• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.259 gebruikers
  • 9.389.298 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Fel? Ze zijn overal te laat door een verkeerde wedstrijdinstelling, hoe kun je dan überhaupt fel zijn?

Hier zeg je het goed(zonder dat je het doorhebt). Een verkeerde wedstrijdinstelling, een verkeerde instelling hoeft niet op voorhand een slechte instelling te zijn. Het zit blijkbaar nog steeds niet in het aard van het beestje om fel te kunnen spelen bij Ajax.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

moviemafketel schreef:

Schiet op die goal gehaktbal!

Rechtspoot knalt zo'n bal er zo in helaas.Te voorspelbaar wat hij doet Hij begon nog wel aardig aan de match.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik zeg het toch, waarom zou ik het dan niet doorhebben? Er zijn gewoon traditioneel wedstrijden waar we het moeilijk hebben, en dat zeg ik dan op voorhand, maar dan ben ik een azijnpisser. Vandaag is toch weer duidelijk wáarom ik vaak weinig vertrouwen heb in uitwedstrijden.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Omdat ik tot die bal op de paal eigenlijk ook niet zo onder de indruk was van Utrecht. Ze waren wel veel feller, maar gevaarlijk werden ze ook niet echt. Vanaf die rush van Silberbauer hadden ze opeens dat goede momentum.

Maarja, wat doe je aan zo'n wedstrijd? Moet je spelers opeens gaan leren schoppen en zo? Terwijl er altijd technisch wordt gevoetbald. Je moet opeens totaal ander voetbal gaan spelen. Iets wat niet echt werkt, op wat incidenten na.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Niet alleen, vooral als je het uitverdedigen ziet. Vd Wiel die er een gigantisch potje van maakt, Ebecilio die gaat lopen pingelen bij de 16 meter(moet dat nog even afleren) en bij de 1-0 dat verplichte opbouwen vanuit de verdediging.

Vind het vooral verdedigende fouten waardoor we weer met 2-0 achter staan.

Deze plek is echt voor Suarez, nu maar hopen dat de vrije bal goed gaat zonder hem.

Dat heeft niks met fel te maken. Verkeerde keuzes maken is gewoon simpelweg een gebrek aan kwaliteit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik mis echt een Edgar Davids-achtige speler op het middenveld. Een Gattuso wat mij betreft.

Als er echt een keer gewerkt/gezwoegd moet worden geeft Ajax niet thuis. Je weet dat je tegen Utrecht uit alles moet geven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Maarja, wat doe je aan zo'n wedstrijd? Moet je spelers opeens gaan leren schoppen en zo?

Nee, maar je weet dat dit al jaren het probleem is, dan moet je er in ieder geval voor zorgen dat je je niet af laat bluffen. Dus blijven voetballen, zorgen dat zij niet aan de bal komen en moeten gaan schoppen om iets te bereiken. Maar in plaats daarvan gaan ze als een stel makke schapen steeds verder achteruit lopen, alsof ze zich bij voorbaat al neerleggen bij een slecht resultaat. Kennelijk zijn we nog niet zo ver, maar ik heb hier ook al eerder gezegd dat dit pas de eerste testcase zou worden en dat het allemaal wel leuk en aardig was in de weken hiervoor, maar veel te traag en met een te groot verval.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Haal Meneer Wiel er z.s.m uit Een oma zonder benen doet het nog beter.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat heeft niks met fel te maken. Verkeerde keuzes maken is gewoon simpelweg een gebrek aan kwaliteit.

Gebrek aan mentaliteit in een geval als vd Wiel. Onervarenheid bij Ebecilio en in dit geval een tactische fout van de coach om de spelers niet de bal naar voren te laten rossen.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Brrr, De Zeeuw .

En echt dat overdreven gedoe met de bal aan de grond rond de eigen 16. Wat een drama.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Even een voetbalplaatje van mezelf maken nu.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2581 stemmen

Gaat weer lekker met Ajax haha. Ik vermaak me!!!

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Kos heeft ook de reclame van de Albert Heijn voorbij zien komen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ohjee mensen die ontdekken dat Strootman goed kan voetballen.

Een liefhebber wist dat al jaren...

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nou dames. Ik ga de 2e helft maar in de kroeg kijken. En daarna uiteraard Grunn - Twente met een paar potten Grolsch erbij. Hopelijk maakt Utrecht er nog even 1 of 2 als ik aan het kijken ben, maar zolang Ajax hier niet van terugkomt is het ook goed

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Tjonge jonge, wat speelt Ajax slecht. Elke bal over 5 meter gaat fout. Ookal zit Utrecht er kort op, dat mag gewoon niet. En er wordt af en toe wel heel slap verdedigd door vooral de backs.

Waar de Zeeuw mee bezig is weet ik niet, i.i.g. niet met voetbal.

EDIT: Verdomme Sulejmani, die ballen moeten erin!

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Dan maar Cvitanich erin zetten. Siem is geen spits.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Meneertje 16 miljoen mist weer een wereldkans.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Moet je godverdomme vooral zo'n kans missen..

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

moviemafketel schreef:

Meneertje 16 miljoen mist weer een wereldkans.

17,9

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Sulejmani kan beter maar niet weer van 6 meter schieten. Hij kan die ballen er nooit in krijgen. Het is een godswonder dat die penal er in ging tegen Feyenoord.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Sulejmani prutser pff ...

Triest ploegje eigenlijk dat Utrecht. Tegen Ajax altijd de wedstrijd van hun leven spelen maar de rest van de eredivisie duels zijn altijd van pure middelmaat.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

happie schreef:

Dan maar Cvitanich erin zetten. Siem is geen spits.

De Jong is geen echte spits, maar wanneer de vleugels zouden functioneren is het op dit moment wel de beste optie. De Jong speelt zeer behoorlijk in de kaats, maar wordt veel verkeerd aangespeeld en enkel Eriksen is in de bal aanspeelbaar.

Edit: toch best een slimme wissel van De Boer denk ik.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Er zit nou ook niet echt iets op de bank bij Ajax waar je blij van wordt. Cvitanich er sowieso maar in douwen zou ikzeggen.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

De Zeeuw wisselen

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

mikoz schreef:

Sulejmani prutser pff ...

Triest ploegje eigenlijk dat Utrecht. Tegen Ajax altijd de wedstrijd van hun leven spelen maar de rest van de eredivisie duels zijn altijd van pure middelmaat.

Lijkt alsof wel meer clubs de wedstrijd van hun leven spelen tegen Ajax, als ze dat nou eens altijd deden werden ze nog kampioen ook.

Cvita

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Waarom geeft Bossen geen geel aan Asare voor die schwalbe? Suarez had hem wel gekregen.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

'Tegen ons doet iedereen altijd meer z'n best'. .

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

(quote)

De Jong is geen echte spits, maar wanneer de vleugels zouden functioneren is het op dit moment wel de beste optie. De Jong speelt zeer behoorlijk in de kaats, maar wordt veel verkeerd aangespeeld en enkel Eriksen is in de bal aanspeelbaar.

Edit: toch best een slimme wissel van De Boer denk ik.

Ja dat is het probleem, dat de vleugels niet renderen. Helaas is de Siem van vorig seizoen, er dit seizoen nog niet.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Misschien Rodney Sneijder maar de kans geven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.