• 17.876 nieuwsartikelen
  • 183.892 films
  • 12.740 series
  • 35.183 seizoenen
  • 658.715 acteurs
  • 200.918 gebruikers
  • 9.505.846 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat een debiel die Jonathan Reis, net uit een afkick kliniek en dan dronken achter het stuur. Hoor ik net dat hij 7 (!) keer de toegestane hoeveelheid op had, hoeveel pilsjes heb je dan op? Een stuk of twintig? . Ik lig hier in een scheur maar best wel triest eigenlijk. Al is hij wel een echte .

Sjemig... triest en vooral gevaarlijk zijn mensen die dan nog een auto gaan besturen. Voor beginnend bestuurders is de limiet ook wel een stuk lager (dan mag je met een paar glazen al niet meer), even normaal doorzakken en je zit op 7 keer die hoeveelheid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een gevaar idd, die gasten dan nog gaan rijden. Maar hij heeft natuurlijk een beginnend rijbewijs, dat scheelt een beetje. Je zou maar kampioen worden, die gaat dan helemaal los.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hij zit alleen maar commentaar te geven vanuit zijn ivoren toren. Als hij het echt zo'n probleem vindt moet ie is met zijn luie reet van zijn Camp Nou stoeltje afkomen en er wat aan doen.

Toch heeft Cruyff wel een beetje gelijk. En waarom zou hij geen kritiek mogen geven? Hij heeft in het verleden jarenlang gevoetbald bij Ajax en is een tijdlang trainer geweest. Als je ziet hoeveel geld er in Ajax omgaat kun je toch niet anders dan concluderen dat het goed mis zit? Zo'n dikke begroting en dan niet eens het geld hebben voor fatsoenlijke versterkingen.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Toby Alderweireld stond in de vijandelijke zestien en plotseling zag hij Siem de Jong juichen. In eerste instantie had de Belg niet door dat De Jong zijn ploeg aan een voorsprong hielp in De Kuip. "Het was zo stil in het stadion," legt Alderweireld uit aan Ajaxlife.nl.

Doelpunt

Zoals bekend mochten er geen Ajacieden afreizen naar Rotterdam, vandaar dat het stil bleef na de rake kopbal van De Jong. Normaal gesproken klinkt er dan op z'n minst het nodige gefluit van de Feyenoorders, maar zelfs dat bleef deze editie van de klassieker uit.

Sterker nog, De Kuip was verre van uitverkocht en van een intimiderende sfeer was tijdens het duel ook al geen sprake. "Het bleef zo stil dat ik niet direct door had dat we de leiding namen," verklaart Alderweireld.

"Het verbaasde me dat het zo stil bleef in het stadion. Ik moest goed kijken of die bal wel in het doel zat, maar ik zag Siem juichen en toen wist ik het pas zeker."

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Leuke anekdote.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Drie.

Dat las ik ook in de krant vanmorgen, volgens de verklaring van de politie zeven.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

@Reis . Hoe dom kun je zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Drie.

Da's denk ik bij 0,5promillage, beginnend bestuurder is 0,2. Nu.nl zegt althans 7 keer de hoeveelheid (wat 3 keer is bij 0,5).

Naomi Watts schreef:

Je zou maar kampioen worden, die gaat dan helemaal los.

Die haalt niet alleen het bier vanuit de bus op de snelweg, maar drinkt het meteen op bij het terugbrengen.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Toch heeft Cruyff wel een beetje gelijk. En waarom zou hij geen kritiek mogen geven? Hij heeft in het verleden jarenlang gevoetbald bij Ajax en is een tijdlang trainer geweest. Als je ziet hoeveel geld er in Ajax omgaat kun je toch niet anders dan concluderen dat het goed mis zit? Zo'n dikke begroting en dan niet eens het geld hebben voor fatsoenlijke versterkingen.

Het gaat meer om de manier waarop. Het zit ook goed mis, maar hij heeft de kans gehad om er wat aan te doen en hem vervolgens niet gegrepen. Dan komt dit allemaal als mosterd na de maaltijd, ongeacht hij gelijk heeft of niet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

notnotfun schreef:

Ik vind Tottenham ook best cool .

Tottenham is de mooiste club van Engeland. Al hebben ze een bijzonder matige competitiestart. Gelukkig valt de schade qua punten nog mee (Al moet je er met dit programma minimaal 3 meer hebben) maar qua voetbal (afgelopen zaterdag ook weer) is het erg zwak.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

hij heeft de kans gehad om er wat aan te doen en hem vervolgens niet gegrepen.

Daar stak bassie een stokkie voor!

Dan komt dit allemaal als mosterd na de maaltijd,.
Hij roept het al jaren!

Maar goed hij zou heus wel wat willen doen maar niet meer dan de juiste poppetjes op de juiste plaatsen zetten en zelf voor de rest helemaal geen verantwoording nemen. En de mensen die nu bij Ajax zitten die willen hun baantje kost wat kost behouden dus kansloos allemaal.

Eerst van die beurs af dan de rest.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

(quote)
Hij roept het al jaren!

Schijnt dat van de beurs afkomen al iets van 25 miljoen kost . Kun je nagaan hoelang dat nog gaat duren.....

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Tottenham is de mooiste club van Engeland. Al hebben ze een bijzonder matige competitiestart. Gelukkig valt de schade qua punten nog mee (Al moet je er met dit programma minimaal 3 meer hebben) maar qua voetbal (afgelopen zaterdag ook weer) is het erg zwak.

League Cup rivalry morgen! Altijd leuk om de jonkies aan het werk te zien.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Schijnt dat van de beurs afkomen al iets van 25 miljoen kost . Kun je nagaan hoelang dat nog gaat duren.....

Gewoon de prijzen van de CL toegangskaarten nog een keer verdrievoudigen, het stadion komt toch wel vol

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Daar stak bassie een stokkie voor!

(quote)
Hij roept het al jaren!

Maar goed hij zou heus wel wat willen doen maar niet meer dan de juiste poppetjes op de juiste plaatsen zetten en zelf voor de rest helemaal geen verantwoording nemen. En de mensen die nu bij Ajax zitten die willen hun baantje kost wat kost behouden dus kansloos allemaal.

Dat is het probleem nou juist, alleen omdat van Basten het niet aanstaat trekt hij z'n poten er gelijk van af! Vind dat behoorlijk zwak, hij klaagt er inderdaad al jaren over en hij weet precies hoe alles moet. Maar ik zie niets.

Voor de rest heb je gelijk vd Aat, Slop en consorten zitten er alleen voor hun eigen gewin, dat zal nog wel jaartjes blijven zitten.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

De officiële website van Eredivisie

Fragment 0.51-1.06 ... wat een droogkloot die Dekker, haha.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Dekker zat die gast echt keihard te dissen de hele tijd gisteren! Heb echt van hem genoten, hij zat niet als achterlijke gladiool op die bank helemaal panisch te doen. In tegenstelling tot die Feyenoord supporter naast hem, wie dat ook mag zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nou inderdaad zeg... Ja maar daar zijn die palen voor heh

En een goed vooruitziende blik op Bahia trouwens.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Ja, maar het was heel vervelend. Hij deed alsof Feyenoord allemaal kansen had gecreëerd en die kansen van Ajax vlak na rust schenen niets voor te stellen.

Ach ja, we weten allemaal wel beter

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Is wel logisch met fancommentaar toch? En de kansen waren er ook bij Feyenoord bij.. Ik heb het overigens met Engels commentaar gekeken dus niets van meegekregen maar ziet er vrij gemoedelijk uit zo met zn tweetjes.

Denk als wij daar gaan zitten dat het anders is

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Denk het ook, ik had die Feyenoorder allang een knal op zn hasses gegeven als ik Daniël Dekker was haha.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Denk eerder andersom gezien het scoreverloop...

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Nee, Daniel Dekker gedroeg zich bijzonder netjes(misschien wel te netjes voor fancommentaar). Als je hem zou zien zitten zou ik geen reden kunnen vinden om hem een klap te verkopen, ook niet gezien zijn clubkeuze. Bijzonder correcte man die geen verkeerd woord uitspreekt

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

:T

Dan liever dit bericht, mag ook gelijk gedoopt worden tot de Nieuwe Kuip en geen AkuipA of dat soort rare hippe spelling:

Nieuwe Kuip komt er ook bij missen WK

De bouw van een nieuw stadion lijkt te zijn verbonden aan het WK-bid van Nederland en België. Maar ook als de eindronden van het wereldkampioenschap voetbal niet naar Nederland en België komen, verrijst er vrijwel zeker een nieuw Feyenoord-stadion. In dat geval zou alleen de grootte van de voetbaltempel iets kunnen afnemen, bijvoorbeeld een stadion met 10.000 toeschouwers minder dan nu is gepland (80.000).

Feyenoord biedt volgende maand de tweede 'business case' voor het stadion aan bij de gemeente Rotterdam. Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft al eerder aangegeven dat de stad Rotterdam de komst van een nieuwe Kuip aan de Maas uiterst belangrijk vindt. Grote bedrijven in de Europoort en ook huidige sponsors van Feyenoord en de Stadion Feijenoord N.V. hebben nu al aangegeven dat zij als sponsor of founder de komst van het stadion willen ondersteunen.

De hoop blijft echter bestaan dat Nederland, dat in Rusland een grote concurrent heeft voor het WK, aan de Maas in een stadion voor 80.000 toeschouwers in 2018 of 2022 de finale van het WK kan organiseren. In de huidige Kuip is nu al de maquette te bewonderen van het hele gebied met het nieuwe stadion.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

70.000 man, bij WK 80.000 lekker sfeervol, NOT!

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Zal nooit zo sfeervol kunnen worden als de huidige Kuip, bij geen enkel nieuw stadion kan het de sfeer van het oude stadion vervangen. Ook al zit je dicht bij het veld o.i.d.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Op de Feyenoord forums zien ze allemaal de redding voor hun club dankzij de komst van dit stadion. 50 Euro voor wie de boodschap kan overbrengen dat dit dus niet het geval is: ik kan het daar niet verkopen namelijk.

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

Erwinner schreef:

Janssen niet bang voor Ajax Van onze Telesportredactie

ENSCHEDE - Hoewel het gebrek aan scorend vermogen niet langer als een incident kan worden afgedaan, wilden de FC Twente-spelers niets horen over een structureel probleem. Theo Janssen: "We moeten niet te dramatisch doen, want we hebben nog steeds niet verloren. Het is duidelijk, dat we meer kansen nodig hebben dan vorig jaar, maar we creëren ook meer dan vorig jaar."

Theo Janssen (midden) denkt dat FC Twente gewoon wint van Ajax. Foto: ANP

Aankomend weekeinde wacht de kraker tegen Ajax. "Ik voel geen extra druk voor de wedstrijd tegen Ajax", zegt Janssen. "Dat is een thuiswedstrijd tegen een ploeg die ook zelf wil voetballen. Ik weet zeker dat we tegen Ajax een klasse beter spelen en dat we die wedstrijd niet gaan verliezen.”

dit is wel weer heel erg Telegraaf. In zijn quote staat nota bene letterlijk dat hij zegt 'we gaan niet verliezen' en de Telegraaf maakt er zelf van: 'Twente wint gewoon' .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

70.000 man, bij WK 80.000 lekker sfeervol, NOT!

Dat is inderdaad een valkuil Maar ik geloof dat ze in het ontwerp een plan hebben opgenomen dat hij makkelijk verkleind kan worden door 1 ring (fysiek) af te sluiten.

Verwacht overigens wel dat de Kuip de eerste paar jaar wel vol zit. Bij de ArenA zag je ook een flinke stijging in het aantal seizoenkaarten, puur uit nieuwsgierigheid/het gevoel erbij te willen zijn.

Ik ben geen vaste seizoenkaart houder (heb 7 keer een seizoenkaart gehad in de afgelopen 28 jaar) , maar zal er dan zeker weer een nemen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.