• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.187 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Mertens! Een tien. Met een griffel.

Waarom hebben veel goeie spelers toch altijd de neiging schwalbes te produceren?

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

kos schreef:

'Tegen ons doet iedereen altijd meer z'n best'. .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Voor zover lykathea's bijdrage aan het voetbaltopic.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Bossen mag ook wel even de spelregels onder de loep nemen. Kijken bij het woord schouderduw.

En waarom krijgt Brouwers geen geel? Hij vraagt nadrukkelijk om een penal bij zijn duikeling

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Enoh, wat is ie toch slecht. .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nu kan ik het wel een gebrek aan kwaliteit noemen. Utrecht is zeer zwak de 2e helft en er wordt totaal niet van geprofiteerd. Utrecht maakt de kans gelijk wel af.

Nu mis je toch echt een normale spits. El hamdaoui, zucht......... waarom vergooit die gozer zijn toekomst zo.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

rep_robert schreef:

Voor zover lykathea's bijdrage aan het voetbaltopic.

Liever wat hoongelach dan gejank, geblèr en onzinnig retoriek van een gefrustreerde fan. Uiteraard, dit hoongelach is veroorzaakt door die trits.

En kos verwoorde het zo mooi, het enige wat nodig was, was een quote!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Het is wat ik in de winterstop al zei; het voetbal tegen Vitesse en AZ zag er leuk uit, maar ging echt in een te traag tempo. Tegen een ploeg die er fel op zit, zoals Utrecht nu, kan dat niet meer - drie keer aannemen, open draaien en dan pas kijken - en blijkt dus dat er niks meer overblijft. Nu hopen dat De Boer wel een trainer is die hier iets tegen kan doen, al zijn voorgangers is het niet gelukt.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Vorige week werd ik nog voor idioot uitgemaakt hier toen ik zei dat Ajax zonder Suarez echt niet beter is dan een club als Utrecht.

Met een middenveld met Enoh, Eriksen en de Jong krijg je tegen heel veel ploegen problemen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

kos schreef:

Vorige week werd ik nog voor idioot uitgemaakt hier toen ik zei dat Ajax zonder Suarez echt niet beter is dan een club als Utrecht.

Met een middenveld met Enoh, Eriksen en de Jong krijg je tegen heel veel ploegen problemen.

Suarez had hier het verschil ook niet gemaakt vandaag hoor.

Ach ja, ik wend me maar weer tot dit topic:

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum4/2685.php

Mijn hoop in banger dagen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Tja, Feyenoord... Het was weer bedroevend. Probleem: (dat al heel lang bekend is) geen scorend vermogen. Toch vrij belangrijk in het voetbal.

Goed, ik kan Feyenoord blijven verdedigen, maar het houdt een keer op. De Graafschap was nog een stuk slechter dan Feyenoord, waren eigenlijk maar 1 of 2 x echt gevaarlijk, en hij hangt meteen. Slecht verdedigd natuurlijk. Ik weet niet hoelang Been Bruins nog opsteld, maar dat is echt schandalig. Volgens mij zijn het vrienden van elkaar, of misschien zelf familie, andere redenen zie ik niet. En dan hebben we nog de Cler en El Ahmadi. Wat een drama's. Passes over 4 meter die niet aankomen. Lichtpuntje: De Vrij centraal achterin.

Gelukkig hebben we Ajax nog.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nicolage Rico, ik ga jou de komende dagen lastig vallen hiermee

Ik lees het nu pas. Doe maar. Hoeveel staat Utrecht - Ajax eigenlijk?

Ajax was zeker weer beter?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Kan hier meer mee leven(voor zover dat uberhaupt mogelijk is) dan van de Graafschap thuis verliezen. En heb geen Ajacied gehoord dat we met 3-1 gingen winnen in Utrecht. Een paar wel dat ze even van de Graafschap gingen winnen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Tja, Feyenoord... Het was weer bedroevend. Probleem: (dat al heel lang bekend is) geen scorend vermogen. Toch vrij belangrijk in het voetbal.

Nee dat is het probleem bij Feyenoord niet, Feyenoord heeft tal van problemen en het missen van een spits is maar een heel klein probleem. Feyenoord heeft gewoon een bagger elftal (de aanval is daar maar een onderdeel van) maar zoals ik gisteren al zei ook Van Nistelrooij had er ook geen weten te maken.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Net op tijd voor een nieuw seizoen 'Boer zoekt Club' .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Feyenoord had natuurlijk ook gewoon moeten winnen van de Graafschap. Schandalig dat het niet gelukt is. Feyenoord was slecht, maar de Graafschap kon er ook wat van zeg, die hadden eigenlijk helemaal niets in te brengen.

En tja, als je die kans van Wijnaldum niet benut, dan houdt het gewoon op.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Het was van een triest niveau. Enoh, strikje erom en weg ermee, hetzelfde met de Zeeuw, heb het helemaal gehad met hem.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Nee dat is het probleem bij Feyenoord niet, Feyenoord heeft tal van problemen en het missen van een spits is maar een heel klein probleem. Feyenoord heeft gewoon een bagger elftal (de aanval is daar maar een onderdeel van) maar zoals ik gisteren al zei ook Van Nistelrooij had er ook geen weten te maken.

Ik zeg ook niet dat geen scorend vermogen het enige probleem is of wel?

Maar ik heb me al vele malen in de Kuip afgevraagd wie er toch zou moeten scoren... Vaak ziet het er tot de 16 nog wel redelijk uit, maar daar heeft Feyenoord geen stootkracht. Met een Tomasson, en zeker met een van Nistelrooij (maar waar hebben we het over?) zou Feyenoord gisteren wel gescoord hebben.

De grootste problemen zijn natuurlijk: Bahia, de Cler, Bruins, El Ahmadi, Beukering.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Er was wel één voordeel van gisteren tegen De Graafschap. De Vrij. Al een hele tijd niet gespeeld en gisteren was hij gewoon een van de betere van Feyenoord. Hopelijk zet Been hem voortaan als centrale verdediger en laat hij Bahia lekker op de bank. Ohja..... Die Simon kan echt geen corners nemen!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Toivonen denkt na 28 seconden dat hij Sulejmani kan imiteren. Ik moet zeggen dat hij glansrijk slaagt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

De Vrij voor Bahia. Het enige dat Been goed heeft gezien (maar wie zag het niet?)

Nu Bruins er nog uit.

Simon deed het, op zijn corners na dan, wel redelijk. Maar ik ben bang dat hij redelijk overkomt, omdat de rest zo slecht is. Wijnaldum gewoon weer rechtsbuiten zetten. Ik dacht voorheen altijd dat Wijnaldum misbruikt werd op de rechtsbuiten positie, maar hij is gewoon geen middenvelder. Simon op links.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik zeg ook niet dat geen scorend vermogen het enige probleem is of wel?

Maar ik heb me al vele malen in de Kuip afgevraagd wie er toch zou moeten scoren... Vaak ziet het er tot de 16 nog wel redelijk uit, maar daar heeft Feyenoord geen stootkracht. Met een Tomasson, en zeker met een van Nistelrooij (maar waar hebben we het over?) zou Feyenoord gisteren wel gescoord hebben.

De grootste problemen zijn natuurlijk: Bahia, de Cler, Bruins, El Ahmadi, Beukering.

Feyenoord creëert niets, in een wedstrijd als gisteren maakt het helemaal niet uit met wie je in de spits speelt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, Ajax is in ieder geval niet verder uitgelopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Forza Utreg .

Eens met Kai, gewoon het hele Feyenoord roster stelt heel weinig voor. Met een paar uitzonderingen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Feyenoord creëert niets, in een wedstrijd als gisteren maakt het helemaal niet uit met je in de spits speelt.

Ik denk dat een van Nistelrooij die kansen van Wijnaldum en Beukering (2 kopkansen) wel gemaakt had.

Maar ik ga niet zeggen dat Feyenoord zoveel creëert of wat dan ook. Het was bedroevend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar de coach is toch verantwoordelijk voor de resultaten...... Ik snap werkelijk geen zak meer van Been, vind 'm ook volkomen ongeloofwaardig met z'n "ik ben een vechter." Dat is hij nooit geweest en nu ook niet. Moedeloos toezien, dat is wat hij doet.

Tuurlijk, die verantwoording neemt ie ook. Al is het natuurlijk een iets te simpele redenatie. Was voetbal maar zo simpel, dan wint Top Oss over enkele jaren de Champions League. Er moeten gewoon veel supporters eens realiteitszin krijgen, met dit team eindig je gewoon niet in het linkerrijtje. Of met veel kunst en vliegwerk misschien.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

kos schreef:

Net op tijd voor een nieuw seizoen 'Boer zoekt Club'.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tuurlijk, die verantwoording neemt ie ook. Al is het natuurlijk een iets te simpele redenatie. Was voetbal maar zo simpel, dan wint Top Oss over enkele jaren de Champions League. Er moeten gewoon veel supporters eens realiteitszin krijgen, met dit team eindig je gewoon niet in het linkerrijtje. Of met veel kunst en vliegwerk misschien.

Maar Been blijft wel herhaaldelijk dezelfde fouten maken. Om te beginnen stelt hij Bruins telkens weer op.

Het is gewoon erg lastig om met dit team te kunnen presteren. Je hebt helemaal geen stootkracht voorin, ze kunnen de bal niet vasthouden - niemand - en er zitten gewoon teveel zwakke schakels in het team (zeker 5 van de 11).

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar Been blijft wel herhaaldelijk dezelfde fouten maken. Om te beginnen stelt hij Bruins telkens weer op.

Het is gewoon erg lastig om met dit team te kunnen presteren. Je hebt helemaal geen stootkracht voorin, ze kunnen de bal niet vasthouden - niemand - en er zitten gewoon teveel zwakke schakels in het team (zeker 5 van de 11).

Ja maar wie moet je dan op Bruins z'n plaats zetten? Van Haaren, Leerdam?? Dat zijn ook allemaal matige spelers

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Hopen dat Fer weer snel terugkeert. Maar ik zie nog liever Mokotjo dan Bruins. Laatstgenoemde mag als bijnaam "de Slak" of "Mister Slowmotion" krijgen. En ik zie eigenlijk ook een van Haaren nog liever dan Bruins.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.