- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
FC Utrecht slaat bod van Ajax op Mertens af (voetbalzone)
Utrecht moet minstens 10-12 mill voor hem vragen. Uitknijpen van Ajax is leuk.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
PSV had weer het nodige hulp van de arbitrage. Die 2e gele kaart van Halilovic was natuurlijk geen geel en die rode kaart voor Lampi was alles behalve rood. Hij kwam gewoon een beetje te laat en raakte Doedelzak, die vervolgens neergaat alsof hij zijn been heeft gebroken, helemaal niet.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2579 stemmen
PSV had weer het nodige hulp van de arbitrage. Die 2e gele kaart van Halilovic was natuurlijk geen geel en die rode kaart voor Lampi was alles behalve rood. Hij kwam gewoon een beetje te laat en raakte Doedelzak, die vervolgens neergaat alsof hij zijn been heeft gebroken, helemaal niet.
Blijkbaar geen verstand van de spelregels. Lampi was dik rood man. Die andere niet nee.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Je ziet heel duidelijk in de herhaling dat hij hem nauwelijks raakt en hem met zijn been probeert te blokeren, dat is geel, maar absoluut geen rood.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wesley Verhoek dreigt ADO Den Haag vlak voor het verstrijken van de transferperiode te verlaten. De buitenspeler is naar eigen zeggen in gesprek met zowel PSV als FC Utrecht.
PSV moet serieus rekening houden met een vertrek van Balasz Dzsudzsák, voor wie OSC Lille zich heeft gemeld in Eindhoven. Om niet in de problemen te komen bij een eventuele transfer van de Hongaar zijn de gesprekken met Verhoek en ADO Den Haag reeds gestart.
Ook FC Utrecht heeft zich bij ADO gemeld voor de voormalig jeugdinternational. Dries Mertens lijkt namelijk op korte termijn over te stappen naar Ajax en de Domstedelingen willen de kleine Belg vervangen met de 24-jarige Verhoek, die bezig is aan een zeer sterk seizoen in Den Haag.
Verhoek zelf wilde zondag in gesprek met Eredivisie Live niet veel kwijt over een mogelijke transfer. "Er wordt gesproken, ja. Maar meer kan en wil ik er nu eigenlijk niet over zeggen."
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
En ondertussen zijn er mensen die dit dik rood vinden en Suarez nog steeds de grootste aansteller ter wereld
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die rode kaart van Excelsior
Ik zou direct van het veld afgestapt zijn met zjin 10-en. Nog erger dan gisteren, dit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je ziet heel duidelijk in de herhaling dat hij hem nauwelijks raakt en hem met zijn been probeert te blokeren, dat is geel, maar absoluut geen rood.
Wat mij betreft wel. Dzudzak is er langs en Lampi weet dat hij op geen enkele manier de bal nog kan spelen. De pure intentie om dem an te raken, af sturen die handel.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat is er mis met iemand aanraken? Als een speler een andere speler opzettelijk blokt (dit was minder erg), dan krijgt hij toch ook geel en geen rood? Of het moet een doorgebroken speler zijn, maar dat was hier niet het geval.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik vond het een domme overtreding van Lampi (het was niet zo dat Dzudzak direct kon scoren), dat vooropgesteld, maar de arbitrage vloot verre van foutloos die avond. Sommige spelers acteren tegenwoordig beter dan dat ze kunnen voetballen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is er mis met iemand aanraken? Als een speler een andere speler opzettelijk blokt (dit was minder erg), dan krijgt hij toch ook geel en geen rood? Of het moet een doorgebroken speler zijn, maar dat was hier niet het geval.
Ik vind de doorgebroken speler sowieso een domme regel. Je moet consequent zijn om de graad van de overtreding gewoon te beoordelen, de situatie moet niet uitmaken. Er is veel mis met aanraken, anders gaan je maar in de K-1 voetballen. De intentie moet er altijd zijn om de bal te spelen, is dat niet zo, eraf sturen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Marcel Meeuwis naar Feyenoord.
Verassend.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Hm. Meeuwis naar Feyenoord, op zich is dat exact hetzelfde als dat Been bij ons deed met Sibum aantrekken en waardoor alles ineens op zn plek viel en we alleen maar gingen winnen.
Al zie ik dat bij Feyenoord iets minder snel gebeuren helaas.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Niet alles zal meteen op z'n plek vallen, maar Feyenoord heeft sterk de behoefte aan een type speler als de Meeuwis. Geen topvoetballer, maar wel iemand die Feyenoord op dit moment sterker kan maken.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Het vreemdelingenkneusjeslegioen van Faillietesse begint ook zowaar te scoren zie ik, beetje jammer.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Hopelijk brengt Meeuwis wat rus in het elftal.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Lol @ Joden lopen altijd weg bij de wissel van Zegelaar.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Goeie speler. Maar dat was El Ahmadi in beginsel ook.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik vind de doorgebroken speler sowieso een domme regel. Je moet consequent zijn om de graad van de overtreding gewoon te beoordelen, de situatie moet niet uitmaken. Er is veel mis met aanraken, anders gaan je maar in de K-1 voetballen. De intentie moet er altijd zijn om de bal te spelen, is dat niet zo, eraf sturen.
Die regel bestaat helemaal niet
Het gaat om een scoringskans ontnemen en meer niet.
En de intentie om de bal te spelen moet er altijd zijn? Dan eindigt elke wedstrijd vroegtijdig omdat er te weinig spelers op het veld staan.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Uitstekende assist van Derijck.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Schofterig en schandalig hoe de scheids gister PSV extreem opvallend zat te bevoordelen. Rode kaarten, bullshit. En dan ook in de 92e minuut winnen. Bah, was behoorlijk geirriteerd zeg.
Hopelijk wint Ajax zo dadelijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Schofterig en schandalig hoe de scheids gister PSV extreem opvallend zat te bevoordelen. Rode kaarten, bullshit. En dan ook in de 92e minuut winnen. Bah, was behoorlijk geirriteerd zeg.
Hopelijk wint Ajax zo dadelijk.
Weer lekker ongenuanceerd zoals we je kennen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Nu hopen dat wij de scheids ook zo makkelijk mee krijgen met 2 rode kaartjes, zal jij ook niet leuk vinden timbo 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Wat een zootje daar op die bank van Excelsior. Pastoor die al gewaarschuwd is en nou weer zo'n assistent ofzo die wordt weggestuurd omdat hij NSB'er zei
.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Niet zo janken, je moet blij zijn dat je cluppie met alle geluk van de wereld heeft gewonen. En hij is wel genuanceerd, die rode kaarten waren gewoon niet rood. Die scheids floot gewoon schandalig slecht, daar word ik dus elke week ziek van het niveau van die scheidsrechters. Dan moet je niet zo janken dat AL ongenuanceerd is want dat is het niet. Sommige mensen denken hier dat ze altijd moeten janken tegen alles wat Ajax is en iedereen die voor Ajax is, daar heb ik dus genoeg van. Als je niet een fatsoenlijk bericht kan posten, post dan helemaal niets. Want dit wat je nu post voegt helemaal niets toe, komop zeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha tuurlijk. Jij zit ook altijd alles goed te praten wat in jouw voordeel uitvalt.
Die directe rode kaart was onzin, die 2e geel was nog iets logischer, maar het was helemaal niet nodig. Helemaal als je als scheids weet dat hij al geel had. Zon harde overtreding was het niet.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Pure afgunst, timbo...
Vanmiddag lastig kiezen, 3 leuke potjes tegelijkertijd. Doen ze niet goed bij de eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zozo, onze provocateur heeft weer een nieuw woordje opgepikt om mee te kunnen sneren. Ik reageer ieder geval niet meer op otherfool, dus je hoeft ook niet meer te quoten want het is zinloos.
Ben wel een beetje in spanning voor NAC-Ajax. El Hamdaoui op de bank, zal wel een invalbeurt krijgen. Anita vervangt de Zeeuw.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Zozo, onze troller heeft weer een nieuw woordje opgepikt om mee te kunnen sneren. Ik reageer ieder geval niet meer op otherfool, dus je hoeft ook niet meer te quoten want het is zinloos.
Je weet hoe je mij een jaar lang hier vandaan kunt houden...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.