invalbeurt. Maarja, het was 3-0 in de 75e minuut en Ajax vond de wedstrijd toen wel best.

Komende weken moet hij speelminuten maken (jong Ajax lijkt me en invalbeurten bij het 1e). Lodeiro heeft vanavond trouwens wel meegespeeld

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Zit Barend & Barend te kijken. Wat praat die Ruud van Nistolrooij saaaaai. Inspiratie- en enthousiastloos. Hij heeft er geen zin in? Het enige wat er uit komt is depressief, monotoon gebrabbel. Zappen maar.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:
Voor het eerst een leuk spandoek aan Feyenoord zijde

het werd uiteindelijk een groot wit doek... Overigens waren de acties tegen Ajax en ADO onvergetelijk natuurlijk

En mijn god, Zlatan alweer...

Vd Gijp heeft echt gelijk dat er een steekje los zit bij hem, wat een rare actie weer Gek en geniaal tegelijk

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

IcU schreef:

Zit Barend & Barend te kijken. Wat praat die Ruud van Nistolrooij saaaaai. Inspiratie- en enthousiastloos. Hij heeft er geen zin in? Het enige wat er uit komt is depressief, monotoon gebrabbel. Zappen maar.

Sowieso vind ik het een beetje een saai programma, maar een filmpie opzetten zo...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hij had een anonieme invalbeurt. Maarja, het was 3-0 in de 75e minuut en Ajax vond de wedstrijd toen wel best.

Komende weken moet hij speelminuten maken (jong Ajax lijkt me en invalbeurten bij het 1e). Lodeiro heeft vanavond trouwens wel meegespeeld

En een hoop afvallen, een gevalletje Vd Meyde

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

IcU schreef:

Ik verwonder mij nog steeds over die doodgeslagen bever die al jaren op Frits' hoofd ligt...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

IcU schreef:

Ruud is gewoon ontzettend nuchter.

Frits en Barbara zijn overgens ook niet de presentatoren die er wat actie in kunnen gooien ...

Dit programma maar weer snel vergeten.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Ruud is gewoon ontzettend nuchter.

Frits en Barbara zijn overgens ook niet de presentatoren die er wat actie in kunnen gooien ...

Zal niet aan Ruud liggen nee, heb interviews gezien met Wilfried de Jong voor Holland Sport en die waren echt mooi.

Brr Barbara zei net papa tegen Frits.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Barbara is wel een beroerde presentatrice ja. Was ze bij Voetbal International al. Die 2 jaren zonder Genee waren echt 50% minder leuk toen zij daar erbij zat.

De vragen van B en B zijn trouwens wel erg braaf. Beetje SV achtig dit.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Bottleneck schreef:
(quote)

het werd uiteindelijk een groot wit doek... Overigens waren de acties tegen Ajax en ADO onvergetelijk natuurlijk

(quote)

Vd Gijp heeft echt gelijk dat er een steekje los zit bij hem, wat een rare actie weer Gek en geniaal tegelijk

Ligt eraan welke je bedoeld? Die met het logo op de kop of die met die Schotse krijgers? Overigens een gedrukt doek, behoorlijk kansloos en NOT DONE

Over Zlatan, het lijkt wel alsof hij zich nu wekelijks misdraagt. Is er wat gebeurt in z'n priveleven of zo?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.