- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Rep help even, hoeveel doelpunten gaan er gescoord worden bij Heracles-Twente?
Hoop 3 in het voordeel van Heracles en 0 in het voordeel Twente.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Mag wel even weer na woensdag, toen de Feyenoorders een te grote mond kregen 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ja weet ik, zeg ook niet dat er geen lege vakken/plekken waren of dat het uitverkocht was..
Mag wel even weer na woensdag, toen de Feyenoorders een te grote mond kregen
Ho wacht dat kwam ook zo uit omdat ik Real Madrid 'liefhebber' ben 
Overigens was ik er wel bang voor dat Ajax juist na die wedstrijd erg sterk en met wraakgevoelens zou gaan spelen, het si altijd maar afwachten wat voor effect zoiets gaat hebben.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
En de Kuip, die is van ons. En de Kuip, die is van ons 
Weer niks voor Feyenoord tegen de almachtige Godenzonen. Ze mogen blij zijn dat Ajax een offday had en bijna alles fout deed. Zeker na de 0-2 had Ajax uit moeten lopen naar 0-4 of 0-5. Werd het na de 1-2 nog onterecht spannend ook.
Alleen wel jammer dat de Klassieker niet meer speciaal voelt. Nauwelijks echte tegenstand, de Kuip niet eens vol, het legioen dat net deed of ze in een mortuarium zaten...het voelde gewoon als een regulier potje. Maar het blijft wel lachen om daar te winnen.
PSV gelijkgespeeld, Twente staat nu nog 0-0....groetjes van de koploper 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Schalke al weer achter trouwens in eigen huis. Het Willem II van de Bundesliga. Raoul en Huntelaar en dan onderaan, ongelofelijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik hoor dat Ajax weer vreselijk gemazzeld heeft vanmiddag.
Jammer...maar vreesde het al een beetje.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
In de Kohlenpot derby nog wel. Magath kan best eens ontslagen worden als hij dit verliest vandaag.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik hoor dat Ajax weer vreselijk gemazzeld heeft vanmiddag.
Jammer...maar vreesde het al een beetje.
Jep, enorme mazzel. Feyenoord had wel een 3-0 winst verdiend maar helaas, Ajax maakte uit een halve kans gewoon 2 goals. De boeven.
mikey
-
- 29048 berichten
- 5211 stemmen
Ach ja, f was weer eens oppermachtig en AJAX mazzelde weer eens. Sjongejonge
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Schalke al weer achter trouwens in eigen huis. Het Willem II van de Bundesliga. Raoul en Huntelaar en dan onderaan, ongelofelijk.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ach ja, f was weer eens oppermachtig en AJAX mazzelde weer eens. Sjongejonge

Edit. verwijderd 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voetbalzone:
Javier Zanetti is zondag na afloop van de gewonnen uitwedstrijd van Internazionale bij Palermo naar het ziekenhuis gebracht. De Argentijn klaagde over pijn in zijn borst en de medische staf van Inter besloot om geen risico’s te nemen. Zanetti is echter erg rustig gebleven en veel is er volgens Rafael Benítez niet aan de hand.
/
Zanetti kon zondagmiddag negentig minuten meedoen in de met 1-2 gewonnen wedstrijd bij Palermo, maar voelde zich na het duel niet goed. “Hij had pijn aan zijn borst en onze dokter besloot om hem direct naar het ziekenhuis te brengen”, zei Benítez. “Dit was echter vooral uit voorzorg. Javier is erg rustig gebleven, het zag er niet ernstig uit.”
Gaat lekker met die hart-probleempjes.
mikey
-
- 29048 berichten
- 5211 stemmen
Edit. verwijderd
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Gosamme, Twente nog op 0-0. Nog een paar minuten.
Volhouweeeeeee Heracles!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Een enorme poep-pot is dat trouwens. Geen samenvatting van te maken. Erg saai, 0-0 terechte uitslag.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Yeaaaaaaaaah 0-0, einde!
PSV gelijk, Twente gelijk, Ajax wint bij Feyenoord....droomweekend!
mikey
-
- 29048 berichten
- 5211 stemmen

Maareh de uitslagen mogen voortaan al voor studio sport bekend worden gemaakt? Vroeger had je hier beleid over.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Daarom zie je vandaag ook wat minder mensen hier. Je mag het gewoon zeggen hier mikey.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Effe terugbladeren...in dit topic mag je zonder spoilers werken.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Arsenal punten gemorst en Chelsea is weer lekker bezig met het doelpuntgemiddelde 
mikey
-
- 29048 berichten
- 5211 stemmen
Dat was namelijk niet zo.. maar misschien is dat beleid aangepast
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Bij Feyenoord gaan ze onderzoek doen naar de vele leggen plekken vanmiddag, veel seizoenkaarthouders schijnen niet gekomen te zijn. Schijnen maar iets van 35.000 man gezeten te hebben, aldus Valentijn Driessen van De Telegraaf.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En niet zomaar achter. De eerste helft had heel veel weg van Real - Ajax. Het had minimaal 0-3 moeten zijn. Echt ontluisterend.
Mooi weekendje inderdaad. Zelf winnen in de kuip en de concurentie die punten verliest. Op naar MVV 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bij Feyenoord gaan ze onderzoek doen naar de vele leggen plekken vanmiddag, veel seizoenkaarthouders schijnen niet gekomen te zijn. Schijnen maar iets van 35.000 man gezeten te hebben, aldus Valentijn Driessen van De Telegraaf.
Na dat geheisa met de bekerfinale had ik ook geen enkele zin meer in deze pot..... Verder zijn er natuurlijk meer mensen die liever niet hun middag verdoen met het kijken hoe Ajax wint in de Kuip. (Want dat zat er wel aan te komen.)
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik zag echt heel veel lege plekken ja. Best pijnlijk, voor zon affiche.
Voordeel, is dat lulverhaaltje dat het Legioen de meest trouwe kern van NL is ook weer ontkracht, voor zover dat niet al was ontkracht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik wil wel eens kijken hoeveel er bij jullie op de tribune zitten nadat je dezelfde resultaten hebt geboekt als Feyenoord de afgelopen 5-7 jaar....
En de 'Kern' zat natuurlijk gewoon wel in de Kuip.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik wil wel eens kijken hoeveel er bij jullie op de tribune zitten nadat je dezelfde resultaten hebt geboekt als Feyenoord de afgelopen 5-7 jaar....
Ajax had eind jaren 90 ook beroerde jaren.
Jullie pretenderen altijd zo enorm trouw te zijn, maar schijnbaar valt het ook wel mee. Ook de Kuip raakt niet vol als je voor de groepsfase EL speelt en zelfs niet als de aartsrivaal langs komt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik zag echt heel veel lege plekken ja. Best pijnlijk, voor zon affiche.
Voordeel, is dat lulverhaaltje dat het Legioen de meest trouwe kern van NL is ook weer ontkracht, voor zover dat niet al was ontkracht.
Feyenoord heeft zo'n beetje de meeste uitsupporters in binnen- en buitenland, en supporters hebben gemiddeld 18 jaar een seizoenskaart, langst van NL. Wel opvallend trouwens dit te horen van iemand die alleen de grote wedstrijdjes eruit pikt en dan spreken over anderen die al tig jaar lang iedere keer gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.