- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Qar
-
- 228 berichten
- 1509 stemmen
Geen lastige deze keer, wist alleen de laatste niet.
Nu ik hem wel weet vind ik het nog steeds niet lijken: Oleguer
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
14 = Zlatan
Heeft Zlatan grijze haren dan? Dacht eerder aan Inzaghi of Nesta 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik dacht ook eerst Nesta, maar hij keek zo boos dus toen deed ik Gattuso en toen dus Zlatan lol.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
9 is Honda uiteraard.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Heeft Zlatan grijze haren dan? Dacht eerder aan Inzaghi of Nesta
2= Chivu
9 = Honda
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik weet alleen nummer 10 niet eigenlijk...
4 = Vidic
16 = Oleguer
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Die lijkt er wel op ja. 
Marouane Fellaini
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
16 leek me meer 1 of andere Arabier uit de Saoedische competitie.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ja ik dacht Ajax shirt + Arabier = Mido
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - Beelden: Nieuwe toekomst voor De Toekomst - ajaxlife.nl
Wat willen ze hier dan precies mee bereiken? Dat er weer winst gemaakt wordt?
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
You beat me, de voetballertjes weer beter maken of zo
Er blijft met geld gesmeten worden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een onzin rode kaart bij Sparta, voor Kras. (kunnen de regels dan misschein wel zijn, maar dat blijft dan wel een bijzonder debiele regel)
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Interessant stuk trouwens, dat over Mikel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Een trainer hoort zijn speler ondanks alles te steunen, dat ik Nigel een schande vindt voor het voetbal doet daar niets aan af. Mijn persoonlijke mening is helemaal niet relevant.
Vind ik echt onzin. Vertrouwen van een trainer moet je net als bij ieder ander persoon afdwingen en verdienen. Van Marwijk heeft De Jong vele malen verdedigd en als De Jong dan weer dat vertrouwen beschaamt staat een trainer volkomen in zijn recht om dat vertrouwen in een speler op te zeggen.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Inderdaad, het moet wel van beide kanten komen natuurlijk. Je moet elkaar blind kunnen vertrouwen. Dat gezeik over vertrouwen altijd. Ondertussen wordt de bankrekening wel gespekt, hoezo onzeker?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind ik echt onzin. Vertrouwen van een trainer moet je net als bij ieder ander persoon afdwingen en verdienen. Van Marwijk heeft De Jong vele malen verdedigd en als De Jong dan weer dat vertrouwen beschaamt staat een trainer volkomen in zijn recht om dat vertrouwen in een speler op te zeggen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat is onzin. Hij heeft daarna nog een aantal charges gedaan. Nu was het juiste moment om de Jong buiten de selectie te houden. Die overtreding op Xabi Alonso ging natuurlijk de hele wereld over en is nog erger gemaakt dan de overtreding al was. Daarnaast breekt hij nog wat benen in de PL.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
gecharmeerd van Feyenoord
Gepubliceerd op 16-10-2010 om 10:48:11 Bron: FcUpdate.nl
Craig Bellamy zou Feyenoord in de toekomst graag willen helpen. De 31-jarige spits, eigendom van Manchester City, speelt momenteel op huurbasis in de Championship bij Cardiff City. "Feyenoord is veel te groot om als vijfde of zesde te eindigen", stelt hij in Feyenoord Magazine.
"Ik vind De Kuip het beste stadion ter wereld", aldus de Welshman. "Ik heb aan het eind van vorig seizoen met Leo Beenhakker gesproken. Ik heb hem verteld dat als hij geïnteresseerd was, we later zouden kunnen praten. Ik heb daarna niets meer gehoord. Ik zou de club graag helpen om terug aan de top te komen."
Bellamy verdient bijna een ton per week bij Manchester City. Het armlastige Feyenoord zou de razendsnelle spits niet eens kunnen huren, maar toch ziet technisch directeur Leo Beenhakker mogelijkheden. "Ik zei dat wij hem nooit zouden kunnen betalen, maar hij vertelde dat dat geen probleem was."
---
Waarom speelt hij hier nog niet?
Zou een geweldige aanwinst zijn. 31 jaar valt ook nog mee, eigenlijk precies wat Feyenoord nodig heeft: ervaring.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Nu was het juiste moment om de Jong buiten de selectie te houden
En het makkelijkste moment. Een beetje wat Naomi zegt, op WK hadden we (lees: van Marwijk) hem nodig.
LOL, 3x raden wat ik net wilde posten
.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
@Nicolage Rico. Nu maar hopen dat Beenhakker hem kan binnen halen. Zal zoveel schelen een ervaren scorende spits.
Heb trouwens het gevoel dat Feyenoord wel een kans maakt tegen Twente vanavond.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Kennen we dat nummer van Marco Borsato? Meeste dromen zijn bedrog 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Thuis speelt Feyenoord sowieso niet zo slecht dit seizoen. Tegen Twente speelt Feyenoord meestal erg sterk. Althans, 1 heft: de tweede en de belangrijkste.
De afgelopen wedstrijden werd Feyenoord de eerste helft weggetikt en tikte Feyenoord Twente weg in de 2e helft. Hopelijk vanavond weer met een mooi resultaat.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Kennen we dat nummer van Marco Borsato? Meeste dromen zijn bedrog
Bellamy soliciteert zelf naar een plekkie bij Feyenoord.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Nou Rico, ik hoop van harte dat jullie goede resultaten neerzetten tegen PSV en Twente. Aardig van mij he 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.