- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En omdat ik de afgelopen 36 uur niet meer online ben geweest :
Ajax 
Mochten we volgende week winnen (lastig tot zeer lastig), een gat van 7 punten met de Tukkers
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mochten we volgende week winnen (lastig tot zeer lastig), een gat van 7 punten met de Tukkers
.
Zeer lastig inderdaad.. moeilijkste wedstrijd van de hele competitie voor Ajax denk ik, schat Twente hoger in dan PSV op het ogenblik, ondanks dat ze zeer zwak waren tegen Heracles.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Gewoon hard en zuiver van 20+ meter in het hoekje; zo zie je ze ook wekelijks in de eredivisie.
Inderdaad ja. Bij de Graafschap-Heerenveen vrijdag had je nog 2 schitterende uithalen waarbij die van Heerenveen niks minder is als die van Ben Arfa. Neemt niet weg dat 't wel een aardige goal is.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Oei-falusji. Lelijke trap toch. Toch wel een 7 op de schaal van de Jong.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Zeer lastig inderdaad.. moeilijkste wedstrijd van de hele competitie voor Ajax denk ik, schat Twente hoger in dan PSV op het ogenblik, ondanks dat ze zeer zwak waren tegen Heracles.
Uiteraard voor de winst gaan, maar een punt in Enschede pakken is ook niet heel slecht. Zolang Twente maar niet wint, dan houden we de marge van 4 punten tenminste intact.
Twente scoort wel moeizaam, daar liggen kansen voor Ajax want wij scoren vlotter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ AHWA:
Schandalig idd. Van mij mag Atlético per direct zijn contract ontbinden, op de transferlijst zetten of het liefst gelijk bij het grof vuil zetten. Zoiets wil ik niet bij mijn club hebben rondlopen.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Op Chelsea staat geen maat denk ik dit seizoen. Arsenal inderdaad weer eens in blessureproblemen.
West Ham (20), Stoke (19), Wigan (17), WBA (10), Blackpool (9). Eerste serieuze krachtmeting wordt City zaterdag. Maar toch, een doelsaldo van 21-1 en qua punten 15 uit 5 blijft indrukwekkend. Go City 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon hard en zuiver van 20+ meter in het hoekje; zo zie je ze ook wekelijks in de eredivisie.
Lekker vergelijkbaar, het tempo, de tegenstander, en vooral puur persoonlijk sentiment voor mij als fan van Newcastle. Niet zo relevante opmerking dus.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Go City
Ben je ziek?
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ben je ziek?
.
Hij is voor Arsenal toch? Dus anti Sjelsie 
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Ik wilde er nog tussenhaakjes achterzetten, 'zei de opportunist'. 
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Ben wat betreft 'anti' zijn maar een nep supporter/gunner (vind Tottenham een erg mooie club). Kan wel genieten van het PowerHouse voetbal van Chelsea. Daar kan Arsenal er wel een paar van gebruiken. Maar als City wint kunnen we weer op 1 punt komen. Dus dan maar voor The Citizens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie Respekked zo vaak foeteren over City, en een erg gehate club ook dezerdagen, ik dacht even dat ie een grotere hekel aan City had
. Point well taken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben wat betreft 'anti' zijn maar een nep supporter/gunner (vind Tottenham een erg mooie club).
Ik ken wat Arsenal supporters maar als ze dit zouden lezen zullen ze een rolberoerte krijgen
.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
I know.. Kan er ook weinig aan doen. Misschien kan ik wat beter relativeren?
Of ben ik een positieve supporter, die het niet nodig heeft om 'mijn' identiteit te vinden door 'anti' iets te zijn..
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
West Ham (20), Stoke (19), Wigan (17), WBA (10), Blackpool (9). Eerste serieuze krachtmeting wordt City zaterdag. Maar toch, een doelsaldo van 21-1 en qua punten 15 uit 5 blijft indrukwekkend. Go City
West Ham betekende vorig jaar nog puntverlies, maar klopt verder, nog geen zware tegenstanders gehad. Hopelijk gaat City ook over de knie en nie tlang daarna is Arsenal thuis, keep the blue flag flyin high 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Preudhomme die het veld de schuld geeft, las ik zojuist in de Metro ... schandalig!
En Tattoo-Theo: "Wij gaan niet van Ajax verliezen." De arrogantie!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wacht maar tot dat ie naar Kralingen moet
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hebben we Cruyff weer, hij ziet ook dat Nederlandse clubs steeds kwalitatief minder worden. Ook fijn dat JC wakker is.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ik ken wat Arsenal supporters maar als ze dit zouden lezen zullen ze een rolberoerte krijgen
.
Ik vind Tottenham ook best cool
.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Janssen niet bang voor Ajax Van onze Telesportredactie
ENSCHEDE - Hoewel het gebrek aan scorend vermogen niet langer als een incident kan worden afgedaan, wilden de FC Twente-spelers niets horen over een structureel probleem. Theo Janssen: "We moeten niet te dramatisch doen, want we hebben nog steeds niet verloren. Het is duidelijk, dat we meer kansen nodig hebben dan vorig jaar, maar we creëren ook meer dan vorig jaar."
Theo Janssen (midden) denkt dat FC Twente gewoon wint van Ajax. Foto: ANP
Aankomend weekeinde wacht de kraker tegen Ajax. "Ik voel geen extra druk voor de wedstrijd tegen Ajax", zegt Janssen. "Dat is een thuiswedstrijd tegen een ploeg die ook zelf wil voetballen. Ik weet zeker dat we tegen Ajax een klasse beter spelen en dat we die wedstrijd niet gaan verliezen.”
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Hebben we Cruyff weer, hij ziet ook dat Nederlandse clubs steeds kwalitatief minder worden. Ook fijn dat JC wakker is.
Hij zit alleen maar commentaar te geven vanuit zijn ivoren toren. Als hij het echt zo'n probleem vindt moet ie is met zijn luie reet van zijn Camp Nou stoeltje afkomen en er wat aan doen.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
@ AHWA:
Schandalig idd. Van mij mag Atlético per direct zijn contract ontbinden, op de transferlijst zetten of het liefst gelijk bij het grof vuil zetten. Zoiets wil ik niet bij mijn club hebben rondlopen.
Mij part mag ie nog wel even tegen Real spelen en Ronaldo zo'n doodschop verkopen 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ik niet. Het verliezen van Ronaldo is een aderlating voor het voetbal.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Oke, doe dan maar op een speler van Feyenoord 
grapje...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een debiel die Jonathan Reis, net uit een afkick kliniek en dan dronken achter het stuur. Hoor ik net dat hij 7 (!) keer de toegestane hoeveelheid op had, hoeveel pilsjes heb je dan op? Een stuk of twintig?
. Ik lig hier in een scheur maar best wel triest eigenlijk. Al is hij wel een echte
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
@ AHWA:
Wat vond je verder van Atletico - Barca Naomi?
Was een leuke meeslepende wedstrijd met weer een heerlijke sfeer in Calderon. Zat eigenlijk alles in wat ik in de klassieker miste.
Al had ook hier de uitspelende club duidelijk meer kwaliteit.
Het leek trouwens wel of de vallende ziekte besmettelijk was bij Atletico. Diverse schwalbes van zowel Reyes, als Garcia, als Da Silva Costa.
Verder viel me de onzichtbaarheid van Aguero en Forlan enorm op (mooie paradox).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijke wedstrijd. Op momenten enorm gelijkwaardig, al had Barca altijd wel een lichte overhand door hun kwaliteit. Veel theater bi jAtletico idd, leek soms op iedereen over te slaan. Al was die van Messi ook een schwalbe natuurlijk, beetje Ujfalusi een rode kaart aannaaien
. Kun en Diego waren onzichtbaar idd. Het was spannend, goed stand gehouden en mooie woorden van Guardiola achteraf.
Al rouw ik niet om dit verlies, ik had er niet aan moeten denken dat Real opeens 4 punten los stond. Winnen doen we wel van Real. Nog genoeg punten te halen, woensdag maar goed maken in Valencia.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.