- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
NEC vreest voor kwijtraken van betaald voetbal-licentie na 1 oktober
Tsjonge jonge, wat een wanbeleid ook daar weer.
Wat betekend dat?
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Dat het geen BVO meer is, maar zal wel goed komen.
Toch kos?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat betekent een storm in een glas water.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Wat betekend dat?
Hopelijk voor hen valt het wel mee en is het een storm in een glas water zoals de anderen zeggen, maar als het wel serieus is en ze raken die licentie kwijt, dan worden ze uit de competitie genomen. Net als Haarlem.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Jeuj, morgen de Klassieker 
Hopelijk een hele ruime uitzege.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Ben benieuwd. Het zijn altijd wedstrijden op zich. Je hebt best kans, dat ze het behoorlijk lastig gaan krijgen. Vorig jaar ook al, toen was het ook al gelijk.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4178 stemmen
In de competitie hebben we het vaak zwaarder dan in de pay-offs of de beker gehad de laatste jaren.
Echter ga ik er wel van uit dat we die havenslaven even lekker gaan afdrogen morgen 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ooooooh man wat gaan we vlammen. FEYENOORD ROTTERDAM!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou kijken of wij vandaag wat scherper in de afronding kunnen zijn dan Madrid. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Moeten we natuurlijk wel eerst een kans creeren. 
Ik denk ik kop m zelf maar even in. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In de competitie hebben we het vaak zwaarder dan in de pay-offs of de beker gehad de laatste jaren.
Echter ga ik er wel van uit dat we die havenslaven even lekker gaan afdrogen morgen
Hoe reageren al die havenarbeiders uit Amsterdam op die term of zijn die ook voor Feyenoord? Het zijn natuurlijk niet enkel skyboxproleten en provenciaalse wannabe's die dat scheve dorp bevolken....
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4178 stemmen
Hoe reageren al die havenarbeiders uit Amsterdam op die term of zijn die ook voor Feyenoord? Het zijn natuurlijk niet enkel skyboxproleten en provenciaalse wannabe's die dat scheve dorp bevolken....
Je hoeft het natuurlijk ook niet al te serieus te nemen
Even beetje sneertje uitdelen vlak voor de klassieker, alhoewel Feyenoord er alles aan doet om het geen klassieker meer te laten zijn 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4178 stemmen
@ Feyenoord tv op dit moment.
Gaat Vlaar terugblikken op de laatste gewonnen klassieker 4 of 5 jaar geleden of zo. Het is nog net geen zwart/wit tv 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4178 stemmen
Ja had een kijkcode gekocht voor die fancommentaar shizzle op Eredivisie Live, moet ik al een kwartier lang naar Prehistorie tv kijken 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4178 stemmen
Wat een verschil in kwaliteit zeg tussen Ajax en Feyenoord tv. Ajax heeft goede cutscenes die professioneel ogen. Bij Feyenoord kijk je tegen zo'n vreemde krullenbol aan, wie the fuck is dat? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, het eerste waar Feyenoord in gesneden heeft was het budget van Feyenoord TV, vroeger presenteerde Houtman dat, maar die was opeens te duur. Heb overigens vrij weinig met die 'eigen' tv programma's. gewoon een propaganda kanaal. En wat kan mij het schelen wat Fer op z'n vrije middag doet of hoe Ome Piet voor de A-jeugd zorgt.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Gio gaat voor 2-1, maar hoopt natuurlijk op meer ... de arrogantie!
Maar nee, hij zou best eens gelijk kunnen hebben. Ze moeten bij Ajax weer gaan besseffen dat iedereen zijn steentje bij moet dragen. Vroeg druk zetten en afjagen is belangrijk. Verrassend dat Ajax begint met Lindgren i.p.v. De Zeeuw en Sulejmani i.p.v. Urby.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4178 stemmen
Heb ik ook hoor, ik kijk deze onzin normaal ook nooit. Maar zie nu toch wel lekkere vernederingen op televisie. Vraag me af waarom ze de voorbeschouwing niet gewoon laten zien.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou Ajax zoals verwacht beter. Als er 1 ingaat volgen er nog 4 heb ik zo'n gevoel. Trouwens niet uitverkocht he? Allemaal lege plekke achter de goal of mag daar niemand zitten of zo?
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4178 stemmen
Jemig, wat hangt er een ongelooflijke kutsfeer(voor zover je het sfeer kan noemen) in het stadion zeg. Het trouwe Legioen met duizenden lege plekken in de Kuip. 
En nee Moviemafketel, ze konden de laatste 6000 kaarten gewoon niet meer kwijt 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een oetlul die verslaggever. Hij beseft het de 1e treffer in de Kuip. 
Anita nu zelfs te zwak gebleken tegen Feyenoord. Op zoek naar wat anders in de jeugd of zo, dit kan echt niet langer.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat een onboeiende klassieker tot nog toe. Je ziet dat Ajax veel beter is, maar ze doen er geen snars mee. Het lijkt wel of El Hamdaoui er nog een ramadan voor zichzelf achteraan doet ofzo. Een beetje afjagen is er niet bij bin die man. Verder weer 20x balverliesvan Anita in de opbouw. Mag toch aannemen dat Urby er voor hem inkomt in de rust.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
De Cler is hetzelfde verhaal als Anita.
Veel balverlies.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heerlijk zo'n stille Kuip haha 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Nou Ajax zoals verwacht beter. Als er 1 ingaat volgen er nog 4 heb ik zo'n gevoel. Trouwens niet uitverkocht he? Allemaal lege plekke achter de goal of mag daar niemand zitten of zo?
Klopt daar zitten normaal uitsupporters. Als ik teletekst mag geloven 43000 dus zo goed als uitverkocht, op Rico en mij na dan.
Heb de buitenspelgoal gemist, was die terecht afgekeurd?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.