- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ajax had eind jaren 90 ook beroerde jaren.
Jullie pretenderen altijd zo enorm trouw te zijn, maar schijnbaar valt het ook wel mee. Ook de Kuip raakt niet vol als je voor de groepsfase EL speelt en zelfs niet als de aartsrivaal langs komt.
Aartsrivaal kan de pleuris krijgen, kom niet naar de kuip om hun te zien winnen..... En 96/97 waren inderdaad beroerde jaren....
Kraam geen onzin uit, bij Ajax is het helaas nog nooit zo slecht gegaan als bij ons de afgelopen 7 jaar.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Aartsrivaal kan de pleuris krijgen, kom niet naar de kuip om hun te zien winnen..... En 96/97 waren inderdaad beroerde jaren....
Kraam geen onzin uit, bij Ajax is het helaas nog nooit zo slecht gegaan als bij ons de afgelopen 7 jaar.
Dus jullie hebben een excuus omdat het jaren al slecht gaat? Ajax had zo tussen 99 en halverwege 2002 ook beroerde jaren. ArenA liep niet leeg.
Maar geloof vooral in het fabeltje dat het Legioen nog altijd uniek en eeuwig trouw is. De mensen die het een beetje volgen weten wel beter.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord heeft zo'n beetje de meeste uitsupporters in binnen- en buitenland, en supporters hebben gemiddeld 18 jaar een seizoenskaart, langst van NL. Wel opvallend trouwens dit te horen van iemand die alleen de grote wedstrijdjes eruit pikt en dan spreken over anderen die al tig jaar lang iedere keer gaan.
Lees het onderzoek in VI eens van een maand of 2 terug. Ajax is de club met de meeste supporters in binnen en buitenland van alle NLse ploegen.
Verder ben ik geen seizoenskaarthouder. Sorry dat ik dan commentaar durf te leveren. Het slaat alleen nergens op wat je zegt want ik verwijt de mensen die komen niks. Alleen dat het een fabeltje is dat Feyenoord trouwer is als pakweg Ajax of Twente.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ter bevestiging; zelfs op Feyenoord Netwerk vinden mensen dit.
Het zegt genoeg dat Feyenoord in de laatste 15 minuten nog zoveel over had. Dat betekent dus dat ze 75 minuten lang niet voluit zijn gegaan. De onmacht, onrust en vooral ook lamlendigheid straalden er vanaf. Passie? Ik heb er weinig van gezien. Waar zijn de tijden dat mensen met de tong op de knieën van het veld moeten gedragen worden van de vermoeidheid?
Ajax heeft verdiend gewonnen, ook al speelden ze matig. Een pijnlijke constatering. En het Legioen moet ook zwijgen over supporters in Amsterdam voortaan, ik kon een speld horen vallen.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
De gemiddelde die voor Ajax word gegeven klopt voor geen hol ze zullen mischien zoveel seizoenkaarten en losse kaarten verkocht hebben maar er zit toch echt niet gemiddeld meer dan 40.000 per wedstrijd, of ze zitten allemaal op de wc dat kan natuurlijk ook!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dus jullie hebben een excuus omdat het jaren al slecht gaat? Ajax had zo tussen 99 en halverwege 2002 ook beroerde jaren. ArenA liep niet leeg.
Maar geloof vooral in het fabeltje dat het Legioen nog altijd uniek en eeuwig trouw is. De mensen die het een beetje volgen weten wel beter.
Kuip loopt ook nu niet leeg, enkel deze wedstrijd wordt ontweken. Zoals ik al aangaf heeft het geheisa met de Beker finale en de slechte verwachtingen daar mee te maken. Over twee weken zit het gewoon weer vol. En toen het met Ajax minder ging zag je ook dat lang niet elke wedstrijd vol zat. Maar wat weet jij ervan, jij zit ergens in de achterhoek mee te leven met een club van 200 m verderop. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Uiteraard, hou ook dat geleuter lekker in de wereld 
Ajacieden betalen allemaal netjes de seizoenskaart, maar ze komen alleen nooit opdagen. Klinkt ook heel logisch.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lees het onderzoek in VI eens van een maand of 2 terug. Ajax is de club met de meeste supporters in binnen en buitenland van alle NLse ploegen.
Zoals reeds gezegd, meeloop volk. En buitenland who cares, dat zijn niet echt de supporters waar je wat aan hebt.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Kuip loopt ook nu niet leeg, enkel deze wedstrijd wordt ontweken. Zoals ik al aangaf heeft het geheisa met de Beker finale en de slechte verwachtingen daar mee te maken. Over twee weken zit het gewoon weer vol. En toen het met Ajax minder ging zag je ook dat lang niet elke wedstrijd vol zat. Maar wat weet jij ervan, jij zit ergens in de achterhoek mee te leven met een club van 200 m verderop.
Heb de Kuip de laatste jaren regelmatig leeg zien stromen...
En verder...je kan geen feiten weerleggen en dus moet je maar beginnen over het feit dat ik niet een appartementje aan de ArenA Boulevard heb 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Zoals reeds gezegd, meeloop volk. En buitenland who cares, dat zijn niet echt de supporters waar je wat aan hebt.
Mij boeit het niks, maar Bottleneck probeerde met feiten over die zaken aan te komen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat Suljemani geen rood krijgt?
Gewoon slaan....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Waarom scoort Leverkusen trouwens niet even. Frank en gokken, het zal nooit wat worden. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vlaar ook weer een paar weken kwijt. 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
De Hunter heeft gescoord! Weliswaar de 1-3, maar toch.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Verder ben ik geen seizoenskaarthouder. Sorry dat ik dan commentaar durf te leveren. Het slaat alleen nergens op wat je zegt want ik verwijt de mensen die komen niks. Alleen dat het een fabeltje is dat Feyenoord trouwer is als pakweg Ajax of Twente.
Haha je bedoelt zeker dat onderzoek waaruit blijkt dat er zoveel miljoen 'supporters' zijn, of mensen met een lichte voorkeur of wat dan ook? Dat zegt natuurlijk hélemaal niets over trouwheid.
Trouwheid heeft te maken met hoe lang mensen (gemiddeld) naar het stadion gaan, hoeveel uitsupporters er zijn ook in moeilijke tijden, etc., wat ik net dus al zei. Feyenoord is ook wat dat betreft gewoon een machtig mooie club waar de eerste training al duizenden supporters op afkomen, en zelfs trainingskampen in het buitenland. Nee je kan een hoop lullen maar als ik ergens trots op ben is het onze supportersschare wel 
Of kampioensjaar Coolsingel volgestroomd met 300.000 man, je had erbij moeten zijn

Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Vlaar ook weer een paar weken kwijt.
Jep da's balen...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja jullie vieren die bekers natuurlijk 3 dubbel, omdat je er ook 3-dubbel zo lang weer op moet wachten

Edit: Kut Leverkusen (zo moest ik nog even kwijt
)
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Dat Suljemani geen rood krijgt?
Gewoon slaan....
Bahia mocht ook wel rood krijgen voor die elleboog. Feyenoord is er nog lang niet, maar ik vond het wel prachtig dat ze er vol voor gingen, vooral na de aftrap na 1-2. Het is niet meer de Klassieker van vroeger, maar een strijd was het wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja jullie vieren die bekers natuurlijk 3 dubbel, omdat je er ook 3-dubbel zo lang weer op moet wachten
)
Ja, het leven van de Feyenoord supporter is intens. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen

Edit: Kut Leverkusen (zo moest ik nog even kwijt
)
Het komt de ontlading misschien wel ten goede ja 
Denk dat Vascago ook wel een leuk jaartje achter de rug heeft wat dat betreft
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Wat deed Preudhomme nu voor de wedstrijd? Is dat zijn harem?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
De Hunter heeft gescoord! Weliswaar de 1-3, maar toch.
Van der Vaart ook, en De Guzman eerder dit weekend
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Het komt de ontlading misschien wel ten goede ja 
Denk dat Vascago ook wel een leuk jaartje achter de rug heeft wat dat betreft
Idd, maar wij vieren die titel 6 dubbel

Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Wat een klote wedstrijd vandaag. Heb helemaal niets gezien van Twente. Alleen Theo en uiteraard Douglas waren fatsoenlijk bezig. Heracles streed er tenminste voor.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat een smerige overtreding van Brama trouwens. En dan voor de camera doen alsof hij van niks weet. 
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Roda 
Ajax 
FC Groningen 
De Graafschap 
Heracles 
Feyenoord 
PSV 
FC Twente 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Zijn net zo erg meelopers als die paar honderd duizend Feyenoord fans die er zogenaamd volgens die statistieken zijn.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
De gemiddelde die voor Ajax word gegeven klopt voor geen hol ze zullen mischien zoveel seizoenkaarten en losse kaarten verkocht hebben maar er zit toch echt niet gemiddeld meer dan 40.000 per wedstrijd, of ze zitten allemaal op de wc dat kan natuurlijk ook!
We krijgen tenminste wel een klassieker uitverkocht 
Daarnaast is elke competitiewedstrijd netjes uitverkocht, het uitverkochte uitvak aan Ajaxfans is er altijd wel een goede graadmeter voor.
Dat er een boel seizoenkaarthouders niet komen opdagen is een ander verhaal, dat heeft elke club. Zag het gisteren bv weer bij FC Groningen.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Hoop dat we ook nooit zo derderangs zullen worden 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.