- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nu ik Studio Sport zit te kijken realiseer ik me trouwens dat ik vurig hoop dat die Dost naar Ajax gaat. Buiten zijn matige kwaliteiten heeft ie ook echt zo'n vervelende rotkop om lekker een hekel aan te hebben.
.
Al zie ik het niet gebeuren, Heerenveen gaat toch teveel vragen.
Het Groene Monster genaamd Afgunst!
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Waar wil Ajax Dost dan laten spelen als ze hem kopen, voor midden en dan El Ham en Sulejmani ernaast? Ik ben benieuwd, of wordt hij gewoon wederom bankzitter?
Frank de Boer leek tijdens het interview na de wedstrijd half aan te geven dat Mounir dan van links zou komen, maar hij wou het niet helemaal bevestigen aangezien hij niemand verzekert van een basisplaats.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het scheelt wel iets dat Suarez meer talent en voetbal in z'n linkerteen had dan Dost ooit voor elkaar zal krijgen als geheel.
Dost wordt ook niet voor de rol van Suarez gehaald, dus lekker relevant.
Mooi dat je bijna niet meer uit je eigen onzin weet te komen.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Osasuna
Ik denk dat ze de spaanse titel alvast kunnen opsturen naar Barcelona.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Begrijp die ophef over Dost ook niet echt, haal dan maar Sibon,
maar dat hij een arbitrage zaak aanspant is natuurlijk terecht en een beetje hypocriet van de mensen die er anders over denken, iedereen zal dat doen als je 2 keer meer kan verdienen.
En het bestaat natuurlijk ook niet voor niets.
Het is niet netjes huil huil. 
@kos heb je er toch regelmatig op betrapt dat ook al heeft hier niemand het over Ajax dat jij Ajax erbij haalt, voor de rest niet erg overigens kan er wel om lachen eigenlijk net als de reakties die er soms op volgen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Real dan maar voor de CL, titel aspiraties kunnen verlopig in de ijskast.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Je zegt het misschien gekscherend, maar je vergelijking met Sibon is helemaal juist en we weten allemaal hoe dat afliep.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Dost lijkt natuurlijk veel meer op John Bosman. 
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Moeten ze besparen bij Studio voetbal, dat ze nog maar 3 gasten hebben?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Arbitragezaken zijn zielig, wat zijn contracten dan nog waard?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Arbitragezaken zijn zielig,
Tuurlijk niet, als jij het beter voor jezelf kan maken en dat hoeft niet altijd om geld te draaien maar bijv. betere omstandig heden en vooruitzichten dan doe je dat toch gewoon als er niet meegewerkt word.
edit. alsof de tegenpartij geen vergoeding zal krijgen
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Inderdaad. Het is gewoon geschilbeslechting, hoor. Alsof het uitzonderlijk is dat een werkgever en werknemer voor een rechter verschijnen..
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Keje had Suarez in de zomer verkocht, ben ik blij dat die man geen TD is. 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ajax heeft overigens zeker gelijk natuurlijk, zoals Molenaar ook zegt, dat ze zo'n type als Dost nodig hebben, of in ieder geval bruikbaar. Een aanspeelpunt.
Maar waarom dan zo'n middelmatige speler als Dost? Kun je nou echt niks beters vinden op zo'n positie?
-edit- Youri zegt hetzelfde nu
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax kijkt niet buiten de eredivisie, al zijn zelfs daar betere alternatieven.
Dat Ajax Ruiz voor 15 miljoen kan ophalen (volgens Mulder) lijkt me onzin.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ruiz voor 15 miljoen meteen doen hoewel ik hem echt vet goed vind, niet echt bij Ajax vind passen.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
De volgende stap voor Ruiz moet ook geen ajax zijn, dat is op dit moment geen verbetering. Europese subtop, dat is de volgende stap voor Ruiz.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
De volgende stap voor Ruiz moet ook geen ajax zijn, dat is op dit moment geen verbetering. Europese subtop, dat is de volgende stap voor Ruiz.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Zo jong is Ruiz inderdaad niet meer. Een club aan de top van de Europese subtop moet haalbaar zijn.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Kom nou zeg, waar slaat dat op? Waarom zou er daar meer druk zijn dan bij de Landskampioen cq nummer 2 en titelpretendent?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zou me niks verbazen als straks alleen nog maar Youri Mulder aan tafel zit bij Studio Voetbal. Je krijgt er geen woord tussen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Kom nou zeg, waar slaat dat op? Waarom zou er daar meer druk zijn dan bij de Landskampioen cq nummer 2 en titelpretendent?
Zou je toch moeten weten.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mwah, ik denk dat de druk bij Twente toch met het jaar toeneemt, de verwachtingen zijn nu natuurlijk wel hoog gespannen, zeker nu ze alweer maanden onafgebroken 1 puntje achter de koploper staan. Maar die verwachting is er niet al meteen bij de start van het seizoen, dat is bij PSV of Ajax wel anders inderdaad.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Denk dat het echt niks uit zal maken. Als ie van RKC zou komen ja.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
De entree van het uitvak bij Nac 

Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad 
En toch blijven ze kijken 
PS: Groninguhhhh. Jans. 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
De entree van het uitvak bij Nac
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik mis Hugo Borst bij Studio Voetbal. Sinds hij bedankt heeft is dit programma dat sowieso al veel minder was dan VI het bekijken helemaal niet meer waard.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat overigens uiteraard totaal niet wil zeggen dat ik over betreffende clubs op voetbaltechnisch gebied maar wat in de ruimte loop te zwetsen. Wat de iets intelligenter en begrijpend lezer (ik noem geen namen) natuurlijk allang doorhad.
Kos de voetbalprofessor. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Internazionale nipt langs Palermo
(Novum) - Internazionale heeft zondag in de Serie A moeizaam gewonnen van Palermo. Een strafschop van Samuel Eto'o bleek de winnende goal: 3-2. In de eerste helft had Palermo brutaal een 2-0 voorsprong gepakt in Milaan via Fabrizio Miccoli en Antonio Nocerino. Giampaolo Pazzini bracht de Nerazzurri met twee treffers na rust weer langszij.
Nummer twee Napoli boekte ondertussen een eenvoudige 4-0 zege. Edinson Cavani scoorde een hattrick, Marek Hamsik nam de vierde treffer voor zijn rekening. Bologna - AS Roma werd vanwege hevige sneeuwval na zeventien minuten gestaakt. Het duel was al tien minuten later begonnen, maar de beide clubs wilden het toch proberen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.