• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.092 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.039 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

van der Boog net dat overal tegenwoordig een Ajax-factor tegenaan wordt gegooid. Een speler als Dost die voor 3 miljoen gekocht is en op de bank zit aanbieden voor 6 miljoen. Tsja, laat hem dan maar lekker op de bank zitten. Jammer, want Dost zelf wil heel graag naar Ajax denk ik.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Een scheidsrechter die een grote club bevoordeelt??? Nee toch?

Oh... Wacht.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoppaaaa

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Tjongejonge, die brakke eredivisiesite is gewoon al een half uur uit de lucht. Moet je een mickey mouse liga verkopen ga je er ook nog eens zo mee om

edit: hehe, in de 19e minuut in kunnen schakelen. Amateurs.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Siem & Jonas besluiten maar even in de 13e minuut te scoren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Leonardo

En bedankt! Leo wil denk ik graag terugkeren naar Ajax, hehe.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Zowel Twente_Feyenoord als Nac-Ajax zijn wel echt van uiterst belabberd niveau tot op heden zeg, pfff

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Feyenoord weet de 0 tot nu toe te houden .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Hoe volg jij het kos?

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Hoe kun je hem missen Penders?

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Nou, op tv, gizmo.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

En waar ik zei belabberd bedoelde ik bedroevend. Stop de tijd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Knappe missen van Penders inderdaad. NAC speelt overigens wel erg tam.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lurling maakt een overtreding en trapt na het fluitsignaal de bal weg en krijgt niks. Sulejmani gaat een duel aan, krijgt de vrije trap tegen en houdt de bal 2 seconden bij zich en krijgt geel. Bal is weg, Koenders trapt tegen het been van Blind, is weer niks. Lekker consequent weer. Dat irriteert me mateloos aan de arbitrage hier in Nederland.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ah jij hebt ED live, ik ben jaloers, maar nu ik je posts lees hoef ik dat vandaag niet te zijn, haha. Ik kijk de (spaarzame) hoogtepunten vanavond wel .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Lurling maakt een overtreding en trapt na het fluitsignaal de bal weg en krijgt niks. Sulejmani gaat een duel aan, krijgt de vrije trap tegen en houdt de bal 2 seconden bij zich en krijgt geel. Bal is weg, Koenders trapt tegen het been van Blind, is weer niks. Lekker consequent weer. Dat irriteert me mateloos aan de arbitrage hier in Nederland.

Viel mij ook al op. Lampi kreeg gister rood voor een overtreding als die van net van Koenders...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Dat niveau bij Twente - Feyenoord

De tranen springen je in de ogen.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

gizmo_o schreef:

Ah jij hebt ED live, ik ben jaloers, maar nu ik je posts lees hoef ik dat vandaag niet te zijn, haha. Ik kijk de (spaarzame) hoogtepunten vanavond wel .

Momenteel een paar weken gratis, is dat vreselijke Digitenne toch nog ergens goed voor. Maar het maakt wel duidelijk dat je er niet voor zou willen betalen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gaat Feyenoord ons helpen? Ze hebben natuurlijk nog wat goed te maken tegen Twente van vorig seizoen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Wat een zak hooi is die Nijenhuis zeg, 3x een giga schwalbe van Leonardo en 0x een gele kaart. Gele kaart van Sulejmani was al helemaal BELACHELIJK. Sinds wanneer is een sprintduel een gele kaart

Voor de rest een dikke zaadpot met slordige passing over en weer. Anita is echt bedroevend slecht vandaag.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Zit men hier nu echt op het niveau van de eredivisie af te geven.

En de scheidsrechters hebben het ook weer gedaan.

tja....

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

moviemafketel schreef:

Gaat Feyenoord ons helpen? Ze hebben natuurlijk nog wat goed te maken tegen Twente van vorig seizoen.

Dat het daar nog 0-0 staat heeft alleen niks met Feyenoord te maken. Wat is dat een droevig team zeg, gaat helemaal niks van uit... Twente speelt op 14% van het kunnen en is nog 3 klassen beter.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dat het daar nog 0-0 staat heeft alleen niks met Feyenoord te maken. Wat is dat een droevig team zeg, gaat helemaal niks van uit... Twente speelt op 14% van het kunnen en is nog 3 klassen beter.

Dan zouden ze wel 3-0 voor staan. Twente speelt blijkbaar ook gewoon kut. Toch lachen als Twente altijd kut speelt dat het blijkbaar gaat omdat ze maar op 14% spelen. Geloof je het zelf

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

dat is niks nieuws onder de zon. Gaat voor mij alleen maar om puntverlies van Twente.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Had zon mooi weekend kunnen zijn als PSV gister nou niet zo gemazzeld had dankzij de scheid. Zou lekker zijn als Twente vandaag niet wint, maar dat wordt na de rust vast nog wel 3-0.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dan zouden ze wel 3-0 voor staan. Twente speelt blijkbaar ook gewoon kut. Toch lachen als Twente altijd kut speelt dat het blijkbaar gaat omdat ze maar op 14% speelt. Geloof je het zelf

Eeeh... als ik zeg dat Twente op 14% van het kunnen speelt bedoel ik te zeggen dat Twente 'kut' speelt. Mijn taalgebruik is alleen wat beschaafder

moviemafketel schreef:

dat is niks nieuws onder de zon. Gaat voor mij alleen maar om puntverlies van Twente.

Ik sluit het niet uit.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Eeeh... als ik zeg dat Twente op 14% van het kunnen speelt bedoel ik te zeggen dat Twente 'kut' speelt. Mijn taalgebruik is alleen wat beschaafder

Als je zegt dat ze op halve kracht of 14% spelen impliceer je dat ze het expres wat gas terug nemen. Kan me niet voorstellen dat ze expres 0-0 willen staan tegen Feyenoord en dat ze met de rem erop spelen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

NAC speelde het eerste half uur gewoon met een handbalverdediging. Soort San Marino van de lage landen. Mooi dat Leo zo vriendelijk was om in andere sferen te verkeren.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Brrr... John van de Brom in een Nivea reclame. Dat Eredivisie Live wordt met de minuut erger.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Twente wint haast nooit dik van Feyenoord. Ligt ze kennelijk niet zo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.