- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Omdat Van Marwijk hem uit de selectie zet en Mancini niet. Lijkt me dat hij als ie dit besluit, hij wel gewoon weer beschikbaar is als van Marwijk weg is.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Omdat Van Marwijk hem uit de selectie zet en Mancini niet. Lijkt me dat hij als ie dit besluit, hij wel gewoon weer beschikbaar is als van Marwijk weg is.
Hij zal zelf ook wel begrijpen, dat van Marwijk niet anders kon. Als ie daarom niet meer beschikbaar zou zijn, dan is ie profvoetbal onwaardig.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Geen trainer verkiest De Jong boven van der Vaart als ze niet blind zijn.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Hij hoeft hem ook niet boven van de Vaart te kiezen. Wel boven Schaars, De Zeeuw of Brama.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee, maar het leek nu even als er een andere trainer komt, dat de Jong dan opeens wel weer 1e keus zou worden. van der Vaart heeft zich in 2 potjes al bewezen. Vaartje is ook in bloedvorm. Denk dat de Jong nu nog wel iets beter is dan Schaars, De Zeeuw of Brama ja, maar Brama zie ik nog wel verder groeien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij zal zelf ook wel begrijpen, dat van Marwijk niet anders kon. Als ie daarom niet meer beschikbaar zou zijn, dan is ie profvoetbal onwaardig.
Lijkt me dat je een speler juist hoort te steunen als heel de wereld over je heen valt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Toch niet opstellen uit troost bedoel je? Ik begrijp weinig van je NW.
Ene keer brandt je de Jong af en nu moet hij weer steun krijgen. Wat wil je nou eigenlijk?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het gaat hier toch niet om mij? Het gaat erom hoe een trainer zich opstellen naar zijn spelers. Een trainer hoort zijn speler ondanks alles te steunen, dat ik Nigel een schande vindt voor het voetbal doet daar niets aan af. Mijn persoonlijke mening is helemaal niet relevant.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee, is ook niet relevant, maar als jij zoiets typt klinkt het zo vreemd. 
Hij is nog net niet de duivel vind jij, dus moest even wennen dat je hem dan wel de steun van zijn trainer gunt. Ik vind ook dat de Jong geholpen moet worden hoor en Bertje moet zeker goed contact met hem blijven houden. Anders zakt die jongen echt naar een groot diep zwart gat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Begrijp ik wel
. Maar ben nou ook niet de beroerdste om objectief te zijn inzake Nigel. Ik kan best begrijpen als hij vindt dat van Marwijk hiermee een vertrouwensbreuk heeft gecreëerd. Hoe structureel het ook terug komt bij Nigel, ik vind wel dat je als trainer gewoon je voorwaardelijke steun moet geven, ook al keur je bepaald gedrag af.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Op het WK kon Bert niet meer om hem heen, zo was er nou eenmaal al tijden gespeeld. Maar denk je niet dat Bertje ergens stiekem blij is dat hij nu een reden heeft om het met van der Vaart te proberen? Hij ziet ook vast wel dat het lekkerder loopt en dat Nederland weer TraumFußball begint te spelen. Ook 75% van het volk(althans die enquete bij sbs) gaf de voorkeur aan van der Vaart.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb even gekeken maar het positiespel zag er enorm verzorgd uit. Tegen Zweden kan dat wel maar tegen Brazilië of Argentinië lijkt me een defensief blok wel vereist. VdV lijkt me zo overlopen te worden. Dan zou ik eerder Kuyt er af halen.
the new guy
-
- 1731 berichten
- 1591 stemmen
Southpark quiz:
http://www.vi.nl/Interactief/VI-Animatie-Quizzen/South-Park-Quiz-2.htm
Weet die mexicaan en die beugel niet!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Toch zag je Argentinië volledig weggespeeld worden door Duitsland.
Is de verdediging van Duitsland dan zoveel beter? Ik denk dat Nederland altijd een prima kans heeft tegen Argentinië. Tegen Brazilie blijft een ander verhaal. Beetje angstgegner, daarom was ik ook zo blij dat we weer eens van ze konden winnen. van der Vaart gaf zelf ook al aan dat hij best een balafpakker kan zijn naast het aanvallende. Geloof ik ook wel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mexicaan is die dikke oude gehaktbal die alleen nog invalt, hoe heet die ook weer?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar heb je een punt, al had dat Argentinie imho wel het probleem dat ze pluisje als bondscoach hadden. Maar de Oranje verdediging vind ik sterker dan die van Duitsland overigens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mexicaan is die dikke oude gehaktbal die alleen nog invalt, hoe heet die ook weer?
Cuahtémoc Blanco ?
.
the new guy
-
- 1731 berichten
- 1591 stemmen
Nee niet blanco, die heeft ook geen hanenkam.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Geen idee wie de eerste moet voorstellen. Vierde heb ik ook erg veel moeite mee.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die 1e is die speler van Nac die moest poepen toch?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Haha vandaar die ogen dus. Vierde moet een Noor voorstellen?
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Makkelijkste quiz sinds tijden. Normaal zijn ze echt pittig.
4e is een Serv die niet bij Man. United speelt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ach ja het is het Servische shirt, zat me al rot te verzinnen
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Weet alleen de nr. 2, 9, 14 en 16 niet.
Iemand de antwoorden?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.