- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Jezus wat is die Mido dik, lijkt wel een hobit. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Janssen ook niet voor Feyenoord. Zelfs dat soort spelers zijn niet haalbaar, ook niet als ze transfervrij zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jezus wat is die Mido dik, lijkt wel een hobit.
Dat lijkt me sterk want Mido was volgens de *kuch* altijd objectieve *kuch* Ajax-adepten op deze site bij zijn aankoop al niet 'dik' maar 'stevig'.
Die Van Marwijk is ook echt geen knip voor de neus waard he met zijn Van Persie verhaal voor dat onnozele oefenpotje tegen Guus...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Dat lijkt me sterk want Mido was volgens de *kuch* altijd objectieve *kuch* Ajax-adepten op deze site bij zijn aankoop al niet 'dik' maar 'stevig'.
Die Van Marwijk is ook echt geen knip voor de neus waard he met zijn Van Persie verhaal voor dat onnozele oefenpotje tegen Guus...
Voor voetbal begrippen is/was ie dik, voor normale begrippen is ie stevig. Als je begrijpt wat ik bedoel
Als jij hem op straat tegenkomt zeg jij niet "o wat is dat een papzak zeg". Of wel? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mido 
Voetballers met zo'n -laten we zeggen- lichaamsbouw, kom je tegenwoordig echt alleen nog maar tegen op amateurvelden bij 3e Klassers.
Een aanfluiting en precies wat Derksen zeg: Wat moet meneer Jozefzoon wel denken dat er zo'n volgevreten (letterlijk en figuurlijk) Egyptenaar die bij elke club -en dat zijn er veel- mislukt is en word aangetrokken door een koopzieke trainer?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Voor voetbal begrippen is/was ie dik, voor normale begrippen is ie stevig. Als je begrijpt wat ik bedoel
Als jij hem op straat tegenkomt zeg jij niet "o wat is dat een papzak zeg". Of wel?
Ik weet niet hoe hij er nu uitziet maar bij presentatie (rond 1 september) was hij volgens een niet nader genoemde Ajaxofiel helemaal niet dik, hooguit stevig en binnen 3 weken klaar om de Arena op z'n kop te zetten.
Maar hij was gewoon moddervet.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Dit is moddervet:

Mido heeft alleen teveel vet voor een prof voetballer, niet dat dat minder erg is. Maar zo'n iemand een papzak noemen gaat me gewoon te ver natuurlijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Is dit Mido niet gewoon?
Haha, hij stopt z'n actie gewoon om een doodschop uit te delen. Doet me denken aan Stoichkov die in kansrijke positie eens de bal keihard de tribune inschopte. Gewoon, had-ie zin in.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Om met AHWA te spreken:
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Die Zlatan is gewoon zo meedogenloos dat het bijna humoristisch begint te worden.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die is al oud Kos!
Mijn mening hierover: laat De Jong nou es met rust, stelletje sensatiezoekers. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Is dit Mido niet gewoon?
Haha, hij stopt z'n actie gewoon om een doodschop uit te delen. Doet me denken aan Stoichkov die in kansrijke positie eens de bal keihard de tribune inschopte. Gewoon, had-ie zin in.
Doet Zlatan het is het 'haha' en als de Jong het doet is hij meteen een crimineel 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajaxfans.net - Mourinho sms't Jol: 'Jullie winnen van Auxerre'
Mourinhon baas
. Ik ga hem dadelijk nog leuk vinden, als hij zo doorgaat mag hij misschien nog ooit een trainerschap bij Ajax krijgen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Doet Zlatan het is het 'haha' en als de Jong het doet is hij meteen een crimineel
Goeie opmerking, 100% gelijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Is dit Mido niet gewoon?
Als hij die steekbal gewoon geeft, is het een doelpunt. Geweldige actie, maar slecht gedaan, al voor die kortsluiting
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tuurlijk niet; haha als in wat een complete debiel.
Verschil is wel dat Zlatan iig nog een mooie actie maakt, vervolgens nog primair (ongelooflijk ruw, maar toch) op de bal tackelt en uiteindelijk ook niemand's been breekt. Maar wat mij betreft schors je hem hiervoor een half jaar.
Zlatan is met een paar jaar TBS nog wel te redden, Nigel is een lost cause.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zie Zlatan al helemaal voor me, papier prikken op de rotondes van Milaan. 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Grrr.. Hadden ze niet beter Real- Milan kunnen uitzenden dan zo'n pot tussen 2 b- teams?
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Gelukkig heb ik Sport1.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Op nos.nl ook alleen maar Ajax - Auxerre 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hoe haalt de NOS het eigenlijk in het hoofd om bij een wedstrijd van die neuzen die opperlamp op te laten draven?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Grrr.. Hadden ze niet beter Real- Milan kunnen uitzenden dan zo'n pot tussen 2 b- teams?
.
Ze zenden al 100 jaar op zeker de duels van ploegen uit eigen land uit.
En wie wil er nou Real of Milan zien als je de Godenzonen uit Amsterdam mag bewonderen 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Zit Mido trouwens op de bank? Dan hoop ik dat ie speeltijd krijg. Heb ik ook weer wat te lachen..
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Anders zoek je lekker een stream / sport1 op. Is toch niet zo'n probleem?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
als je de Godenzonen uit Amsterdam mag bewonderen
Zouden El Ham en die lompe Uruguayaan daar ruzie over gehad hebben? Die geloven beiden in een heel andere God.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Verder als toen... Anders als anders. . Zucht
Ze kunnen ook voor geen meter Nederlands he. Jol wil ik dat nog wel vergeven, maar analysten mogen toch wel een beetje fatsoenlijk hun taal spreken.
Ik erger me daar aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.