• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.279 series
  • 34.106 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.298 gebruikers
  • 9.391.577 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Bellamy soliciteert zelf naar een plekkie bij Feyenoord.

Denk niet dat ie echt goed op de hoogte is van de echte situatie van de club

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

En het makkelijkste moment. Een beetje wat Naomi zegt, op WK hadden we (lees: van Marwijk) hem nodig.

Daar ben ik het niet mee eens. Er was nog niet genoeg aanleiding om de Jong buiten de selectie te zetten. Vanwege die 2 overtredingen?

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Hey rep, laat jij ons lekker genieten van het mooiste nieuws sinds tijden .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hij verdient 100.000 per week, vrees dat hij dan minimaal 90.000 per week moet willen inleveren.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

Nou Rico, ik hoop van harte dat jullie goede resultaten neerzetten tegen PSV en Twente. Aardig van mij he

Zeer sympathiek.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Gezien de salarissen bij Feyenoord zou 520 000 inderdaad realistischer zijn. Misschien dat ie maar 80 000 per week hoeft in te leveren en dat ie dan een ruim een miljoen kan verdienen dankzij een gulle gever. Meer zit er denk ik echt niet in

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

notnotfun schreef:

Hey rep, laat jij ons lekker genieten van het mooiste nieuws sinds tijden .

Dit was wel al een tijd bekend. Vraag is alleen of hij daadwerkelijk z'n salaris wil inleveren.

Hij werd verliefd op de Kuip toen hij in 2002/2003 met Newcastle tegen Feyenoord speelde.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ach, mooi dat er nog spelers zijn met clubliefde.

Bij Ajax willen oudspelers niet eens meer terugkeren.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Ja maar toch niet dat hij daadwerkelijk naar Feyenoord wil. Ja ik geloof in dit verhaal.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ik baal inderdaad dat Rosenberg, Sonck, Urzaïz en Soetaers niet meer naar Ajax willen komen

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

Ik baal inderdaad dat Rosenberg, Sonck, Urzaïz en Soetaers niet meer naar Ajax willen komen

Charisteas ziet een terugkeer naar de aRENa wel zitten.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Hij wordt ook regelmatig gespot in het Feyenoord shirt .

(afbeelding)

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Geen woorden maar daden

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Wie is dat? Janko of zo?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

De Jong krijgt denkbeeldige gele kaart na 'kopie Ben Arfa-tackle'

Zaterdag, 16 oktober 2010 om 14:10

Nigel de Jong heeft twee weken na de tackle waarmee hij het onderbeen van Hatem Ben Arfa brak opnieuw voor opschudding gezorgd. De middenvelder van Manchester City ging op de training hard door op Kolo Touré, die deed alsof hij zwaar geblesseerd was geraakt. Dit tot hilariteit van de gierende City-ploeggenoten, met De Jong voorop.

/

The Sun publiceert foto’s waarbij de Nederlander Touré omver kegelt en de Ivoriaan lachend omhoog helpt. Een trainer van City gaf De Jong vervolgens nog een denkbeeldige gele kaart: iets wat scheidsrechter Martin Atkinson niet deed toen de middenvelder twee weken geleden het onderbeen van Ben Arfa op twee plaatsen brak.

De arbiter had het incident wel beoordeeld, waardoor De Jong niet geschorst werd en aankomend weekend gewoon inzetbaar is tegen Blackpool. Een woordvoerder van Manchester City probeerde het dolletje op de training te bagatelliseren: “Het ging om een trainingspartijtje en Nigel de Jong heeft niet de bedoeling gehad het incident met Hatem Ben Arfa na te spelen."

Wat een ongelooflijke idioot. Ik mag toch hopen dat Bertje dit leest en hem dan echt nooit meer oproept. Wat een disrespect naar Ben Arfa

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

rep_robert schreef:

Wie is dat? Janko of zo?

Craig Bellamy

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Vascago schreef:
Nigel de Jong heeft twee weken na de tackle waarmee hij het onderbeen van Hatem Ben Arfa brak opnieuw voor opschudding gezorgd. De middenvelder van Manchester City ging op de training hard door op Kolo Touré, die deed alsof hij zwaar geblesseerd was geraakt. Dit tot hilariteit van de gierende City-ploeggenoten, met De Jong voorop.

Het is toch echt Godgeklaagd he? Wie trapt deze randdebiel alsjeblieft definitief het ziekenhuis in? Erger mag ook

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij mis je dat het om een grap gaat. Beetje scherp trainen is weinig mis mee lijkt me..... EN blijkbaar is die Ben Arfa gewoon niet zo stevig gebouwd. 't blijft natuurlijk wel een mannensport..

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Reinbo schreef:

Volgens mij mis je dat het om een grap gaat. Beetje scherp trainen is weinig mis mee lijkt me.....

Als je een grapje gaat maken over het feit dat je iemand het ziekenhuis in hebt getrapt en wie weet wel zijn carriere hebt vernietigd, dan ben je nog gekker en zieker dan dat iedereen (behalve jij uiteraard) al dacht.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gaat niets boven een beetje relativeren, het leven is al zwaar genoeg. Voor humor is altijd plaats. Bovendien was het, als ik het goed lees, Toure die de grap inzette.

En sinds wanneer verwacht iemand nu dat voetballers onder elkaar geen foute grappen maken?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

Volgens mij mis je dat het om een grap gaat.

Ooooooooh. Zeg maar; iemands kind doodrijden en dat voor het huis van de ouders nog eens grappig naspelen, met ketchup enzo. Haha.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Voetbalhumor inderdaad, doorlopen mensen (voor zover dat nog mogelijk is )

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

@ andere gek: Best geestig als je het zo omschrijft.

En overdrijven is ook een kunst..... Ben Arfa wordt goed betaald voor zijn gladiatorschap.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Reinbo schreef:

En overdrijven is ook een kunst..... Ben Arfa wordt goed betaald voor zijn gladiatorschap.

Begin me nu toch af te vragen wat je ervan zou vinden als Janko of Douglas vanavond Fer helemaal de vernieling in trappen. Of je het dan nog normaal vind.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

Gaan jij en Nigel volgend jaar ook weer met kransen voetballen op 4 mei?

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Haha, Arsenal via een schwalbe op 1-1 (ht).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Begin me nu toch af te vragen wat je ervan zou vinden als Janko of Douglas vanavond Fer helemaal de vernieling in trappen. Of je het dan nog normaal vind.

Ik zeg nergens dat ik het normaal vind, enkel dat het erbij hoort. Maar als het omgekeerde gebeurd hoor je mij niet klagen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Gaan jij en Nigel volgend jaar ook weer met kransen voetballen op 4 mei?

Heeft niets met voetbal te maken. We hebben het hier nog steeds over een professionele sportuitoefening die door zeer goed betaalde en getrainde atleten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

En iemand opzettelijk half invalide het ziekenhuis intrappen en hem daarna uitlachen is natuurlijk de bedoeling geweest van de bedenkers van 'het spelletje'...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat opzettelijke is het enige waar ik nog aan twijfel.

Is hij niet gewoon telkens te laat en ergens gewoon te zwak voor het hoogste niveau. In de Eredivisie had hij dit niet nodig, omdat hij het tempo kon volgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.