- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Wat gebeurde er eigenlijk bij die kaart van Sulejmani? We kwamen er niet uit hier
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Hij won het sprintduel op kracht. Schandalig dat ie zoiets doet ja
En houdt de bal 1 seconde in zn armen. Lurling de kakkerlak schiet 30 sec daarvoor bij een vrije bal van Ajax de bal het stadion uit en krijgt niets. Lachwekkend 
Maarja, we moeten hier gewoon kunnen winnen. Dit NAC is echt triest man, een niveau van lik me vestje. Jammer dat Ajax ook zo slecht speelt 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Haha die goal van Ajax 
Als je zegt dat ze op halve kracht of 14% spelen impliceer je dat ze het expres wat gas terug nemen. Kan me niet voorstellen dat ze expres 0-0 willen staan tegen Feyenoord en dat ze met de rem erop spelen.
Nou, ik zou dat eerder creatief lezen van jouw kant willen noemen eigenlijk... Maar bij dezen: Twente speelt KUT!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jans heeft Dost er in de 30e minuut maar weer eens ingegooid. Hopelijk weten ze het nog om te draaien daar.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Bedankje aan Leonardo nog even vanaf hier!
Was wel slecht voor de rest namelijk geen echte kansen gezien, Ebecilio had even een aardige maar de 2e helft moet beter.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Haha die goal van Ajax 
Nou, ik zou dat eerder creatief lezen van jouw kant willen noemen eigenlijk... Maar bij dezen: Twente speelt KUT!
Geweldig he, die Leonardo is helemaal de weg kwijt. Loopt te zeiken, te vallen de hele tijd en die goal cadeau te geven. Hij is echt de slechtste man op het veld.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jans heeft Dost er in de 30e minuut maar weer eens ingegooid. Hopelijk weten ze het nog om te draaien daar.
Afscheidsminuten van Dost in Heerenveen shirt 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Lurling maakt een overtreding en trapt na het fluitsignaal de bal weg en krijgt niks. Sulejmani gaat een duel aan, krijgt de vrije trap tegen en houdt de bal 2 seconden bij zich en krijgt geel. Bal is weg, Koenders trapt tegen het been van Blind, is weer niks. Lekker consequent weer. Dat irriteert me mateloos aan de arbitrage hier in Nederland.
Ja en als Lampi voor die overtreding rood krijgt, moeten Koenders en Luijckx (die geel kreeg) donkerrood krijgen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ja en als Lampi voor die overtreding rood krijgt, moeten Koenders en Luijckx (die geel kreeg) donkerrood krijgen.
Doe maar niet. Dan zou het niveau nog erger dalen. Nu wil ik het nog wijten aan die waardeloze scheidsrechter
Ik vind het namelijk ook geen kaarten waard. Dan ga ik nu ook niet anders roepen hehe.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Reïncarnatie van Wimpie Jansen!
Nou, kijken of Twente een beetje spirit heeft.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Waar is mijn geluid heen, Eredivisie Live
.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Zozo, Feyenoord heeft zowaar eens geluk, niet te geloven.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jesus, dat had de 0-2 moeten zijn bij Feyenoord.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax maakt nog eens een overtreding en meteen geel (was wel geel waard, maar dan had NAC er ook al drie moeten hebben). Lurling heeft echt al 7x een vrije trap tegen gekregen en nog geen kaart (ging net vol op de enkel staan bij Anita terwijl die al op de grond lag). Wow, een gele kaart voor NAC. Pak de boeken erbij. En dat had dan gewoon rood moeten zijn. Geen oog voor de bal, been richting knie Anita. Inconsequent zooitje daar in Zeist.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Die Gorter was daarnet ook niet helemaal lekker zeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vond dat vd Wiel met zijn beuk net eerder geel verdiende dan Vertonghen met zijn duwtje. Nijhuis heeft een paar wazige daden..
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Elham dodelijke 2-0 !!!
Eindelijk zit het weer eens een beetje mee.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Penders kan er idd maar beter mee stoppen aan het einde van dit seizoen. Pijnlijk om hem zo te zien.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Fijn om Mounir terug te hebben
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mounir zonder Suarez zal wel beter gaan idd.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Tjongejonge, wat is dit slecht. Een kampioen onwaardig. Kijken of Ruiz nog wat kan brengen, want Twente dwingt echt he-le-maal niks af.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Je tikt het en prompt 2 kansen en een kool...
2 blundertjes van de keeper trouwens...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jammer, Twente met de 1-1. Zal de 2-1 ook nog wel in blessuretijd vallen, zoals bij dat klote PSV.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vette hands bij Twente, mag gewoon door. Feyenoord hands vrije trap. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.