- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Ok ok, mijn volgende troef: Ronaldinho?
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ah, spoedarbitrage Bas Dost. Het is dus inderdaad zo'n vervelende rat.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dost spant een arbitragezaak aan tegen SC Heerenveen ... waarom? 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Mja, is alleen maar omdat het daar hier altijd over gaat. Als niemand het hier over Ajax heeft zal ik zeker de eerste niet zijn.
.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Waar valt dat te lezen/horen/zien?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik kan het nog nergens lezen, maar als ze het op EL zeggen zal het wel waar zijn.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
@AjaxRulezzz
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heerenveen site meldt het ook.
@ Real Madrid 
Gelukkig heb je wel Adebayor, de topper..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Best aardig voetbal gezien vanmiddag, sinds tijden weer en terwijl niemand er rekening mee hield laat je Twente toch nog knap zweten. Als je zo door blijft gaan kan je gewoon solide eindigen in de middenmoter. Als je dan toch moet verliezen, verlies dan van de concurrenten van Ajax
.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Heerenveen site meldt het ook.
@ Real Madrid 
Gelukkig heb je wel Adebayor, de topper..
Zat op de bank.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Kos is voor Real, denk dat ie Ronaldinho ook een lelijke hamster vind 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Rooney, Tevez, Ribery...
Volgens mij heeft Jans een déja vu
Ik vind het niet chique dat Dost op deze manier een transfer probeert af te dwingen, ookal is het bedrag dat Heerenveen voor Dost vraagt verre van reeël, want het kan natuurlijk niet dat de waarde van een bankzitter verdubbelt. Als ik Heerenveen was, zou ik hem laten gaan, want ookal wint Heerenveen die arbitragezaak, ze hebben niks meer aan Bas Dost.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Heeft Ajax het weer voor elkaar. Opnieuw een speler dusdanig opgehitst dat deze een arbitragezaak tegen zijn eigen club aan spant. De club waar hij met zijn volle verstand amper een half jaar geleden nog een contract tekende. Maar als Liverpool een gesprek met Suarez aan gaat, dan is het schandalig en schoffeert de Engelse club het voetbal. Tsja...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Alsof jij weet of Ajax hier achter zit. Maar dat is natuurlijk logisch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel een beetje vreemd is dat dat gebeurt elke keer dat Ajax die speler wil. Leuke club om zaken mee te doen lijkt me
.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Hoho, Ajax heeft hier helemaal niets mee te maken, dit is een zaak tussen Dost en Heerenveen:
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Leuk toch, hebben ze een dure prutser erbij die al uitgekotst wordt door voetbalminnend NL voor hij een bal geraakt heeft.
En El Ham gaat dan op links spelen, hahahah
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ze voor Dost gaan ben ik wel erg blij. Dan is het geld weggooien weer begonnen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Wel een beetje vreemd is dat dat gebeurt elke keer dat Ajax die speler wil. Leuke club om zaken mee te doen lijkt me
.
Zou dat niet komen door dat belachelijke bedrag waar ze Sulejmani voor kochten? Elke club zet nu natuurlijk zo hoog mogelijk in, Ajax betaalt toch wel.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ach, Dost begint in ieder geval net als Suarez, laten we hopen dat hij ook zo eindigt
(behalve dat bijtincident natuurlijk). Dost is overigens gewoon een goede en talentvolle spits.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zou dat niet komen door dat belachelijke bedrag waar ze Sulejmani voor kochten? Elke club zet nu natuurlijk zo hoog mogelijk in, Ajax betaalt toch wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach, Dost begint in ieder geval net als Suarez, laten we hopen dat hij ook zo eindigt
(behalve dat bijtincident natuurlijk). Dost is overigens gewoon een goede en talentvolle spits.
En begint ook als Silva. Laten we hopen dat ie zo eindigt
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Leuk toch, hebben ze een dure prutser erbij die al uitgekotst wordt door voetbalminnend NL voor hij een bal geraakt heeft.
Net als Suarez. Die bijna elk seizoen 25+ goals voor Ajax maakte en nu voor 26,5 miljoen vertrokken is. Jeetje, wat zullen Ajax fans er enorm mee zitten, dat Dost niet geliefd is 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat is het hem natuurlijk. Plus dat ze weten wat Suarez opgeleverd heeft deze week.
Ajax moet slim zijn en zich niet gek laten maken. Als je nu weer een fortuin uitgeeft, dan heb je niks geleerd van het verleden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
SC Heerenveen kan haast niet anders dan nu eieren voor haar geld kiezen, het zal morgen wel uitkomen op 3-4 miljoen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mooi dat Feyenoord Twente weer heeft laten winnen. 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Net als Suarez. Die bijna elk seizoen 25+ goals voor Ajax maakte en nu voor 26,5 miljoen vertrokken is. Jeetje, wat zullen Ajax fans er enorm mee zitten, dat Dost niet geliefd is
Het scheelt wel iets dat Suarez meer talent en voetbal in z'n linkerteen had dan Dost ooit voor elkaar zal krijgen als geheel.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Waar wil Ajax Dost dan laten spelen als ze hem kopen, voor midden en dan El Ham en Sulejmani ernaast? Ik ben benieuwd, of wordt hij gewoon wederom bankzitter?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.