- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Volgens mij KAN Bayern niet eens weigeren spelers af te staan. Zelfs bij lichte blessures kan de KNVB hen toch altijd opeisen om zelf te bekijken of ze inderdaad niet kunnen spelen?
Het is best gemengd om er over na te denken. Op zich betaald Bayern zijn salaris, dus zou dit verhaal eigenlijk andersom moeten wezen. Maar als de clubs de spelers kunnen verbieden om voor hun land uit te komen, dan ga je dat veel meer krijgen.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Zie nog even Vi terug. vd Gijp zei dat we het heel moeilijk zouden krijgen tegen Zweden en Derksen zei dat we het makkelijk moeten kunnen winnen. Vanwege de ruimte die ze weggeven.
Dus Derksen krijgt er een plusje bij 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Donderdag, 14 oktober 2010 om 12:44
Het zit Bayern München niet mee. De Duitse club kreeg Mark van Bommel geblesseerd terug van de interland van het Nederlands elftal tegen Zweden en meldde woensdagavond op de officiële website dat de middenvelder twee weken zou moeten toekijken. Volgens de hoofdrolspeler zelf is er echter nog meer tijd nodig voor de revalidatie.
Van Bommel zegt tegenover Voetbal International dat hij verwacht langer dan drie weken uit de roulatie te zullen zijn. Bij de middenvelder is in München een scheurtje in een omhulsel van een spier ontdekt en daarbij komt veel bloed vrij. Mogelijk is er zelfs sprake van een ontsteking in het kniegewricht.
Mochten de vermoedens van Van Bommel kloppen, dan mist de aanvoerder de volgende acht wedstrijden van Bayern en de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Turkije, op 17 november in de Amsterdam ArenA. Dat duel is de laatste interland van Oranje in het kalenderjaar 2010.
De Allianz Arena zal nu wel ontploft zijn 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Die Louis die mist 8 basisspelers ofzo. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vraag me af he....Bayern is pislink op van Bommel. Zou hem dit zijn aanvoerdersband gaan kosten? Ik kan het me best voorstellen dat Bayern dat gaat doen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik denk wel dat de heertjes dat willen, vraag me alleen af of Louis daarin mee gaat. Louis kennende dus niet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zal ook wel terecht zijn, vind ik. Hij kon zijn verantwoordelijkheid niet aan. Moet je kunnen als aanvoerder zijnde. Schweini wordt de nieuwe aanvoerder.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Voetbalzone - 'Auto El Hamdaoui zorgt voor scheve gezichten in Ajax-selectie'
Wat een mongool ook hè, die El Ham.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Sowieso al dat gedoe om een fukking auto. Snap de meerwaarde van zo'n bak niet als je geen privé leven hebt. Kansloze zooi die rijke mensen altijd, ook als ik Cribs kijk en ze laten allemaal hun stoere auto zien waar nog nooit een km in gereden is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als het waar is...kan het me niet echt voorstellen. Ze verdienen allemaal onderhand een miljoen of meer dus iedereen kan de auto nemen die ze altijd al graag wilden hebben.
Snap sowieso ook niet dat mensen zich druk maken om een auto. 4 wielen, een dak en wat pedalen en ik ben blij. En welk merk het is... I don't care.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
De Allianz Arena zal nu wel ontploft zijn
Olic ook geblesseerd terug
.
En onze Servische vriend bied zijn excuses aan
.
.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Als het waar is...kan het me niet echt voorstellen. Ze verdienen allemaal onderhand een miljoen of meer dus iedereen kan de auto nemen die ze altijd al graag wilden hebben.
Snap sowieso ook niet dat mensen zich druk maken om een auto. 4 wielen, een dak en wat pedalen en ik ben blij. En welk merk het is... I don't care.
http://www.spitsnieuws.nl/a...
Het schijnt wel een Mercedes SLS AMG te zijn he. 
Ook wel apart van El Hamdaoui, hij heeft waarschijnlijk al een prachtig contract met een flink salaris, gaat hij ook nog dit soort dingen eisen. Wat wordt de volgende, een prive-jacht ofzo?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
GENUA - De leider van de Servische hooligans, die dinsdagavond in Genua de aanstoker was van de rellen tijdens en rond het EK-kwalificatieduel tussen Italië en Servië, heeft zijn excuses aangeboden. ,,Ik bied mijn verontschuldigingen aan Italië aan. We hebben nooit voor problemen willen zorgen in Italië. Ik was er nooit eerder, maar het is een mooi land", zei Ivan Bogdanov.
.
hij zegt nog net niet dat ie zn fototoestel was vergeten voor wat mooie vakantiekiekjes
http://www.spitsnieuws.nl/a...
Het schijnt wel een Mercedes SLS AMG te zijn he. 
Ook wel apart van El Hamdaoui, hij heeft waarschijnlijk al een prachtig contract met een flink salaris, gaat hij ook nog dit soort dingen eisen. Wat wordt de volgende, een prive-jacht ofzo?
Ze mogen die bakken toch zelf uitkiezen? Zou ik ook op zn minst voor een AMG gaan, vind het maar gezeur om niets. Al zullen ze allemaal er voor geen meter in kunnen rijden gok ik zo 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Het gezeur van El Ham of de mensen die zeuren over het zeuren van El Ham?
.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Wat een mongool ook hè, die El Ham.
Hoezo? Ajax kon ook gewoon ''nee'' zeggen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als El-hamdaoui graag zo'n auto heeft dan mag hij daar over onderhandelen. Ik snap niet dat men onderhandelen over de auto vreemder vindt dan over het salaris. In wezen gaat het beide om geld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
'De Jong overweegt om te stoppen bij Nederlands elftal'
Vrijdag, 15 oktober 2010 om 11:54
De geruchten dat Nigel de Jong overweegt om zich niet meer beschikbaar te stellen voor het Nederlands elftal worden serieuzer. Afgelopen weekend beweerden enkele Engelse tabloids al dat de middenvelder dacht aan een punt achter zijn interlandloopbaan en nu weet The Guardian dat De Jong alles op een rijtje aan het zetten is. De Amsterdammer is geschrokken van alle negatieve aandacht die hij in de afgelopen periode kreeg.
Een kleine twee weken geleden brak De Jong bij een ongelukkige tackle het been van Newcastle-tegenstander Hatem Ben Arfa, die extra zuurstof kreeg toegediend toen hij van het veld werd gedragen en minstens zes maanden de tijd nodig heeft om te revalideren. De Jong meldde zich twee dagen later bij het Nederlands elftal, maar kreeg van bondscoach Bert van Marwijk te horen dat hij de middenvelder uit de selectie had gezet.
De Jong keerde terug naar Engeland, verscheen niet in de media en zag het Nederlands elftal op de televisie winnen van Moldavië en Zweden. Rafael van der Vaart nam in beide wedstrijden de positie van De Jong naast Mark van Bommel over en deed dit zo goed,dat er volgens diverse media geen behoefte meer was aan De Jong. De middenvelder twijfelt nu of hij zich nog beschikbaar wil stellen voor zijn vaderland.
Bron: voetbalzone
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vrijdag, 15 oktober 2010 om 12:24
Ajax leed vorig seizoen een megaverlies van 22,8 miljoen euro, het op één na grootste verlies sinds de beursgang in 1998, maar hoeft zich vooralsnog geen zorgen te maken. De Amsterdammers hebben geen schulden en krijgen bovendien nog de nodige centen uit eerdere transfers. AD/Sportwereld weet dat het om zeventien miljoen euro gaat.
Ajax heeft nog recht op geld voor onder meer Klaas-Jan Huntelaar, Wesley Sneijder en Thomas Vermaelen. Bij deze miljoenentransfers legden Real Madrid en Arsenal niet direct de hele transfersom op tafel, maar werd er afgesproken dat er in termijnen betaald kon worden. Ajax krijgt nog een behoorlijk bedrag van deze transfers.
Omdat Ajax over deze gespreide betalingen bankgaranties heeft ontvangen, hoeft de club niet te vrezen dat dit geld niet alsnog binnenkomt. Ajax houdt vooralsnog wel de hand op de knip als het gaat om spelers kopen: Martin Jol heeft te horen gekregen dat er enkel een nieuweling gehaald mag worden, als er eerst iemand vertrekt.

Fijn om te weten dat we gezonder zijn dan menig iemand weet (en hoopt).
bron: voetbalzone
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Al is dat natuurlijk wel geld, dat gewoon ingecalculeerd is. Betekent niet opeens dat Ajax er beter voor staat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat beweer ik ook niet. Alleen komt er nog wel de komende pakweg 2,3 jaar een smak geld binnen uit transfers die al gedaan zijn. De presentatie van het verlies van 22 miljoen gister komt daardoor wel in iets ander daglicht te staan.
Tel daarbij de CL inkomsten, de saneringskosten en van de zomer op zeker een verkochte topspeler bij op en je staat er niet eens zo beroerd voor.
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
En alle aankopen, zoals bvb Sulejmani, Cvitanich, De Zeeuw, Lodeiro zijn wel allemaal in 1 keer betaald? Dat lijkt me sterk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
In de voetbalwereld wordt nooit/zelden een speler in één keer betaald. Verder heb ik het jaarverslag niet doorgenomen, maar ik ga ervan uit dat deze debiteuren post er gewoon in vermeld staat.
Ik vind dit hele 'nieuws' verder niet interessant. Deze cijfers waren allemaal wel min of meer bekend. Eén seizoen zonder CL of topverkoop is financieel altijd een slecht seizoen voor Ajax.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Al is dat natuurlijk wel geld, dat gewoon ingecalculeerd is. Betekent niet opeens dat Ajax er beter voor staat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En alle aankopen, zoals bvb Sulejmani, Cvitanich, De Zeeuw, Lodeiro zijn wel allemaal in 1 keer betaald? Dat lijkt me sterk.
Lodeiro sowieso niet. De rest weet ik niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mido zit bij de selectie voor Ajax-NAC, morgen 18.45 uur 
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Boeien, bij ons is Chatelle weer bij de selectie.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De baan van de voetballers van VfB Stuttgart staat de komende wedstrijden op het spel. Technisch directeur Fredi Bobic heeft vrijdag in de Duitse krant Bild gedreigd met ontslag als de spelers niet presteren.
"Iedereen die denkt dat zijn ego belangrijker is dan het team heeft geen toekomst bij Stuttgart", waarschuwt Bobic zijn spelers. "Die worden gewoon ontslagen. We maken geen grappen."
Stuttgart beleeft de slechtste competitiestart in de historie. De ploeg staat onderaan met slechts drie punten uit de eerste zeven wedstrijden. Trainer Christian Gross (foto) werd deze week ontslagen vanwege de matige resultaten.
Zijn voormalig assistent Jens Keller staat zaterdag voor de zware taak om het herstel in te zetten op bezoek bij Schalke 04, dat een-na-laatste staat.
Bobic
.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
'De Jong overweegt om te stoppen bij Nederlands elftal'
Vrijdag, 15 oktober 2010 om 11:54
De geruchten dat Nigel de Jong overweegt om zich niet meer beschikbaar te stellen voor het Nederlands elftal worden serieuzer. Afgelopen weekend beweerden enkele Engelse tabloids al dat de middenvelder dacht aan een punt achter zijn interlandloopbaan en nu weet The Guardian dat De Jong alles op een rijtje aan het zetten is. De Amsterdammer is geschrokken van alle negatieve aandacht die hij in de afgelopen periode kreeg.
Een kleine twee weken geleden brak De Jong bij een ongelukkige tackle het been van Newcastle-tegenstander Hatem Ben Arfa, die extra zuurstof kreeg toegediend toen hij van het veld werd gedragen en minstens zes maanden de tijd nodig heeft om te revalideren. De Jong meldde zich twee dagen later bij het Nederlands elftal, maar kreeg van bondscoach Bert van Marwijk te horen dat hij de middenvelder uit de selectie had gezet.
De Jong keerde terug naar Engeland, verscheen niet in de media en zag het Nederlands elftal op de televisie winnen van Moldavië en Zweden. Rafael van der Vaart nam in beide wedstrijden de positie van De Jong naast Mark van Bommel over en deed dit zo goed,dat er volgens diverse media geen behoefte meer was aan De Jong. De middenvelder twijfelt nu of hij zich nog beschikbaar wil stellen voor zijn vaderland.
Bron: voetbalzone
Dit zal wel weer een broodje aap verhaal zijn. Waarom zou hij alleen stoppen met interlandvoetbal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.