• 17.839 nieuwsartikelen
  • 183.824 films
  • 12.737 series
  • 35.176 seizoenen
  • 658.882 acteurs
  • 200.906 gebruikers
  • 9.505.375 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zijn net zo erg meelopers als die paar honderd duizend Feyenoord fans die er zogenaamd volgens die statistieken zijn.

De meelopers hebben we inmiddels wel afgeschud. Elk nadeel heeft een voordeel.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Feyenoord heeft zo'n beetje de meeste uitsupporters in binnen- en buitenland, en supporters hebben gemiddeld 18 jaar een seizoenskaart, langst van NL. Wel opvallend trouwens dit te horen van iemand die alleen de grote wedstrijdjes eruit pikt en dan spreken over anderen die al tig jaar lang iedere keer gaan.

Bedoel je dat onderzoekje waarbij gemiddeld werd uitgerekend dat Feyenoord de meeste uitsupporters had? Met 100 man verschil of zo? Terwijl wij nog een wedstrijd minder(ADO uit) hadden?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hoop dat we ook nooit zo derderangs zullen worden

Nee, zoiets gun je niemand. Bijna niemand dan.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Feyenoord is er nog lang niet, maar ik vond het wel prachtig dat ze er vol voor gingen, vooral na de aftrap na 1-2. Het is niet meer de Klassieker van vroeger, maar een strijd was het wel.

Alleen maar, omdat Ajax het naliet de 0-3 en 0-4 te maken.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

Wat een smerige overtreding van Brama trouwens. En dan voor de camera doen alsof hij van niks weet.

Dat was ontluisterend ja, wat een t##@slijertje is dat zeg, met die arrogante kop ook "wat bedoel je? wanneer dan?" Hopelijk krijgt ie toch nog een schorsing van een wedstrijd of 6 aan zijn broek op basis van de beelden!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Verder natuurlijk topweekend Twente was buitengewoon zwak, had nog 1-0 kunnen worden voor Heracles met 10 man. Maarja, Twente zal wel weer beresterk zijn tegen ons natuurlijk..

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Dat was ontluisterend ja, wat een t##@slijertje is dat zeg, met die arrogante kop ook "wat bedoel je? wanneer dan?" Hopelijk krijgt ie toch nog een schorsing van een wedstrijd of 6 aan zijn broek op basis van de beelden!

Zet dat kleine tikje tegenover de karate-trap van Fledderus, dan mag Fledderus van mij voor 20 wedstrijden geschorst worden.

Wel een beetje flauw van Brama dat hij het niet toe wil geven.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Je kan wel zien welke ploegen Europees gevoetbald hebben.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Of kampioensjaar Coolsingel volgestroomd met 300.000 man, je had erbij moeten zijn

Neu, bedankt...

Wil trouwens ondertussen wel weer eens een Amsterdamse titel meemaken. De laatste is ondertussen ook alweer uit de tijd dat Overmars en Frank de Boer nog grote jongens in Oranje waren...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik kan nu een flauwe opmerking over Feyenoord maken, maar ik zal het maar niet doen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Bedoel je dat onderzoekje waarbij gemiddeld werd uitgerekend dat Feyenoord de meeste uitsupporters had? Met 100 man verschil of zo? Terwijl wij nog een wedstrijd minder(ADO uit) hadden?

Geen idee welke jij bedoelt, scheelde dik 200 geloof ik, Feyenoord en Ajax verreweg de meeste (uiteraard), Psv zelfs minder dan AZ toen. Wordt een beetje 'ik heb een grotere' verhaal maar blijf het wat onnozel vinden van A&L (niet lullig bedoeld) om iets te roepen over 'trouwheid' gebaseerd op één wedstrijdje als je buiten beschouwing laat wat vele mensen wel niet over hebben voor hun club (qua tijd en geld, achterna reizen waar dan ook ter wereld etc).

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Geen idee welke jij bedoelt, scheelde dik 200 geloof ik, Feyenoord en Ajax verreweg de meeste (uiteraard), Psv zelfs minder dan AZ toen. Wordt een beetje 'ik heb een grotere' verhaal maar blijf het wat onnozel vinden van A&L (niet lullig bedoeld) om iets te roepen over 'trouwheid' gebaseerd op één wedstrijdje als je buiten beschouwing laat wat vele mensen wel niet over hebben voor hun club (qua tijd en geld, achterna reizen waar dan ook ter wereld etc).

Je haalt 2 dingen door elkaar. Ik zeg alleen dat het Legioen minder trouw is dan dat ze volgens alle verhalen schijnen te zijn. Maar alle respect voor de mensen die er elke 2 weken zijn hoor. Ik heb daar niet het geld en de tijd voor, maar daarom mag ik best wel wat zeggen over een supporterskern. Ik vind de kern van Ajax niks minder trouw dan die van jullie. Het valt me de laatste pakweg 2 jaar vaker op dat het Legioen niet meer is wat ze ooit waren.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Neu, bedankt...

Wil trouwens ondertussen wel weer eens een Amsterdamse titel meemaken. De laatste is ondertussen ook alweer uit de tijd dat Overmars en Frank de Boer nog grote jongens in Oranje waren...

Zaterdag wordt dan een belangrijk avondje..

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

13woutie13 schreef:

(quote)

Zet dat kleine tikje tegenover de karate-trap van Fledderus, dan mag Fledderus van mij voor 20 wedstrijden geschorst worden.

Flauw? Ronduit zielig en triest, alléén daarvoor al 6 wedstrijden, domme hufter! Fledderus raakte uiteindelijk helemaal niks trouwens.. maar was erg onbesuisd inderdaad. Maar die heeft dus al rood gekregen

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

BoordAppel schreef:

Is dat een excuus?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het valt me de laatste pakweg 2 jaar vaker op dat het Legioen niet meer is wat ze ooit waren.

Dat klopt wel, de laatste jaren valt er ook weinig te juichen en er is nu eenmaal toch een relatie tussen succes en sfeer, hoe je het ook wendt of keert, ook bij Feyenoord. Jaren geleden was het een stuk beter in de Kuip. Met slecht spel zijn veel mensen niet snel te porren om een leuk feestje bouwen, desondanks is het altijd wel tot de nok toe vol. Ook wel of niet Europees spelen scheelt een stuk, dat blijven de mooiste (avond)wedstrijden, en dan ook nog eens de slechte financiele vooruitzichten erbovenop en dat er dus ook geen grote aankopen zijn geweest. En nu gewoon rechterrijtje met Excelsior boven je, daar word je niet vrolijk van.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik zeg alleen dat het Legioen minder trouw is dan dat ze volgens alle verhalen schijnen te zijn.

waar baseer je dat dan op? neem zoiets als de bekerfinale dit jaar (voordat ie vernaggeld werd), binnen enkele minuten compleet uitverkocht omdat duizenden een nacht voor de toko doorbrengen om zeker te zijn van een kaart, en dan nog velen die ernaast vissen. Noem het gek maar ontrouw is het zeker niet.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

Dat klopt wel, de laatste jaren valt er ook weinig te juichen en er is nu eenmaal toch een relatie tussen succes en sfeer, hoe je het ook wendt of keert, ook bij Feyenoord. Jaren geleden was het een stuk beter in de Kuip. Met slecht spel zijn veel mensen niet snel te porren om een leuk feestje bouwen, desondanks is het altijd wel tot de nok toe vol. Ook wel of niet Europees spelen scheelt een stuk, dat blijven de mooiste (avond)wedstrijden, en dan ook nog eens de slechte financiele vooruitzichten erbovenop en dat er dus ook geen grote aankopen zijn geweest. En nu gewoon rechterrijtje met Excelsior boven je, daar word je niet vrolijk van.

Ben het met je eens, maar ik zei het ook niet als verwijt. Wel als constatering, omdat ik nog vaak lees dat het Legioen nog steeds zo alles bepalend is.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

13woutie13 schreef:

Ik vond het eerder onbesuisd en ongelukkig dan een echte De Jong. Hij wil de bal een rotschop geven, maar de bal werd voor z'n voeten weggehaald. Al die kracht in zijn been kan dus nergens heen en schiet hij omhoog.. Simpele natuurkunde.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Daar zal je dan geen hoog cijfer voor hebben gehad, chevy. Dit was een van de domste overtredingen die je kunt maken. Drie minuten ervoor al je eerste geel pakken en dan zo inkomen. Dat is het zelfde als vragen: Scheids, wil je me er alstublieft uitsturen....?

Messi trouwens zojuist geblesseerd het veld afgedragen tegen Atletico na een brute overtreding van Ujfalusi.. Zag er niet goed uit. In elk geval een enorm ei op zijn enkel. Nu maar hopen dat het meevalt.

Was een meeslepend potje in Vicente Calderon. Ben benieuwd wat Naomi Watts er van vond. Hij mag de komende periode in elk geval niks meer over Suarez zeggen, want in denk dat Atletico er minimaal zeven of acht schwalbes maakte de tweede helft.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Hoezo de komende periode? De laatste schwalbe van Suarez kan ik me niet eens meer herinneren. Dat was iets uit zijn begin periode bij Ajax.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

AEK- Asteras Tripolis

Salim M'Hamed Arrache 44

Fortounis 81

Rafik Djebbour 83

Ignacio Scocco 87

Leuk scoreverloop als je boven 3,5 doelpunten hebt voorspeld

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Heb je gelijk in, alleen de Feyenoorders beginnen daar nog zo ongeveer nog wekelijks (ten onrechte) over.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Hoe was de wedstrijd wavanbuuren, de overwinning is nipt?

wavanbuuren schreef:

Heb je gelijk in, alleen de Feyenoorders beginnen daar nog zo ongeveer nog wekelijks (ten onrechte) over.

Was mSuarez tegen Fer dan geen schwalbe? Ik heb het vanavond niet meer gezien.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Bottleneck schreef:

Hoe was de wedstrijd wavanbuuren, de overwinning is nipt?

Het was een heel meeslepend duel, zonder echt goed voetbal. Barca had aan een paar versnellingen met mooie aanvallen genoeg om te winnen. De Gea keepte uitstekend bij Atletco en het was vooral aan hem te danken en aan het gebrek aan scherpte bij vooral Messi en Villa dat Barca niet veel ruimer won.

Atletico gooide alles in de strijd. Veel passie, veel overtredingen en dus een aantal schwalbes, maar het mocht niet baten. Bijvoorbeeld Forlan en Aguero hebben eigenlijk de hele wedstrijd geen bal geraakt. Mooie aan de wedstrijd was dat hier wel alles in zat, wat we vanmiddag in de klassieker een beetje misten (op het laatste kwartier na misschien).

Maar goed: Ik hoop nu vooral dat deze wedstrijd niet te boek gaat staan als die van de zware blessure van Messi. (in de 93ste minuut nota bene).

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

wavanbuuren schreef:

Ja, dat gedoe valt in hetzelfde rijtje als dat het Legioen er altijd is en Ajax seizoenskaarthouders altijd thuis blijven. Leuk om te blijven roepen, maar het slaat nergens op

Suarez is de laatste 2 seizoenen een voorbeeld captain. Een voorbeeld voor elke speler in de Eredivisie durf ik zelfs te beweren. Zijn nare gedrag dat nadelig is voor Ajax (schwalbes & overdreven zanikken bij de scheids wat allemaal geel opleverde) is zo goed als verdwenen. Wat over is gebleven is een ongelooflijk goede speler met een vreselijk goede mentaliteit wat hij uitstraalt op de rest. Ajax verliest ook bijna nooit meer wat op mentaliteit, wat bv in het seizoen Danny Blind of Marco van Basten veel te vaak gebeurde.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Het was een heel meeslepend duel, zonder echt goed voetbal. Barca had aan een paar versnellingen met mooie aanvallen genoeg om te winnen. De Gea keepte uitstekend bij Atletco en het was vooral aan hem te danken en aan het gebrek aan scherpte bij vooral Messi en Villa dat Barca niet veel ruimer won.

Atletico gooide alles in de strijd. Veel passie, veel overtredingen en dus een aantal schwalbes, maar het mocht niet baten. Bijvoorbeeld Forlan en Aguero hebben eigenlijk de hele wedstrijd geen bal geraakt. Mooie aan de wedstrijd was dat hier wel alles in zat, wat we vanmiddag in de klassieker een beetje misten (op het laatste kwartier na misschien).

Maar goed: Ik hoop nu vooral dat deze wedstrijd niet te boek gaat staan als die van de zware blessure van Messi. (in de 93ste minuut nota bene).

Hm klinkt als een enerverende wedstrijd, bedankt. Twee keer verlies met 1-2 in eigen huis, al helemaal geen best weekend voor NW.

Een ei op de enkel duidt meestal op een flinke verzwikking/verrekking (?) en hopelijk geen breuk of iets dergelijks

(@A&L dacht dat ik je opvatting nou onderhand toch wel ontkracht had..)

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Welke?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja, dat gedoe valt in hetzelfde rijtje als dat het Legioen er altijd is en Ajax seizoenskaarthouders altijd thuis blijven. Leuk om te blijven roepen, maar het slaat nergens op

Suarez is de laatste 2 seizoenen een voorbeeld captain. Een voorbeeld voor elke speler in de Eredivisie durf ik zelfs te beweren. Zijn nare gedrag dat nadelig is voor Ajax (schwalbes & overdreven zanikken bij de scheids wat allemaal geel opleverde) is zo goed als verdwenen. Wat over is gebleven is een ongelooflijk goede speler met een vreselijk goede mentaliteit wat hij uitstraalt op de rest. Ajax verliest ook bijna nooit meer wat op mentaliteit, wat bv in het seizoen Danny Blind of Marco van Basten veel te vaak gebeurde.

Hopelijk kunnen we dat volgende week zaterdag nog eens herhalen. Ik vrees toch een beetje, want het spel is nog alles behalve goed en vandaag vond ik het toch een beetje slapjes. We lieten ons de laatste tien minuten nog onnodig terugdringen in een wedstrijd die al lang met 0-4 in de tas had moeten zitten.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Twente uit wordt lastig. Ze hebben ook pas 1 goal tegen en dat was een penalty van VVV.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Hebben jullie trouwens die 2de goal van Berbatov gezien, geniaal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.