- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Twente was vandaag wel de betere ploeg denk ik, maar deden er nauwelijks wat mee. En als het op winnaarsmentaliteit aankwam dan mocht Feyenoord hem vandaag winnen. Die hebben gewoon op het top van hun kunnen gespeeld denk ik. Gelukkig voor ons laat Bryan Ruiz in de laatste 10 minuten zien waarom die zo gemist wordt en waarom hij de beste speler in de Eredivisie is.
Complimenten trouwens aan dat Feyenoord publiek. Drukste uitvak dit seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eigenlijk is dit een enorm kut weekend. Ajax wint, maar beide concurrenten winnen hun wedstrijd onverdiend in de blessuretijd. Dan blijf je als Ajacied toch wel met een enorme kater zitten zeg.
Volgend weekend op vrijdag Ajax-Graafschap, op zaterdag PSV-ADO en zondags Utrecht-Twente.
Wie weet doet Ajax dan wel eens goede zaken. Concurrentie heeft toch lastige potjes. Vooral Twente.
Als we geen titel winnen, dan toch minimaal 2e worden voor voorrondes CL hopelijk..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
PSV won zelfs onverdiend? Op basis waarvan als ik vragen mag? Had Willem II meer kansen, was die ploeg gevaarlijker of hadden ze misschien meer balbezit?
Dat bedoel ik dus met ongenuanceerd. Dat PSV gisteren dramatisch speelde moge duidelijk zijn maar dat neemt natuurlijk niet weg dat de overwinning wel verdiend was.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tja, 2 x gelijkwaardig (of zelfs iets beter) dan Twente zijn dit seizoen, maar uiteindelijk toch met 0 punten staan...
Typisch Feyenoord weer.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV won zelfs onverdiend? Op basis waarvan als ik vragen mag? Had Willem II meer kansen, was die ploeg gevaarlijker of hadden ze misschien meer balbezit?
Dat bedoel ik dus met ongenuanceerd. Dat PSV gisteren dramatisch speelde moge duidelijk zijn maar dat neemt natuurlijk niet weg dat de overwinning natuurlijk wel verdiend was.
Moet ik het echt helemaal uitleggen? Natuurlijk won PSV verdiend gezien het balbezit en meer kansen, maar als je in de blessuretijd tegen 9 spelers van Willem II nog 1-1 staat en eigenlijk geen echte kansen afdwingt, dan verdien je de winst niet nee. Jullie hebben die 2 punten volledig aan een falende scheidsrechter te danken. Bij Twente kan je minder klagen, die doen het tenminste tegen 11 Feyenoorders. Ook zuur en gezien het beeld misschien niet terecht, maar ze doen het tenminste zonder hulp.
PS: Fulham-Tottenham 4-0 voor de FA Cup als tussenstand? 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
En dat in zo'n seizoen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Moet ik het echt helemaal uitleggen? Natuurlijk won PSV verdiend gezien het balbezit en meer kansen, maar als je in de blessuretijd tegen 9 spelers van Willem II nog 1-1 staat en eigenlijk geen echte kansen afdwingt, dan verdien je de winst niet nee. Jullie hebben die 2 punten volledig aan een falende scheidsrechter te danken. Bij Twente kan je minder klagen, die doen het tenminste tegen 11 Feyenoorders. Ook zuur en gezien het beeld misschien niet terecht, maar ze doen het tenminste zonder hulp.
Je zei dat PSV onverdiend gewonnen had.
Timbo heeft natuurlijk gewoon helemaal gelijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je zei dat PSV onverdiend gewonnen had.
Timbo heeft natuurlijk gewoon helemaal gelijk.
Joh. Ik ben niet helemaal blind hoor. Natuurlijk is het niet gek dat PSV beter speelt en meer kansen krijgt als je thuis tegen Willem II speelt. Heb je de wedstrijd volledig gezien? Dan had je niet durven te beweren dat het dikverdiend was dat de 2-1 op dat moment viel. Dat voelde nou niet echt als gerechtigheid laten we maar zeggen. Een falende scheids en godsgruwelijk veel geluk, dat zag je op dat moment. Het enige wat PSV het laatste half uur deed was lange ballen in de 16 pompen zonder visie.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Wat zuur weer 
Feyenoord verdiende het om te winnen, krijg je 20 goede minuten van twente en dan is het over.
Ook jammer weer dat die kansen voor de 0-2 er niet in gingen.
Helaas!
Ben het er niet mee eens. Combinerend was Twente echt wel beter, maar ze deden er niets mee voorin totdat Ruiz erin kwam.. Feyenoord werkte vooral heel hard.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Twente was vandaag wel de betere ploeg denk ik, maar deden er nauwelijks wat mee. En als het op winnaarsmentaliteit aankwam dan mocht Feyenoord hem vandaag winnen. Die hebben gewoon op het top van hun kunnen gespeeld denk ik. Gelukkig voor ons laat Bryan Ruiz in de laatste 10 minuten zien waarom die zo gemist wordt en waarom hij de beste speler in de Eredivisie is.
O.b.v. van de NOS samenvatting, moet ik zeggen dat Feyenoord geknokt heeft voor wat het waard is, maar een aantal grote kansen niet goed uitspeelde en wat geluk miste bij het inschieten. Maar met deze instelling en wat meer geluk moeten ze zeker kunnen stijgen in het rechter rijtje. Volgende week volgt Vitesse, 3 punten zijn dan realistisch.
Goed om te zien dat Ruiz weer terug is, toch een van de smaakmakers van de ED.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Nee, die Ajax goals vandaag waren lekker verdiend en op eigen kracht.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Hmpf als Leonardo nu eens zijn acties gewoon op doorzettingsvermogen doorzet dan volgt er misschien wel eens een doelpunt. Hij was er een aantal maal langs. Ajax had wat mazzel bij de 2-0, maar verder gewoon verdient gewonnen.
Goede spits die Matavz, zal Napoli inderdaad blij mee zijn.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Update 18:39 uur - 'Ik blijf bij FC Twente, daar kunnen jullie van op aan'
FC Twente hoeft niet bang te zijn dat Bryan Ruiz in de winterse transfermarkt naar een andere club vertrekt. Maandag sluit de transfermarkt. "Ik blijf, daar kunnen jullie van op aan", vertelde de Costa Ricaan zondag aan TC/Tubantia. Ruiz (25) heeft nog een contract tot de zomer van 2013. (Voetbalzone)
Had ook niet verwacht dat ie nu nog weg zou gaan. Wat dat betreft kwam die blessure niet op een vervelend moment, maar toch : Ruiz

kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Nu ik Studio Sport zit te kijken realiseer ik me trouwens dat ik vurig hoop dat die Dost naar Ajax gaat. Buiten zijn matige kwaliteiten heeft ie ook echt zo'n vervelende rotkop om lekker een hekel aan te hebben.
.
Al zie ik het niet gebeuren, Heerenveen gaat toch teveel vragen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Goede spits die Matavz, zal Napoli inderdaad blij mee zijn.
Hoop alleen niet dat het betekent dat Lavezzi of Cavani weg gaan. Die heb ik toch 10 keer liever dan Matavz.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nu ik Studio Sport zit te kijken realiseer ik me trouwens dat ik vurig hoop dat die Dost naar Ajax gaat. Buiten zijn matige kwaliteiten heeft ie ook echt zo'n vervelende rotkop om lekker een hekel aan te hebben.
.
, jij bent me er een kos.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
FC Twente blessuretijd, PSV blessuretijd. Echte kampioenen! 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Gewoon tegen 11 spelers, zonder hulp van de scheids. Je hoort mij ook niet klagen over de goals van Twente.
Ajax is trouwens wel een beetje een kleine obsessie voor kossie he? 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Met , Kos, en Reinbo heb ik zelden discussies. Die kijken gewoon met wat meer afstand en objectiviteit naar voetbal.
*Proest!* 

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Reinbo durf ik wel redelijk objectief te noemen ja. Als je kos objectief durft te noemen, dan moet je je laten opnemen in een inrichting 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ajax heeft Eriksen, Boilesen en Toivomaki onder contract. Ze zijn in dat segment spelers wel degelijk bezig. Ook nu loopt er weer eentje stage.
Hij heet Adi volgens mij.
Ach, de kossen van deze wereld neem ik allang niet meer serieus 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Gewoon tegen 11 spelers, zonder hulp van de scheids. Je hoort mij ook niet klagen over de goals van Twente.
Ajax is trouwens wel een beetje een kleine obsessie voor kossie he?
Welnee, ik vermaak me er altijd Kostelijk mee.
.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
En verder ben ik niet minder objectief dan anderen hier hoor.
Alleen voor bepaalde clubs heb ik wat meer liefde en tegen anderen wat meer aversie, wat ik dan ook nooit onder stoelen of banken heb gestoken.
Wat overigens uiteraard totaal niet wil zeggen dat ik over betreffende clubs op voetbaltechnisch gebied maar wat in de ruimte loop te zwetsen. Wat de iets intelligenter en begrijpend lezer (ik noem geen namen) natuurlijk allang doorhad.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee, die Ajax goals vandaag waren lekker verdiend en op eigen kracht.
Nee, ajaxdit, ajaxdat.. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha en om kos lekker te stangen, Real Madrid 1-0 achter, bijna voorbij. Dag titel 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
.
Gelukkig was Klaas-Jan moeders mooiste?
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Huntelaar was inderdaad een vrij lelijke voetballer.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Gelukkig was Klaas-Jan moeders mooiste?
Daar had ie dan ook een lekkere hekel aan 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.