• 17.822 nieuwsartikelen
  • 183.808 films
  • 12.729 series
  • 35.162 seizoenen
  • 658.862 acteurs
  • 200.892 gebruikers
  • 9.505.354 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Anita speelt zo slecht nog niet.

Ik vind dat hij dit niveau wel aankan, eerste deel van hem was goed, 2e matig.

Hopen dat we de score de 2e helft snel uit kunnen breiden maar dan moet het wel effectiever worden.

Wat een slechte commentator weer trouwens, de helft gaat aan hem voorbij. Ook maakt de arbitrage zich weer belachelijk met die 55 seconde blessuretijd voor 2/3 redenlijk lange blessureonderbrekingen.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4179 stemmen

moviemafketel schreef:

Wat een oetlul die verslaggever. Hij beseft het de 1e treffer in de Kuip.

Anita nu zelfs te zwak gebleken tegen Feyenoord. Op zoek naar wat anders in de jeugd of zo, dit kan echt niet langer.

Waar heb jij het over, Anita heeft tig ballen onderschept. Feyenoord komt er aanvallend compleet niet aan te pas. Opzich wel logisch met Castaignette in de basis, een kind met schaamhaar op z'n hoofd.

Voor de rest een redelijk saaie klassieker, Ajax domineert en is gevaarlijk. Feyenoord holt er achteraan en dat publiek bewijst maar weer is dat het behoorlijk overschat is. Wat een sfeerloze bedoening Daar hebben de spelers ook geen steun aan.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4179 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Klopt daar zitten normaal uitsupporters. Als ik teletekst mag geloven 43000 dus zo goed als uitverkocht, op Rico en mij na dan.

Heb de buitenspelgoal gemist, was die terecht afgekeurd?

Stond een metertje buitenspel, die kaarten zijn al tijden in de verkoop voor de supporters. Zelfs in de bekerfinale zat het aardig vol daar achter het doel. Dit zijn gewoon smoesjes zoeken.

Overigens de eerste en de laatste x dat ik het met fancommentaar heb gekeken, die Feyenoorder lult alleen maar onzin en zit de hele tijd Suarez af te zeiken. Vervolgens gaan die Feyenoordjes allemaal liggen en dan zijn het gruwelijke overtredingen van Ajax

Daniel Dekker bekijkt het veel objectiever alemaal en deelt hier en daar een lekkere gevoelige sneer uit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou ik ben wel blij dat ik dat eredivisie Live net heb voor deze klassieker en ik heb 2 ogen en ik vind Anita gewoon erg onzeker ogen. En als hij opkomt komt er nooit een voorzet aan. En hij is gewoon te klein. Er moet daar minstens iemand staan die 2 koppen groter is.

Die tig ballen zijn mij niet opgevallen in ieder geval.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Het is gewoon weer erg matig van Ajax-kant. Je mag blij zijn dat je op 0-1 gekomen bent, maar binnen is de buit nog allerminst. Als je Feyenoord het gevoel geeft dat ze mogen voetballen en het publiek gaat erachter staan komen we - net als vorig seizoen - gewoon weer in de problemen in de Kuip.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Stond een metertje buitenspel, die kaarten zijn al tijden in de verkoop voor de supporters. Zelfs in de bekerfinale zat het aardig vol daar achter het doel. Dit zijn gewoon smoesjes zoeken.

Overigens de eerste en de laatste x dat ik het met fancommentaar heb gekeken, die Feyenoorder lult alleen maar onzin en zit de hele tijd Suarez af te zeiken. Vervolgens gaan die Feyenoordjes allemaal liggen en dan zijn het gruwelijke overtredingen van Ajax

Daniel Dekker bekijkt het veel objectiever alemaal en deelt hier en daar een lekkere gevoelige sneer uit.

Lul geen poep, 43000 man en da's zonder de uitsupporters, veel meer past er dan niet bij. Trouwens belachelijke prijzen, 40 - 50 euro.

Eredivie live kijk ik niet met dat fancommentaar, en ze drukken daar spreekkoren e.d. weg. En die Luis weer met zn fopduiken

Hopelijk gebeurt er wat op het veld voor de vlam in de pan, dat werkt vaak het beste. In ieder geval hopen op een aansluitingstreffer anders zie ik het somber in.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Waar heb jij het over, Anita heeft tig ballen onderschept. Feyenoord komt er aanvallend compleet niet aan te pas. Opzich wel logisch met Castaignette in de basis, een kind met schaamhaar op z'n hoofd.

Voor de rest een redelijk saaie klassieker, Ajax domineert en is gevaarlijk. Feyenoord holt er achteraan en dat publiek bewijst maar weer is dat het behoorlijk overschat is. Wat een sfeerloze bedoening Daar hebben de spelers ook geen steun aan.

Heb je gezien hoeveel ruimte Anita kreeg in de opbouw, reppie? Hij heeft de bal echt een keer of vijf vanuit een volledig vrije positie zo ingeleverd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Welke fopduiken bottleneck? Ik mag toch niet hopen dat je de gele kaart van de Cler ontercht vond, want dan moet ik ophouden je serieus te nemen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nee bedoel de zogenaamde overtreding van Fer die dus ook weigerde Suarez overeind te helpen.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

De enige fopduiken die ik gezien heb waren van De Cler en Bruins in de 16 van Ajax. Luis werd gewoon geraakt, net als Wijnaldum door Van der Wiel. Hopelijk snel 0-2, anders zie ik het ons nog weggeven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De Cler is ook echt een etterbak 1e klas. Naar mannetje geworden in de loop der tijd.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

De Cler stond meteen op en keek volgens mij niet eens naar de scheids, leek me niet dat ie een pingel wilde versieren.

Nou, 2e helft, kom op

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Pfffffffff hoeveel kansen wil je krijgen in godsnaam.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Zo, daar komen we even 2 keer heel goed weg.

Maar die 1-1 zie ik nog lang niet komen.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Ik durf te stellen dat Ajax het hier laat liggen. Dalijk valt de 1-1, let maar op.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

3x is scheepsrecht, zuurpruim quido

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je stelt maar een eind weg Quido

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Als ze nu wel maar doorgaan, en niet zoals tegen Gruun teruggaan hangen met zjin allen.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

De Cler

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je lijkt me pa wel. Altijd het negatieve zien terwijl de wedstrijd-score anders laat zien. Dit wordt 0-5.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Kut Greg, die solliciteert al de hele 2e helft naar rood.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Die Theo ... 2x heeft ie niet door dat het een buitenspelgoal is.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Potverdikkie, had nog behoorlijk spannend kunnen worden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ochoch wat is het commentaar verschrikkelijk bij EL.

Is dat bij Sport1 beter geregeld?

Wat zwak Ajax.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Yes, kom op nou.

ALLES op alles nu.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Daar heb je het al. Pessimist? Zuurpruim? Nee, ik ken Ajax.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat een slappe hap dit Ajax. Feyenoord laat zien dat het niet meer is dan een middenmoter en Ajax is niet bereid energie te leveren in de klassieker. Zo'n Sulemani ook. Krijgt ie weer eens een mooie kans van Jol, maar alles wat ie doet is sjokken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Quido schreef:

Daar heb je het al. Pessimist? Zuurpruim? Nee, ik ken Ajax.

Pessimisten zijn al tevreden als ze 10% va de keren gelijk krijgen.

Ik heb liever 90% gelijk met positivisme. Komt helemaal goed.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Op zich wel een lekkere vechtwedstrijd, alleen het niveau is verder gewoon bedroefd.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Pessimisten zijn al tevreden als ze 10% va de keren gelijk krijgen.

Ik heb liever 90% gelijk met positivisme. Komt helemaal goed.

Heb het alleen voor Groningen, Madrid en nu gezegd. Je weet dat Ajax zich (in de competitie) laat overbluffen door opportunistisch spel gesteund door het publiek in die wedstrijden. Daarom snap ik ook niet waarom ze al in de 60e minuut begonnen met sjokken, terugspelen, halve balletjes, e.d. Dan roep je het over jezelf af.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.