- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Lul geen poep, 43000 man en da's zonder de uitsupporters, veel meer past er dan niet bij. Trouwens belachelijke prijzen, 40 - 50 euro.
Eredivie live kijk ik niet met dat fancommentaar, en ze drukken daar spreekkoren e.d. weg. En die Luis weer met zn fopduiken 
Hopelijk gebeurt er wat op het veld voor de vlam in de pan, dat werkt vaak het beste. In ieder geval hopen op een aansluitingstreffer anders zie ik het somber in.
Lul zelf geen poep. Er zitten supporters daar en die 6000 kaarten waren gewoon in de verkoop. Met andere woorden, 7000 lege plekken die gewoon niet verkocht zijn. Met andere wedstrijden zit daar ook altijd publiek.
Dat fancommentaar was echt vervelend, die kakkerlak haalde me de hele tijd het bloed onder de nagels vandaan. Wat een irritant en vervelend mannetje. Heerlijk om die stoicijnse Daniel Dekker ernaast te zien zitten en dat mannetje naast hem gewoon zit uit te lachen. Echt triest waar die feyenoordjes tegenwoordig blij mee zijn.
Jammer van de wedstrijd, we hadden allang 0-6 voor moeten staan, maar laten Feyenoord weer met geluk terug komen. Op wat druk na geen enkele kans van Feyenoord gezien, dus dat stemt me ook weer tevreden. Irriteerde ik me overigens wel weer aan, in belangrijke duels gaan we achterover leunen bij een redelijk velige voorsprong. Schei toch uit, gewoon door voetballen en dat kansloze Feyenoord elftal keihard afstraffen. Nu komt er weer onnodige spanningen.
Al met al een dik verdiende overwinning, zoals verwacht.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Op zich wel een lekkere vechtwedstrijd, alleen het niveau is verder gewoon bedroefd.
Mee eens, die akkefiettjes hadden eerder gemogen. Waarom pas weer in delaatste 20 minuten dat de spirit dan boven komt drijven, op kwaliteit kun je amper winnen maar dat was allang en breed bekend... al mogen we blij zijn met de paal, toch blijft het zuur twee buitenspelgoals te zien vallen en heb ik op basis van het slot het gevoel dat er meer in had gezeten, ook al strookt dat misschien niet helemaal met de totale kansverhouding. Vreselijk lullig eerste tegendoelpunt trouwens.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Bah, hadden tussen de 45e en 57e minuut toch 2 extra goals moeten maken.
Staat het 0-4 en kan het vernederen beginnen!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV mazzelt weer eens behoorlijk.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Altijd leuk, die fan-commentaren:
Ik hou er niet van om Calimero te spelen, maar Ajax is ontsnapt aan een zekere rode kaart (Van der Wiel), tenminste drie penalty's en twee afgekeurde goals. Misschien waren die afgekeurde goals terecht, maar het gaat om het met twee maten meten. Wanneer 020 in het zadel geholpen moet worden, dan helpt de KNJB altijd een handje mee, maar andersom dan krijgen de neuzen altijd het voordeel van de twijfel.
In de eerste helft een superieur Feyenoord gezien. Maar ja, dat is dan weer de Feyenoord-vloek dat je op zo'n manier een goal tegen krijgt. Dan verwacht je misschien dat je de tweede helft wordt weggecounterd, maar ook in de tweede helft waren weer de betere (op wat kleine kansen voor 020 in het begin van de tweede helft na).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Welke stakkerige website komt dat vandaan dan?
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Dit was weer een echte klassieker met een echte klassieker sfeer. Met zo'n jong team met maar 1-2 van een kampioenschaps kandidaat verliezen is beter dan met zo'n ervaren team als in de knvb beker en dan met 1-4 verliezen. Tuurlijk Ajax heeft gewonnen maar je kan het ook zien. Ajax heeft maar 2 doelpunten gescoort en wij 3, waar helaas 2 van werden afgekeurd. Als we zo hadden gevoetbald als dat we de laatste 10 minuten deden hadden we zeker kans op winst gehad. Jammer dat Vlaar gebleseerd raakte. Altijd een belangrijke man in het hart van de defensie maar ook gevaarlijk bij hoekschoppen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ajax speelde niet geweldig, maar won gelukkig wel. Je zag ook duidelijk na de 2-0 dat ze gas terug namen. Verder word ik strontziek van die kansloze lange ballen van Alderweireld en Verthongen. Ja, ze hebben een geweldige trap, maar als je kijkt wat er voorin loopt bij Ajax, dat zijn geen spelers die zomaar een kopduel winnen. Overigens had Bahia rood moeten hebben (elleboog tegen Suarez).
Ik vond het trouwens ook verbazingwekkend dat de Kuip lange na niet vol zat.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Dit was weer een echte klassieker met een echte klassieker sfeer.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Tweedubbel eens!
Wat een gezapig sfeertje in de Kuip zeg, mede daarom bakte Feyenoord er daar de eerste 75 minuten echt helemaal niets van. Later werd het iets beter maar ik was totaal niet onder de indruk van een zogenaamde heksenketel, bij AZ is er meer sfeer.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Misschien wel jonger maar Feyenoord is jong en ook nog erg onervaren.
Leerdam
De Vrij
Castaignos.
Cabral.
En ja dit vond ik wel een klassieker sfeer hebben omdat hier de wedstrijd niet ineens was bepaald maar dat het tot de laatste minuut spannend was. Ik was wel blij daat <Mulder gebleseerd was anders had dit wel is in een drama voor Feyenoord hadden kunnen aflopen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Dit was weer een echte klassieker met een echte klassieker sfeer. Met zo'n jong team met maar 1-2 van een kampioenschaps kandidaat verliezen is beter dan met zo'n ervaren team als in de knvb beker en dan met 1-4 verliezen.
Daarom, als door iedereen aangermerkte middenmoter en ondanks veel voorspellingen van een grote nederlaag toch nog goed weerstand geboden. Je moet realistisch blijven. Al vraag ik me af waar El Ahmadi mee bezig was sjongejonge, leg die bal simpel terug op Van Dijk (keepte behoorlijk sterk trouwens).
Er zitten supporters daar en die 6000 kaarten waren gewoon in de verkoop. Met andere woorden, 7000 lege plekken die gewoon niet verkocht zijn. Met andere wedstrijden zit daar ook altijd publiek.
Rekenen is niet je sterkste kant heh
6000 erbij zit je op 49000 en dat zit er nooit meer, max 45 inclusief 1600 uitsupporters. Dat berichgt van die kaarten was van afgelopen donderdag (!) waarna heus nog wel kaarten zijn verkocht, maar geloof gerust wat je zelf wil geloven dit heeft toch geen zin.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is ook helemaal niks meer aan om Feyenoord-supporter te zijn. Ajax wint ook al jaren niks, maar speelt tenminste nog leuk voetbal zo nu en dan. Feyenoord-supporters leken wel murw geslagen. Alsof ze er zelf ook absoluut niet meer in geloven. Sfeer viel erg tegen idd.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Feyenoord-supporters leken wel murw geslagen. Alsof ze er zelf ook absoluut niet meer in geloven. .
Is toch niet zo gek, als je club er zo voor staat als nu? Dit zijn ghewoon marteljaren. Gelukkig nog een positief bericht vernomen dat er heel veel zakelijke interesse is voor het nieuwe stadion en voor de samenvoieging met de amateurtak en de stadion NV. Al kan het een sus-praatje zijn van Gudde, dat soort dingen moet je maar de hoop op vestigen.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Het is ook helemaal niks meer aan om Feyenoord-supporter te zijn. Ajax wint ook al jaren niks, maar speelt tenminste nog leuk voetbal zo nu en dan. Feyenoord-supporters leken wel murw geslagen. Alsof ze er zelf ook absoluut niet meer in geloven. Sfeer viel erg tegen idd.
Wat een bullshit. Toen ik 20 jaar geleden voor het eerst een seizoenskaart van Twente haalde werden we 2 keer achter elkaar 3e. Daarna werd het heel snel minder met plekken tussen de 8 en 14. Maar nooit heb ik het saai gevonden of vervelend om erheen te gaan. Misschien is dat de tol die een Ajax supporter moet betalen. Jullie hebben in het verleden zoveel gewonnen dat je knetterverwent bent geworden. Supporters van andere clubs kunnen nog trots kijken als hun team boven verwachting presteert.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bedoel te zeggen dat ik zag dat de supporters er zelf niet in geloven en dat de sfeer in de Kuip vroeger wat dreigender leek tijdens de klassieker. Uiteraard blijft het voor een echte supporter/liefhebber geweldig om een dagje in het stadion en eromheen te vertoeven.
Misschien is een Ajax-supporter teveel verwend in het verleden ja, maar toch zeker de laatste 10 jaar niet meer.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Vlaar is trouwens een paar weken uit de rolatie. Ook al weer een tegenvaller, want daar kunnen we Martins Indi ook niet neerzetten door die schorsing.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Daarom, als door iedereen aangermerkte middenmoter en ondanks veel voorspellingen van een grote nederlaag toch nog goed weerstand geboden. Je moet realistisch blijven. Al vraag ik me af waar El Ahmadi mee bezig was sjongejonge, leg die bal simpel terug op Van Dijk (keepte behoorlijk sterk trouwens).
Rekenen is niet je sterkste kant heh
6000 erbij zit je op 49000 en dat zit er nooit meer, max 45 inclusief 1600 uitsupporters. Dat berichgt van die kaarten was van afgelopen donderdag (!) waarna heus nog wel kaarten zijn verkocht, maar geloof gerust wat je zelf wil geloven dit heeft toch geen zin.
Ja, maar ik zag ook dikke gaten op de 2e ring, die was ook bij lange na niet gevuld. Dus zo kom ik erbij dat er minstens 7000 lege plekken waren.
Maar geloof wat je wilt geloven, genoeg wedstrijden dat het gewoon vol zit achter het doel onder het uitvak. Zelfs ik als Ajacied zijnde weet dat.
Die 1600 van Ajax wordt idd nooit door een andere club gehaald, dan heb je vanwege die buffervakken inderdaad maar maximaal 45000 supporters bij een uitverkochte klassieker. Bj kleindere clubs is alleen de bovenste vissenkom het uitvak, daaronder zit dan ook altijd thuispubliek. Helaas is er hier niet sprake van en zijn die kaarten gewoon in de verkoop gegaan voor de Feyenoord supporters.
Toch raar dat het bij een wedstrijd tegen bv. Utrecht voller zit dan tegen Ajax. De moed is jullie inderdaad in de schoenen gezakt 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Bedoel te zeggen dat ik zag dat de supporters er zelf niet in geloven en dat de sfeer in de Kuip vroeger wat dreigender leek tijdens de klassieker. Uiteraard blijft het voor een echte supporter/liefhebber geweldig om een dagje in het stadion en eromheen te vertoeven.
Misschien is een Ajax-supporter teveel verwend in het verleden ja, maar toch zeker de laatste 10 jaar niet meer.
Zelfs vorig jaar in de competitie was de sfeer beter. Had zelfs helse fluitconcerten en spreekkoren richting Jantje verwacht wanneer hij aan de bal was, maar die was de 1e helft zo weinig aan de bal(lees: hij had niets te doen achterin) dat het niet eens kon 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een vervelend publiek weer bij Feyenoord - Ajax.
Continu kankerlijers roepen pff stelletje kleuters.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV lijdt puntverlies en nog verdiend ook. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Toch raar dat het bij een wedstrijd tegen bv. Utrecht voller zit dan tegen Ajax. De moed is jullie inderdaad in de schoenen gezakt
Kan wel in herhaling blijven vallen maar dat doe ik maar niet
vind het allemaal wel prima. Heb er in ieder geval een nare nasmaak aan overgehouden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ga even wedden op heracles-Twente, maar wie denken jullie in vredesnaam dat er gaat winnen? Denk een verrassing namelijk.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
De klassieker is dood das duidelijk!
Wat een waardeloze sfeer en wat een zwak Ajax weer de laatste 10 minuten, zullen ze het dan nooit leren.
En van de Wiel moet op vakantie en Anita is niet eens jupiler niveau, laat ik over Feyenoord maar niks zeggen behalve dan dat ik niet wist dat het echt zo dramatisch is.
Twente word fluitend kampioen zo!
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
het nieuwe stadion
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Feit is gewoon dat Ajax bovenaan staat. Gewoon puntjes mee naar Amsterdam genomen. Nu Twente nog even zien afgaan in de streek-derby.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Kan wel in herhaling blijven vallen maar dat doe ik maar niet
vind het allemaal wel prima. Heb er in ieder geval een nare nasmaak aan overgehouden
Omdat ik gelijk heb 
Mooie middag dit, nu Twente nog even af zien gaan(tegen beter weten in) en mijn weekend is ultiem 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Rep help even, hoeveel doelpunten gaan er gescoord worden bij Heracles-Twente?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Omdat ik gelijk heb 
Mooie middag dit, nu Twente nog even af zien gaan(tegen beter weten in) en mijn weekend is ultiem

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.