- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Die is wel absoluut geniaal ja.
Ik zag van de meest ook beelden van Litmanen die het voor zijn huidige club vorig weekend deed met een prachtige omhaal.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ah, nu wordt alles duidelijk. Otherfool is de nick van Henk Spaan

The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik wou net zeggen. Kijk 5 minuten naar die Spaan en heb nu al zin hem van 7 hoog uit een flat te gooien. Irritante zeikerd. Een 2e Jan Mulder.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Wel raar dat ze deze discussie nu pas voeren, alsof het zo'n verrassing is geweest tegen Madrid (of dat we geen positiespel / veldbezetting hebben). Maar ja, ze lopen daar altijd achter de feiten aan. Enkele weken geleden ging het daar nog over De Jong.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Borst die het heel reeel opneemt voor Ajax, respect voor Hugo.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zowel Spaan als van 't Hek toch wel realistisch vond, A&L. Er zitten nou eenmaal toch wat tekortkomingen in dit Ajax. Wel leuk dat Borst het vervolgens voor Ajax opneemt en vindt dat je bepaalde dingen moet accepteren, waar ook hij wel weer gelijk in heeft.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Elleboog van de week, ook zo'n sneue gimmick.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zowel Spaan als van 't Hek toch wel realistisch vond, A&L. Er zitten nou eenmaal toch wat tekortkomingen in dit Ajax. Wel leuk dat Borst het vervolgens voor Ajax opneemt en vindt dat je bepaalde dingen moet accepteren, waar ook hij wel weer gelijk in heeft.
Gaat er meer om dat Spaan net als Mulder nog in 1972 leeft. En Jack probeert altijd om zo lullig mogelijk over Ajax te doen, zodat hij objectief lijkt. Begint irritant te worden.
Borst is de enige die samen met vh Hek een beetje echt objectief de zaken bekijkt. Borst pakt ook vaak zelfs Sparta aan.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Ik had het hier laatst over Douglas, dat ie zo opgefokt was. Vandaag toch wel weer het toonbeld. Begon zelfs naar Brama te slaan.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
![]()
Foto van de voet van Messi vanavond..
Lees dat er wordt gevreesd voor een lange afwezigheid.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je zag ook aan hem dat ie enorm veel pijn had.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Goed om even de 'kansen" nog even op een rijtje te zien,want zelfs van deze 16 voorbeelden zijn misschien 5 echt gevaarlijk.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ja, best wel lachwekkend. Oke, een stuk of 5 a 10 waren gevaarlijk. Maar zaten wel weer een hoop losse flodders tussen.
Wat niet wegneemt dat we ons gewoon weg lieten spelen.
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Ziet er gewoon uit als een dikke enkel bij Messi. Zal niet langer dan 2/3 weken duren neem ik aan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Klopt, maar als Ajax alle kansen erin zou schieten die ze elke competitie-wedstrijd creëren dan moeten ze elke pot met 10-2 winnen of zo. Zo werkt dat nou eenmaal niet. Kansen tellen is kansloos gedoe.
En ja Ajax was veel slechter dan Madrid, maar ze hadden ook een instelling van jan likmevessie.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat wegspelen was duidelijk, maar tijdens de wedstrijd had ik eigenlijk maar bij 2 of 3 van die 16 momenten echt iets van "okee, daar komt de goal".. Zijn wat dat betreft wel extremere wedstrijden geweest waar ik echt naar een schiettent heb zitten kijken. Laten we in elk geval hopen dat Ajax en zeker De Zeeuw hier van opsteken en nooit meer met zo'n belabberde instelling een CL wedstrijd ingaan..
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Zijn wat dat betreft wel extremere wedstrijden geweest waar ik echt naar een schiettent heb zitten kijken.
YouTube - Wedstrijd van toen: Valencia - Ajax
Deze was krankzinnig.
Zelden Ajax zo onterecht op 0-1 zien komen in de 88e minuut. Erg jammer dat het nog 1-1 werd, maar het was 1000% een gewonnen punt 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Leuk dat Koeman ze later nog even heeft leeggezogen. 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
YouTube - Wedstrijd van toen: Valencia - Ajax
Deze was krankzinnig.
Zelden Ajax zo onterecht op 0-1 zien komen in de 88e minuut. Erg jammer dat het nog 1-1 werd, maar het was 1000% een gewonnen punt
Hoef het niet eens te zien, die misser van Carew na 1, 2 of 3 minuutjes voor een leeg doel staat voor eeuwig in mijn geheugen gegrift 
Wel zuur die tegengoal nog hoor...
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Mij blijft vooral het NOS commentaar bij, bij de 0-1 bij als vd Vaart Ibrahimovic de steekpass bij de goal geeft.
''Ibrahimovic! Doet ie het??....hij doet het!!!''
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Flink balen dit voetbalweekend. Atletico onderuit, Feyenoord onderuit. Wel een terechte winnaar natuurlijk in dek lassieker, Ajax was heer en meester maar niet ontevreden over Feyenoord. Hield lang stand, met op momenten toch aardig voetbal. Gefeliciteerd Ajacieden en nu ga ik weer naar bed
.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ajax was irritant, maar ja verdiend gewonnen denk ik.
Dortmund overigens
. Ook wel lullig voor Klaas, doe je eindelijk het verstandige stapje terug kom je bij zo'n team uit
. Nee ik vind het echt 3x niks. Het is dat ze Jurado (Atletico) hebben gehaald, want die ploeg kan wel wat meer voetbal/creativiteit gebruiken.
Ook respect voor Berbatov. Ik vond hem (en terecht) zeer teleurstellend de afgelopen 2 seizoenen. Heb dan wel niet zoveel Man U. gezien, maar wat ik zag was niet veel. En nog steeds vind ik hem niet meer diezelfde (all in the touch) Berbatov van Tottenham (en Leverkussen) maar die jongen zou wel eens de 20 kunnen naderen dit seizoen. De zakelijkheid in zijn spel werpt vruchten af.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk voor Dortmund, heb wel wat met die club al gun je het Klaas en ook Raul niet natuurlijk. Berbatov heb ik altijd gezegd dat ie te klein is voor een grote club maar hij laat het maar wel zien, en hoe. En Ben Arfa natuurlijk
. Na vorige week een moeten winnen verloren te hebben. je zo revancheren. Bedankt Newcastle, het kleine lichtpuntje in mijn voetbal weekend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede overwinning ja
. Ik ben wel een liefhebber aan het worden van Marchisio en Quagliarella
.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Ja weer een sinister voetbalweekend. Vooral Sunderland's 1-1 in de 95ste minuut..
En Fabregas eraf met hamstring. Heel Arsenal weer tot eind oktober in de lappenmand.
Chelsea is overigens wel echt verschrikkelijk goed bezig. (relatief mindere goden, maar toch)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op Chelsea staat geen maat denk ik dit seizoen. Arsenal inderdaad weer eens in blessureproblemen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Chelsea heeft ook de meest stabiele ploeg. Zeer sterk collectief en zowel defensief als offensief zeer goed. Ik vind het alleen nog altijd een lelijke club. Sowieso hou ik niet van powervoetballers als Drogba.
Hopelijk pakt Sar met United nog eens de titel dit seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Omdat ik er maar geen genoeg van krijg. Ben Arfa
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gewoon hard en zuiver van 20+ meter in het hoekje; zo zie je ze ook wekelijks in de eredivisie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.