- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hier zeg je het goed(zonder dat je het doorhebt). Een verkeerde wedstrijdinstelling, een verkeerde instelling hoeft niet op voorhand een slechte instelling te zijn. Het zit blijkbaar nog steeds niet in het aard van het beestje om fel te kunnen spelen bij Ajax.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Schiet op die goal gehaktbal!
Rechtspoot knalt zo'n bal er zo in helaas.Te voorspelbaar wat hij doet
Hij begon nog wel aardig aan de match.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik zeg het toch, waarom zou ik het dan niet doorhebben? Er zijn gewoon traditioneel wedstrijden waar we het moeilijk hebben, en dat zeg ik dan op voorhand, maar dan ben ik een azijnpisser. Vandaag is toch weer duidelijk wáarom ik vaak weinig vertrouwen heb in uitwedstrijden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Omdat ik tot die bal op de paal eigenlijk ook niet zo onder de indruk was van Utrecht. Ze waren wel veel feller, maar gevaarlijk werden ze ook niet echt. Vanaf die rush van Silberbauer hadden ze opeens dat goede momentum.
Maarja, wat doe je aan zo'n wedstrijd? Moet je spelers opeens gaan leren schoppen en zo? Terwijl er altijd technisch wordt gevoetbald. Je moet opeens totaal ander voetbal gaan spelen. Iets wat niet echt werkt, op wat incidenten na.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Niet alleen, vooral als je het uitverdedigen ziet. Vd Wiel die er een gigantisch potje van maakt, Ebecilio die gaat lopen pingelen bij de 16 meter(moet dat nog even afleren) en bij de 1-0 dat verplichte opbouwen vanuit de verdediging.
Vind het vooral verdedigende fouten waardoor we weer met 2-0 achter staan.
Deze plek is echt voor Suarez, nu maar hopen dat de vrije bal goed gaat zonder hem.
Dat heeft niks met fel te maken. Verkeerde keuzes maken is gewoon simpelweg een gebrek aan kwaliteit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik mis echt een Edgar Davids-achtige speler op het middenveld. Een Gattuso wat mij betreft.
Als er echt een keer gewerkt/gezwoegd moet worden geeft Ajax niet thuis. Je weet dat je tegen Utrecht uit alles moet geven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maarja, wat doe je aan zo'n wedstrijd? Moet je spelers opeens gaan leren schoppen en zo?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Haal Meneer Wiel er z.s.m uit
Een oma zonder benen doet het nog beter.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat heeft niks met fel te maken. Verkeerde keuzes maken is gewoon simpelweg een gebrek aan kwaliteit.
Gebrek aan mentaliteit in een geval als vd Wiel. Onervarenheid bij Ebecilio en in dit geval een tactische fout van de coach om de spelers niet de bal naar voren te laten rossen.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Brrr, De Zeeuw
.
En echt dat overdreven gedoe met de bal aan de grond rond de eigen 16. Wat een drama.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Even een voetbalplaatje van mezelf maken nu.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2581 stemmen
Gaat weer lekker met Ajax haha. Ik vermaak me!!!
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Kos heeft ook de reclame van de Albert Heijn voorbij zien komen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ohjee mensen die ontdekken dat Strootman goed kan voetballen. 
Een liefhebber wist dat al jaren...
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Nou dames. Ik ga de 2e helft maar in de kroeg kijken. En daarna uiteraard Grunn - Twente met een paar potten Grolsch erbij. Hopelijk maakt Utrecht er nog even 1 of 2 als ik aan het kijken ben, maar zolang Ajax hier niet van terugkomt is het ook goed 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Tjonge jonge, wat speelt Ajax slecht. Elke bal over 5 meter gaat fout. Ookal zit Utrecht er kort op, dat mag gewoon niet. En er wordt af en toe wel heel slap verdedigd door vooral de backs.
Waar de Zeeuw mee bezig is weet ik niet, i.i.g. niet met voetbal.
EDIT: Verdomme Sulejmani, die ballen moeten erin!
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Dan maar Cvitanich erin zetten. Siem is geen spits.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Meneertje 16 miljoen mist weer een wereldkans.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Moet je godverdomme vooral zo'n kans missen..
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Meneertje 16 miljoen mist weer een wereldkans.
17,9 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Sulejmani kan beter maar niet weer van 6 meter schieten. Hij kan die ballen er nooit in krijgen. Het is een godswonder dat die penal er in ging tegen Feyenoord.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Sulejmani prutser pff ...
Triest ploegje eigenlijk dat Utrecht. Tegen Ajax altijd de wedstrijd van hun leven spelen maar de rest van de eredivisie duels zijn altijd van pure middelmaat.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dan maar Cvitanich erin zetten. Siem is geen spits.
De Jong is geen echte spits, maar wanneer de vleugels zouden functioneren is het op dit moment wel de beste optie. De Jong speelt zeer behoorlijk in de kaats, maar wordt veel verkeerd aangespeeld en enkel Eriksen is in de bal aanspeelbaar.
Edit: toch best een slimme wissel van De Boer denk ik.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Er zit nou ook niet echt iets op de bank bij Ajax waar je blij van wordt. Cvitanich er sowieso maar in douwen zou ikzeggen.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Sulejmani prutser pff ...
Triest ploegje eigenlijk dat Utrecht. Tegen Ajax altijd de wedstrijd van hun leven spelen maar de rest van de eredivisie duels zijn altijd van pure middelmaat.
Lijkt alsof wel meer clubs de wedstrijd van hun leven spelen tegen Ajax, als ze dat nou eens altijd deden werden ze nog kampioen ook.
Cvita 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Waarom geeft Bossen geen geel aan Asare voor die schwalbe? Suarez had hem wel gekregen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
'Tegen ons doet iedereen altijd meer z'n best'.
.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
De Jong is geen echte spits, maar wanneer de vleugels zouden functioneren is het op dit moment wel de beste optie. De Jong speelt zeer behoorlijk in de kaats, maar wordt veel verkeerd aangespeeld en enkel Eriksen is in de bal aanspeelbaar.
Edit: toch best een slimme wissel van De Boer denk ik.
Ja dat is het probleem, dat de vleugels niet renderen. Helaas is de Siem van vorig seizoen, er dit seizoen nog niet.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Misschien Rodney Sneijder maar de kans geven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.